Ik zit nu op dag 19. De afgelopen 2 cyclussen waren allebei 5-weekse cyclussen. Daar was ik al heel blij mee. Voorheen waren mijn cyclussen varierend tussen de 35 en 110 dagen.
@ Elmo Ja dat kan ik begrijpen als het daarvoor zo lang en onregelmatig was. Ik hoop voor je dat het deze keer ook netjes kort wordt! Word dit je eerste ronde? Of zijn jullie al verder?
Nee de plannen zijn niet gewijzigd maar wil hier niet ongesteld worden dus stop aks we terug zijn. Banner paste automatisch aan. Heb m weg gehaald.
@teardrop: das ook geen leuke vakantie (iig geen leuk einde) Hopelijk snel terug met de kleine. @Elmo: welkom... en dat klinkt idd als een wondertje... @gewicht: weet even niet meer wie het vroeg, maar was idd niet veel aangekomen. Niet heel erg misselijk geweest. Maar als ik inspanning leverde en dan bedoel ik fietsen, was draaien, stofzuigen dan moest ik overgeven. Ook veel hoesten en daardoor overgeven (maagzuur) en ik had weinig honger. Kleine drukte echt op mn maag. @Pineapple: jammer van ongesteldheid, maar fijn dat je cyclus in orde is. Op naar de volgende ronde! Wij gaan t weekend weer aan de slag. Denk dat mn ei donderdag of vrijdag komt, dus dan zijn we mooi op tijd!
@ Whoppie Heel goed.. vooral op tijd beginnen gna gna Ik ben wel echt benieuwd na deze ronde hoe het iedereen verloopt die nog moet testen!
@ Holidays: Ik was ingeschreven op een website waar ik precies mijn kcal kon invoeren. Ik deed dat altijd 1 dag van te voren zodat ik precies wist hoe is uitkwam en of het te hoog of te laag was. In het begin wel even puzzelen maar op een gegeven moment is het zon gewoonte. Dan weet je alles precies te vinden. @ Whoppie: Knap dat je zo afgevallen bent. Ik zou ook niet super slank willen zijn hoor. Past ook niet bij mijn figuur. Maar een kilo of 10-15 eraf zou wel super zijn. Ik heb ook hardgelopen met het programma van evi. Ging bij mij ook vrij goed. Maar ik vond het zo verschrikkelijk. Ik vond het echt niet leuk. Dus ben er toen mee gestopt. Fijn dat je geen last hebt gehad van het ontpillen. Veel plezier van het weekend! @ Babylove: Je hebt het helaas niet helemaal voor het zeggen hoeveel je aankomt tijdens een zwangerschap en ach, het is voor een goed doel @ Pineapple: Fijn dat je ongesteld bent geworden. Als je dan toch niet zwanger bent, dan maar beter snel ongesteld, zodat je verder kan naar de volgende ronde. @ Teardrop: Wat een nare situatie zeg waar jullie in zitten. Ik hoop dat je dochter snel weer beter is. In ieder geval beter genoeg om terug naar nederland de mogen vliegen. Heel veel sterkte daar! @ Koesje: Nu testen heeft helaas niet zoveel zin inderdaad. Nog eventjes geduld meid. Wie weet je word je volgende week wel beloond met een positieve test @ Elmo: Welkom! Inderdaad een wonder zeg. Hopelijk kan de geschiedenis zich herhalen en groeit er binnenkort weer zon mooi wonder in jouw buik. Wat vervelend zeg, die lange cyclussen. Hopelijk komt er nu een beetje regelmaat in. @ Kiekeboe: Spannend veel plezier met klussen Hier vandaag nog steeds zon ongesteld gevoel. Ik voel vanalles wat ik ook voel al ik ongesteld ben/word. Verder heb ik ook nog steeds wat krampjes in mijn onderbuik, maar niet heel hevig, en zowel links als rechts. Wisselt af voor mijn gevoel. Verder weinig te melden Ik ga lekker genieten van een vrije week, waarin ik hopelijk mijn eisprong heb
Hai, @ teardrop: Ohh vervelend zeg, heel veel beterschap aan je dochter, hopelijk snel thuis!! @elmo: Wauw wel mooi dat je toch zwanger was, hopelijk weer zo veel geluk @ pineapple; Helaas, op naar de volgende ronde dan maar, succes! Ik denk dat ik al ver richting eind van mn onge kom inmiddels! Dus kga bijna echt mee doen mn onge is vaag verlopen maar het liep Grtzz voor nu!
