Nope.. heb vage menstruatiekrampjes maar er gebeurt helemaal niets. Ik heb dat normaal ook pas als ik daadwerkelijk ongesteld ben.. niet ervoor.. En ik blijf ontzettend misselijk met vlagen.. gister viel nog mee, maar vandaag was het weer heftig..
Ja erg he zeilbootje! Ik begrijp er ook helemaal niets van! Iedere keer als ik zo'n krampje heb denk ik "daar is het!" en dan is er niets te zien.. Ooooh Suus waarom zeg je dat nou!! Zou het dan toch? Morgenochtend weer een test doen, dan zit ik 12 dpo en met zl had ik toen een licht streepje..
Sjubidoe mij lijntje kwam wel later nu dus houd er rekening mee mijn eerste duidelijke lijn was met clear blue plusje
Hoeveel dpo zat jij dan? Ik heb kv en clear blue digital (zwanger/niet zwanger, geen aantal weken), welke zal ik dan doen???
Bij mij zijn de krampen eigenlijk nu pas een beetje weg. Het kan dus nog! Hier trouwens behoorlijk moe en de hele dag door van die weeïge misselijkheid. Vrijdag een dag thuis gebleven, had nul energie. Verder gaat het best redelijk.
Had bij mn vorige zwangerschap die met dat plusje en die vond ik niet echt duidelijk.. stond al een vaag plusje voordat ik er uberhaupt iets mee had gedaan. dus vandaar die andere clear blue gekocht.. Is die niet gevoeliger dan kv?? Heb nog steeds niet het gevoel dat ik zwanger ben, zo stom! Misschien is het wel gewoon zo! Haha gelukkig heb ik nog steeds geen zenuwen of stress. Het lijkt me wel super leuk om nu al zwanger te zijn want dan scheel ik 3 weken met een vriendin! Vervelend Vos, maar ja.. het hoort er een beetje bij natuurlijk! De veranderingen in je lichaam zijn natuurlijk ongelooflijk op dit moment!! Gelukkig is de misselijkheid goed te doen. Heb hier in de omgeving al 2 keer gehad dat ze 9 maanden lang alleen maar overgaven.. verschrikkelijk lijkt me dat!!
Ja dat lijkt me echt verschrikkelijk! Tot nu toe verloopt mijn zwangerschap vrij gelijk aan de vorige. Hoop dat het ook zo gelijk blijft gaan, dan heb ik geluk.
Hoop dat jullie weinig last hebben van misselijkheid ja! Ik ken ook iemand die bij beide zwangerschappen 9 maanden ziek was, incl ziekenhuis opnames. Bij mijn eerste gelukkig helemaal niet misselijk geweest. Soms een beetje een weeïg gevoel, maar als ik maar wat at dan was dat snel over. Hoop dat ik dat nu weer zal krijgen!
Whooohooo!!!!! Die heb ik echt niet aan zien komen!! Heb ook getest zonder vl omdat ik gewoon zekerheid wilde dat niet zwanger was...
Woww sjubie, dat was indd niets voor niets die symptomen misselijk, moe etc. En natuurlijk krampen. Raar he dat k2v5 dan nog niet posi geeft en cb gelijk zwanher, echt slopend indd. Maar goed dat je cb heb gedaaan,msuper zeg, gefeliciteeeeerd. Ben benieuwd naar de reactie van je vriend. Nu jullie zwanger zijn, wordt er minder gekletst, jammer hoor, jij gaat toch ook niet weg
Thanks!!! Ik had m op de app dus hij wist het wel meteen! En idd alle symptomen klopte dus gewoon!! Ik wil hier zeker nog blijven kletsen! Ik hoop de andere ook!
Jaa symptomen kunnen dus nog steeds de waarheid zeggen haha. Is het ju de 1e ronde raak? Ike heb er ook zin in haha. Maar ik wil wachten tot na mijn vakantie, en mijn dochter is zo zo pittig dat ik eigenlijk niet eens durf voor een tweede
Wat mooi Sjubiedoe, gefeliciteerd! Ik hoop inderdaad dat jullie wel blijven kletsen, anders zit ik zo eenzaam te wachten op mijn ei . Volgens mij zijn er trouwens veel de eerste ronde raak!