Dat is idd zo, bij sommige meiden wordt het niet eens zelfde donker. Dus hoppa beginnen met klussen jij en verder testen natuurliijk. 2x per dag
Even nieuwsgierig.. Wat vinden jullie mannen ervan dat jullie er zo bezig mee zijn? Dat getest en klussen op afspraak... Mijn vent zou dat echt niet grappig vinden..
wij willen allebei erg graag een kindje en willen ook graag een lente zomer kindje ivm een postnatale depressie en een winter depressie bij vorige dus willen er alles aan doen zo snel mogelijk zwanger te raken testjes en om de dag seks is voor ons niet zon probleem dus als je kijkt naar de andere situaties
Mijn man wil juist meer dan mij voor een tweede gaan. K wil natuurlijk ook. Hij wil nu al beginnen dus dat testen klussen etc vindt hij geen probleem. En ik had na mijn bevalling pijn dus ging naar een bekkenbodemfysio en hadden lange tijd geen sex. Ja echt erg maar moest mijn lichaam even met rust laten. Nu gaat het goed gelukkig.. Dus hij heeft laatste tijd altijd zin. Ik heb een lage libido hoop dat dat goedkomt. Suusd is goed tegen die tijd voeg je me wel toe.. Mijn dochter is van januari ook winterkind. Had bijna ook pnd? Maar ben er toch tussenuit gekomen. Ik wilde wel altijd een zomerkind dus we gaan voor een zomerkind
Vl houd zich er niet heel erg mee bezig zeg maar. Hij hoort het wel.. hahah ik vertel hem de belangrijke dingen zoals toen mn eisprong zo pijnlijk was en that's it! Vind dat ook wel fijn, hij zorgt voor een beetje nuchterheid bij me.. ik kan er anderes helemaal in op gaan.. Ik wil wel het geslacht weten, ben er te nieuwschierig voor!! maar pas bij de 20 weken echo, hebben bij de vorige ook geen pretecho's laten doen.. dat vind ik persoonlijk onnodig.
Oohh bij de eerste wilde ik het heul graag weten! Bij 16 weken al pretecho: dit kwam beter uit vior mn verjaardag hihi.. Of ik het aankomende keer wil weten, weet ik eigenlijk niet... Misschien wel niet.. Maar het is aan dr andere kant wel makkelijk om wél te weten...
Ik heb net mijn fijne ovulatie testen binnen ik weet dat ik morgen mijn piek heb nu Wij wilden het vorige keer super graag weten ik wilde zo graag een meisje en kon gewoon niet wachten tot 40 weken Nu hebben we een meisje nu maakt het mij eigenlijk niet uit nog een zou ik wel erg leuk vinden hoor en ook leuk voor mijn dochtertje een jongen vind ik dan wel weer leuk met dat stoere en fijn als ze samen uit gaan Wij willen het dus nu niet weten maar zit wel echt te denken hoe ik het met de geboorte kaartjes dan ga doen
Wij willen het deze keer ook weer weten. Bij ons zoontje wisten we het bij de pretecho met 16 weken. Willen we deze keer ook. Ook omdat ik niet kan wachten haha. En nee mijn man is niet van het gericht klussen en ook niet zo van de testjes. Gelukkig is het klussen geen problemo hier hihi maar voor de rest heeft hij zoiets van: als het zo ver is hoor ik het wel. Tuurlijk vind hij t ook spannend maar hij is er niet zo mee bezig als ik zeg maar....
Ja dat is wel dan lastig he. Om die reden wil ik het dus ook weten,,,gericht shoppen, de naam, geboortekaartje etc. Knap hoor dat je het nu niet wilt weten. Maar des te groter de verrassing! Is ook wel weer leuk Geslacht maakt bij ons ook niet uit. Meisje zou super zijn maar jongen ook
Welkom aan alle nieuwe dames Mijn gegevens 30 jaar. Ronde 1 (vorige ronde was nog niet echt..). Nod ong 3 Aug. Snap nu even niets van mn cyclus maar houd t maar op 29 dagen. voorkeur geslacht heb ik ansich niet. Zou een jongen heel leuk vinden. Maar 2 meiden ook prima. Wil t wel graag weten.
Starten in juli! Supperguppy 29jaar, ronde 1, nod13 juli Nikie86, 29 jaar,ronde 2, nod 13 juli SuusD, 25jaar, ronde 1, nod 23juli Sjubidoe, 31 jaar, ronde 1, nod 26 juli Vos1985 ?jaar, ronde j?, nod ? Sunny2012 30jaar, ronde 1, nod 3aug SDenise ?jaar, ronde ?, nod ? Roosje24 ?jaar, ronde ?, nod ?
Mijn gegevens 29 jaar (maar zet maar alvast op 30 want ben over een paar weken jarig, ronde 1, zwanger, voorlopige uitgerekende datum 18 maart 2016. Voelt alsof ik een beetje smokkel door hier nog mee te kletsen, maar vind het wel gezellig. Wij willen het geslacht zeker weten, we zijn veel te nieuwsgierig. Bij de eerste een pretecho gedaan, sluit niet uit dat we dat nu weer doen. Hebben allebei sterk het idee dat we weer een meisje krijgen. Bij N had ik dat gevoel ook al en zat ik dus goed. Zou erg praktisch zijn, maar stiekem zou ik een jongen natuurlijk ook wel heeeel leuk vinden. Vanochtend nog eens getest en streepje was heel licht. Even frustratie dus en op weg naar kantoor een clearblue gehaald. Die was duidelijk positief, dus ik heb me voorgenomen om niet meer te testen en een afspraak te gaan maken bij de VK. Vandaag ook al best wel misselijk, mijn lichaam laat al weten dat het zwanger is
Yay! Gefeliciteerd Vos!! Je mag blijven kletsen hoor maar denk dat je iets te ver op ons vooruit ligt haha!! Heb je foto van de test??
Starten in juli! Supperguppy 29jaar, ronde 1, nod13 juli Nikie86, 29 jaar,ronde 2, nod 13 juli SuusD, 25jaar, ronde 1, nod 23juli Sjubidoe, 31 jaar, ronde 1, nod 26 juli Sunny2012 30jaar, ronde 1, nod 3aug SDenise ?jaar, ronde ?, nod ? Roosje24 ?jaar, ronde?, nod? Zwanger!: Vos1985, 30jaar, uitgerekend 18mrt!