Gister en vandaag menstruatie-achtige krampen, maar nog niet ongesteld. Wanneer zouden jullie testen? Het lastige is dat ik niet weet of en wanneer ik een eisprong heb gehad. Ik was 4 juli voor het laatst ongesteld, maar de keer daarvoor een cyclus van 6 weken gehad. Tips?
Okee ik was dus net in de stad bij een Kruidvat (niet geheel toevallig ) en ik kom het niet laten. Zie hier het resultaat!!
Jeeeeetje wat een vruchtbare groep haha, gefeliciteeeerd meid!! Dus niets voor niets krampen etc. Waarschijnlijk een babytje in maak haha Leuk hoor, ik krijg er alleen maar zin vsn jullie pff haha
Ik ben benieuwd wanneer ik zwanger ben, natuurlijk wanneer ik begin. We zijn nu niet bezig maar slik de pil ook niet. vorige keer was ik in 3e ronde zwanger. Dit keer wordt het toch niet 1e ronde denk ik , jullie hebben echt geluk
Hopelijk gaat het bij jou ook snel Roosje als je er aan toe bent! Ik was bij de vorige in ronde 3 zwanger, dus ook snel. Blij dat het zo snel lukt als je graag een kindje wilt!
Breekt even in: juli is echt een vruchtbare maand. Ook ik ben de 1e ronde zwanger geraakt van de 2e. Gefeliciteerd alle zwangeren. Hopelijk blijft alles goed gaan.
Haha, ik zie dat ik ooit hier al heb meegeschreven (oeps). Heb alleen een tijdje niet op zp rondgezworven. Ik wist dat ik ooit met een juli topic mee was begonnen te schrijven en nu kijk ik terug en zie ik dat het hier was.
Bedankt Elfs. Vind het nog heel onwerkelijk en besef het nog steeds niet helemaal. Jij ook gefeliciteerd
dank je! ik vind het ook nog steeds onwerkelijk.. heb het idee dat bij mn eerste de tijd tot de 1e echo veel sneller ging! das pas heb je de bevestiging dat er ook echt iets zit..
Wanneer heb jij de echo? Ik de 21ste. Dus over dik twee weken. Ik heb gister pas gebeld, dus durf niet te zeggen of het sneller gaat . Ik heb nu wel meer afleiding dan toen. Ik heb al een mooie dochter, dus mocht het mis gaan dan heb ik in ieder geval iets. We gaan er natuurlijk niet vanuit dat het mis gaat, maar je weet nooit. Al ben ik nu minder misselijk dan de vorige keer. Gister was ik heel misselijk, vandaag bijna niet. Dus dat maakt me dan wel weer super onzeker.
Hebben jullie zo snel al een echo? Bij mijn dochter deden ze die pas tussen de 10-12 weken zwangerschap. En ik weet nog dat ik het toen heeeel lang vond duren. Ik hoop dat het nu sneller gaat omdat ik al afleiding heb in de vorm van mijn dochtertje.
Ja hier met zes a zeven weken al de 1e en dan om de drie weken tot de termijnecho. Dat zijn er dan 3. Dan met 20 30 en 36w.
Oh dat is al snel ja. En veel echo's. Bij mijn vk doen ze alleen de termijnecho (10-12 weken), de 20-weken echo en een liggingsecho rond 36 weken. Ben even het overzicht kwijt maar zijn er nog dames aan testen toe inmiddels? Superguppy al nieuws? Roosje al op vakantie?
Heb jij ook zo`n last van je onderbuik? Gisteravond verdwenen mijn kwaaltjes ineens als sneeuw voor de zon. Nu heb ik gelukkig weer gevoelige borsten en last van een branderig gevoel in mn onderbuik. Het zijn gelukkig geen krampen. Zo voelt het tenminste niet. Het is echt meer branderig zeg maar. Mn misselijkheid is wel al wat minder, maar ik kan ook misselijk zijn geweest door een buikgriep. Heb van zo tot di ook diarree gehad. Nu met vlagen wel weeïg. sorry, eigenlijk weet ik niet eens of ik mee mag schrijven. Ik breek zomaar in.