In juni 2013 ervoor gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door senta, 17 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    welkom zoumooizijn! hahaah met zn allen turen :p ach voorlopig nog niet hoor ;)

2. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor het warme welkom! :D

Onze trouwdag was super, voorbij gevlogen, maar een supermooie dag gehad :D

Iemand vroeg wanneer NOD, heb een onttrekkingsbloeding van wel 1,5 dag gehad, dus nam dit nog niet zo serieus.. Eerst maar eens zien wat voor cyclus ik heb. Slikte de pil meer dan 10 jaar en geen idee hoe mijn cyclus voor die tijd was..

3. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zoumooizijn, we duimen in ieder geval voor een niet al te lange cyclus.

Heb goed geslapen vannacht. Wel weer te vroeg die wekker helaas. Jongste gaat vandaag trakteren op kdv en de oudste heeft vanmiddag zwemles. Zelf werken van nu tot 3 vanmiddag, dus dit dagje zal ook wel weer voorbij vliegen...
    Ms is zo goed als over. Volgens mijn vriend gaat het in 1x raak zijn. Hij is vorig jaar van baan verandert en heeft daardoor veel minder stress. Dus hij zegt dat hij nu zaad zonder stress heeft hahahaha. We zullen zien!

4. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

haha teardrop, leuke redenatie van je vent!:D

Ik ben niet voorrrruit te branden deze ochtend! :$ Ga maar eens een bakkie pleur halen... misschien helpt het;)

5. Pineapple

Pineapple Actief lid

12 jun 2013
    329
    0
    0
    Whahaha zaad zonder stress!! geweldig!!
    Nou dat zal vast helpen!!

6. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Teardrop: Hahaha... geweldige opmerking van je man. Ben benieuwd of hij gelijk krijgt. Hoop trouwens niet dat dat voor iedereen geld. Mijn man heeft op het moment erg veel stress :(

@ Kiekeboe: Heeft je bakkie pleur geholpen? De ochtend is al voorbij! ;)

@ Zoumooizijn: Wat gek zo'n korte onttrekkingsbloeding, of had je dat altijd bij pilgebruik? Duim voor je dat je een "normale" cyclus hebt.

Hier vanmorgen heerlijk uitgeslapen. Vandaag lekker rustigaan. Zaterdag het hele huis onder handen genomen dus hoef vandaag weinig in huis te doen. Heerlijk!

7. Kiekeboe4

@ Amelien

Zeker! Ga weer met volle moed er tegenaan!

Heerlijk dat je zo'n dagje hebt, geniet er van! Hoe is het verder? is het nu een beetje rustig down under?

8. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ kiekeboe: vandaag nog geen last gehad. Maar het is steeds met vlagen. Gisteren begon dat ook pas halverwege de middag. We zullen volgende week zien waar het allemaal vandaan komt. En jij? Bij jou nog steeds alles rustig of begin je wel wat klachtjes te krijgen?

9. Kiekeboe4

@ Amelien

Nee alles is wel redelijk rustig in principe. Mag van mij wel wat sneller gaan de dagen. Weet ik meteen hoe of wat. :p

Maakt me nog niet zoveel uit als het niet zo is.. Maar dan kun je weer verder met ronde twee zeg maar. Dit voelt voor mij echt als nutteloze tijd:D ( mocht het wel zo zijn, dan neem ik mijn woorden terug;))

10. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Kiekeboe: Hahaha... ik snap wat je bedoeld. Het is nu toch al bepaald, wel of niet zwanger. Laat het dan meteen maar duidelijk zijn. Des te eerder weer een volgende kans als het nu niet gelukt is. Maar we blijven gewoon duimen voor 2 positieve testen op 1 juli hoor ;)

11. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Amelien, normaal is hij idd niet zo kort.. Meestal een dag of 5, maar qua bloedverlies stelde het nooit veel voor. Slikte de pil ook heel veel door, deed maar 2-3x per jaar een stopweek, maar dan was ie wel langer dan nu.

Teardrop, zaad zonder stress haha! Mooie redenatie :D

12. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @teardrop: haha lol!

@wachten: verschrikkelijk! blegh.. schiet maar op, dat t snel duidelijk is. Je zou t na een dag al moeten weten eigenlijk..:)

@lange dag..: hier ook! vanmorgen naar ziekenhuis geweest (nichtje is 24-7 uitgerekend en de kleine is 1750 gram geschat, dus veel te klein. Dus wordt ze in de gaten gehouden. Ff op bezoek geweest).
    naar huis, eten, kleine op bed, oppas kwam toen, boodschap en naar werk voor overleg (ja op mn vrije dag! :(), naar huis, eten koken, stoffen en zuigen, eten, wc poetsen, weegmomentje, een campingbedje opgehaald van mp en toen naar huis. Tussendoor natuurlijk nog flessen en zo....

13. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Whoppie, ik wordt al moe als ik je stukje lees! ;)
    Is idd wel erg klein geschat, het kleintje van je nicht. Hopelijk valt het mee. Gelukkig houden ze haar in de gaten.

