In juni 2013 ervoor gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door senta, 17 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koesje

Koesje Niet meer actief

Thanks allemaal! Ik heb er zin in :D

@Nog niet ongesteld: vind het zelf ook wel vreemd maar denk serieus dat er toch iets gebeurd is de afgelopen weken. Normaal heb ik die klachten waar ik eerder over schreef niet en is mijn cyclus ook wel aardig op tijd en aan te voelen.. Maar goed zal eerdaags wel doorzetten en zo niet gooi ik er tzt nog een testje tegenaan .

@Moe, hier nog .. Maar t gekke is dat ik s'avonds moeilijk in slaap kom.. Misschien ligt het idd wel aan het weer..

@Teardrop, mijn ongi verloopt meestal ook zo. Vind ik wel prettig eigenlijk, je hoort het weleens anders.
    Straks heb je nog meer koffers om mee te nemen en in te pakken met 3 kids ;) Hoe gaat het met je bedrijf?

@Wachtbankje, nog even volhouden meiden.. Ik hoop dat jullie snel meer weten!!

@Symptomen, tijdens mijn eerste zwangerschap had ik helemaal geen symptomen dat het raak was. Na de posi test had ik dan ook telkens de twijfel of het wel klopte omdat nergens uit bleek dat ik zwanger was. Alhoewel rond de 5de week had ik zere borsten maar dat ging ook weer snel over. En tijdens heel mijn zwangerschap maar 1x gespuugd:D

2. Koesje

Koesje Niet meer actief

Even het lijstje naar voren met update van mijn NOD:
    Pineapple, 23 jaar, 1e kindje, Nod 13/06
    Tammie87, 26 Jaar, 2e kindje, Nod 26/06
    Babylove26, 29 jaar, 2e kindje, Nod 28/06
    Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje, Nod 01/07
    Amelien, 26 Jaar, 1e kindje, Nod 01/07
    Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 05/07
    Senta, 27 Jaar, 2e kindje, Nod 07/07
    Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, Nod 18/07
    Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod 21/07
    Koesje, 31 Jaar, 2e kindje, Nod ? wacht op menstruatie

Ook weer even bijgewerkt.
    @Lindas87, ik heb je van het lijstje gehaald omdat we niets meer van je gehoord hebben. Mocht je weer zin en behoefte krijgen om toch mee te schrijven ben je natuurlijk welkom;)

3. Pineapple

Pineapple Actief lid

12 jun 2013
    329
    0
    0
    ik sta op het NOD lijstje op 13/06 maar het moet 13/7 zijn ;)

4. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Koesje, ja idd met 3 kids wordt het nog meer haha. Maar van elke vakantie leer je wat je wel en niet mee hoeft te nemen volgende keer. Dat scheelt haha.
    Ik ben blij met mijn ongi's. Je hoort idd wel eens anders.
    Jouw ongi komt ook vanzelf. En anders nog eens een keer een testje tzt idd. Zolang het niet standaard lange cyclussen worden, is het goed toch? ;)
    Bedrijfje loopt nog steeds redelijk. Al is het nog in de vriendenkring. Moet me binnenkort echt gaan richten op adverteren e.d.
    Pineapple, heb het aangepast voor je :)

Hier weer aan het werk sinds 2 weken. Wat een tegenvaller haha. Heb het al niet meer zo heel erg naar mijn zin op werk en nu zie ik dat er eigenlijk ook weinig tot niets uitgevoerd is toen ik weg was. Belangrijke betalingen zijn niet gedaan enz... Zou het liefste in de auto springen en naar huis rijden. Helaas is stoppen met werken (nog) geen optie. Financieel hebben we het nog teveel nodig.
    Hopelijk gaat de dag een beetje snel. Maandag is mijn langste werkdag.

