Hoi Dames, Zou ik misschien hier mee mogen kletsen? Wij zijn ook sinds deze maand bezig. Lijkt me leuk me te kletsen!
@ Whoppie: Balen dat je zon hoofdpijn had gisteren. Intussen weer wat gezakt hoop ik? Ik heb de laatste tijd ook steeds zon ontzettende hoofdpijn (vanmiddag was ik er gewoon misselijk van). Vraag me af of het misschien bij het ontpillen hoort. @ Tammie: Vandaag je eisprong Hoe weet je dat zo precies? Voel je dat of heb je ovutesten gedaan? @ Bougainville: Welkom gezellig dat je mee komt kletsen. Leuk dat je ook voor een kindje gaat vanaf deze maand. Je 2e? (als ik het goed zie) Wanneer is je NOD? Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, Nod 16/06 Koesje, 31 Jaar, 2e kindje, Nod 22/06 Tammie87, 26 Jaar, 2e kindje, Nod 26/06 Babylove26, 29 jaar, 2e kindje, Nod 28/06 Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje, Nod 01/07 Amelien, 26 Jaar, 1e kindje, Nod 01/07 Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 05/07 Senta 27 Jaar, 2e kindje, Nod 07/07 Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod 21/07 Lindas87, 25 Jaar, 1e kindje, Nod?
veel plezier senta! Welkom bougainville! Ook ik heb wat vaker last van hoofdpijn, meestal we llicht maar soms ook iets meer... Had niet gedacht dat het miss bij ontpillen zou kunnen horen..maja mn hele lijf doet gek dus kan best Mn onge verloopt nu zo: werd ongesteld op 10 juni, volgende dag halve dag niks en toen weer wel! Dag erna hele dag niks en vandaag klein beetje onder de douche en daarna nog niks.. haha lekker wazig toch of niet! Voor ik aan de pil ging vroeger.. kon ik de tampons niet aanslepen bij wijze van haahhaa noujaa... komt vast goed, een keer . Verder heb ik weinig te melden, jullie ook niet zo geloof ik momenteel? Tis vrij rustig! Grtzzz
@Kiekeboe, rommelt het nog onderin je buik? Je eisprong kan nu elke dag komen!! @Senta, hele fijne vakantie! Succes met de reis maar dat komt vast wel goed! Geniet ervan en neem het zonnetje mee terug oké?! @Amelien, rommelt het bij jou ook nog?! Grappig dat jij en kiekeboe gelijk op lopen.. Hopelijk zijn jullie ook tegelijk zwanger! Ben sowieso benieuwd wie er als eerste een positieve test in zijn handen mag houden. Niet omdat het een wedstrijd is maar uit nieuwsgierigheid @Whoppie, is de hoofdpijn al verdwenen? Voor mn gevoel heb jij je ei net gehad maar je mag er alweer bijna voor gaan! @Tammy, en een gezellige avond of ochtend gehad? @Holidays, mmm wat een vage menstruatie. Misschien moet het nog een beetje op gang komen? @Bougainville, ook namens mij welkom! Leuk een meisje uit 2011! In welke maand is ze geboren? Wij zitten nu ook in de eerste ronde.. Het is weer erg spannend allemaal! Ik weet niet meer wat ik ervan moet denken maar er gebeurd heel veel in mijn onderbuik! Ik heb nog steeds krampjes en nu ook steken richting mijn liezen. Voel me ook anders maar kan niet uitleggen hoe anders.. Ik heb echt het gevoel dat het weleens raak zou kunnen zijn. Denk dat ik donderdagochtend ga testen.. Moet er wel veel aan denken de laatste dagen maar dat komt ook omdat ik mijn lichaam zo voel rommelen! Hebben jullie nog leuke plannen de aankomende dagen?
Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, Nod 16/06 Koesje, 31 Jaar, 2e kindje, Nod 20/06 Tammie87, 26 Jaar, 2e kindje, Nod 26/06 Babylove26, 29 jaar, 2e kindje, Nod 28/06 Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje, Nod 01/07 Amelien, 26 Jaar, 1e kindje, Nod 01/07 Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 05/07 Senta 27 Jaar, 2e kindje, Nod 07/07 Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod 21/07 Lindas87, 25 Jaar, 1e kindje, Nod? Ik heb mijn NOD aangepast naar de 20ste ipv de 22ste. Denk dat ik deze maand een cyclus heb gehad van 28 dagen. Lindas87 schrijf jij nog mee?
Dames wat een gezelligheid hier! Mag ik mee kletsen? Wij hebben half mei 2013 besloten voor ons eerste kindje te gaan en vandaag is mijn NOD... dat telt wel mee als juni dacht ik zo he? Groetjes Pineapple
@ pineapple: Welkom! Spannend zeg... vandaag je Nod. Voel je al iets waardoor je denkt dat het misschien raak zou kunnen zijn? @ koesje: spannend hoor. Misschien ben je zelf wel de eerste met een positieve test. Ik zal voor je duimen donderdag. Hier op het moment geen krampen oid. Gisterenavond wel toen ik in bed lag. Rechts in mijn buik. Maar niet alleen onderin. Beetje vaag. Kan me ook niet voorstellen dat het al met mijn ei te maken heeft. Die verwacht ik op zijn vroegst zondag. We zullen zien. @ holidays: wat vervelend zeg dat je cyclus nog steeds zo raar doet. Hier weinig te melden. Af en toe wat krampen maar niet dat het echt storend is. Het is heel minimaal. We shall see!
@ Amelien Ik voel zooooooo veel hahaha maar ik denk dat iedereen dat vaak genoeg heeft. Sinds mn ei (heb hem gevoeld) Ben ik heeeeeel moe, bij vlagen misselijk en steeds maar duizelig enzo (denk bloedarmoede want moet echt regelmatig blijven eten), dingen die ik eerst super lekker vond kan ik nu niet meer ruiken of zien, steekjes bij mijn eierstokken(?), rommelende buik, trage stoelgang, mijn (.)(.) zijn groter en gevoelige en opgezette tepels. Veel blauwe aders op mn (.)(.) wat ik nog nooit eerder heb gezien en ga zo maar door.. er zijn eigenlijk zo veel dingen die op een zwangerschap kunnen wijzen... maar goed, toch echt eerst afwachten. Maar ik hoop het zo! Haha wat een lijst is het ook. Spannend, spannend, spannend!
@hoofdpijn: thnx ladies... Gelukkig is het gister eindelijk verdwijnen. Hier geen ontpillen. Want was niet meer begonnen na de bevalling. Kunnen we er vanaf morgen weer tegenaan znder hoofdpijn! Haha.. @nieuwkomers: welkom. Pineapple spannend? of niet echt? @Senta: fijne vakantie.. @Koesje: kan zomaar raak zijn natuurlijk.. je moet nog een hele week wachten. Mm spannend hoor! Ik vindt het trouwens minder snel gaan als jij denkt dat het gaat, maar das vaak bij anderen he? @holiday: ik denk dat het ligt aan het ontpillen. Ik had er zelf geen last van, maar er zijn mensen die heel lang rommelen met de cyclus na de pil.
@ Whoppie Dankje ! Tuurlijk is het spannend.. klinkt misschien raar maar heb aan de ene kant het gevoel dat het gewoon raak is.. Aan de andere kant probeer ik gewoon met beide benen op de grond te staan en gewoon af te wachten tot ik een posi test heb...
