Kiekeboe, balen. Ik zou vandaag beginnen met tellen. Succes deze ronde! Amelien, toch wel spannend dan! Blijf nog even duimen voor je! Gisteravond weer een nachtje met de kleine in bed. Ze slaapt ong. 3 kwartier tot een uur in haar eigen bed en is dan klaarwakker en wil alleen maar bij mama. Ga haar vanavond wat later naar bed doen, kijken of dat misschien wat uitmaakt. Zal wel kleine terugval zijn van het "vakantie-drama".
@ teardrop: hopelijk gaat de kleine meid weer lekker in haar eigen bedje slapen. En anders maar klussen op de bank @ kiekeboe: jammer dat je ongesteld bent. Maar wel een mooie cyclus. Ik zou ook vandaag weer beginnen met tellen. Hier vanmorgen zoals verwacht een negatieve rest. Ik hoop dat ik snel ongesteld word, dan kunnen we door...
Blijkbaar had ik mijn vorige bericht beter 5 minuten later kunnen schrijven. Inmiddels ongesteld geworden (dus we blijven gelijk lopen kiekeboe). Gelukkig ook hier een nette cyclus. Wel 100x meer dan tijdens pilgebruik. Dat is even wennen! Dus ook hier: op naar ronde 2
Amelien, jammer van de ongi, maar ook voor jou succes voor ronde 2! Idd wennen dat het ineens meer is nu! Kan me niet meer herinneren of ik dat ook had vorige keer. Kom er misschien over 2 weken wel achter haha Ja het klussen komt wel goed hier hoor
@ Amelien Ja inderdaad! Hartstikke gelijk nog. Ik heb behoorlijk last van krampen. Meer dan tijdens pilgebruik, maar ik herken dit wel in de tijd voor mijn pilgebruik. Alleen toen kon ik lekker thuis gaan liggen met een kruikje en nu zit ik op het werk mijn zweetuitbrekingen op te vangen
@ Kiekeboe: Vervelend he... ik herken het ook! Destijds voor mij ook de rede om met de pil te beginnen. Gelukkig ben ik vandaag vrij. Hoelang duurt jouw menstruatie normaal (of voor pil)? En heb je dan ook al die dagen klachten? Ik heb net ovulatietesten besteld. Ik wil altijd graag controle houden. Dus hoop dat ik zo mijn ei kan vinden. Misschien dat ik dan klachten die ik op dat moment heb, kan koppelen aan mijn ei. Ik ben benieuwd. Ik weet alleen niet zo goed op welke dag ik zou moeten beginnen. Dag 10 ofzo?
Tammie87, 26 Jaar, 2e kindje, Nod 26/06 Babylove26, 29 jaar, 2e kindje, Nod 28/06 Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje, Nod 01/07 Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 05/07 Senta, 27 Jaar, 2e kindje, Nod 07/07 Pineapple, 23 jaar, 1e kindje, Nod 13/07 Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, Nod 18/07 Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod 21/07 Amelien, 26 Jaar, 1e kindje, Nod 31/07 Koesje, 31 Jaar, 2e kindje, Nod ? wacht op menstruatie
Tammie87, 26 Jaar, 2e kindje, Nod 26/06 Babylove26, 29 jaar, 2e kindje, Nod 28/06 Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje, Nod 30/07 Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 05/07 Senta, 27 Jaar, 2e kindje, Nod 07/07 Pineapple, 23 jaar, 1e kindje, Nod 13/07 Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, Nod 18/07 Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod 21/07 Amelien, 26 Jaar, 1e kindje, Nod 31/07 Koesje, 31 Jaar, 2e kindje, Nod ? wacht op menstruatie Ik heb 'm even aangepast
Tammie87, 26 Jaar, 2e kindje, Nod 26/06 Babylove26, 29 jaar, 2e kindje, Nod 28/06 Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 05/07 Senta, 27 Jaar, 2e kindje, Nod 07/07 Pineapple, 23 jaar, 1e kindje, Nod 13/07 Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, Nod 18/07 Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod 21/07 Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje, Nod 30/07 Amelien, 26 Jaar, 1e kindje, Nod 31/07 Koesje, 31 Jaar, 2e kindje, Nod ? wacht op menstruatie Ik heb even de volgorde weer goedgezet!
