In juli starten voor een 2e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SuusD, 1 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vos1985

vos1985 Actief lid

8 aug 2013
    376
    0
    0
    Gefeliciteerd!!!! Dit is tot nu toe een vruchtbaar clubje zeg! Ik lees en klets ook nog steeds mee hoor!

2. reusje

reusje Actief lid

28 jul 2008
    176
    0
    0
    Hier op naar de volgende ronde

3. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

12 mei 2012
    361
    1
    16
    Supperguppy 29jaar, ronde 1, nod 13 juli
    Sunny2012 30jaar, ronde 1, nod 3aug
    Zeilbootje, 30 jaar, ronde 1, nod 7 aug
    SDenise ?jaar, ronde ?, nod ?
    Roosje24 ?jaar, ronde ?, nod ?

Vos1985, 30jaar, uitgerekend 18-03-2016
    Nikie86, 29 jaar,ronde 2, uitgerekend 20-03-2016
    SuusD, 25jaar, ronde 1, uitgerekend 30-03-2016
    Elfs 28 jaar, ronde 1, uitgerekend 30/31-03-2016
    Sjubidoe, 31 jaar, ronde 1, uitgerekend 07-04-2016

4. Superguppy

Superguppy Bekend lid

21 aug 2011
    616
    0
    0
    van de zon genieten!
    zaanstad
    Ooohh wat gaan jullie goed allemaal!
    Hier gebeurd er echt helemaal NIETS.
    Geen ongesteldheid, maar ook geen zwanger symptomen meer.
    Ondertussen 16 dagen "over tijd"

Wel extreeeeem gevoelige onderbuik. op plek keizersnede.

5. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

12 mei 2012
    361
    1
    16
    Ik zou dan toch echt om een bloedtest gaan vragen hoor!!
    Mijn onderbuik is ook erg gevoelig!

6. vos1985

vos1985 Actief lid

8 aug 2013
    376
    0
    0
    Dat is raar superguppy. Al bij de huisarts langs geweest? Zou ik nu toch wel doen.

7. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Hier ook zo'n vreemd verhaal. Ik meen echt dat ik mijn eisprong nog niet gehad heb, aan de andere kant... Overmorgen was mijn ongesteldheid vier weken geleden en ik ben nu elke ochtend misselijk. Ik wil mezelf niet blij maken want ik weet dat ik voor mijn vorige zwangerschap steeds misselijk was rond de eisprong, maar toch.. Je gaat toch denken...

Maar superguppy, dat is ook wel enorm verwarrend! Kan het zijn dat je eisprong later was dan gedacht?

8. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

12 mei 2012
    361
    1
    16
    Oeh spannend zeilbootje!!! Je weet het nooit!

Vorige maand verging ik echt van de pijn tijdens mn eisprong en afgelopen maand was het vervelend en een aantal flinke steken maar weet niet zeker of ik nou op woensdag (savonds steken) of misschien toch op donderdag mn eisprong heb gehad... Ging toen ook wel ff twijfelen. :(

9. Superguppy

Superguppy Bekend lid

21 aug 2011
    616
    0
    0
    van de zon genieten!
    zaanstad
    image.jpg

Wat maken jullie hier nou van?

De eerste, ik dacht miskukt. Maar al klaar met plassen en urine weggegooid.
    De twee is met de laatste twee druppels die ik eruit heperst kreeg hihi...

Nou.. Ja nee ja nee?!?!

Ik denk nee.

Whaaa

Nb. Mijn huisarta is NIET leuk. Daar ga ik alleen heen als het niet anders kan.

10. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

12 mei 2012
    361
    1
    16
    Hmm.. ik denk ook nee. Je had nu toch wel een knaltest moeten hebben..

En ik zou dan ook op zoek gaan naar een andere huisarts... Je moet je toch wel op je gemak voelen bij je eigen huisarts lijkt me! :$

11. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
  12. Superguppy

Superguppy Bekend lid

21 aug 2011
    616
    0
    0
    van de zon genieten!
    zaanstad

Mijn advies? Kijk naar wat je Zelf graag wil. Wat je man graag wil en wat haalbaar is.
    De peuterpubertijd? Gaat over.
    Wil je dat ze als enigst kind opgeoeit of wil je haar een brushe geven.. Weer een antwoord.

