Whoppie, idd je kan het maar kwijt zijn. Ik heb 1 á 2x per jaar dat ik uit het niets vandaan enorm ga staan huilen. Geen idee waarom, maar ik heb het blijkbaar nodig haha. Fijn dat je je ei hebt gevonden! Succes met klussen Amelien, altijd leuk die babywinkels. En voor meiden zijn er over heel veel leuke dingen te koop, maar inderdaad voor jongens zal het denk niet anders zijn hihi. Ben je nog geslaagd voor schoenen? Koesje, balen van de negatieve test. En ook balen dat je dan ongi bent op je vakantie. Maar idd, vol goede moed voor ronde 2 en dan hoef je in ieder geval ook op vakantie niet na te denken bij het eten en drinken. Dat is ook wel fijn Kiekeboe, dat weekend lijkt af en toe veel verder weg dan andere weken hè. En idd, als je veel op je banner kijkt dan lijkt de tijd niet snel te gaan nee. Dan wordt je geduld flink op de proef gesteld. Hier vanmiddag even lekker met de kids naar een binnenspeelplaatsje gegaan. En later zijn een vriendinnetje en haar moeder (vriendin van mij) blijven eten. Erg gezellig. De oudste zit weer in een periode van niet luisteren en uitproberen tot hoever ze kan gaan. Na een uur vervelen ligt ze nu eindelijk te slapen en zit de jongste bij me op de bank (wakker geworden door haar zus) maar oh oh oh wat ben ik nu moe. Ongelofelijk. Straks hopelijk de jongste makkelijk op bed te krijgen, dan kan ik lekker een uitgebreide douche nemen en nog een beetje op tijd naar bed. Tot nu toe nog weinig last van mijn ongi. Ben benieuwd hoe mijn lichaam gaat doen komende week. Bij de andere zwangerschappen heb ik niet echt iets gemerkt van het ontpillen dus hopelijk dit keer ook.
@ Teardrop: Misschien heb je het al eens verteld maar heb je veel geduld moeten hebben bij je andere kindjes of was het snel raak? Duim voor je dat je niet te veel last krijgt van je ongi. Klinkt alsof je een gezellige dag hebt gehad. Hier niet geslaagd voor schoenen (ik heb het opgegeven), wel 2 shirtjes in de uitverkoop
@ Amelien Zeker dat is het eerste wat ik ga doen in de ochtend! Dan heb ik al lang genoeg gewacht Of ik moet dan ongesteld zijn geweest, dan hoeft het natuurlijk niet. Maar de kans om een omowitte test te krijgen is er ook nog aangezien ik misschien wel een langere cyclus heb! Maar laten we positief blijven en ik ga gewoon er nu nog van uit dat ik 01-07 kan testen of netjes ongi wordt. Mocht het heel gek worden dan kom ik hier wel even uithuilen Nee maar zonder gein, ik kijk er naar uit! En omdat je zegt ook testen, neem ik aan dat jij het er ook op waagt 1 juli?
ZO wat een hoop geklets weer! haha leuk hoor maar om het allemaal bij te houden... hahaha. Nou uh teardrop fijn nu echt eindelijk je eerste ronde dan in! En fijn dat alles ok is met je dochtertje! Koesje: Oh jammer meid, op naar de volgende ronde dan maar! Succes! Hihi amelien en kiekeboe, bijna testen dus? Spannend hoor! Whoppie, hopelijk idd je ei en goed benut hahah! Zelf na een tijdje laag libido gehad te hebben ivm bruinverlies, is het echter nog steeds licht aanwezig wat betreft het bruinverlies dan. Libido begint weer aardig op peil te raken! hahaha we hebben dus gezellig gehad ook. Ik zit nu op dag 12 van mn cyclus maar geen idee wanneer ik een ovulatie heb en ook geen idee wanneer ik weer onge moet worden, ga maar even uit van iig 42 dagen zoals de vorige x! Tot spreeks!