Tammie87, 26 Jaar, 2e kindje, Nod 26/06
    Babylove26, 29 jaar, 2e kindje, Nod 28/06
    Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje, Nod 01/07
    Amelien, 26 Jaar, 1e kindje, Nod 01/07
    Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 05/07
    Senta, 27 Jaar, 2e kindje, Nod 07/07
    Pineapple, 23 jaar, 1e kindje, Nod 13/07
    Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, Nod 18/07
    Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod 21/07
    Koesje, 31 Jaar, 2e kindje, Nod ? wacht op menstruatie

5. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

@ Teardrop

Wat vervelend als je inderdaad weg bent geweest en er bijna niks is gedaan. Dan loop jij vandaag alles weer op de rit te brengen. Niet heel netjes!!

Niet te veel op de klok kijken! En vaak helpt het ook wel als je druk bent, dan gaat de tijd wat sneller. :p

We helpen elkaar vandaag door de dag heen:D

6. Kiekeboe4

Oke....nu ga ik hier even zeiken hoor:p

Ben ik de enige, of storen meer van jullie zich aan de vrouwen die een topic starten, hier allerlei symptomen in gooien en denken dat ze zwanger zijn. Dan vragen ze: '' Wat kan ik doen? '' of '' Denken jullie dat ik zwanger ben? ''

arhgg....... GA DAN TESTEN! Dat is dan ook veelvuldig het antwoord wat ze krijgen, want ja.. iedereen weet dat je alleen zo zekerheid krijgt. Maar waarom... waarom in godsnaam zo'n topic starten. Dat is toch volkomen zinloos? :(

Ik snap best dat als je zoals wij hier in dit topic zitten, dat je symptomen met elkaar bespreekt enzovoorts. Maar als je denkt dat je misschien zwanger bent / overtijd / de symptomen hebt knal je er toch een test tegenaan? Of ben ik nou zo kort door de bocht?

Sorry meiden, moest even gal spuwen!:D

*wil hier niemand mee voor het hoofd stoten*:)

7. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ben het helemaal met je eens hoor kiekeboe! Ik vind je reactie iig niet kort door de bocht. Mijn eerste gedachte is ook altijd "doe een test!" en dan klik ik meestal het topic weg.

En als we het er toch over hebben, weet je waar ik me een beetje aan irriteer? Die topics van "kijken jullie even mee?".
    T.o. plaatst een foto van een test, uit elkaar gehaald en met een "tuur-streepje". Soms zelfs zo licht dat ik me afvraag of ik het me niet inbeeld omdat anderen het wel zien. En vervolgens hoor je dat ze nog een dag of 4/5 vóór haar NOD zit..... Ik snap dat de spanning van zwanger worden en testen en de symptomen die je voelt (denkt te voelen) je ertoe aan kunnen zetten om eerder te testen, maar doe het dan een dag voor je NOD, niet?
    En dan zien ze een heeeeel licht streepje, een week later toch ongesteld en dan praten ze meteen over een mk. Pffff sorry maar misschien moeten die dames even een stapje terug doen.
    (Ik reageer weleens op zo'n topic maar dan alleen als ik het streepje al zie zonder te turen zeg maar.)

Wil er ook niemand mee voor het hoofd stoten hoor! Iedereen is vrij om te testen wanneer zij wil ;)

8. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @teardrop: idd helemaal mee eens. Ik test wel op mn nod, maar niet dagen ervoor. Dan kan het best raak zijn, maar kan je ook nog gewoon ongi worden (ook als het raak is geweest). Dan weet je niet eens dat het mis is gegaan. Heb ik een keer gehad en vond dat niet prettig, dus nu niet meer (of max 1 dag) voor nod.
    En idd als je niet kan wachten of zo... testen! En die tuurstreepjes, die zie ik ook nooit. Als anderen dan zeggen ja, ik zie wat, denk ik echt wel ns, waar dan? Met je ogen dicht zeker!!

9. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Whoppie, dat is precies wat ik bedoel. Je wil toch helemaal niet weten dat het raak was, maar dat het eitje niet heeft genesteld... Geef je lichaam de tijd vind ik. Je hebt nog 8 maanden lang om zwanger te zijn daarna, dus dan kun je best even wachten met testen vind ik. (Toegegeven ook ik vond het af en toe moeilijk om me in te houden hoor! ;) )

10. Kiekeboe4

Gelukkig ben ik niet de enige dus...

En inderdaad teardrop... die zwangerschapstesten.. 9 van de 10 keer zie ik gewoon niets:(

Je praat jezelf op dat moment alleen maar meer verwarring aan. De een zegt wel, de ander zegt niet.. Nou dan ben je een heel eind vooruit gekomen met het topic of niet;)

Ik denk zelf wat nuchter... Ook al mocht ik mij niet in kunnen houden en ik test 1 dag voor NOD en deze blijkt niet of hééél licht te zijn.. dan test ik de volgende dag gewoon weer. Ik krijg dan niet de behoefte om mijn ondergepiste stokkie aan de wereld te laten zien, waarvan je weet dat vrouwen bijna aan het beeldscherm hangen om iets te zien (of denken te moeten zien)

Tuurlijk... Als hij echt wel een beetje zichtbaar is en je dus zeker weet dat het knetter raak is dan knal ik hem hier op het topic! Maar voor de rest.. nee.. ik voel die drang niet zo. Maar ik kan me wel inleven dat anderen het wel kunnen hebben en daar de behoefte naar hebben. Alleen vermijd ik de topics liever:p

11. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    +1 :)

12. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Mocht ik dus een tuurstreepje zien, zal ik m hier niet posten! ;)

13. Kiekeboe4

Whoppie... je hebt een tuurstreepje en een tuurstreepje he, niet te nouw kijken:D:p

Sommige vinden het een tuurstreepje terwijl ik écht niets zie.. En sommige vinden het een tuurstreepje waarbij je het wel echt kan zien. Ligt ook een beetje aan de persoon denk ik. Ik zag er straks één voorbij komen die heeft geloof ik wel 10 foto's geupload.. maar het bleef een nee..;)

En laten we niet vergeten dat iedereen er nogsteeds vrij in is! dus wil iemand een tuurstreepje uploaden, Doen! :D Van mij zal je er geen commentaar op krijgen. Dit was gewoon even frustratie van een tijdje al gna gna..

14. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha Whoppie!! Tuurstreepjes mogen best geplaatst worden hoor! Ik tuur met liefde mee :D
    En zoals kiekeboe schrijft, er zijn tuurstreepjes en tuurstreepjes :p

Nee van mij krijgen ze ook zeker geen commentaar. Ik zou mezelf het alleen niet aandoen zeg maar. Dan zit je al in onzekerheid en de ene helft van de meiden zegt ja ik zie wat en de andere helft zegt ik zie niets of ik had dit ook maar werd gewoon ongesteld...dan weet je nog niets.
    Zelf zet ik liever een knalstreep neer. Zo 1 van "niet te missen, zwanger!" haha.

En af en toe vind ik het ook wel een uitdaging om mee te kijken met die testen. Vaak zat dat ik denk ja ik zie zonder moeite een streep en dan zeggen andere meiden sorry ik zie niets...vind het dan altijd wel leuk om te kijken of het echt raak was of toch niet :)

15. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha meiden! Moet wel even lachen hoor kiekeboe met je ergernissen! Ik let niet zo op die topics moet ik zeggen. Heb ze wel is gezien idd ma schiet je niks mee op. Maar ik zou het wel begrijpen als bv iemand bv symptomen heeft die niet zwanger zou willen worden die met vragen zit ofzo. achja iedereen is anders toch ;) Tuur je wel mee al sik een tuurtest heb hahahahahahahaah :p :p

16. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik ben nieuw hier, mag ik hier meekletsen? :)

Vorige maand zijn we getrouwd en eerder dit jaar hebben we een huis gekocht. Voor ons was er dus geen reden meer om het vooruit te schuiven, dus 1,5 week geleden gestopt met de pil.. Mijn naam hier geeft wel aan hoe ik er in sta, het zou mooi zijn als het lukt, maar als het niet lukt is dat niet het einde van de wereld.. Kan bij mij alle kanten op, moeder en 2 nichten aan moeders kant waren meteen zwanger. Mijn oma en een andere nicht (allemaal moeders kant) hebben er lang over gedaan en mijn nicht is na 6 jaar nog steeds niet zwanger.

