In juni 2013 ervoor gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door senta, 17 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @amelien: fijn dat het beter gaat.
    @linda: herwelkom! :)
    @teardrop: succes met de verjaardagsperikelen en met klussen (of veel plezier).

Hier wat koorts, dus ben bang dat t ergste nog moet komen. En dat terwijl we morgen een drukke, maar leuke dag hadden/hebben (ligt eraan hoe het morgen gaat).

2. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Whoppie: Beterschap!!!

Hier sinds gisteren totaal geen klachten meer. Ik voel niks meer, om wat misselijkheid 's morgens na (maar dat heb ik wel vaker). Ik ga er dus van uit dat ik niet zwanger ben. Maar heb ook niet het idee dat ik ongesteld ga worden. Denk dat ik een lange cyclus ga hebben.

Ik ga morgen trouwens niet testen. Ik wacht tot dinsdag (als het dan nog nodig is). Morgen is de sterfdag van mijn schoonmoeder dus dat vind ik niet DE dag.

3. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

@ Amelien

Nee dat snap ik. Ik duim voor je dat het dinsdag toch misschien een verassing wordt :D

4. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @amelien: nee snap ik. Aan de andere kant mss wel mooi, dat er dan nieuw leven is/komt..

Ik had bij Lennox ook geen kwaaltjes vantevoren. Dus het kan...
    Ik ben benieuwd! Spannend!

5. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ babylove: beetje laat maar welkom terug hihi!
    @ kiekeboe4: Mn libido is ook weer normaal ja hahaha.
    @ lindas, welkom terug, gzellie :D
    @ amelien, snap dat je nog niet gaat testen... sterkte morgen en wie weet dinsdag ;)
    @ de genen die nog ziekjes zijn, beterschap!

Zelf nog steeds niks te melden hoor! Grtzz

6. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ whoppie: dat is ook zo, maar ik ga ervan uit dat de test negatief is en dan is het niet zo leuk!

@ kiekeboe: al getest? Zo niet: ik duim voor je! Zo wel: en???

7. Kiekeboe4

Hoi Meiden,

Vanochtend heb ik getest en ik zie nog niets bijzonders;) Even kijken of mijn menstruatie vandaag op gang komt. Zo niet dan doe ik donderdag nog een test.

Maar... Geen man overboord hoor! Mocht ik wel ongesteld worden dan hop naar ronde 2!

8. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Whoppie, hoe is het? Koorts weg?
    Amelien, weer helemaal opgeknapt? Begrijpelijk dat je vandaag niet wilt testen. Al tekenen van ongi?
    Kiekeboe, jammer van de test. Idd nog even afwachten dan. En goede instelling hoor! Vrolijk door met ronde 2 als het niet zo mag zijn nu :)

Gisteren top-dag gehad voor de jongste haar verjaardag. Alle volwassenen zaten buiten en de kinderen waren voornamelijk binnen aan het spelen.
    Kleine meid is lekker verwent met veel boekjes en wat speelgoed (gelukkig niet teveel speelgoed, het huis barst al uit zijn voegen haha)

Volgens mijn app heb ik donderdag mijn eisprong. Ga eens kijken of ik er wat van merk.
    Kleine meid was gisteren huilend wakker geworden en heeft bij ons in bed geslapen. Dus een klussen niet toegekomen, maar we hebben nog tijd zat. Als ze maar wel weer in haar eigen bed gaat slapen hahaha.

9. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @teardrop: ja, anders wordt het wat lastig he met zo'n meisje in bed ;). Fijn dat het een leuke verjaardag was.

@amelien: ja, dat klopt. Dan is het minder...
    @kiekeboe: ben benieuwd of je ongi komt dan. We horen het wel.

Hier was de koorts gelukkig weg zondag, zodat we gewoon naar de meet van de decbeebjes konden. Was erg leuk, lekker weer, lekker gezeten en gewandeld. Daarna door naar de Achterhoek voor een feestje en pas om 20 ging ik eindelijk zitten. Was kapot. Lennox heeft het super gedaan en was vandaag ook weer koortsvrij en vrolijk.