@ holidays: misschien geeft je hogere libido wel met je naderende ei te maken. Ze zeggen dat je rond ovulatie meer zin hebt. Heeft moeder natuur bedacht... @ kiekeboe: ik weet niet zo goed of ik 1 juli ga testen. Ik had eigelijk met mezelf afgesproken dat ik pas zou testen wanneer ik een paar dagen overtijd ben. Daarnaast vind ik het leuker om samen met manlief te testen. Maarja dan zou het pas zaterdag kunnen. Ik denk niet dat ik me zolang kan bedwingen. Hier vanmorgen wakker geworden met menstruatieachtige buikkrampen. Best wel hevig ook. Voelt echt alsof ik ongesteld word. Maar normaal heb ik dan ook pijnlijke benen en dat heb ik nu niet. Er zit niks anders op dan afwachten ben ik bang.
hey amelien, jaja ja wie weet vind t wel heel spannend worden hoor, het lijkt steeds dichter bij te komen ook al weet je nooit wanneer en of het zal lukken natuurlijk! Maar dat het kan vind ik al spannend! Tuurlijk zou t wel leuk zijn alst deze maand al raak is maar als het pas een andere maand zo is, is het ook goed alleen hopelijk geen jaaaren moeten wachten tot het lukt haha. Oh menstruatieachtige pijn? Noujaa afwachten idd...moete we allemaal, klussen en afwachten hahahaha. succes. Grtz.
Amelien, bij de eerste zwangerschap was ik in 3 maanden zwanger. Bij de andere 2 (1x missed abortion) allebei met 2 maandjes. Dus heel snel. Uitverkoop is altijd leuk haha. Ben benieuwd wat de menstruatieachtige krampen betekenen..... Kiekeboe, spannend hoor! Holidays, fijn dat je libido weer terug is Niet geheel onbelangrijk Ongi verloopt hier rustig gelukkig. Ben wel blij als ik er weer vanaf ben hihi. Vandaag rustig dagje. Vanmorgen boodschapjes gedaan. Nog paar wasjes gedaan en vanavond lekker wezen gourmetten bij mijn schoonouders. Ben wel helemaal uitgeput nu. Hopelijk trekt dat komende week nog een beetje bij. Einde van de middag kak ik helemaal in. Echt pure vermoeidheid van de afgelopen tijd...
@ Teardrop: Uitgeput... dat herken ik. Heb hier vanmiddag voor de 2e dag op rij op de bank liggen slapen. Helemaal afgemat. En waarvan? Geen idee, heb vakantie Hier nog steeds krampen. Wel iets minder dan vanmorgen (werd er vanmorgen wakker van), maar nog wel duidelijk aanwezig. Verder ontzettend moe. En regelmatig duizelig (zal wel met moe te maken hebben). Vandaag de hele bovenverdieping opgeruimd en gepoetst. Het was nodig zullen we maar zeggen. Morgen feestje bij mijn zus. Gezellig!
@ Amelien, het word nu wel spannend he als je ook deze symptomen krijgt. Ik wil je niet ontmoedigen maar ik heb precies het zelfde vorige maand gehad. Super moe, MOEST echt tussen de middag even slapen en steeds maar duizelig. Toch ongesteld geworden.. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat dat ook bij jou het geval zal zijn maar hou er wel rekening mee... Ik denk dat het bij te maken had met het feit dat ik net gestopt was met de pil... Ik weet niet hoe dat bij jou zit..? Stom he wat die troep met je lichaam kan doen. Sorry voor mijn niet zo leuke berichtje.. Ik hoop natuurlijk voor je dat je strakkies heeeeel leuk nieuws hebt!
@ pineapple: ik ga er ook zeker niet vanuit dat ik zwanger ben. Ik denk juist van niet... natuurlijk hoop ik van wel, maar ik heb zoiets van we zien het wel. Maarja, nog ruim een week tot mijn nod. Misschien denk ik er dan wel anders over.
Zoo ladies: weer ff bijgelezen... Lekker gekletst hier. Druk weekend gehad en ik blijf maar moe. Heel vervelend. Maar vandaag een lekker dagje niks en ook twee keer met de kleine mee terug geweest. Weekend bijna voorbij helaas! @amelien en kiekeboe: spannend he? nog maar een weekje... @holiday: mooi dat je libido weer terug is.. @teardrop: mooi dat je niet zoveel last hebt van je ongi en hopelijk is je cyclus in orde. @babyzaak: ik vindt jongensspul zo leuk. Ben dan ook niet zo van t roze.. Straks nog ff een boodschap doen en dan eten en lekker op de bank. Vandaag echt helemaal nikkus... zo lekker!!
