In juni 2013 ervoor gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door senta, 17 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Koesje: Het is je vergeven hoor ;) Tot morgen!

@ Whoppie: Hoeveelste cyclusdag zit je nu?

2. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Pineapple, 23 jaar, 1e kindje, Nod 13/06
    Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, Nod 16/06
    Koesje, 31 Jaar, 2e kindje, Nod 20/06
    Tammie87, 26 Jaar, 2e kindje, Nod 26/06
    Babylove26, 29 jaar, 2e kindje, Nod 28/06
    Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje, Nod 01/07
    Amelien, 26 Jaar, 1e kindje, Nod 01/07
    Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 05/07
    Senta 27 Jaar, 2e kindje, Nod 07/07
    Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod 21/07
    Lindas87, 25 Jaar, 1e kindje, Nod?

Ik heb het lijstje weer even naar boven gehaald. Ik denk dat ie voor een paar dames weer aangepast moet worden.

@ Koesje: Morgen je NOD zie ik! Spannend... of niet?

3. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @koesje: jaa spannend...

@amelien: ik zit op dag 14 vandaag...

Oh nog een dagje werken en dan weekend! Hele dag training in house. Vershrikkelijk, met rollenspellen en zo.... Ben zo blij als t er op zit...

4. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ whoppie: oh bah... daar heb ik ook altijd zo'n hekel aan. Hoop voor je dat de dag.een beetje snel voorbij gaat. Succes! En cd 14, dan zou die eisprong er toch aan moeten zitten te komen. Klus ze! ;)

5. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Whoppie, ohh vermoeiend zo'n dag training. Snap dat je blij bent als de dag om is.
    Amelien, niet fijn zo'n onduidelijke cyclus. Gelukkig heb je de kans wel goed benut haha. Daar gaat het uiteindelijk toch om hè ;)
    Koesje, vandaag nod. Spannend! Of al tekens van de duivels?
    KV-testen, heb ik regelmatig gebruikt. Bij mij zijn ze altijd duidelijk positief of negatief geweest. Nooit vage testen oid. Voor mij dus wel een betrouwbare test. CB vind ik ook te duur, maar toen ik zwanger was van de jongste heb ik er toch 1 gedaan. (Wist toen wel al zeker dat het raak was hoor)
    Onze jongste, is goed opgeknapt. Gisteren controle bij de h.a. gehad en die zei dat ze helemaal goed klinkt en niet meer onder controle hoeft te blijven. Ze is af en toe nog schor en heeft nog slecht slaapritme, maar eten en drinken gaat gelukkig helemaal goed.

Heb mijzelf iets opgeschoven in het lijstje. Hopelijk over 2 dagen 1ste ongi. Voelt heerlijk om er nu echt aan te beginnen :)

Pineapple, 23 jaar, 1e kindje, Nod 13/06
    Koesje, 31 Jaar, 2e kindje, Nod 20/06
    Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, Nod 22/06
    Tammie87, 26 Jaar, 2e kindje, Nod 26/06
    Babylove26, 29 jaar, 2e kindje, Nod 28/06
    Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje, Nod 01/07
    Amelien, 26 Jaar, 1e kindje, Nod 01/07
    Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 05/07
    Senta 27 Jaar, 2e kindje, Nod 07/07
    Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod 21/07
    Lindas87, 25 Jaar, 1e kindje, Nod?

6. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ teardrop: fijn dat je meisje zo goed opgeknapt is. :)

7. Pineapple

Pineapple Actief lid

12 jun 2013
    329
    0
    0
    @ Teardrop, wat fijn dat het weer een stuk beter met je meisje gaat!! Lijkt me verschrikkelijk in het buiten land in het ziekenhuis liggen. Gelukkig zijn jullie goed geholpen!
    @Koesje, Vandaag NOD! Hou je ons op de hoogte?? Spannend!!

