In juni 2013 ervoor gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door senta, 17 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

@ Amelien

Je weet maar nooit meid! We zullen toch even moeten afwachten nog 2 weekjes op het wachtenbankje.. Al moet ik zeggen, ik vind het nu al niks:p Dat beloofd wat! hoe ervaar jij het?

@ Holidays

Ik denk ook dat dit door het ontpillen komt. Je lichaam is ontregeld en moet weer zijn natuurlijke ritme vinden.. Dat komt vast wel helemaal goed! Alleen inderdaad vervelend dat als je last hebt van bruinverlies, je libido laag is. Maar ook dat zal vast wel met de loop van tijd (ja, die verschrikkelijke tijd altijd maar weer) goed komen. Dikke knuf!:)

2. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ holidays: wat ontzettend vervelend dat bruinverlies steeds. Het lijkt me inderdaad dat het met ontpillen te maken heeft. Maarja... fijn is het natuurlijk niet. Ik kan me voorstellen dat het niet goed is voor je libido. Ik vind de optie van whoppie mbt de ovutesten wel een goede. Maarja dan word het bij een positieve ovutest wel een 'moetje'... hoe staat je vriend ertegenover?

@ kiekeboe: elke dag duurt me te lang. Maar nu mijn eisprong geweest id (denk ik, hoop ik) ben ik wel rustiger. Ik kan er nu toch niks meer aan doen. Mijn gevoel zegt nu dat het niks gaat worden deze ronde. Maar misschien denk ik daar volgende week wel weer heel anders over. (Ik ben zo veranderlijk als het weer). Wat voor gevoel heb jij erover?

3. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

@ Amelien

Vind ik heel moeilijk om te beantwoorden! Het is natuurlijk voor mij de eerste keer én in de eerste ronde. Ik heb wel het gevoel gewoon netjes mijn eisprong te hebben gehad. Last van mijn onderbuik is nagenoeg weg en dat in combinatie met de datum dat het eigenlijk zou moeten. Maarr.. we zullen zien. Ik hoop natuurlijk op een voltreffer:D wie niet he?

en achja.. als het niet zo is, dan gaan we vol goede moed naar de volgende ronde hoor! Wij pinnen onszelf er niet helemaal op vast. Voorkomt teleurstellingen. Neemt niet weg dat als het toch wel zo is... pff:D

Maar inderdaad, het is nu als het goed is voorbij en je kunt er niets meer aan veranderen.

4. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ whoppie amelien en kiekeboe: Tnxx meiden. Ik denk het ook maar af en toe word ik er toch echt ff kriegel van zeg! Ik hou jullie wel op de hoogte. En hup de geduld-knop maar weer even bijstellen haha ben inmiddels wel al bijna 2 maanden gestopt met de pil en dacht deze ronde wel te kunnen benutten, kan nog, maar dan moet dat verlies snel weg wezen ;)

Ik hoop voor jullie dat het snel raak zal zijn :) we gaan nog even van het positieve uit tot het tegendeel bewezen is? hahaha succes.

Grtzz truste voor nu.

5. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh en mn vriend wilt het liefst nog niet aan testen ed en ik ook niet dat hadden we eigenlijk ook zo afgesproken, geduld is een schone zaak zeg maar...

6. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Holidays: Ik kan me voorstellen dat je niet meteen met testen wil beginnen maar, ik kan me voorstellen dat je geen ronde wil overslaan. En als dat bruinverlies echt je libido zo beïnvloed (wat ik me heel goed kan voorstellen) is dat natuurlijk wel een manier om het een beetje te kunnen checken.

@ Kiekeboe: Jij hebt dus ook niet echt duidelijk je eisprong gevoeld? Ik heb een dag of 5 last van lage buikkrampen gehad, afwisselend links en rechts. Gisterenavond en vanmorgen waren die het ergste (niet pijnlijk maar wel aanwezig). Nu voel ik niks meer qua krampen maar is wel mijn buik mega opgezet (heb de knoop van mijn broek los, terwijl ik helemaal geen strakke broek aan heb). Ik ga er dus maar vanuit dat ik vanmiddag mijn ei heb gehad, aangezien ik daarna geen krampen meer heb gehad. En mijn banner en mijn app (op de telefoon) ook zeggen dat ik vandaag mijn ei zou moeten hebben. Ach... we zien het wel. We hebben het in ieder geval wel benut.

7. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik voel me dan niet fris zeg maar haha. Maja we kijken t nog wel even aan.. kan opzich best nog een ronde wachten maar leuk is anders. Maar wie weet is het opeens weer over hihi. We gaan het zien.

Gelukkig hebbe jullie je tijd goed benut en dan maar afwachten ;) wel spannend elk einde van de maand :D leuke spanning.

grtzz

8. Pineapple

Pineapple Actief lid

12 jun 2013
    329
    0
    0
    @ Holidays, wat ontzettend frustrerend zeg!!! Ik hoop echt voor je dat het snel voorbij is!

@ alles dames die in spanning zitten te wachten... Sterkte met wachten en ik hoop natuurlijk met jullie mee voor een leuk einde van de maand!

Ik zit nu lekker (nouja, lekker... ongeduldig te zijn) op het wachtbankje... ik zit nu op dag 5 van mijn cyclus... die dagen schieten ook niet op he! Achja, zoals Holiday al zei: Geduld is een schone zaak!

9. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Holidays: Hoe is het vandaag?

