Wat fijn, gefeliciteerd Vos! En als ik het goed lees ook gefeliciteerd met je dochtertje! Krampen: Ik heb wel een beetje zo'n zeurderig ongesteld gevoel. En mijn darmen spelen weer op (lees: Opgeblazen gevoel). Erg herkenbaar van de vorige keer.
Nou hier gaan we morgen tweede ronde in geloof ik... Hiewel ik een ritme merk in bepaalde kwalen. Zere borsten week ervoor. Zeurerige buik. Maar er gebeurt niets...
Dat opgeblazen gevoel begint bij mij gelukkig wat minder te worden, net als de misselijkheid. Moet wel op tijd eten, maar dat gaat goed. Ben benieuwd superguppy, geen bloed geeft moed.
Wat fijn Vos! Ik zit ook te wachten tot de 1e echo.. Wil het hartje zo graag zien, merk dat ik me emotioneel nog niet bezig hou met de zwangerschap.. eerst zien dan geloven... Ik mag de 31e!!! En Superguppy? Ongesteld geworden?? Volgens mij zijn het er nog maar weinig.. zal de lijst eens opsnorren!
Supperguppy 29jaar, ronde 1, nod 13 juli Sunny2012 30jaar, ronde 1, nod 3aug SDenise ?jaar, ronde ?, nod ? Roosje24 ?jaar, ronde ?, nod ? Vos1985, 30jaar, uitgerekend 18-03-2016 Nikie86, 29 jaar,ronde 2, uitgerekend 20-03-2016 SuusD, 25jaar, ronde 1, uitgerekend 30-03-2016 Elfs 28 jaar, ronde 1, uitgerekend 30/31-03-2016 Sjubidoe, 31 jaar, ronde 1, uitgerekend 07-04-2016 Zeilbootje, 30 jaar, ronde 1, uitgerekend 07-04-2016
Zeilbootje! Ik zie net dat we tegelijk uit zijn gerekend!! Kom je ook meekletsen in het 1-15 april clubje?
Doe ik al toch? Of is er nog een 1-15 april clubje? Haha. Ik hoop niet dat ik het verkeerd heb neergezet maar ik ben 29, niet 30 .
Nog steeds niets... Niks nakkes nada Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt Al ongesteld sinds mn 9e en altijd keurig op tijd. Weet niet wat er is hoor...
Het blijft vaag Superguppy! Kan het zijn dat je lichaam nog moet bijkomen van anticonceptiegebruik? Soms hoor je dan ook wel van lange cyclussen. Maar vreemd is het wel!
Ik heb geen idee Wel veel stress gehad. Gezeik met verkoop huis Maar uitblijven is nog nooit gebeurd Laatste keer is juni geweest... Ben al 3x eerder zwanger geweest Toen was het duidelijk, niet ongesteld= zwanger... Wat moet je dan nu he?