@ koesje! Oeeeh spannend zeg! haha misschien ben jij de eerste wel hoop t voor je! @ pineapple: welkom hoor, we worden gezellig druk clubje zo leuk ook voor je eerste, ik ook. Ik zit nu middenin mn onge op dag 4 waarvan ik er dus 1 heb overgeslagen het gaat wat in vlagen! Maar nog paar daagjes dan kunnen wij er ook voor gaan! Maar jij bent misschien al zwanger? Spannend hoor. Lindas spreekt hier volgens mij niet meer mee. Weeni of ze nog mee leest. haha. @ whoppie: Ja ik denk het ook maar had het echt niet verwacht dat het allemaal zo raar zou verlopen maar ach het loopt, dus mn lichaam is druk bezig! Hoe ist bij jou? Geloof dat ik niemand ben overgeslagen, anders sorry haha. Grtzz
@Pineapple, van harte welkom! Leuk dat je ook mee gaat schrijven. Spannend de eerste ronde.. Maar als vandaag je NOD is kun je testen toch? Die symptomen herken ik voor een deel maar ik moet nog even wachten met testen! Zet je jezelf ook in ons overzicht erbij? @Whoppie, idd bij een ander lijkt het veel sneller te gaan. Als je er eenmaal voor gaat is elke maand/dag te lang! Even wat anders maar ik ben op het moment een boek aan het lezen mbt bewustwording wat we allemaal tegenwoordig eten en hoe verstoord ons lichaam hiervan raakt! Echt interessant! Ik voel me al een poosje snel moe, lamlendig enz. enz. en wil toch proberen wat dingen anders te gaan doen. Dat is nog niet zo makkelijk denk ik omdat we volgens een bepaalde gewoonte en voeding leven.. Zijn jullie hier weleens mee bezig geweest?
Pineapple, ? 1e kindje, Nod 13/06 Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, Nod 16/06 Koesje, 31 Jaar, 2e kindje, Nod 20/06 Tammie87, 26 Jaar, 2e kindje, Nod 26/06 Babylove26, 29 jaar, 2e kindje, Nod 28/06 Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje, Nod 01/07 Amelien, 26 Jaar, 1e kindje, Nod 01/07 Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 05/07 Senta 27 Jaar, 2e kindje, Nod 07/07 Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod 21/07 Lindas87, 25 Jaar, 1e kindje, Nod? Heb je er bij gezet pineapple wil je het nog even aanpassen of even vertellen hoe oud je bent en klopt je nod? haha ik dacht gelezen te hebben dat je die vandaag heb maar begin ff te twijfelen.
@ koesje, toevallig had ik tijdje terug iets over voeding gelezen. Over de E- nogwatnummer wat niet goed is en over iets dat in heeel veel zit waar je juist meer trek door krijgt ofzow.. maar ik vind het allemaal zo lastig om op te letten en dan wat anders in de plaats te doen.. Probeer wel meer op mn gewicht te letten want ik ben 1,78 lang en weeg nu 90,5! eerst zelfs bijna 92! DUs dacht oh nu moet ik toch wel meer op letten dus eet al 2 maanden geen chips en chocola zoals kitkat/Twix/kinder/passeitjes enz. haha maar wel nog op brood hagel of pasta. Ik probeer nu smorgens 2 boterhammen te eten en smiddags ook en savonds normaal en net waar we zin in hebben. Bij het avondeten ddrink ik 1 a 2 glazen cola en smorgens een sapje verder alleen water.. bewegen doe ik niet zo heel veel, smiddags uurtje wandelen met mn hond en gewoon de dagelijkse dingen.. Hihi.. maar verder vind ik het lastig hoor ik eet ook geen vis dus ben van plan zeker als ik zwanger ben wel iets van visolie of weet ik t erbij te gaan slikken in tabletvorm. hihi nouuuu groetjess.
Oh en tussendoor probeer ik fruit of groente te eten zoals banaan, kiwi, perzik (of die andere weet ff de naam niet) komkommer, wortel dat soort dingetjes.
@ Hollidays Klopt mijn NOD is vandaag maar test was vanmorgen nog negatief. Meestal word ik in de loop van de ochtend ongi maar tot nu toe nog niets dus ik heb nog goede hoop! Je vroeg om mijn leeftijd? Ik ben 23! Dus dan klopt het lijstje wat betreft mijn info ook weer