Ik zal nu eens een beetje gaan lezen in dit topic :)

17. Kiekeboe4

@Holidays

Tuurlijk tuur ik met je mee.. Met alle liefde:D:p

@Zoumooizijn

Dubbel gefeliciteerd! Ik neem aan dat je je ontrekkingsbloeding hebt gehad? Wanneer NOD dan voegen we je bij het lijstje.

Gezellig dat je mee komt kletsen!;)

18. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

@ Teardrop: Vervelend dat je het niet naar je zin hebt op je werk. Ik kan me voorstellen als je al met tegenzin gaat en dan ook nog een hoop werk moet inhalen omdat anderen het niet gedaan hebben, je niet helemaal vrolijk wordt. Ik had vandaag op het werk ook 1 grote chaos verwacht, maar het viel mee.

@ Testen: Ik ben het met jullie eens wat betreft de tuurtestjes en de “ben ik zwanger??” topics. Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit langer dan 1 (of hooguit) 2 dagen voor nod zal testen. Alleen maar nog meer onzekerheid. Want, is het negatief kan het nog positief worden en als hij “positief” is, heb je zo’n dun streepje dat het je ook alleen maar onzeker maakt. Ik stoor me er zelf niet echt aan dat anderen zo’n topics plaatsen. Maar ik snap niet dat mensen het zichzelf aandoen ;) (zeg ik nu, misschien test ik binnenkort ook wel een keer een heel eind voor nod :p) En inderdaad een hoop speculeren oven symptomen heeft ook weinig zin. Niemand kan je zekerheid geven of je wel of niet zwanger bent. Dat kun je alleen zelf door een test te doen. Ik vind het wel leuk om tuurtestjes te bekijken. En dan voornamelijk op het verloop van een steeds donker wordende test te zien.

@ Zoumooizijn: Welkom. Nog gefeliciteerd met je trouwdag! Hebben jullie een mooie dag gehad? Ik denk dat je instelling heel goed is. Zo dacht ik er ook over toen ik met de pil stopte, maar nu ik steeds dichter bij nod kom, merk ik dat ik het wel heel graag wil ;)

Hier vandaag weer eerste werkdag na een weekje vrij. Had totaal geen zin, maar de dag is gelukkig best snel gegaan. Morgen weer lekker vrij :D

Vandaag ontzettend veel last van buikpijn. Ik heb aan het eind van de middag de knoop van mijn broek open gedaan en mijn riem een gaatje losser omdat de band van mijn broek zo op mijn onderbuik drukte. Niet fijn…

19. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Amelien, gelukkig viel de chaos bij jullie mee. Vervelend als je broek net even te strak zit.
    Zoumooizijn, gezellig dat je je bij ons aansluit. Nog gefeliciteerd met jullie trouwen. En goede instelling. Hopelijk snel raak :)
    Holidays, tuurlijk turen we met je mee!

Jongste ligt hier net op bed. Oudste gaat zo ook als papa thuis is en het huis is al opgeruimd. Zometeen lekker met een koppie thee op de bank gtst kijken. Ben ik echt ff aan toe :)

20. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @zoumooizijn: goede instelling. Dat dacht ik ook toen we voor de tweede begonnen, maar ik wil nu alweer veel te graag... :) en tis pas ronde twee.. Maar welkom en nog gefeliciteerd!

@tuurstreepjes: ik tuur mee hoor!! ;)

Deel Deze Pagina