Top! Laten we dat dan aanhouden! SDenise, hoelang duurde het bij je 1e? En heb je een beetje een regelmatige cyclus?
@Sjubidoe, Kom nu aan mijn laatste paar pillen, vorige x duurde het niet lang voor ik mijn cyclus terughad. Heb wel een redelijke lange cyclus (+- 35/38 dagen) Maar wel heel duidelijke eisprong dus komt vast goed, dus hopelijk geen rare ontpil dingen ineens.
Ja das waar! Ontpillen! Ik heb daar totaaaaal niet aan gedacht! Ben blij dat ik nu al gestopt ben dan... Had er de vorige keer geen last van ..
Ik ook niet dus ik ga er niet vanuit , ze weten ook nog steeds niet of het echt ' bestaat' dus we zien het wel
hahaha ja, gek he ! Hier hebben we al de toekomstige babykamer gewit, en hoop van het belastinggeld naast spullen voor zoonlief zijn kamer (groter bed, nieuwe kledingkast) ook laminaat te halen zodat we de meubels maar 1 x hoeven te verplaatsen Ik heb al ideeën voor een meisjes en jongenskamer...
Wij hebben helaas nog geen nieuwe babykamer.. Die moet nog gebouwd worden hahaa!! Ik denk en vind het leuk om een jongensmama te worden maar een meisje is natuurlijk ook leuk! Ik maak veel kleding zelf en voor meisjes is er echt veel meer keuze!
hahah nou ik zou een jongen voor mijn zoon heel erg leuk vinden, ik merk om mij heen dat zelfde geslacht toch vaak intiemer met elkaar is (kan ook totaal niet maar om mij heen toevallig wel)... Zelf zou ik een meisje ook geweldig vinden, gewoon door al het meisjesgedoe en omdat ik zelf meisje ben... maar kan denk ook een hele leuke jongensmama worden, we gaan het zien
Het lijkt me ook stiekem geweldig om een tweeling te krijgen! Iedereen verklaard me voor gek en de kans is ook heeeel erg klein maar toch..
Het idee van een tweeling lijkt mij heel leuk maar denk dat de eerste drie jaar super zwaar zijn 😂😂😰😰😰😰😰😰 Dus een is prima 😋
Zo! Weekend voorbij, nog niet zo druk in dit topic! Dat zal volgende maand wel anders zijn!! Ja zwaar is het zeker, kennissen van ons hebben een tweeling van net een jaar!
Phoe een tweeling moet er niet aan denken haha Hier slaapt de baby het 1e jaar bij mij op de kamer co sleeping
Hier net laatste pil gehad nu wachten op mijn eerste ongi, die zal ergens in juli zijn en dan begint de eerste ronde ! Hoe is het verder met iedereen?
@SuusD, Ik heb dat bij die leeftijd ook gehad (zoonlief is precies 1 jaar ouder, nov 2012). Maar waar komen de twijfels vandaan ? Praktische dingen? bang dat het niet lukt met twee ? (ik heb dat ook, soms denk ik ineens, mmm misschien toch nog even wachten) Vrije tijd? Ik ben toch een beetje bang voor dat eerste jaar, weer in de luiers, zl huilde veel... maar ik wil ook niet te lang wachten... vl is toch al wat ouder (bijna 40)... en die wil ook geen te oude vader worden..
Ik merk dat de twijfel er nog steeds is, maar vooral omdat ik bang ben dat ik weer last ga krijgen van een pnd, onzeker of het me wel lukt... maar met zl is het ook goed gekomen dus ook al zou ik last krijgen, uit dat dal komen we dan ook weer...
Mijn vriend laat het van mij afhangen hij vind beide goed dus dat ik fijn wij zijn beide nog best jong mijn vriend is 27 en ik 25 De reden is inderdaad kan ik het wel aan ik ben eigenlijk nu ook al erg moe eigenlijk vind het vermaken van mijn dochtertje ook wel eens lastig hoe gaat dat straks met 2... Verder is ons huisje nog niet helemaal tip top en dat geeft ook geen rust en financieel niet heel ruim Ik ben ook startende met mijn praktijk dus dan zwangerschap erbij is dat wel handig? En inderdaad houd je nog wel wat vrije tijd over? Of moet ik me erbij neer leggen dat die komt als ze naar de middelbare school gaan? Duurt natuurlijk nog wel een tijd haha Een aantal voordelen vind ik leeftijd dicht op elkaar lekker samen spelen niet naar de basisschoel en peuterspeelzaal moeten tegelijkertijd en het loopt dan soort van samen op samen naar middelbare school samen in de pubertijd dat vind ik wel een plus