Zo... ook ik ben toch even een paar minuten een slijmkijker geweest Eerlijk gezegd nog nooit meegemaakt. (alvast excuses voor de details mocht dat sommige niet goed vallen =) Gisteravond ging ik nog even douchen. Toen ik de unter regione aan het scheren was, verloor ik wat ik nu herken als het cervix slijm. Ik heb er met veel bijzonderheid naar zitten kijken omdat ik dit toch eerder niet heb gehad. ( door pilgebruik denk ik ) Even gegoogled.. en ja hoor, het komt overeen met mijn cyclus. Als het goed is, komt dit ongeveer 2 dagen voor je eisprong. MAar ook daar lees ik verschillende dingen over. Herkennen jullie dit? Al weet ik dat hier ook niet-slijmkijkers meelezen haha
@kiekeboe:hier geen slijmkijker, zoals je weet. Dus herken t niet. Vl weet altijd wel wanneer ei eraan komt... als we aan t klussen zijn dan. Is nu nog niet! haha
@ Whoppie Nee ik normaal ook niet haha! Het overkwam me een beetje zeg maar Wij gaan er in ieder geval voor en dan komt het wachtenbankje
@ Kiekeboe: Goed teken toch? Ik zou zeggen klussen!!! Hier sinds mijn ongi nog geen afscheiding (helemaal niks) gezien. Terwijl ik dat tijdens pilgebruik wel had. Hier vandaag nog steeds hetzelfde als de afgelopen dagen. Hoewel het gevoel in mijn benen/heupen minder lijkt te worden. Nog steeds wel hele lichte krampjes in mijn onderbuik. En vandaag is mijn buik ook wat opgezet. Voel dat mijn broek (niet prettig) strakker zit.
Net in mijn onderbuik (rechts) een felle steek, die ik herken van "vroeger" als ik mijn eisprong had. Ben even gaan zoeken op het forum of ik nog meer herkenningspunten kan vinden. Ik zag dat een aantal meiden ook meer puistjes hebben bij eisprong. Dat heb ik dus ook. Ik weet het niet... zou handig zijn als er gewoon een lampje ging branden als het zover was
Dames ik meld me even af voor een dag of 10 of ze moeten een goede wifi verbinding in het hotel hebben. Rete zenuwachtig!! Vind het wel eng hoor vliegen met die kleine spring bil van ons haha Iedereen succes hier! En tot snel! Liefs
Have funn babylove! @ amelien: hopelijk is het gwn duidelijk de ovulatie dan weet je waar je aan toe bent goed klussen dus Succes! Bij mij nu dag 7 van onge en is bijna over, alleen af en toe nog wat verlies hmzz. Hopelijk niet weer een maand bruinverlies e.d. want dan is mn libido zo laaag! En dan schiet het allemaal niet op! Dus hopen dat dat verlies straks helemaal weg is tot ik weer onge moet worden of weg tot ik een kindje heb hahahaha grtzzz
@ holidays: dat laatste zou wel helaal geweldig zijn he. Ik heb niet het gevoel dat het mijn ei was. Wat ik op indernet lees zijn de krampen e.d. weg zodra je ei gewwest is. Maar ik voel nog steeds hetzelfde als de afgelopen dagen...
Wat een rust hier de laatste dagen. Volgens mijn banner en mijn app (op mijn telefoon) zou ik vandaag mijn eisprong moeten hebben. Ik heb de moed maar opgegeven om mijn ei te vinden. We hebben tot op heden om de dag geklust en daar gaan we nog even mee door. (voor de zekerheid). Mocht ik deze ronde niet zwanger zijn, waar ik vanuit ga, ga ik volgende maand ovutesten gebruiken denk ik. Voor mijn gevoel wordt het niks deze maand. Ik heb gisterenavond en vanmorgen krampen gehad in mijn onderbuik die iets heviger waren dan de krampen die ik de afgelopen week gehad heb. Nu voel ik eigenlijk niks meer, behalve een opgeblazen buik. Misschien nu toch ei gehad dan? We gaan het zien over een week of 2
@ amelien, spannend meis! Wie weet! Meiden.. Ik zou nu op dag 8! zitten van onge, morgen dag 9.... eigenlijk lijkt mn onge al 2 bijna 3 dagen voorbij maar weer dat vervelende bruinverlies! Ik begin het toch wel heel vervelend en raar te vinden! Kan er ook zo weinig van vinden op internet! Het ene moment is het heel weinig en het andere moment of dag erna op sommige momenten weer meer, het is niet constant maar wel de hele dag door een beetje... Ik weet het even niet wat dit is en wil niet zo snel al langs de dokter eigenlijk... Omdat ik het steek op het ontpillen maar vind het zo raar worden... Zo kunnen we moeilijk aan een echte ronde beginnen omdat mn libido zo laag is als ik dit heb NJa sorry hoor maja..grtz..
@holiday: vervelend hoor! maar ik gok dat het idd door ontpillen komt hoor! Ik kan me voorstellen dat het niet helpt bij je libido en om te beginnen aan een ronde... mss een ronde uitzitten tot je meer duidelijkheid hebt? of ff beginnen met ovutesten, dan weet je wanneer je ei komt en kan je dan gericht klussen