Ik zal het erger maken.
    Mij vent en ik worden allebei bine kort 30.
    Onze Oon is 3,5 jaar.
    We hebben net ons appartement verkocht.
    Dikke schuld, maar missxhien gaat de nhg ons helpen.
    Ik heb sinds 4 weken geen baan meer.
    En we wonen bij mn moeder 😂

En toch gaan we voor een tweede.
    Want het leven kan er over 9 maanden heel anders uitzien.

13. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Haj Roosje, misschien een praktische vraag, maar kan je dochter niet een paar ochtenden per week naar de speelzaal? Behalve dat ik denk dat het goed is voor de ontwikkeling, is het ook iets wat jullie beiden wat rust kan geven. En je zult zien dat je dan een hoop meer aankunt. Succes!

14. Amani

Amani Lid

8 aug 2014
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik bevind me nog in de 1ste ronde...weet zelf niet wanneer mijn eisprong is want ben middenin de strip gestopt :eek: Mijn laatste ontrekkingsbloeding was op 21 juli. Succes allemaal!

15. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Hoi meiden,

Oooh superguppy, super meid! Ik moet ook inderdaad zelf beslissen wat ik wil. Soms moeten we de redenen aan de kant zetten, je hebt gelijk hoor..

Zeilbootje,
    Ze gaat inderdaad al sinds maart naar de peuterspeelzaal 4 ochtenden. Nu is het zomervakantie dus word ik gek van haar haha. Maaar ook al ga ik niet werken ze is in de ochtenden niet thuis, dud dat is wel lekker dan met een baby thuis.

Ik ga echt goed nadenken wat ik wil. Ik wil wel een brusje voor dochterlief.

16. Elfs

Elfs Actief lid

1 okt 2013
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Roosje, ik heb je bericht gelezen en ook de antwoorden van de andere meiden op het forum.

Zelf heb ik ook bewust gewacht tot mijn zoontje bijna 4 is. Kleine wordt geboren eind maart, mijn zoontje wordt in juni 4jaar. Dit omdat ik beide kinderen evenveel aandacht wil geven, en ze niet tekort wil doen. Ik ben net als jij, super perfectionistisch, waardoor ik vaak gek wordt van mezelf. Alles goed willen doen, alles willen plannen etc. Maar helaas lukt dit niet altijd en maak ik mezelf er gek mee.

Maar juist omdat ik voor mezelf 'gepland' had wanneer we zouden beginnen voor een brusje, bracht me dat heel veel rust. Ook mijn baan is onzeker, ik wil ook wel een ander huis, en ik plak mn zoontje ook graag een keer achter het behang. Maar dat wil niet zeggen dat je geen baan kunt vinden met baby, of verhuizen. En kijk ook vooral naar je dagen dat je geniet van je dochter!

Voor jezelf is het wel heel erg belangrijk dat je rust in je hoofd krijgt. Ga geen overhaaste beslissingen nemen omdat je graag een zomerbaby wilt. Als je eenmaal zwanger bent, gaat het ook geboren worden..

Eerst op vakantie en lekker genieten van je gezin! Ik weet zeker dat je met de juiste keuze terug komt.. :)

17. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

15 jan 2014
    2.771
    1.363
    113
    Ik hoop dat je er uitkomt Roosje! Wanneer ga je op vakantie?

Hier: De hele week al zo'n weeïg gevoel 's ochtends. Net dochterlief verschoond (alleen plasluier) en ging al bijna over mijn nek. Weet niet zo goed wat ik er van moet denken...

18. Elfs

Elfs Actief lid

1 okt 2013
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben benieuwd zeilbootje!

19. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Spannend zeilbootje.

Wij gaan volgende week maandag weg

20. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

12 mei 2012
    361
    1
    16
    Oeh!!!! Spannend zeilbootje!!! :)

Roosje, doe wat voor jou goed voelt. Over 9 maanden kan het al een heel ander kind zijn! Hier is zl ook behoorlijk pittig maar doordat wij erg streng en consequent zijn is het goed onder controle! Probeer daar eens in te investeren! Geef jezelf en je dochter eens de tijd om goed met elkaar om te gaan en consequent te zijn. Hierdoor weet zij waar ze aan toe is!

Deel Deze Pagina