Als ik inzoom zie ik wel iets maar ik heb ook wel eens vals positief gehad hiermee dus zou ik als je een streepje ziet een digitale cb tegenaan gooien
Ik heb t mn vriendinnen maar verteld dat ik ermee zit. En heb een test mee. Overmorgen nog maar weer testen. We zien wel.
Whoei! Wat is het hier nog rustig! Dat zal over 1 a 2 weken wel anders zijn denk ik!! Wat zei de dokter Roosje?
Ik ben vandaag in de ochtend gegaan. Ze heeft niet veel gezegd maar zei misschien dat het te juist zwaar is voor mij i.p.v te licht. Ze heeft gezegd dat het niet erg is, dat iedere vrouw dat heeft. Of ik moet een andere pil slikken of een ander anticonceptie.. Maaaaar het is allemaal niet nodig omdat ik natuurlijk een kinderwens heb. Als ik een positieve test heb moet ik gelijk naar de huisarts om mijn dosis thyrax voor schildklier te verhogen
Gisteren een vrije donkere ovutest gehad, maar was niet helemaal een knaller. Wel gisteravond bekende buikpijn gehad, dus denk dat ik gisteren mijn eisprong heb gehad. Vanochtend was de streep van de test al veel lichter. Flink geklust, ben benieuwd!
Sunny, al wat meer duidelijkheid? Ik ben volgens mij zojuist ongesteld geworden... Had t pas vrijdag verwacht.. Maar het is ook anders dan normaal! Heel bizar! Als ik dus op de nacht van vrijdag naar zaterdag mn eisprong heb gehad dan heb ik dus nu een lf van 10/11 dagen!
Oeh spannend sjubidoe. Ik heb gisteren nog weer getest. Weer licht streepje. Lichter dan de vorige dus denk dat t een vals positieve test is ofzo.. ik ben nog niet ongi dus snap er niets van. Als ik zwanger was geweest waren de testen nu toch wel donkerker geworden. Zeker niet lichter. .
Ja dat denk ik ook! Het is nu al even geleden dat je voor t eerst testte.. Ik ben nog steeds flabbergasted hier.. Had het echt nog niet zien aankomen! Net mn oude berichten zitten doorbladeren en daar typ ik dat ik op 14 mei mn eisprong had en 24 mei mn NOD verwachtte... Dus kennelijk heb ik een iets kortere lf. Das gemiddeld toch 14 dagen?? Ik ben er echt helemaal uit zeg. Ga me maar weer eens wat verdiepen in dit alles...
hallo dames, ook hier zijn we begonnen! Moet deze week ongesteld worden, dus dan kunnen we er vol tegenaan. Al is er een kleine kans dat ik al zwanger ben. We hebben het een paar dagen voor de eisprong onveilig gedaan . Als ik niet ongesteld word, ga ik zaterdag testen. Ik geloof alleen dat ik toch wel ongesteld ga worden. Weet niet hoeveel ik mee ga schrijven hoor. Wil er ook niet teveel mee bezig zijn. Ik ga nog wel even alles bijlezen. Sunny: Hopelijk wordt het streepje nog wel donkerder.
Sunny, nee dat kan echt niet.. Geloof me daar heb ik wel voor gezorgd.. Welkom Marievs! Even wat extra info, hoe oud is je 1e kindje? Hoelang duurde het vorige keer dat je zwanger was? Regelmatig of onregelmatige cyclus?
Hey, Bedankt Sjubidoe. Mijn dochter is 11 mnd. Bijna een jaar. We zouden eerst beginnen als ze 9 mnd was, maar door mijn studie nog even gewacht. Bij haar was het de 2e ronde gelukt. De 1e ronde was ik er teveel mee bezig en we deden het toen ook elke dag. Niet gelukt, werd dus gewoon ongesteld jammer genoeg. Kwas in tranen. De 2e ronde had ik er niets van verwacht. Twas een beetje een rommelige maand. Maar, toen was het dus wel raak. Ik ben gelijk naar mijn zwangerschap weer ongesteld geworden. mijn cyclus sinds december is 29-29-29-28-31-29. Ik denk dat ik mag zeggen dat dit regelmatig is. Ik heb niet vanaf aug gemeten, toen was het nog iets onregelmatiger door de borstvoeding. Geen pil of andere hormoon middelen gebruikt sinds de bevalling. Condoom was onze vriend . dus ontpillen hoeft ook niet gelukkig. Jij bent je cyclus een beetje aan het zoeken toch?
Echt. Wat fijn zeg. Hoevaak geef jij nog? Ik alleen de ochtendvoedong nog. niet echt regelmatie nee. Hier ook niet regelmatig maar wel regelmatiger. Vindt 3dgn verschil niet heel erg.
In het begin was het bij mij er 40 30 25 30 haha Ik geef nog 3x per dag ochtend middag avond maar denk dat als ik straks zwanger ben dat het minder word Ik vind het wel fijn maar het put me ook uit hoor
Haha, ja dat is wel heel onregelmatig. Lastig hoor. Ja, denk ook dat het dan minder wordt ja. Het is zeker slopend. Zelfs die ene keer merk ik dat ook al. Daarna ben ik ook altijd een beetje gammel en misselijk. Ben heel benieuwd of ik ongesteld ga worden. Best zenuwslopend. Ben ook iedere x bang als ik naar de wc ga. moet ook echt kei veel plassen . Ik ga nog gauw wat werk verzetten. dit wordt nu alweer te verslavend.....