Waarom test je gewoon niet vandaag sjubie Ik zou niet kunnen wachten. Ik had buj mijn dochter 4 dagen voor nod best duidelijk positief getest
Ik had bij mn zoontje 12 dagen na mn eisprong een hele lichte test.. Mn lf is 10 dagen dus op mn NOD testen vind ik vroeg genoeg! Ik hou absoluut niet van tuurtesten..
Oww ja dat is idd zo, dan maar wachten, hoop op een posi test voor je meid, nu zo te zien al je klachten, spannend hooooor
Jaaah! Vind het zelf nu ook wel spannend worden! Ben wel blij dat mn gevoel "nee" zegt, dat zorgt ervoor dat ik er niet gestrest oid om ben! We gaan het zien!!
Supperguppy 29jaar, ronde 1, nod 13 juli Sjubidoe, 31 jaar, ronde 1, nod 26 juli Sunny2012 30jaar, ronde 1, nod 3aug Zeilbootje, 30 jaar, ronde 1, nod 7 aug SDenise ?jaar, ronde ?, nod ? Roosje24 ?jaar, ronde ?, nod ? Vos1985, 30jaar, uitgerekend 18-03-2016 Nikie86, 29 jaar,ronde 2, uitgerekend 20-03-2016 SuusD, 25jaar, ronde 1, uitgerekend 30-03-2016 Elfs 28 jaar, ronde 1, uitgerekend??
Superguppy, hoelang wil je nog afwachten dan? Elfs, ik pas mn de volgende keer aan, ik kan de post al niet meer bewerken..
He bah wat een gewacht. Kunnen jullie even meeduimen voor een snelle eisprong? Hij schiet niet op deze maand .
He wat vervelend zeilbootje! Hier zijn de meeste klachten alweer verdwenen. Soms een beetje misselijk en wat eugpijn nog maar voor de rest niets. Had denk ik gewoon iets onder de leden ofzo!!
Yep, morgenochtend een testje wagen! Heb 2 soorten aangezien het nog zo "vroeg" is om te testen.. en anders dinsdag weer als ik natuurlijk niet gewoon ongesteld ben geworden... Ben je met ovutesten bezig of niet?
Nee geen ovulatietesten nog deze ronde. Maar afgelopen ronde had ik op een gegeven moment echt pijn en de bijpassende afscheiding, die heb ik nu helemaal niet gehad. Maar ja, vorige ronde was de eisprong ook pas 4 weken na mijn menstruatie dus als dat nu weer zo is zou hij volgende week zijn. Óf... Het is intussen raak en daarom voel ik de zij-pijn niet en heb ik ook geen andere afscheiding. Maar geen idee of dat wel zou kunnen. Ik wacht het gewoon nog een weekje af .
Nog ff afwachten dus idd! Misschien volgende toch met ovutesten gaan werken? Hier een negatieve test. Wat ik al dacht! Nu afwachten tot mn ongesteldheid en anders dinsdag nog een test ertegenaan gooien!
Wat jammer Sjubiedoe! Je had zoveel klachten! Hopelijk dan maar snel ongesteld. Als je negatief test en dan nog een tijd moet wachten op je ongesteldheid vind ik altijd zo vervelend!
Thanks allemaal! Zie net dat ik mn ticker niet goed had ingesteld... vandaag zou ik ongesteld moeten worden en er stond dat ik 1 dag overtijd was... das natuurlijk dan morgen pas... Hoop wel dat ik het gewoon vandaag ga worden.. anders ga ik wel echt twijfelen!