Hoi meiden een topvakantie gehad hier we hebben hem benut vrij veel tijd aan elkaar besteed. En dit is het resultaat wel paar dagen voor nod
Ik durf het echt nog niet te geloven, ik had mijn banner wat verder gezet door mijn onregelmatige cyclus, maar ik denk mijn eisprong rond de woensdag in onze vakantie gehad te hebben en we hebben hen flink benut, dus hopelijk is het van de week nog veel knallender, uitgaande van mijn laatste cyclus zou het 7/7 zijn en als ik gewoon weer 30 dagen ben als anders is het 5/7 Ik hop het zo.
Tammie87, 26 Jaar, 2e kindje, Nod 26/06 Babylove26, 29 jaar, 2e kindje, Nod 28/06 Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 05/07 Lindas87, 25 jaar, 1e kindje, Nod 06/07 Senta, 27 Jaar, 2e kindje, Nod 07/07 Pineapple, 23 jaar, 1e kindje, Nod 13/07 Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, Nod 18/07 Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod 21/07 Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje, Nod 30/07 Amelien, 26 Jaar, 1e kindje, Nod 31/07 Koesje, 31 Jaar, 2e kindje, Nod ? wacht op menstruatie En ik heb mezelf weer toegevoegd Balen amelien! Op naar de volgende ronde! Als ik deze ronde ongesteld wordt ga ik de volgende ronde ook met ovulatietesten werken. Krijg ik meer inzicht. Nu klussen we maar wat, maar weet steeds niet wanneer ik ongesteld moet worden. Oeh voorzichtig al gefeliciteerd senta!
@senta: hier ook weer voorzichtig gefeliciteerd! @amelien en kiekeboe: balen, succes in ronde 2. Amelien ik begin zelf vanaf dag 10 of 11 met de testjes.. na ei nog een testje of het streepje weer minder wordt en dan niet meer. @teardrop: hopelijk gaat je meisje lekker weer in eigen bedje slapen na het avontuur in Turlijke.
@ whoppie: dat had ik zelf ook al in gedachten. Gaan we dat maar aanhouden. Hoe is het met jou? Jouw nod is ook al in zicht zag ik... @ lindas: kan me voorstellen dat je wat meer duidelijkheid wil als je cyclus zo onregelmatig is.
Ha meiden, Daar zijn we weer na een heerlijke week vakantie! Ik hoop dat jullie het niet erg vinden als ik vanaf nu weer in spring want om op alles te reageren wordt wel erg veel Jammer dat er toch wat negatieve testen zijn maar ik zie zojuist ook positief nieuws! Gefeliciteerd Senta!! Heel leuk voor jullie Heel onwerkelijk zeker.. Geniet ervan!! En trouwens al een mooie test een paar dagen voor je NOD! Ik ben de eerste dag van de vakantie ongesteld geworden.. Inmiddels komt mijn ei er zachtjes aan ook weer aan dus op naar ronde 2. Ik heb vandaag ovu testen besteld omdat ik dat prettig vind werken. Hierbij de nieuwste versie van ons overzicht! Oh en Linda welkom back! Tammie87, 26 Jaar, 2e kindje, Nod 26/06 Babylove26, 29 jaar, 2e kindje, Nod 28/06 Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 05/07 Lindas87, 25 jaar, 1e kindje, Nod 06/07 Senta, 27 Jaar, 2e kindje, Nod 07/07 Pineapple, 23 jaar, 1e kindje, Nod 13/07 Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, Nod 18/07 Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod 21/07 Koesje, 31 Jaar, 2e kindje, Nod 25/7 Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje, Nod 30/07 Amelien, 26 Jaar, 1e kindje, Nod 31/07 Zo nu mijn banner aanpassen en dan ben ik weer helemaal bij!
Hebben jullie btw een aanbeveling voor ovu testen? Vind ze in de winkel aan de dure kant en zag dat je op internet veel goedkoper uit bent. Maar werken deze ook betrouwbaar?
Ik gebruik de dipsticks van sensitest. Die heb ik bij de eerste ook gebruikt en waren voor mij heel duidelijk (en goedkoop) Daarvoor had ik die van de kruidvat maar die gaven bij mij een heel vertekend beeld van de cyclus
@ Lindas: Ik heb vandaag die van zwangerenkids besteld. Daar waren ze het goedkoopste (voor zover ik kon vinden) en daar las ik goede verhalen over. Ik heb ze vandaag besteld, dus zelf nog geen ervaring ermee.