8. Koesje

Koesje Niet meer actief

Hallo meiden!
    Daar ben ik dan.. ivm het mooie weer en drukke dagen veel weg geweest en s’avonds te moe om te reageren. Volgende week zijn wij gelukkig een week op vakantie.. Niets moet en alles mag! Kijk er zo naar uit!
    Vandaag is dus mijn NOD en ik ben dus nog niet ongesteld.. Heb ook nog niet getest omdat vl liever tot zondag wil wachten. Dat is zijn eerste vrije dag en anders is het testen en hup naar zn werk. Dat vindt hij niet zo leuk.. Ik eerlijk gezegd ook niet maar ik weet niet of ik het tot zondag vol hou.. Maar misschien ben ik dan ondertussen al ongesteld geworden al merk ik nog niks van een aankomende ongi…

@Teardrop, wat fijn dat jullie weer allemaal thuis zijn! Heb veel aan jullie moeten denken.. Hebben ze een verklaring kunnen geven van al die acute dingen? Ik vind het wel heel mooi wat je schrijft over je gezin. Het doet je dan flink met de neus op de feiten drukken hoe gelukkig je mag zijn met alles. Helaas vergeet ik dat zelf ook te vaak maar wat denk ik ook menselijk is..

Bijna de eerste ronde in! Woehoe!
    @Pineapple, jij bent er denk al bijna vanaf toch.. Kom maar op met dat eitje hihi:D

@Amelien, volgens mij heb jij je eitje idd goed benut! Goed zo! Het is de eerste maand misschien ook wat rommeliger dan de volgende maanden omdat je lichaam in het ritme moet komen..

@Whoppie, training overleefd? Pff verschrikkelijk vond ik dat altijd. Maar heb ook wel een keer vreselijk gelachen want tijdens zo een cursus kregen we en stilte oefening en toen liet iemand ineens een scheet.. Nou je kon me opvegen. Haalde even de lading van zo een dag af ;)
    Jij zal je ei elk moment kunnen krijgen.. Veel plezier vanavond haha

@Holidays, mijn libido is ook niet altijd aanwezig hoor.. Maar ik geloof niet dat dat heel gek is ofzo. Als ik we alles moeten geloven wat bijv. in de vijftig tinten reeks staat hebben we een geweldig seks leven en altijd zin! Hoop dat je cyclus wat meer ritme vindt, scheelt een hoop onrust!

@Babylove waarschijnlijk lees je dit niet maar ook van mij een fijne vakantie en heel veel plezier! Hoop dat de reis een beetje is mee gevallen!

@Kiekeboe, het woord slijmkijker houd ik erin hoor.. Wat leuk om te lezen dat je lichaam het zo goed aan gaf deze ronde. Had ik ook altijd maar nu tijdens de eerste ronde niet.. Was groot raadsel! Je ei is in ieder geval goed benut! Nu nog even afwachten…

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben… Zo wel sorry!
    Wat betreft de kv testen. Ik vond het echt rot dingen. Als ik op die testen af ging had ik echt heeelll lang mn ei. Ben toen overgestapt op de testen van sensitest en die waren heel duidelijk bij mij en goedkoop.

9. Koesje

Koesje Niet meer actief

10. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Koesje: Spannend dus! :D Leuk! Ik ben benieuwd of je het gaat volhouden tot zondag. Waarom ook eigenlijk niet. Als je zwanger bent, ben je dat zondag ook (streepje wordt alleen maar duidelijker) En een zwangerschap duurt 9 maanden, dus tijd genoeg om te genieten. Die paar dagen kun je best missen ;) Heb je kwaaltjes of een voorgevoel?

11. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

@koesje

Ja ik ben ook blij met de signalen! hopelijk mocht het deze ronde niet raak zijn, gaat dit de komende rondes ook zo. nu hoop ik eigenlijk gewoon ook het meest dat ik netjes ongesteld word ( of zwanger:p)
    dan weet ik iig dat ik een gewone cyclus heb. dat is al een hele geruststelling:D

ik hoop voor jou zondag op een positieve test!! laat het ons weten :D

12. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Koesje, spannend hoor! Zal duimen voor je. Wel moeilijk zeker om te wachten tot zondag?
    Nee heb niet echt een verklaring gekregen voor al de acute dingen, maar naar eigen verwachting: in NL had ze al een tijdje last van een lichte verkoudheid (kwam en ging zeg maar). Vervolgens vliegtuig met airco, warm vliegveld, bus met airco, aankomst resort weer warm, kamer met airco (niet heel koud gehad, maar toch) en buiten natuurlijk weer warm. Zwembadwater kan er ook aan bijgedragen hebben. Dus min of meer een opstapeling van mogelijkheden.
    Wat we allemaal hebben nemen we veel te makkelijk voor lief. En eigenlijk heb je af en toe ff zo'n momentje nodig dat je even goed inziet wat je hebt. Alleen zo rigoureus hoeft van mij ook niet hahaha.
    Whoppie, de dag een beetje overleefd?

Vandaag wederom taart besteld voor de verjaardag van onze kleine meid. Volgende week herkansing om het te vieren. Ook de traktatie voor het kdv klaargemaakt. Even makkelijk dit keer. Uitdeelboekje van bert en ernie en een zakje tum tummetjes.

13. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ok, wij zijn ook officieel van start bij deze :D

14. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @training: ja heb het overleefd.... helaas weer ff gejankt. Tis echt verschrikkelijk, maar bij spanning moet ik of lachen of janken en vandaag was t weer ff janken. Btje jammer want de wethouders waren erbij, maar goed.Dan is t er wel uit en hoef je niet meer mee te doen met de rollenspelen...

@koesje: spannend! Ben benieuwd....

@teardrop: fijn dat alles goed gaat. Spannend nu ook echt beginnen.

@ei: ik denk dat ik m gevonden heb. Maar kan zijn dat ie morgen nog iets duidelijker is, hoe dan ook vanavond aan de klus en dan morgen ook. Gaan nachtje weg... ff gezellig eruit... Richting Rotterdam.. ben benieuwd! Kleine gaat mee....

15. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ teardrop: ongi doorgebroken? :D

@ whoppie: dat janken herken ik wel. Ik had dat ook altijd. Kun je niks aan doen meid. Gelukkig is het voorbij. Lekker een nachtje van huis morgen... heel veel plezier! En fijn dat je je ei gespot hebt.

Vandaag bij een grote babywinkel binnengelopen. Kwamen er langs en manlief vroeg of ik binnen wilde kijken. Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen.

Het is hem nu wel duidelijk dat het beter voor onze bankrekening als wij geen meisje krijgen. Haha... ik ben meteen verliefd op alles wat roze is. Hoewel ik het jongensspul ook wel erg schattig vind. Dus denk dat het weinig uitmaakt.

16. Koesje

Koesje Niet meer actief

Nou meiden vanochtend getest (vl wilde toch wel eerder) en helaas een spier witte test.
    Ik vind het niet erg, ben natuurlijk wel teleurgesteld maar heb ook zoiets van op naar ronde 2. Het is gewoon zo gek dat de dingen die ik gevoeld heb er ook echt waren. Vl zei ook dat zal ook zeker wel zo zijn geweest maar misschien is het niet goed gegaan.
    Ben nog niet ongesteld geworden en heb ook nog geen symptomen maar hoop dat het dan snel komt. Helaas wel als ik op vakantie ben maar ja dat is dan niet anders..

@Teardrop, nee zo rigoureus hoeft idd ook niet.. ;) We balen dat het zo een samenloop van omstandigheden is geweest. Hoe voelt ze zich nu?
    Nou welkom in de eerste ronde Op naar een mooie beebs:D!

@Whoppie, als ik boos ben ga ik altijd lachen.. Zo stom;). Vl vind het ook maar gek geloof ik. Kortom ik herken het wel wat je schrijft haha. Wij vrouwen zijn toch maar aparte wezens hoor ;)
    Wat leuk dat jullie een nachtje weg gaan! Veel plezier en geniet ervan!

