In juli starten voor een 2e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SuusD, 1 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63

Dat is idd zo, bij sommige meiden wordt het niet eens zelfde donker. Dus hoppa beginnen met klussen jij :D en verder testen natuurliijk. 2x per dag

2. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    roosje ik laat je er gewoon zo op staan en dan kijken we dan wel hoe en wat :D

3. Superguppy

Superguppy Bekend lid

21 aug 2011
    616
    0
    0
    van de zon genieten!
    zaanstad
    Even nieuwsgierig.. Wat vinden jullie mannen ervan dat jullie er zo bezig mee zijn? Dat getest en klussen op afspraak...

Mijn vent zou dat echt niet grappig vinden..

4. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    wij willen allebei erg graag een kindje en willen ook graag een lente zomer kindje ivm een postnatale depressie en een winter depressie bij vorige dus willen er alles aan doen zo snel mogelijk zwanger te raken testjes en om de dag seks is voor ons niet zon probleem dus als je kijkt naar de andere situaties

5. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    ok hier ook een vraag willen jullie het geslacht weten of niet en waarom wel waarom niet

6. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Mijn man wil juist meer dan mij voor een tweede gaan. K wil natuurlijk ook. Hij wil nu al beginnen dus dat testen klussen etc vindt hij geen probleem. En ik had na mijn bevalling pijn dus ging naar een bekkenbodemfysio en hadden lange tijd geen sex. Ja echt erg maar moest mijn lichaam even met rust laten. Nu gaat het goed gelukkig..
    Dus hij heeft laatste tijd altijd zin. Ik heb een lage libido hoop dat dat goedkomt.

Suusd is goed tegen die tijd voeg je me wel toe..
    Mijn dochter is van januari ook winterkind. Had bijna ook pnd? Maar ben er toch tussenuit gekomen. Ik wilde wel altijd een zomerkind dus we gaan voor een zomerkind

7. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Bij de eerste wilde ik wel. Bij de 2e ook denk ik. Ik ben te nieuwsgierig dan.

8. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

12 mei 2012
    361
    1
    16
    Vl houd zich er niet heel erg mee bezig zeg maar. Hij hoort het wel.. hahah ik vertel hem de belangrijke dingen zoals toen mn eisprong zo pijnlijk was en that's it!

Vind dat ook wel fijn, hij zorgt voor een beetje nuchterheid bij me.. ik kan er anderes helemaal in op gaan..

Ik wil wel het geslacht weten, ben er te nieuwschierig voor!! :D maar pas bij de 20 weken echo, hebben bij de vorige ook geen pretecho's laten doen.. dat vind ik persoonlijk onnodig.

9. Superguppy

Superguppy Bekend lid

21 aug 2011
    616
    0
    0
    van de zon genieten!
    zaanstad
    Oohh bij de eerste wilde ik het heul graag weten! Bij 16 weken al pretecho: dit kwam beter uit vior mn verjaardag hihi..

Of ik het aankomende keer wil weten, weet ik eigenlijk niet...
    Misschien wel niet.. Maar het is aan dr andere kant wel makkelijk om wél te weten...

10. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ik heb net mijn fijne ovulatie testen binnen ik weet dat ik morgen mijn piek heb nu :D

Wij wilden het vorige keer super graag weten ik wilde zo graag een meisje en kon gewoon niet wachten tot 40 weken
    Nu hebben we een meisje nu maakt het mij eigenlijk niet uit nog een zou ik wel erg leuk vinden hoor en ook leuk voor mijn dochtertje een jongen vind ik dan wel weer leuk met dat stoere en fijn als ze samen uit gaan :D

Wij willen het dus nu niet weten :) maar zit wel echt te denken hoe ik het met de geboorte kaartjes dan ga doen :p

11. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij willen het deze keer ook weer weten. Bij ons zoontje wisten we het bij de pretecho met 16 weken. Willen we deze keer ook. Ook omdat ik niet kan wachten haha.

En nee mijn man is niet van het gericht klussen en ook niet zo van de testjes. Gelukkig is het klussen geen problemo hier hihi maar voor de rest heeft hij zoiets van: als het zo ver is hoor ik het wel. Tuurlijk vind hij t ook spannend maar hij is er niet zo mee bezig als ik zeg maar....

12. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is wel dan lastig he. Om die reden wil ik het dus ook weten,,,gericht shoppen, de naam, geboortekaartje etc. Knap hoor dat je het nu niet wilt weten. Maar des te groter de verrassing! Is ook wel weer leuk :D Geslacht maakt bij ons ook niet uit. Meisje zou super zijn maar jongen ook

13. Sunny2012

Sunny2012 Actief lid

26 nov 2012
    139
    0
    0
    Zuidoost Brabant
    Welkom aan alle nieuwe dames :)

Mijn gegevens
    30 jaar. Ronde 1 (vorige ronde was nog niet echt..). Nod ong 3 Aug. Snap nu even niets van mn cyclus maar houd t maar op 29 dagen.

voorkeur geslacht heb ik ansich niet. Zou een jongen heel leuk vinden. Maar 2 meiden ook prima. Wil t wel graag weten.

14. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames hoe gaat t hier??

Bij mij nog niks geks aan de hand, wat gaan de dagen langzaam zo zeg :) zucht

15. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Starten in juli!

Supperguppy 29jaar, ronde 1, nod13 juli
    Nikie86, 29 jaar,ronde 2, nod 13 juli
    SuusD, 25jaar, ronde 1, nod 23juli
    Sjubidoe, 31 jaar, ronde 1, nod 26 juli
    Vos1985 ?jaar, ronde j?, nod ?
    Sunny2012 30jaar, ronde 1, nod 3aug
    SDenise ?jaar, ronde ?, nod ?
    Roosje24 ?jaar, ronde ?, nod ?

16. vos1985

vos1985 Actief lid

8 aug 2013
    376
    0
    0
    Mijn gegevens

29 jaar (maar zet maar alvast op 30 want ben over een paar weken jarig, ronde 1, zwanger, voorlopige uitgerekende datum 18 maart 2016.

Voelt alsof ik een beetje smokkel door hier nog mee te kletsen, maar vind het wel gezellig.

Wij willen het geslacht zeker weten, we zijn veel te nieuwsgierig. Bij de eerste een pretecho gedaan, sluit niet uit dat we dat nu weer doen. Hebben allebei sterk het idee dat we weer een meisje krijgen. Bij N had ik dat gevoel ook al en zat ik dus goed. Zou erg praktisch zijn, maar stiekem zou ik een jongen natuurlijk ook wel heeeel leuk vinden.

Vanochtend nog eens getest en streepje was heel licht. Even frustratie dus en op weg naar kantoor een clearblue gehaald. Die was duidelijk positief, dus ik heb me voorgenomen om niet meer te testen en een afspraak te gaan maken bij de VK. Vandaag ook al best wel misselijk, mijn lichaam laat al weten dat het zwanger is :)

17. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

12 mei 2012
    361
    1
    16
    Yay! Gefeliciteerd Vos!! Je mag blijven kletsen hoor maar denk dat je iets te ver op ons vooruit ligt haha!!

Heb je foto van de test??

18. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Vos!! Nu moeten wij nog volgen ..... :):)

19. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Starten in juli!

Supperguppy 29jaar, ronde 1, nod13 juli
    Nikie86, 29 jaar,ronde 2, nod 13 juli
    SuusD, 25jaar, ronde 1, nod 23juli
    Sjubidoe, 31 jaar, ronde 1, nod 26 juli
    Sunny2012 30jaar, ronde 1, nod 3aug