Beterschap voor je zoontje Sdenis en sterkte! Welkom Roosje! Gisteren ovutest gedaan en die was nog blanco. Vandaag begint mijn onderbuik wel weer wat gevoeliger te worden en had net wat "vruchtbare" afscheiding om het zo maar te noemen. ben benieuwd wat de test vanmiddag zegt. Zou wel balen zijn als mijn eisprong zich binnen 24 uur aandient, want ben vanavond pas laat thuis en ml morgen weer vroeg weg. Verder heb ik ook zo weinig energie op dit moment, wat natuurlijk ook niet echt werkt bij de romantiek. Ach ja, lukt het niet dan maar een ronde verder.
Sunny jammer van de test trouwens Ik moet eerst nog wachten op mijn maandelijkse weekje hoop dat deze snel komt! Ik krijg ook extreem buikpijn op eisprong
Spannend allemaal. Dankjewel meiden. Ik heb gisteren mijn pil niet geslikt dus wacht nu op ongi. Hoop op een regelmatige cyclus.
Succes Vos!! Zet m op! Roosje, hoe was je cyclus voor je zwangerschap? En wanneer was het toen raak? Suus, welkom bij de club.. is toevallig in de lounge nu een topic over!
Ja bijna beginnen dus Suus!!!! Spannend zeg! en zet hem op vos! En welkom roosje Ik hoop ook op regelmatige cyclus maar hoop dat deze iets langer is anders ben ik ongi op een feestje
Ik had altijd een regelmatige cyclus van 28-29 dagen voor mijn zwangerschap. Daarna heb ik het niet echt bijgehouden omdat ik natuurlijk de pil slikte. Ik heb bij mijn dochter gelijk eerste ronde ovulatietesten gebruikt. 3e ronde was ik zwanger. Ik dacht dat het langer zou duren omdat ik een trage schildklier heb. Na mijn bevalling (weet niet of het gelijk was) heb ik steeds tussenbloedingen gehad tijdens mijn pil, terwijl ik nog ongesteld moest worden en nog evenetjes had vor mijn stopweek. Dus ik ben naar de huisrats geweest en zijndachten dat mijn pil te licht voor mij was (slik microgynon 30)ik bedoel toen slikte ik dat. Daarna ben ik overgegaan naar mcyrogynon 50. Al 3 maanden slik ik dat. Eerste strip weer bloeding, tweede strip ook. En nu 3e strip halverwege krijg ik weer tussenbloeding, ik heb voor vrijdag een afspraak gemaakt om te vragen hoe en wat en als ik een kinderwens had moest ik zowiezo overleggen vanwege mijn schildklier. Ik ben maar dus gestopt sinds gisteren de pil te slikken. Telt het eigenlijk nu vandaag als 1e cyclusdag?
Ik heb nu wat bloeding maar niet als echt ongesteldheid. Komt en gaat weg, dus hij telt eigenlijk nog niet, even afwachten dan maar deze dagen. Ik hou het even zo met mijn banner
Net bij afvegen rood bloed hoor maar in verband niet echt. Ik ben pas gister gestopt met de pil dus echte ongesteld moet nog komen. Het is eerst met tussenbloeding begonnen en gaat binnen 2 dagen doorzetten denk k. Ik ga weer ovulatietesten gebruiken dus vanaf volgende week ga ik wel beginnen..
Ja ik na 4 dagen, maar 1 dag is wel erg snel dacht ik al. Roosje, laat je even weten wat de dokter vrijdag zegt? Wat kan er zijn vanwege je schildklier? Meer risico's oid?
Jaa SuusD we lopen idd zelfde haha ben benieuwd hoe onze cyclus eruit gaat zien. Sjubidoe, jaa ik laat het weten. Grappige is dat ik het ook niet weet maar dat zeiden ze tegen mij, ik slik medicijn dus moet dat waarschijnlijk verhogen etc als ik zwanger ben. Weet niet of er risicos zijn, ga het wel doorvragen.
Beetje Spuit 11. Drukke dagen gehad. Welkom Roosje! Ik heb vanochtend weer getest. Ben nog steeds niet ong nml en ga een meidenweekendje weg morgen. Zagen we allebei een heel licht streepje.... wel verder van de controle streep af dan ik zou verwachten.. morgenochtend maar weer testen. Wil graag veilig zijn qua drinken enzo.. Vage cyclus deze maand (en)
Oeh ik zie een heel licht streepje en mn man ook (zonder slopen van t ding enz in normaal licht). Ik heb een foto maar daar zie je m haast niet op. Zoooo dubbel. Ga ik weer zwanger t weekendje weg? Dat zou dan de 3e keer al zijn. Waarvan 1 voldragen zwangerschap. Gaat t weer mis. Verbeeld ik t me of is t echt zo.. heb maar een test meegenomen. normaal drinken we best wel wat tijdens zo'n weekendje weg. Ik ben geen grote drinker maar niet drinken zou wel opvallen. . Pfff
Na uploaden zie je m vrijwel helemaal niet meer... ik zie op mijn scherm wel een felrood eh digitaal scherm-streepje die bedoel ik niet. Gewoon op normale afsfand van t controlestreepje zeg maar. Ach ja. Dat zegt genoeg over hoe goed je m ziet