In juni 2013 ervoor gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door senta, 17 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koesje

Koesje Niet meer actief

Even een ego berichtje want ik snap er geen bal meer van..
    Ik heb ook vanavond weer "buikpijn" rond mijn eierstokken, heel laag dus. Ik had van de week slijm verlies en nu niet echt eigenlijk.
    Ik heb altijd een onregelmatige cyclus maar stel hij is deze maand 28 dagen dan heb ik op dag 14 gevreeën en ook slijm gehad.. Waarom rommelt het nu dan nog zo?!
    Ik ben er dan echt ff mee bezig wat het zou kunnen zijn.. Innesteling is te vroeg en mn ei lijkt me niet omdat ik geen slijm heb.. Zucht..
    Sorry hoor maar moet het even van me afschrijven!
    Vanavond gebeurd hier trouwens weinig tussen de lakens.. Vl heeft hoofdpijn.. En dan zeggen ze wat over vrouwen haha

2. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Koesje: Wat een onzin... hoppa paracetamol erin en gaan met die banaan ;) Vervelend dat het zo onduidelijk is. Ik zou willen dat ik er wat zinnigs over kan zeggen, maar ik heb hier echt nog geen kaas van gegeten! :(

3. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @nieuws: ja helaas gister ongi geworden... Had een drukke dag, dus kon niet op t forum komen... Dus op naar de tweede ronde.. Jammer, maar ik werd wakker met een stralende lach van de kleine, dat verzacht t allemaal een beetje....

@koesje: ik weet t ook niet sorry. Ik ben niet zo'n slijmkijker... gebruik alleen ovutesten en doen t eigenlijk gewoon regelmatig, na ongi en tot eisprong is geweest.....

Heerlijke dag gehad. Gister al lekker terrasje gedaan, met wijntje, vandaag weer en vanavond een feestje. Er moet iemand rijden, want is ongeveer een uurtje... maar weet nog niet of ik of vl rijdt. Zien we wel ff... Vanmorgen weer gebabyzwommen (is geen woord denk ik). Lennox vindt t helemaal leuk!

Iedereen fijne avond!

4. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Whoppie: Balen dat je ongesteld geworden bent. Maar inderdaad positief naar ronde 2. Lijkt me leuk dat babyzwemmen! :D Veel plezier vanavond op het feestje!

5. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Zo! ik zie dat er al weer een hoop geschreven is!

@ Whoppie... een slijmkijker! ik viel zowat van mijn stoel van het lachen, die houden we er in:D

Wij hebben vandaag heerlijk van de bbq gegeten. Hartstikke gezellig met wat visite. Gister nog even lekker een wijntje genomen. het kan maar zo voor een tijd voorbij zijn! even een nippie genomen dus!

Ongi is hier nu weg, dus wij gaan onze eerste ronde in!

6. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Hallooooo!

Mag ik me aansluiten bij jullie groepje?

Mijn naam is dus babylove;) ben bijna 29 en wij gaan het deze maand weer proberen:D

We hebben al een lieve mooie geweldige (ja ik ben een trotse mama;)) dochter van 07-02-2012
    Nu willen we het weer gaan proberen. Bij Katie duurde het een jaar en een operatie voor ik zwanger was en hoop dat het nu iets sneller gaat. We gaan volgende week op vakantie en dan ben ik als het goed is vruchtbaar dus onze duimen draaien!

Groetjes!!

7. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ koekeboe: lekker genieten van dat wijntje zolang het nog kan hoor! En lekker gebbqt. Wij ook, en vanavond weer want we hebben nog heel veel over.

@ babylove: welkom en succes met zwanger worden. Vervelend dat het bij je dochter zo'n tijd heeft geduurd. Duim voor je dat het nu sneller zal gaan. Waar ga je naartoe op vakantie? Lekker vooruitzicht!!!

8. Koesje

Koesje Niet meer actief

@Amelien, bedankt voor je lieve woorden. Er is uiteindelijk niks meer gebeurd tussen de lakens.. Verwacht weinig van deze ronde (al blijft het rommelen) maar dat komt hopelijk in de 2de ronde ruimschots goed!

@Whoppie, haha slijmkijker.. Die houden we erin! Jammer dat je toch ongesteld bent geworden.. Maar we gaan me volle moed de tweede ronde in!
    Ben toevallig vd week ook wezen zwemmen met mn kleine man. Hij vondt het heerlijk en mama daardoor ook! Heb je een leuk feestje gehad?

@Kiekeboe, dan smaken de wijntjes nog lekkerder he ;) Ik heb het niet echt gemist tijdens mijn eerste zwangerschap.. Maar heb we de dag na mn bevalling een hele grote biefstuk gegeten.. Dat had ik wel gemist ;)

@Babylove, welkom bij ons clubje! Ik hoop net als Amelien dat het bij de tweede ook sneller mag gaan voor jullie!

Vanmiddag hebben wij een feestje van mn schoonfamilie.. Ga ik natuurlijk flink pronken met mn kleine man (en grote ook hoor hihi). Dan kijk ik weleens in een onbewaakt moment naar ze en glunder ik van trots! Hebben jullie nog leuke plannen?

9. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom babylove, een jaar geduurd voor je eerste, das lang zeg...maar gelukkig toch gelukt en nu voor een tweede, hopelijk gaat dat wat sneller. Succes!

Meiden ik heb nog steeds weinig te melden hoor, soms nog steeds bruinverlies, heeeeel irritant! grtzz

10. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Goedemorgen!!