10. Kiekeboe4

Oke, ik heb het gevoel dat ik nu hier een hele domme vraag neer zet..

Maar kan iemand mij uitleggen waarom sommige de namen van hun kind(eren) met punten ertussen schrijven?

Voorbeeld: K.iekeboe

Ik denk continu waarom niet gewoon de naam zoals hij geschreven wordt zonder al die ........:(

11. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Dan zou er niet op gegoogled kunnen worden..

12. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kiekeboe, ik zat er ook al over na te denken. Het enige wat ik eigenlijk kan bedenken is voor het zoeken. Dat mensen je niet vinden door op de namen van je kinderen te zoeken zeg maar. Maar weet niet of dat de reden is hoor! Haha.
    Whoppie, hoorde dat het gezellig was gisteren! Fijn dat Lennox weer koortsvrij is.

13. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh haha, whoppie omschrijft dus even veel makkelijker wat ik bedoel :p

14. Kiekeboe4

Oh nou kijk dames

Weer wat wijzer geworden vandaag:D

15. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    hhahaha ik dacht dat t per ongeluk was via mobiel ofzow omdat ik namelijk via mobiel vaak punten per ongeluk ertussen zet, weet ik dat ook weer ;)

16. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    Jammer kiekeboe! Maar idd snel naar ronde 2 dan! Maar dan nog even wachten wanneer je ongi komt. Ben je regelmatig?

Fijn dat iedereen weer beter is!
    Hier gaat alles rustig door. Van t weekend wil ik testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Dan zou ik op 38 dagen zitten. Is een gemiddelde volgens de app van de laatste 2 cyclussen. Dus ben benieuwd! En anders wachten we maar weer tot dag 42 of langer :(

17. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    amelien ik duim voor je dat je morgen een positieve test hebt! ;) en dan hoop ik dat er snel meer zullen volgen

18. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Kiekeboe: Jammer dat je geen positieve test had. Maar inderdaad geen man overboord… het is pas de eerste ronde.

@ Teardrop: Tekenen van ongi… Ik heb sinds gisterenavond lage buikkrampen en wat pijn in mijn rug. Herken ik wel van mijn ongi. Maar aan de andere kant heb ik dat de laatste 3 weken regelmatig gehad. We gaan het zien. Fijn dat het gisteren zo’n leuke dag was. Kleine meid lekker verwend! :D Kan me voorstellen dat klussen er niet van komt als er een kleintje in je bed ligt ;) Komt de komende dagen vast wel goed ;)

@ Whoppie: Fijn dat je ziekenboeg weer verleden tijd is. Leuk zo’n meeting! :D

@ Lindas: Voor jou ook spannend dus. Vervelend die lange cyclussen zeg! Dankjewel! Ik ga ervanuit dat het negatief is. Heb al de hele maand het gevoel dat het niks wordt. Is ook niet erg. Het is pas de eerste ronde, maar het liefst natuurlijk postief.

Vandaag nog geen ongi te bekennen in ieder geval. We veel last van buikkrampen en pijn in mijn rug. Gisteren met 2 vriendinnen uit eten geweest en toen kreeg ik inneens last zeg. Gelukkig vandaag iets minder, want dat was echt niet grappig!

19. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Spannend Amelien: morgen een testje!! :)

@teardrop: klopt, meeting was top en dit leek mij de meest logische uitleg haha...

20. Kiekeboe4

@ Alle dames

Lief van jullie reacties! Echt aan het meeleven.

@ Amelien

Ik hoop op een positieve test! Of een mooie cyclus met de daarbijhorende rode duvels.

Vandaag ben ik ongesteld geworden. Of ja.. gisteravond na het klussen zag ik al dat het heeel licht roze was. Maar vandaag begon het een klein beetje. Ik denk zelf dat ik dan uit moet gaan met de nieuwe telling van vandaag. Of denken jullie daar anders over?

Deel Deze Pagina