Bedankt voor het warme welkom. Ik zit nu op dag 14 van mijn cyclus, verwachte nod is 25 juni. @whoppie, wat jammer die omowitte test.... Ik heb maar meteen een vraag aan jullie, heb tot nu toe niet een keer m'n ei gevoeld maar nu bij vlagen sinds gistermiddag steken links onder ter hoogte van m'n lies. Misschien domme vraag, maar dat kan toch niet nu al m'n ei zijn die op knappen staat? De ovutesten zijn nog negatief en ik verwacht m'n ei dinsdag pas.
Nee helaas... Maar ik heb nog een ietsiepietsie hoop. Maar moet eigenlijk niet.. Bij Lennox had ik op nod ook een negatieve test. Het kan dan ook nog, maar wil eigenlijk geen hoop meer hebben.. moet morgen maar gewoon afwachten. @tweety: ik voel mn ei ook nooit. Maar je cyclus kan natuurlijk van slag zijn en je ei kan dus eerder komen.. dat heb ik ook wel eens gehad.
@Whoppie, wat jammer dat de test van vandaag wit was.. Hopelijk is het net als bij je eerste een valse uitkomst en test je over een paar dagen alsnog positief!! @Tweety, het zou wel degelijk je eisprong kunnen zijn! Heb je wel andere afscheiding in de vorm van slijm? Wellicht is je cyclus deze maand 28 dagen dus het zou precies kunnen kloppen! Ik zit volgens mij midden in mijn vruchtbare dagen. Ik heb al de hele ochtend zeurende buikpijn onderin mijn buik (dus bij mijn eierstokken). Gisteravond hebben vl en ik gevreeƫn dus ik hoop dat de zaadjes hun best doen haha. En anders gaan we het vanavond weer gezellig maken! Ik had niet verwacht er zoveel mee bezig te zijn omdat ik het al een x eerder heb mogen mee maken.
@ Whoppie: dus nog een klein beetje hoop. Dan blijf ik nog even duimen... @ tweety: ik sluit me bij de andere dames aan... zou goed je ei kunnen zijn. Spannend! @ koesje: bij jou ook spannend... veel plezier vanavond! Hier zijn de ergste dagen van de menstruatie voorbij. Gelukkig...
Nou ik ben benieuwd hoe het loopt, gewoon gezellig klussen en de ovutesten hou ik ook in de gaten. @whoppie; als er nog hoop is duim ik nog even mee @goesje; veel plezier
Thnx ladies! @koesje: dat had ik ook hoor, dat ik dcht er minder mee bezig te zijn omdat we al zo'n mooie jongen hebben. Maar dat valt me tegen... @klussers: veel plezier!
Hier eindelijk een ongesteldheid, ik had een witte test in handen gisteren dus wilde nu gewoon ook de rest hebben, we gaan volgende week vrijdag op vakantie dan ben ik er maar vanaf. Mijn vruchtbare dagen vallen dus in de vakantie heerlijk de tijd voor elkaar en de kleine maar op bed (af en toe een middagdutje ) Alleen wel in een tent dus moeten stil zijn (heeft ook wel weer wat) welkom tweety. Heerlijk weer he? Ik ga zo maar even naar de super lopen voor wat extra vlees brood en pindasaus toch maar even de que aan, even genieten met een heerlijk glas wijn erbij.
@Tweety welke ovu testen gebruik je. De testen van de kruidvat blijken namelijk erg onbetrouwbaar te zijn.. @Whoopie, ja als je er dan eenmaal mee bezig bent is het toch wel weer erg spannend. Hier kunnen we er gelukkig voluit alles over kwijt! @Senta hoe gaat het met je? Lekker dat je gaat bbq-en! Heerlijk een vakantie in het vooruitzicht!! Ik zit nu lekker in de tuin te ontspannen.. Kleine man is druk met water ah spelen dus mama kan even met de beentjes omhoog! Heeerrrllliiijjkkkk!!
@ Senta: Jammer dat je ongesteld geworden bent. Maar dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Hahaha... heeft ook wel wat in een tent inderdaad. Extra uitdaging
Hoi meiden! Beetje wat veel geschreven! @senta gecondoleerd met je oma. @tweety30 welkom. Gezellig dat je komt kletsen. @whoppie balen van die test. Maar ook nog geen ongie toch? @koesje spannend! Ik hoop dat het raak is. Ik dacht er ook miljoen der mee bezig te zijn. Maar wij houden ook de vruchtbare dagen bij. @amelien gelukkig is het ergste voorbij, op naar de vruchtbare dagen @kiekeboe hopelijk duurt het niet erg lang die eerste cyclus. @Teardrop hele fijne vakantie! Heerlijk he eindelijk dat mooie weer. Ik werk in de kinderopvang dus heel de dag met de kids buiten!
@tammie, thanks @begravenis, deze was erg mooi, wel bloedheet maar het is goed zo. @ in de tent, geweldig ik denk ook altijd dat wij de enige zijn die dat doen, maar goed lijkt een beetje op vroeger he de uitdagingen opzoeken. @ongesteldheid wat een drama, zo zei ik vanmorgen nog komt het nog eens op gang, nou ik weet het hoor, het is op gang gekomen. @bbq dames hebben jullie hem nog aan gehad? @whoppie hopelijk morgen een uitblijvende menstruatie
Ik heb de dipsticks van z&k die zijn wel goed las ik. Ach ja geduld hebben maar, dat vinden we allemaal lastig Nu na een lange dag kantoor lekker buiten wandelen en van de zon genieten!!
@senta: thnx... enne in een tent. Ach het is weer eens wat anders... @tammie: nee idd nog niet ongesteld, maar morgen nod. Dus als morgen niet is, dan zaterdag nog maar een testje. Ik verwacht dat het gewoon komt... @bbq: jazeker bij mijn zusje op t balkon, heel in t klein met mn zusje, haar zoontje, vl en Lennox. Lekker kort, maar gezellig en lekker. Echt een vakantiegevoel.
@ BBQ: Hier nog niet aangehad. We hebben plannen voor zaterdag. Wel heerlijk enchilada gegeten buiten in de tuin. Ook lekker! @ Tammie: Heerlijk zeg dat je lekker buiten kunt zijn op je werk. Hier gelukkig wel in de pauze lekker in het zonnetje zitten @ Senta: Fijn dat het een mooi afscheid was. En wat betreft die ongi. Balen! Succes ermee!
Gelukkig kan je wel lekker in je pauze. Ik zag dat het weer volgende week minder is. Veel regen Al nieuws Whoppie?
Ongi, lijkt hier voorbij te zijn... Was een korte deze keer! Maar dat vind ik niet erg! Vanavond zou ik normaal gezien weer mijn pil moeten innemen, maar dat gaan we dus niet doen. Ben benieuwd of ik veel last ga krijgen van ontpillen... @ Whoopie: Nog nieuws?
@ amelien: Heeerlijk genoten van het lekkere weer vandaag ik had mijn eerste pil vrije maand gehad weinig klachten alleen bruinverlies en nog geen anderhalve dag onge dus toch iets van ontpillen denk ik... succes iig!