Ha meiden, Morgen lekker op vakantie maar pff wat moet je toch altijd een hoop zooi meenemen met een kleintje erbij! Ongi heeft nog niet door gezet.. ben erg laat voor mij doen. @Teardrop, niet zo gek dat jij moe bent na de afgelopen weken.. Lekker rustig aan doen. Heb jij altijd een rustige ongi of ook weleens gepaard met klachten? @Whoope, ik hou van dat soort dagen.. Mn zoontje slaapt nog maar x maar ik ga ook regelmatig even tukken als hij ligt te slapen. Vraag me af hoe dat is als er dan een tweede komt.. @Wachtbankje, Hoop meiden zitten erop! Ga voor jullie allemaal duimen! Nou meiden fijne week ik ben benieuwd wat ik allemaal ga lezen bij terug komst! Hopelijk heeft iemand een posi test!!
@ Whoppie: Heerlijk zeg, een dagje helemaal niks. @ Koesje: Hele fijne vakantie! Geniet ervan! Hier net terug van een gezellig feestje bij mijn zus. Verder weinig te melden
@ Koesje Fijne vakantie!! Maar nogsteeds niet ongesteld... Niet nog een testje er tegen aan gooien? of denk je gewoon dat dit een lange cyclus word? Ook ik ben al even een tijdje erg moe. Als ik van het werk terug kom val ik regelmatig na het eten in slaap op de bank. Trek de dag gewoon niet meer om hem helemaal vol te maken. Verder is het eigenlijk akelig stil bij mij voel niks... Nou weet ik niet of ik dit positief of negatief moet zien Nog een ruime week en dan kunnen we testen, ik ben toch wel heel benieuwd hoor... Zijn er nog wat meiden die deze week mogen testen? Ik weet zo uit mijn hoofd het schema niet meer.
fijne vakantie koesje! Ik ook weinig te melden! haha en teardrop moest wel even lachen dat je schreef over het libido is niet geheel onbelangrijk hahahaha grtz voor nu.
@ kiekeboe: tja... niks voelen ik weet niet of dat positief of negatief is. 1 juli zul je het weten. Ik voel vandaag ook niks meer. Alleen nog steeds moe.
@moe: check... helaas. Ik denk dat t door t weer komt of zo... Hier kan het iig niet van een zwangerschap zijn. @koesje: fijne vakantie. @geen sypmtomen: hoeft niks te zeggen hoor! had ik bij Lennox ook helemaal niet.... en toch zwanger!!!
Hahaha... volgens mij komt het er op neer dat we allemaal moe zijn. Wel heel vervelend Ik heb sinds gisterenavond trouwens wel pijn aan de zijkant van mijn borsten (bijna onder oksel). Vooral als ik mijn BH uitdoe heb ik zo'n beurs blauwe plekken gevoel. Maar dat kan natuurlijk ook door een naderende ongi komen. (hoewel ik me niet kan herinneren dat ik dat ooit gehad heb.) Nouja... ik kan wel een hoop speculeren maar ik heb nog steeds het gevoel dat het niks word deze maand.
Moe, gelukkig ben ik niet de enige die moe is haha. Vandaag ook weer. Enkel vanmorgen boodschappen gedaan en vanmiddag even bij mijn ouders langs geweest en kan mijn ogen al niet meer open houden... Morgen toch maar beginnen met wat extra vitamientjes. Denk dat dat ook nog wel wat kan schelen. Whoppie, heerlijk hè zo'n dagje niets doen. Heb je af en toe echt even nodig. Koesje, ja vakantie met kleintjes betekend extra inpakken pfff. Wij hadden normaal genoeg aan 1 koffer met z'n 2tjes, maar met de kids erbij hadden we er 2,5 nodig hahaha. Mijn ongi verloopt meestal wel rustig. Heb er hooguit 1 of 1,5 dag "last" van. Ben benieuwd of en wanneer je ongi door gaat zetten... Symptomen, had ik bij mijn zwangerschappen ook niet heel duidelijk. Eigenlijk alleen mijn eigen gevoel dat zei dat het anders was dan de andere maanden zeg maar... Even het lijstje naar voren met update van mijn NOD: Pineapple, 23 jaar, 1e kindje, Nod 13/06 Koesje, 31 Jaar, 2e kindje, Nod 20/06 Tammie87, 26 Jaar, 2e kindje, Nod 26/06 Babylove26, 29 jaar, 2e kindje, Nod 28/06 Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje, Nod 01/07 Amelien, 26 Jaar, 1e kindje, Nod 01/07 Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 05/07 Senta, 27 Jaar, 2e kindje, Nod 07/07 Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, Nod 18/07 Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod 21/07 Lindas87, 25 Jaar, 1e kindje, Nod?