In juli starten voor een 2e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door SuusD, 1 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @Sunny hoop het ook voor je..

Ben heel erg benieuwd ! Wel laten weten hoor !
    Wanneer ga je weer testen ?

2. Sunny2012

Sunny2012 Actief lid

26 nov 2012
    139
    0
    0
    Zuidoost Brabant
    Heb er net 3 bij de apotheek gehaald. Hetzelfde merk als de vorige keer (toen testte ik (ook?) op vakantie positief. Dat merk accuhome zou met 20-25 hcg al positief testen dus t zelfde als de KV 2v5 testen.

Weet nu al dat ik me toch niet kan inhouden dus ga morgen weer testen. Heb eens mn cyclus goed bekeken. Ben de 23e door mn pil heen ongesteld geworden. Dat heeft lang aangehouden. 6 juni seks gehad en de 14e een kleine bloeding. Als ik de 23e aanhoud zou de 6e ook de eisprong zijn (was laatste dag van mn menstruatie dus dacht dat dat niet kon) 14e zou dan innesteling kunnen zijn... weet dat ik mezelf gek maak hiermee. Maar tja.. geduld is niet mn sterkste kant zullen we maar zeggen.

3. vos1985

vos1985 Actief lid

8 aug 2013
    376
    0
    0
    En en en?

4. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

12 mei 2012
    361
    1
    16
    Ben ook wel benieuwd!!!! Maar volgens mij zit ze in een andere tijdzone...

5. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Hier ook benieuwd!

6. Sunny2012

Sunny2012 Actief lid

26 nov 2012
    139
    0
    0
    Zuidoost Brabant
    Het is hier nu inderdaad 7u haha. Heb net getest met t andere merk en zie nog minder (als dat mogelijk is). Ben dus enorm benieuwd of er de komende dagen juist een eisprong komt of ongi of weet ik veel haha.

Voel me alleen zo zwanger. Steeds misselijk. Enorm moe slaap sinds een paar dagen meer. Ruik bizar goed. Mn borsten staan op spanning etc etc.vooral t misselijk is irritant.

Ik denk dat ik gewoon echt nog een paar dagen geduld moet hebben.

7. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

12 mei 2012
    361
    1
    16
    Oei oei dat klink allemaal wel alsof je misschien wel zwanger bent ja... :(
    Maar misschien qua hormonen ook misschien een eisprong??

8. Sunny2012

Sunny2012 Actief lid

26 nov 2012
    139
    0
    0
    Zuidoost Brabant
    Ja daarom. En dan kan ik t me ook nog verbeelden. Hoewel die misselijkheid echt geen verbeelding is maar goed kan wel van meer dingen misselijk worden natuurlijk. ;) )
    Hoop dat t raak is maar wil mezelf niet teleurstellen.

9. Sunny2012

Sunny2012 Actief lid

26 nov 2012
    139
    0
    0
    Zuidoost Brabant
  10. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Ben benieuwd sunny , had gisteren heel licht bloedverlies en wat rekbaar slijm (ben nu bog niet met ovu testen) maar ben wel benieuwd of ik dan ook over twee weken ongi word...

11. vos1985

vos1985 Actief lid

8 aug 2013
    376
    0
    0
    We zijn begonnen met klussen. Aangezien ik mijn eisprong pas volgende week verwacht is het nog oefenen, maar toch voelt het anders. Meer speciaal. Ook wel raar en spannend. Misschien ben ik volgende maand wel zwanger.

12. Sunny2012

Sunny2012 Actief lid

26 nov 2012
    139
    0
    0
    Zuidoost Brabant
    Zo we zijn weer in NL.

Ik herken t helemaal Vos :)
    Spannender ofzo.. t kan zoveel meer in gang zetten.

13. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

12 mei 2012
    361
    1
    16
    En Sunny? Al een nieuwe test gedaan?

Hier heb ik warschijnlijk toch vrijdagavond pas mn eisprong gehad. Ik verging van de pijn. werd er gewoon wakker van snachts en kon bijna de trap niet meer op komen... Begon te denken aan een of andere ontsteking oid, zaterdag ochtend nog last en smiddags waren alle klachten weg! :$

De andere klachten eerder in de week waren dus puur van het uitstrijkje!

14. Sunny2012

Sunny2012 Actief lid

26 nov 2012
    139
    0
    0
    Zuidoost Brabant
    Wow dat is vervelend zoveel pijn bij je ei. Wel duidelijk trouwens haha.

Ik heb vanochtend eerst een test gedaan van t merk uit t buitenland. Negatief. Toen heel eigenwijs de urine bewaard en meteen naar de kruidvat. Ook negatief.

Zal vals positief geweest zijn ofzo. Snap nu overigens weinig meer van mn cyclus want ben ook niet ongesteld en mn lichaam maakt ook geen aanstalten ofzo.
    Wordt nu afwachten wat er gaat gebeuren we zullen wel zien. Zal toch ooit weer ongesteld worden. Heb overigens een paar extra testen gekocht. Kan ik evt over een week weer testen.

15. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

12 mei 2012
    361
    1
    16
    Ja idd erg vervelend, maar ik denk maar zo, ik voel het en hoef niet met testen of temperaturen te gaan klooien.. ! :)

Was alleen echt vergeten dat ik er zo'n last van had.. Zat mn oude posts van toen terug te lezen en heb zelfs ergens een keer gevraagd of je er pijnstilling voor kan slikken! Nou ik grijp niet snel naar medicatie.. dus het zal toen wel net zo heftig geweest zijn haha!
    Was al helemaal bang voor een urineweginfectie oid.. en ik ben daar een keer zooo ziek van geweest! Op naar de volgende ronde iig!!

Hmmm.. nou bizar hoor! Ik begin te denken dat je idd misschien erg laat je ei hebt gehad ofzo... Maar goed je hoort ook verhalen dat er pas extreem laat een positieve test komt.. het enige wat je kunt doen is afwachten.. ;)

16. vos1985

vos1985 Actief lid

8 aug 2013
    376
    0
    0
    Vervelend sjubidoe dat je er last van hebt, maar van de andere kant wel handig inderdaad. Ik denk ook altijd ongeveer te voelen wanneer mijn eisprong is. Vandaag begonnen met ovutesten om te kijken of dat inderdaad zo is. Dat zou wel fijn zijn, kun je wat makkelijker 'mikken'.

17. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Hoi meiden.
    Wij gaan in juli ook beginnen voor een tweede kind. We hebben een dochter van bijna 2,5 jaar. Het is allemaal zo spannend. Ik moet mijn strip nog afmaken een week maar denk dat ik halverwege ga stoppen dus vandaag haha.. Even mijn cyclus bijhouden denk k.

18. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

12 mei 2012
    361
    1
    16
    Welkom Roosje! Gezellig!!

Ben benieuwd Vos of je het voelt! Laat het ons weten! :D

19. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Welkom Roos!
    Nog 7 dagen meiden rond die tijd ongi en dan gaan we ervoor

20. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    O vervelend die pijn sjubidoe, maar zoals iedereen zegt wel handig ;)
    Hopelijk is het maar voor 'heel' even !

Hier druk en zoontje moe en ziek, dus mama ook moe :p iedereen moe...

Deel Deze Pagina