Tja bij de eerste een jaar als ik sommige verhalen lees van meiden op het forum ben ik al lang blij dat het ''maar'' een jaar was, maar we zullen zien hoe het dit keer gaat.

We gaan lekker 10 dagen naar turkije:D

11. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ koesje: dat je niks verwacht van deze ronde is alleen maar goed. Kan het niet tefenvallen en misschien zelfs wel een leuke verrassing. Veel plezier vanmiddag en pronk ze ;)

@ holidays: vervelend zeg dat je bruinverlies blijft houden... waar zit je nu ergens in je cyclus?

@ babylove: wat een heerlijk vooruitzicht zeg! En er zijn inderdaad een aantal dames die nog veel langer bezig zijn voor een kindje. Als je iets heel graag wil, duurt elke maand te lang.

@ plannen: hier geen plannen voor vandaag. Vanavond bbqen. Verder lekker genieten van het mooie weer. Lekker in de tuin

Hier nog wat naweeeen van de menstruatie geloof ik. Wat bruinverlies bij afvegen... niet veel maar wel iets.

Verder heel langzaam richting vruchtbare periode. Duurt me nu al te lang haha...

12. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

@ koesje: Veel plezier! Lekker pronken hoor:D

@ babylove: Hoi Babylove! Wat leuk dat je komt meekletsen! heerlijk, 10 dagen naar Turkije. genieten maar! Ik hoop voor je dat het deze keer sneller mag lukken en zonder operatie natuurlijk. Misschien dat het op vakantie al raak is door de Turkse zon.. je weet maar nooit:p

@ plannen: Vandaag even poetsen in huis. Daarna zien we wel wat de dag brengt!

13. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Dat hoop ik wel natuurlijk! Alleen slaapt onze dochter bij ons op de kamer dus tja toch wel een beetje een stoorzender;)

14. Tweety30

Tweety30 Lid

1 feb 2013
    5
    0
    0
    Accountant
    Wauw wat heb ik een hoop gemist de afgelopen dagen. Helaas was het een beetje druk dus niet echt tijd gehad om mee te kletsen.

@ babylove: Welkom, gezellig dat je er bij komt.

@ koesje: Klinkt indredaad erg verwarrend die cyclus van deze maand. Bij geen verwachtingen kan het alleen maar meevallen :)

Bij mij ondanks de steken van vorige week nog geen ei te bekennen. Maar ja verwacht ook pas dinsdag dus zou vandaag of morgen een positieve ovu verwachten.

Verder is dit weer wel echt super. Vanochtend lekker plantjes in de voortuin gezet en nu in de achtertuin aan mijn scriptie zodat die eindelijk (na ruim een jaar) eens af is.

15. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Tweety: Succes met je scriptie! Heerlijk he, dit weer! Spannend dat je ei eraan komt! :D

Hier vandaag heerlijk genieten in de zon, hoewel de wind best fris is...

16. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ amelien: Pff ja het was even weg en toe was t er weer.. nu is het weer elke dag een beetje ben er niet zo blij mee moet ik zeggen.. maar waar ik in mn cyclus zit zou ik echt niet meer weten! Het meeste bruinverlies/menstruatie had ik op dag 32,als ik dat kan rekenen dan zou ik nu op dag 8 zitten van nieuwe cyclus maar volgens mij klopt er helemaal niks van! Dus echt heel verwarrend! Ik wil toch graag eerst 1x onge worden normaal voor we toch voor het echhie gaan dus we wachten nog maar ff rustig af..

Fijn dat je er weer zo'n beetje van af bent hihi. Succes! en lkkr bbqen straks, eetse hihi.

@ babylove: ja dat is zo dat anderen nog langer bezig kunnen zijn maar de meeste worden toch wel binnen een jaar zwanger. Maargoed succes met de 2e :) en heerlijk naar Turkije. Wij in juli weekje portugal :)

grtz

17. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @babylove: welkom! Lekker bijna op vakantie.

@koesje: heerlijk he dat pronken...? vooral als de mensen maar blijven zeggen hoe mooi ie is en hoe lief en zo :). Geen verwachtingen is goed!

@tweety: succes met de scriptie...

@plannen: lekker genoten van de zon en vanaf nu lekker op de bank,... druk weekend gehad, maar wel erg leuk. Morgen weer werken, dus ff chillen.. :)

@duurt lang: ja duurt mij nu al lang. En ben net twee dagen ongi... duurt dus allemaal nog ff....

18. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij is mn onge doorgezet!!! Eindelijk, dat is dan dag 42! 10 dagen later dan ik dacht dat ik onge was.. maar zo weinig tel ik maar niet meer mee. Dit is mn eerste echte eigen normale onge! Dus kan bij ons het feest ook gaan beginnen :) hihi grtzzz

19. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Holidays: Super dat je nu wat meer duidelijk hebt. Nu lekker een nieuwe ronde in ;)

20. senta

senta Niet meer actief

@holidays eindelijk ongesteld, dat je er zo naar uit kan kijken om ongesteld te worden, ik had het ook deze ronde, bij mij is het nu bijna over en nu gaan wij ervoor.

@babylove welkom, bijna op vakantie en de kleine die is hartstikke moe hoor, waar ga je heen?

Ik ben er nog een paar dagen en dan ben ik 16 dagen naar spanje, heerlijk genieten van een zonnetje

Deel Deze Pagina