Zou wat zijn als je na een dag al wist of je wel of niet zwanger bent. Als je het niet bent moet je gaan zitten aftellen naar je ms.....nee dan ben ik liever toch onwetend hahaha.

Amelien, geen idee of het waar is dat stress invloed heeft. Laten we maar hopen van niet.

Hier begint de vermoeidheid af te nemen gelukkig.
    Vanavond lekker uit eten. Ben gevraagd door iemand waar ik af en toe help in de zaak met postverwerking. Etentje voor mensen die voor hem klaar staan. We zouden vorige week gaan maar omdat ik net terug was uit Turkije hebben ze het een weekje uitgesteld. Echt leuk.

14. Kiekeboe4

@ Teardrop

aah lekker hoor! Leuk dat je zo gewaardeerd wordt:)

15. Kiekeboe4

Krijg ik me net toch eens een lage rugpijn. Heb het idee dat dat een menstruatiegevoel is!

Dus ik denk zelf dat het niets is!;)

16. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Al die pijntjes en krampjes....irritant hè!!
    Gewoon vanuit gaan dat het niets is, dan kan het alleen maar meevallen ;)

Ja die waardering is idd erg fijn. T zijn de kleine dingen die het doen ;)

17. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @teardrop: fijn idd die waardering.
    Gewoon vanuit gaan dat het niets is, is wel erg lastig! OOk al zou dat het beste zijn.

Zoontje van mn nichtje is geboren vanmorgen via een keizersnede, 1550 gram... Errug klein dus voor de termijn (35,6 weken). Gelukkig gaat het naar omstandigheden goed. Vindt het alleen zo jammer voor ze dat ze niet lekker met zn drietjes kunnen zijn en knuffelen. Dat lijkt me niet erg leuk... die ervaring vond ik iig fijn, dat hebben zij helaas niet.

18. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Teardrop: Leuk dat je uitgenodigd was voor een etentje. Was het leuk/lekker?

@ Kiekeboe: Die lage rugpijn heb ik ook al een paar dagen. Ik ga er ook vanuit dat ik ongi word. Hopelijk maandag (als het dan toch moet ;)) Dan heb ik in ieder geval een nette cyclus.

@ "kwaaltjes": Ervan uit gaan dat het allemaal niks is, is niet makkelijk. Ik weet dat ik het niet moet doen maar stiekem denk ik toch bij alles wat ik voel. Zou het? Zo stom, maar onbewust doe ik het toch.

@ Whoppie: Jeetje wat een klein mannetje. Fijn dat het naar omstandigheden goed gaat. Duimen dat het allemaal goed gaat en hij lekker gaat groeien.

Hier vandaag een raar gevoel in mijn maag (eigenlijk gisterenavond al). Ik kan het niet goed uitleggen. Het is geen maagzuur ook niet echt misselijk maar een beetje een combi van beide ofzo. Heel raar. Ook meer eetlust dan normaal. Wanneer ik iets gegeten heb gaat het wat beter. Steeds kleine beetjes eten...

19. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje Whoppie, wat een kleintje van je nichtje! Gelukkig gaat alles na omstandigheden goed. Oh en idd die eerste binding die zo heerlijk is, moet ze dan missen ja. Zal wel heel zwaar zijn voor haar. Hoe is je nichtje eronder?

Etentje gisteren was super. Onbeperkt tapas eten. Echt heerlijk. Alle rondes was het eten vers, goed op smaak en een mooie portie. Ga ik absoluut een keer heen met een vriendin. Is me super bevallen.

Ja ervan uitgaan dat het niets wordt is inderdaad lastig. En ook al ga je er van uit, ongi worden of en negatieve test is dan alsnog een domper.
    Denk dat we allemaal onbewust wel van alles voelen en bij elk gevoel een beetje hoop hebben.

Hoe is het met het rare gevoel in je maag Amelien?

Laatste werkdagje deze week voor mij. Ben wel toe aan weekend.
    Dit weekend vieren we de jongste haar verjaardag. Heb ook nog een flinke bestelling gekregen voor mijn webshop dus daar kan ik ook nog voor aan de bak. Kom weer lekker in mijn ritme en de vermoeidheid begint echt weg te trekken nu.

20. Pineapple

Pineapple Actief lid

12 jun 2013
    329
    0
    0
    Whoppie wat een kleintje!! Gelukkig maken ze het goed!

Amelien wat voelt dat vervelend he! Ik heb dat de vorige ronde ook gehad vanaf mn ei tot mn ongi!! Heb het nu helaas weer..
    Denk dat het vorige maand kwam van het stoppen met de pil.. zou dat nu ook nog kunnen?? Hoop het niet haha en hoop al helemaal niet dat het nu weer blijft aanhouden tot mn (hopelijk niet) ongi.
    Ik hoop dat je snel weer opknapt Amelien!! En inderdaad steeds kleine beetjes blijven eten lijkt me goed!! probeer ik ook!

Deel Deze Pagina