In juli starten voor een 2e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SuusD, 1 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @SuusD

Ik zag meer negatieve dan positieve dingen en die bleven echt hangen (dus niet maar even maar echt maandenlang) en ik wilde echt meer positieve dan negatieve gevoelens hebben...
    Als ik nu nog jaar zou wachten zou Vl dat ook doen hoor, hij wil dat ik er klaar voor ben, maar echt negatieve gedachtes zijn er niet meer en er zit straks al minimaal 3,5/4 jaar tussen..dus ik heb op zijn vroegst maar een half jaar/ 3/4 jaar twee kids tegelijk...
    Als ik nu naar vriendinnen kijk met kids die iets jonger schelen, of überhaupt met twee kids dan merk je dat het eerste jaar altijd zwaar is, en zo na een jaar zie je iedereen weer opbloeien, dus die moeilijke eerste tijd...die is er toch wel...

Maar ik denk dat je even moet kijken hoelang die negatieve twijfels blijven, dan stel je het toch een maandje uit? kijk je hoe je er dan tegen aan kijkt? als die gevoelens blijven kan je altijd nog even wachten.. daar is helemaal niks mis mee, dat heb ik ook gedaan :)

2. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    En er komt nu nog bij, het kan zomaar best een jaar duren voor ik zwanger ben.. en die 9 maanden groei je ook in het idee... dus ik durf ook niet langer te wachten.. wil nadat tweede is ook weer meer gaan werken, echt aan mijn carrière zitten en dat word steeds meer uitgesteld hoe langer ik wacht natuurlijk...

3. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Denise heb net met mijn moeder gepraat en wij gaan gewoon voor nr 2 ze had zoveel goede argumenten sneller uit de kinderperiode waardoor de dingen meer mogelijk zijn je kan meer met elkaar spelen leeftijd niet veel te veel uit elkaar :)

4. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Ah fijn ! Dat is zeker zo ! Soms twijfelen is niet erg, twijfelen we gewoon soms samen ;) ! Ik vind het ook maar partij eng hoor !

5. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Daarom durf ik nu ook niet meer te wachten !

6. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Inderdaad het is gewoon spannend en als het spannend is wil je soms vluchten haha

7. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @suusd precies ! Dus je begint juli ? Of nu al ?

8. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    In juli :)

9. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Gezellig :D , ik ben benieuwd wanneer mijn eerste echte ongesteldheid begint ! ff afwachten :)

10. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ik verwacht mijn ongi rond de 28e
    Mijn ongi kwam heel laat op gang door de bordtvoeding haha
    :) wanneer verwacht je hem had je hem vroeger?

11. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

12 mei 2012
    361
    1
    16
    Die gevoelens van "wil ik het nou echt wel" en kan het er nog wel allemaal bij.. dat hoort er wel echt bij hoor! Ik heb dat ook, dat ik na een vermoeiende dag denk... jeetje zometeen heb ik er 2.. nog drukker. maar dat zijn de 1e jaren nou eenmaal!!

Heb ook heel lang gedacht dat ik van een 2e onmogelijk net zoveel kon houden als van mn mannetje.. :p

We gaan ervoor meiden!!! :D:D

12. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Dat is zeker waar Sjubidoe !

Het valt uiteindelijk ook allemaal wel op zijn plek :)
    Gaan ervoor !

13. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Inderdaad!!! Nog 22 nachtjes slapen haha

14. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

12 mei 2012
    361
    1
    16
    Hier is mn ongesteldheid (of onttrekkingsnogwat) bijna voorbij. ben heel benieuwd hoe mn cyclus is deze maand!

15. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Mijn cyclus is echt niet regelmatig dus ben benieuwd hoop stiekem dat ik ongi word in juli en dan ervoor kan gaan :) vind een april kindje wel erg leuk (moet het natuurlijk wel meteen raak zijn haha)

16. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

12 mei 2012
    361
    1
    16
    Ik hoop op mei, en niet later, dan neem ik even een pauze.. Gaan volgend jaar September trouwen! Vind t niet erg om zwanger te zijn tijdens de bruiloft maar ik wil niet op knappen staan!! :D

17. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @Sjubidoe,
    mijn laatste ontdekkingsbloeding begint zo ergens deze dagen :D
    En logisch dat je dan even pauze neemt ! Hoelang wacht je dan ?

Mijn cyclus was hiervoor erg lang 35/40 dagen en tijdlang ook niet ongi geweest en toen ineens twee eisprongen (toen toevalligerwijs bij de twee sprong zonder dat ik het wist zwanger geraakt , twee weken later dan de vorige sprong... dus dat was een hele lange cyclus ! Sprong 1 was met ovulatie testen digitaal dus die was er zeker !)

18. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    En sprong twee ook want daar is zl uitgekomen ;)

19. Sunny2012

Sunny2012 Actief lid

26 nov 2012
    139
    0
    0
    Zuidoost Brabant
    Hoi,
    ik zou graag meekletsen in dit topic als dat mag. Ik ben 30 jaar, mama van een dochter van 16 maanden. (Suusd jou kan ik me nog herinneren van die tijd geloof ik).

Ben wat minder makkelijk zwanger geraakt de eerste keer (was de eerste ronde meteen raak maar aantal miskramen gehad)
    Heb af en aan de pil geslikt ivm allemaal checks in t zhuis op endometriose enzo. Maar nu een go gekregen. T stomme is, ik heb altijd gezegd na 1.5 jaar weer te willen beginnen voor een tweede.
    De eerste periode (7maanden) met mijn dochter was zo zwaar dat ik er toen niet aan moest denken. Ik wilde minimaal wachten tot ze naar de basisschool was haha. Tot onlangs gezegd werd dat de kans aanwezig was dat ik überhaupt niet meer natuurlijk zwanger zou kunnen worden. Toen hebben we het er goed over gehad en nu staan we er beiden achter er weer voor te gaan.

Ik ben de laatste pilstrip er doorheen ongesteld geraakt en nu al ruim 3 weken ongesteld. Er begint een einde aan te komen (jeej!). Ik gebruik mede daarom ovulatietesten om te kijken hoe mn cyclus zich nu gedraagt. We zijn al wel aan t oefenen 😁

Ik maak veeel kleding voor mijn dochter. Dus snap je goed haha. Een zoon zou mij erg leuk lijken. Maar een dochter is ook wel erg gezellig haha.

20. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Sunny leuk dat je erbij komt :D
    Dochtertje is nu 19 maand bijna dus kan heel goed dat je me nog kent
    Wat een spannende tijd breekt er aan dan he vooral voor jou als je moeilijk zwanger word wel goed dat jullie voor een 2e gaan als die wens er toch al is en je hebt nu nog de kans om zwanger te worden snel doen :D hoop dat het snel raak is!

Deel Deze Pagina