Plaswijck Park

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door EdN, 9 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.828
    3.624
    113
    Hoe veel tijd breng je hier zo'n beetje door? Heb je er een dag voor nodig, of is het ook leuk voor een paar uurtjes?

2. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    hier hebben we ons de hele dag vermaakt toen der tijd. maar dacht dat ze nu aan het verbouwen zijn de dierenverblijven, waardoor er wat dingen weg vallen op dit momend

3. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik vind het een super leuk park! Hoeveel tijd je er door brengt, is een beetje aan jezelf en ligt ook aan het weer. Je hebt een stukje dierentuin, waar je door kan lopen, maar ook een uurtje aan kan besteden. De buiten speeltuin is enorm, dus afhankelijk aan hoe goed je kidneren zich vermaken, kan je er lang of minder lang bezig zijn. Wij zijn in september geweest met het feestje van mijn oudste dichter en toen zijn ze alleen in de verkeerstuin al meer dan een uur bezig geweest! Er is nog een hele binnenspeeltuin met restaurant, dus je hoeft niet weg bij de lunch. En als het echt warm is, hebt je nog een waterspeeltuin.
    Al met al.....zeker een flink aantal uur!

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Mijn ouders wonen om de hoek en als we in Nederland zijn blijven we eigenlijk nooit langer dan een uurtje of drie. Dan hebben we het wel weer gezien.

5. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Voor een korte tijd is het wel zonde van de entree, want het kost 11 euro p.p. Ik vind het een absurd hoge prijs, maar gelukkig wonen we in de buurt en kost een abonnement 'maar' 150 euro. Wij zijn er dus meerdere keren een paar uur, maar de eerste keer bijna wel een hele dag. Er is megaveel te zien en te doen.

6. Doperwtje

Doperwtje Actief lid

7 apr 2015
    162
    6
    18
    NULL
    Breda
    Het ligt er wel een beetje aan hoe oud je kinderen zijn.
    Met kinderen vanaf 5 jaar ben je denk ik langer hier, dan met jongere kinderen.

7. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.828
    3.624
    113
    Nou, we zijn er de hele dag geweest en niet eens het Speelwijck uitgeweest, de kids vonden het fantastisch (zelfs de jongste heeft zich prima vermaakt, die scharrelde lekker over de grasvelden en door de zandbakken). Ik vond het ook echt een mooi verzorgd parkje. Maar Pisum, 11 euro absurd hoog? Ik vind t juist spotgoedkoop, een dagje Blijdorp kost je bijna 3 keer zoveel (mij niet dan, ik heb een abbo). Ik denk dat je jet gemiddelde kind net zoveel plezier doet met een dagje Plaswijck als een dagje dierentuin en dan ben je toch een stuk goedkoper uit. Ik was echt blij verrast. Het weer werkte natuurlijk ook wel erg mee vandaag.

8. sjak

sjak Niet meer actief

Wij hebben een abbonnemet (€44 pp per jaar, duur???) we gaan regelmatig dn vermaken ons meestal zo'n 3 uurtjes, maar nu wordt/is het weer mooier weer, dus blijven we zolang mijn dochter leuk speelt. Soms 2 uur, soms 5. Dalijk als het weer goed genoeg is voor de havenspetuin, zal daar ook weer veel tijd doorgebracht worden :)

Maar duur??? Nee, zeker niet, als ik vergelijk met de gemiddelde ballorig-achtige-speeltuinen, daar betaal je al €7,-

9. nikton

nikton Bekend lid

10 jan 2008
    703
    0
    16
    Ook wij hebben een abonnement want de kinderen vermaken zich prima. Goed weer/slecht weer maakt niet uit. Er zijn zoveel dingen waar ze zich kunnen uitleven! Mijn kinderen zijn 4 en 5. Wij nemen altijd zelf ons brood mee want het restaurant was wat prijzig.

10. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Ik vind het een super leuk park en mijn kinderen ook. Wij gaan 1x per jaar en dan kun je je er echt wel een dag vermaken. Er zijn inderdaad zoveel verschillende 'afdelingen'. Uurtje dieren, uurtje verkeerstuin en zolang als je wilt in de buiten- of binnenspeeltuin en waterspeeltuin...dan is de dag toch al wel vol? Ik vind 11 euro in ieder geval alles behalve duur voor een dergelijk park, ballenbak (die daar overigens ook is ;)) is al 7 euro en als je het vergelijkt, dan heb je bij Plaswijck voor 4 euro dus nog allerlei extra's.

Als je iedere week of om de week gaat, dan zullen ze op bepaalde dingen uitgekeken raken of ga je puur voor een deel, maar dat is met alles waar je vaker naar toe gaat (ik hoor in ieder geval regelmatig mensen met een abonnement op Blijdorp, die dan soms bv. alleen naar het Oceanium gaan en een andere keer alleen naar de olifanten ofzo, iedere keer ook maar een paar uurtjes ipv een hele dag). En dat kan natuurlijk ook als je minder tijd hebt of er gewoon minder lang wilt zijn, dan sla je een deel gewoon over. Waterspeeltuin is sowieso pas leuk als het echt lekker weer is, dus valt op het moment toch af.

11. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Plaswijck is zeker leuk voor een hele dag, zeker als je er niet zo vaak komt. Het hangt ook wel een beetje af van het weer en de leeftijd van je kinderen, maar een leuk park is het sowieso!

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Wij gaan er ook altijd een dag heen
    vind het een hardstikke leuk park, en zo duur vind ik het helemaal niet

13. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Vanaf welke leeftijd is het leuk?

14. sjak

sjak Niet meer actief

Mijn dochter is 2 wordt in mei 3 en die vermaakt zich er prima!

15. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.828
    3.624
    113
    Die was gisteren al vol in gebruik toevallig, het was schitterend weer. Wij hadden helaas geen zwembroek of droge kleren bij ons (want ik had ook niet verwacht dat het er al weer voor zou zijn), dus we zijn er een beetje snel langs gerend voor m'n oudste het in zijn hoofd kreeg dat hij ook wilde zwemmen :D. Maar idd, wij hebben een Blijdorp abbo en gaan soms maar een paar uurtjes. Ik vond Plaswijck echter zo leuk, misschien dat ik af en toe eens een jaartje daar een abbo neem en ze zo ga afwisselen.

16. koala28

koala28 Niet meer actief

Wij zijn er altijd wel enkele uren zoet, zeker verkeerstuin en waterspeeltuin vinden ze geweldig. Duur vind ik het echt niet.

17. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Wij hebben een abonnement en gaan zeker een halve dag per keer. Als je alles wilt doen heb je echt wel een hele dag nodig.

18. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Ik vind een paar uurtjes wel genoeg daar. En dan zit mijn zoontje meer dan de helft van de tijd op de skelters.

Als die waterspeeltuin open is dan kan je er wel langer zijn maar wij hebben het met een paar uurtjes wel gezien.

Deel Deze Pagina