Ik heb die eerste in huis Ik test alleen mijn vriend is dan al naar zijn werk niet helemaal alleen natuurlijk ik test met mijn dochtertje van bijna 20 mnd
Nee eigenlijk niet maar de vorige keer testje ik 10 dpo echt licht dus twijfel wel... Denk dat hij negatief zal zijn
Ja veel klachten maat zou ook tussen mijn oren kunnen zitten haha Ik twijfel omdat hij vorige keer met 10 dpo heeel licht was en morgen is het 9dpo dus geloof dat ik dan niet zal zien Ik heb gekke steekjes Ben stront misselijk Heb buikpijn en eet echt veel ... Ow en tepels doen pijn tijdens het voeden en voelen redelijk vol aan
Kan het helaas ook niet zo goed zien. Hopelijk inderdaad morgen een duidelijkere test! Of ga je niet gelijk morgen weer testen?
Dat weet ik nog niet heb net nog 1 gedaan met wat ik nog kon plassen maar ik zie daar niets op Weet nog niet wat ik ga doen
Je hoopt toch op meer duidelijkheid na zo'n test en niet nog meer onduidelijkheid! pff! We gaam gewoon voor een roze weekend Suus!
Hmm ik denk ook dat het de controlestreep is die vlekt oid.. Ik zou van het weekend gewoon nog een test doen. Even een paar dagen afwachten! (als je dat volhoud.. )