@Amelien, wat leuk dat jullie zijn wezen kijken! Wat een aanbod he! Toen ik net zwanger was vd eerste ben ik naar zo een winkel geweest maar ik stond binnen 5 minuten weer buiten. To much information haha

@Kiekeboe, dat hoop ik ook voor je! Zal vast wel! Ik ga straks ovu testen bestellen., Geeft mij toch wat meer rust als ik die dingen gebruik dus dan maar kopen.

Vanochtend houden wij (ik en zoontje) een rommelochtend in huis en vanmiddag op pad. Het regent hier nu dus dan hoef ik er minder snel uit dan als de zon schijnt. Kan ik ook alvast voorbereidingen treffen voor de vakantie. Hebben jullie nog plannen?

17. Kiekeboe4

@ Koesje

Dat is niet leuk!:( Ik begrijp dat je teleurgesteld bent, maar je bent ook wel heel nuchter. zo van: Op naar ronde twee. Knap van je!

Wel vervelend dat je dan misschien ongesteld zou worden op vakantie! Ik weet zo niet meer zo snel wat je cyclus normaal is? past dit dan een beetje in het plaatje dat hij wat langer duurt, of is het bij jou ook nog unknown?

Ik ben nu aan het werk en alle dagen gaan tergend langzaam. Elke dag als ik mijn banner zie denk ik... zoveel dagen nog?:$;) Ik ben wel toe aan weekend. Vanaf zondagnacht slaap ik al ontzettend slecht. Verder nog niet echt plannen gemaakt.

@ Ovutesten
    Tot nu toe heb ik zelf besloten ze nog niet te willen gebruiken.. maar ik moet zeggen, ik weet natuurlijk niet hoe ik er dadelijk na de eerste ronde er over denk:p Welke ga je gebruiken? van sensitest of kv?

18. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Koesje: Ik kan me voorstellen dat je je niet kon inhouden met testen. Jammer dat hij negatief was. Ja hoopt toch op goed nieuws. Laat inderdaad die ongi dan maar komen, dan kun je door. Wel vervelend dat het dan net tijdens jullie vakantie is, maar het is niet anders. Das het nadeel als je geen pil gebuikt he, anders kon je het nog eens uitstellen. Ik ga, als ik niet zwanger ben, volgende ronde ook ovulatietesten gebruiken. Heb ik een beetje zicht wanneer mijn ei is. Het is deze ronde zo vaag.

@ Kiekeboe: Vervelend he, als de tijd zo langzaam gaat. Ik heb er tot nu weinig last van. Heb deze week vrij dus lekker leuke dingen doen, en dan gaat de tijd wel snel. Maar als ik volgende week weer moet werken zal ik wel hetzelfde hebben.

@ Plannen: Manlief en ik gaan vanmiddag even shoppen. Kijken of ik eindelijk een paar fatsoenlijke zomerschoenen kan vinden. Ik heb zo'n moeilijke voeten, maar heb toch echt schoenen nodig waar ik op het werk goed op kan lopen.

Hier vanmorgen elke keer met vlagen misselijk en stekende pijn in mijn onderbuik. Ik ben benieuwd of dat iets inhoud. Maar ik ga er niet van uit. Voor mijn gevoel word het niks deze ronde.

19. Kiekeboe4

Spannend Amelien!

Misschien zijn dit toch symptomen?:D

Het is even afwachten, als ik het goed is hebben we dezelfde cyclus dus ook jij 01-07 NOD toch?

Ik herken wel wat je zegt hoor. Maar het is ook enigszins dat je het niet weet ( en allerlei rare symptomen van ei enz) en daarom ook wel sneller geneigd bent om ervan uit te gaan dat het niets is.

Voor jou blijf ik duimen! en mogen wij maar beide wat moois in handen hebben op 01-07:D

20. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Kiekeboe: Ik hoop het ook. Zou leuk zijn als we gelijk op blijven gaan he ;) En dan inderdaad allebei positief testen! :D Ga jij 1 juli ook al testen?

Deel Deze Pagina