@ Pineapple: Eigenlijk doen we niks anders dan wachten met zijn allen. Wachten tot ei, en vervolgens weer wachten tot nod. ;)

10. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey amelien! Het lijkt wat minder dan gister, stuk lichter dus heb weer hoop dat het misschien morgen weg is maja kan net zo goed weer meer zijn geloof ik. Maar van het positieve uitgaan maar he hahaha morgen is het over hoop ik :p Mag ook wel zit alweer op dag 9 vandaag! Als ik weer zo lange cyclus krijg dag 42 dan heb ik nog ff tijd hihi. Jaa wat een gewacht he allemaal!!

11. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Holidays: Fijn dat het bruinverlies vandaag minder is. Hopelijk is het morgen helemaal weg. (in ieder geval niet weer erger) 42 dagen. pfff dat is lang. Een iets kortere cyclus is in jouw geval dus ook geen overbodige luxe! Dat is pas lang wachten...

12. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad ik dacht toen onge te worden op dag 32 vanwege dat bruinverlies ma was toen opeens gestopt (nog geen halve tampon vol) en pas rood op dag 42! Dat was echt vreemd allemaal maar ook mn onge begon met bruinverlies heb t nooit eerder gehad geloof ik maar nu opeens vaak. maargoed wie weet word t elke maand wat beter. En idd lang wachten maja ik heb geen idee wanneer mn eisprong is maar goed dat hoeft ook no niet, over paar maanden weer verder zien ;) geduld leren we wel hebben denk ik zo hahaha

13. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Ja dat wachten is toch echt wel een dingetje.... waarschijnlijk morgen mn ei, maar moet nog ff op een stokkie pissen vandaag. Dus nog ff paar dagen aan de klus en dan op t wachtbankie, zo verschuif je van t ene wachten naar t andere wachten.

@holidays: blijft vervelend als je geen zekerheid hebt over je cyclus...

@amelien en pineapple wachtse.....

14. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ whoppie: veel plezier de komende dagen ;) en jij voor daarna ook wachtze! Welke ovutesten gebruik jij. Als ik deze ronde niet zwanger ben, ga ik ze volgende ronde ook gebruiken denk ik.

15. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Kv... werken goed. ik had ook cb gebruikt, maar vind ik veel te duur en als je heel goedkoop wil, dan kan je bij sensitest bestellen. Dat zij van die dipsticks

16. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey meiden!! Ik ben er weer :D

Ik heb eerlijk gezegd nog niet terug gelezen en op het moment ook nog wel een beetje te moe om het te doen, dus dat komt nog.

Ik had wel gezien dat er een paar nieuwe dames bij waren gekomen. Welkom en succes!!

Onze jongste en ik zijn gisteren thuis gekomen vanuit Turkije. Uiteindelijk had ze acute keelontsteking, acute bronchitis en acute longontsteking.
    We lagen in een privé ziekenhuis. Dat was de reden dat er zo weinig engels sprekende dokters waren, maar de behandeling was wel erg goed. Als we in een streekziekenhuis terecht waren gekomen was de zorg veel minder goed geweest en waren we waarschijnlijk daar nog steeds geweest.
    Al met al dus wel geluk gehad nog.

Ben inmiddels ook gestopt met de pil. Verwacht morgen of overmorgen mijn menstruatie en dan beginnen wij officieel met de eerste ronde. Ik kijk er heel erg naar uit. De afgelopen dagen hebben mij geleerd hoeveel ik om mijn vriend en mijn gezin geef en we willen echt heel graag nog een derde kindje.

Ik kom weer regelmatig ff spieken en reageren en meeleven.

Liefs Teardrop

17. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

@ Whoppie: Jij bent dus wel tevreden over de kruidvat testen. Ik lees daar zo’n wisselende verhalen over.

@ Teardrop: Jeetje zeg… hoeveel pech kan je hebben. Arm meisje! Is ze nu weer helemaal beter? Fijn dat jullie weer thuis zijn in ieder geval. En voor jou kan het ook gaan beginnen. Hopelijk snel ongi, heb je dat ook maar weer gehad ;)

Ik heb vanaf vandaag serieus de moed opgegeven om iets van deze cyclus te snappen… Maandag dacht ik mijn ei gehad te hebben omdat ik sinds toen geen krampen meer had. Maar vanmorgen tijdens dat mijn man en ik het erg gezellig hadden, kreeg ik eneens enorme steken links in mijn onderbuik. Dit is dus precies wat ik “vroeger” voelde als ik mijn ei had. Nu twijfel ik dus, of dit dan niet mijn ei was. Zou niet weten wat het anders was. Alleen wel raar, want ik had eigelijk geen krampen meer. Nouja… 1 voordeel. Als het mijn ei was, hebben we heb goed benut. Hahaha…

18. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ teardrop.. goh wat heftig zeg, gelukkig weer thuis, is ze nu weer helemaal opgeknapt?

@ amelienL Haha idd goed benut dan haahah succes! Gekke lichamen we snappe dr niks van hihi.

19. Koesje

Koesje Niet meer actief

Sorry meiden voor mijn afwezigheid.. Ga morgen alles bij lezen en schrijven! Voor nu fijne avond!

20. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Teardrop: fijn dat jullie weer thuis zijn. ... hopelijk gaat t bter met jullie jongste.

Amelien: dan heb je m idd iig goed benut... ik ben benieuwd hoe je cyclus gaat.

Hier ei nog niet gevonden

Deel Deze Pagina