Ik zie wat je bedoeld.. Vage plek voor een streepje. Maar wel echt een streepje. Nu is alleen de vraag is t de test streep of iets anders.. Hopelijk snel meer duidelijkheid!
Zoooo.. Ik ben heel bewust heel even weggebleven. 13e begon mn "stopweek" maar werd normaal dan ook pas ongesteld op vrijdag.. Dat is morgen.. Dus niet talesten meer, minder mee bezig zijn.. En als er morgen niks gebeurt overdag dan koop ik einde middag tsten om dat zaterdag met manlief te doen.. Zijn ondertussen aan het verhuizen én had vandaag ren sollicitatiegesprek... Teveel moet er gebeuren nu hihi
Ooh dus je nod is morgen pas!! Haha! Wij allemaal hier in spanning!! Hier is het allemaal weer lekker vaag.. volgens mij is mn eisprong geweest maar niet zo pijnlijk als vorige keer! Dus begin nu weer te twijfelen of ie wel echt is geweest! Haha heerlijk hoe erg je er toch weer mee bezig bent!!
Gefeliciteerd Roosje! Spannend Superguppy! Nog geen menstruatie is positief! Ik duik voor je! Sjubidoe heb je ovu testen gebruikt of niet? Als je het regelmatig gezellig maakt kun je m bijna niet missen toch? Maar zo is er altijd wel iets waar je over kan twijfelen! Ik voel me ontzettend zwanger, waarom? Geen idee. Wel wat vage klachtjes, en hele volle borsten.. Net de kv 2v5 gekocht..
Gefeliciteerd Roosje!! Elfs, nee gebruik geen ovutesten. Mn eisprong is altijd erg pijnlijk.. werd er vorige keer snachts wakker van! Dat is nu niet gebeurd maar heb m denk ik wel vannacht gehad. Lees mn posts anders ff terug! Was heel erg aan twijfelen over deze maand! Hopelijk voel je het goed en heb je zometeen een positieve test in je handen! Wanneer wil je gaan testen?
Gefeliciteerd Roosje! En Elfs, wat apart he dat je je al zo kan voelen terwijl je nog niet eens zeker weet of het zo is. Hoop dat je gevoel je niet in de steek laat! Hier: Ik denk dat mijn eisprong er aan zit te komen. Heb een beetje steek in de zij. Ben benieuwd of het echt zo is, dat zou wel fijn zijn want dan heb ik een iets kortere cyclus dan vorige maand.
Ik las inderdaad dat je zo'n last had gehad, en dat je in het begin een uitstrijkje had gehad waardoor je cyclus helemaal niet meer te volgen was. Maar van deze maand heb ik denk ik gemist.. Ik ga denk ik morgen een kv testje wagen..
Haha nee, ik bedoelde echt het woord niet.. Ik word al heel lang op dezelfde dag ongesteld. Altijd vrijdag... Gisteren dus niet...
SuusD: er staat wel een 2e lijntje maar idd erg dicht op de controlestreep...ik zou m ook niet echt vertrouwen maar zou wel denken dat ik zwanger ben haha. Zou voor de zekerheid ook een nieuwe doen ben benieuwd spannend!