Mijn NOD was (naar eigen berekening) vandaag. Ik heb dus ook al zo'n 4 dagen daarvoor positief getest. Tijd tot eerste echo is inderdaad zenuwslopend. Al moet ik wel zeggen dat toen ik de afspraak maakte ik dacht; o dan al? Bij mijn eerste zwangerschp leek het oneindig ver weg, maar tegenwoordig gaan de weken zo snel en ook hebben we de komende weken veel leuke dingen gepland staan dus zal de tijd sowieso wel snel gaan. Maar desalniettemin ben ik blij als het zo ver is! @suus, ja dat wachtbankje doet wat met je, ook al neem je je vooraf voor er niet te veel mee bezig te zijn. Sterkte!
Dames hier vanochtend weer even getest maar t streepje is niet donkerder dan die van eergister. Ik zit nog steeds wel voor mijn nod (is dinsdag ook pas). ga me al zorgen maken terwijl ik dat beter niet kan doen...zucht... bij mijn zoontje had ik knallers maar dat was ook op mijn nod, had niet eerder getest en ze zeggen wel geen bloed is positief maar helaas zijn mijn andere miskramen zonder bloed begonnen en kwam ik er pas bij 6 weken achter met echo. Dus vandaar dat ik al lichtelijk gestressed ben Heb al 3 dagen veel ongipijn maar tot nu kurkdroog
Laat je niet gek maken Nikie, al weet ik hoe moeilijk dat is. Misschien een ander merk proberen? Ik had met die van kruidvat vrij lichte streepjes. Toen die van clearblue geprobeerd en toen had ik een knaller. Maar dan nog snap ik de spanning die je voelt. Ik heb gelukkig geen ervaring met een miskraam, maar zal er ook pas wat meer gerust op zijn als ik eenmaal een kloppend hartje heb gezien.
Het blijft heel spannend Nikie, en inderdaad wat vosje zegt, misschien een andere test proberen. Zelf vind ik de testen van Cb fijn die gewoon zeggen: zwanger of niet zwanger.. En dan neemt de eerste echte spanning pas af met een echo.. Met hoeveel weken mag jij vosje?
Ik mag op 6 augustus, dan ben ik zo'n 8 weken zwanger. Even offtopic, ik zit er aan te denken om voor mijn dochter een babywalker te kopen. Iemand ervaring met die van Vtech? Ze trekt zich nu steeds beter op tot staan en loopt graag aan onze handen. Denk dat ze het wel leuk gaat vinden om zo zelf door de kamer te crossen.
Dat is netjes! Met 8 weken.. ☺ Ik had voor mijn zoon zo'n chicco walker, mijn ervaring is daar heel goed mee. Ik vond die van vtech iets minder stabiel (schoof sneller weg)
Ja die van cb had ik toen ook gebruikt super fijn! Maar die hebben ze hier in turkie niet. Wel predictor maar die is 9 euro. Ik moet denk ik dinsdag maar afwachten eerst en dan mss zon dure is doen
Oo super zeg.. Ik ben daar ook paar keer geweest. Ik ben zelf Turks Maar ben wel hier geboren en getogen. we gaan in de zomervakanties naar turkije naar familie en natuurlijk zon zee strand. Dut jaargaan we naar antalya
Insallah Roosje dat alles goed mag gaan Welk gedeelte komt je familie vandaan?? Ben benieuwd... Ik ben zelf Nederlands maar mijn man is Turks. Wie weet komen we nog wel terug naar NL want vind de scholing hier wat minder maar t leven voor de rest weer wel beter haha. Tis ook nooit goed he Heb nog last van ongikrampen maar meer klachten heb ik niet. Ik had vanochtend nog een testje gedaan en die was wel iets donkerder maar niet dat je zegt wow. Nu is dinsdag pas mn NOD dus zit er nog steeds 2 dagen voor. Test dan weer eens... Hoe gaat t verder hier>
Dat klinkt goed Nikie! Een iets donkerder streepje. ☺ Ik ben vandaag op 4dpo. Mijn vriend zegt vol overtuiging dat ik zwanger ben. Hij zegt: ja dat zie ik gewoon.. 😅 Ik ben benieuwd of hij gelijk heeft! haha. Waar is onze nod lijst eigenlijk?
Ik kom zelf uit Denizli (waar pamukkale is) ken je het? Mijn man komt uit Tokat Ja dat indd, ik ben turks, ken de taal etc maar zelfs ik kan niet in turkije wonen denk ik, het is gewoon anders. Ik zou niet kunnen wennen daar. Wij wonen nu hier in nederland maar weten niet of we uiteindelijk ooit voorgoed teruggaan. Onze kinderen worden hier geboren, gaan hier naar school enz, uiteindelijk willen zij niet meegaan hoor denk ik later. Wanneer moet jij naar de verloskundige?