In juni 2013 ervoor gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door senta, 17 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goo

Goo Bekend lid

24 jan 2013
    791
    0
    16
    Bedankt iedereen voor de welkoms berichten haha!!
    EN @Kattenvrouw Ook welkom en succes met zwanger worden :D

2. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Holidays: Lekker zeg. In augustus ook nog een keertje weg. En ook nog naar Jamaica. Daar wil manlief heel graag heen (hebben we vorig jaar naar gekegen voor huwelijksreis) Wij hebben nog niks geboekt. Ik heb in september vakantie. We gaan zeker weg, maar weer nog niet waarheen. Ik wil eigenlijk nog wel een keertje ver weg (nu het nog makkelijk kan). Maar stel dat ik net zwanger ben, weer ik niet of ik dat zie zitten. Ligt eraan hoe ik me voel. We boeken dus gewoon een last minute tegen die tijd!

@ Teardrop: Spannend hoor… nog een weekje! :D Ik duim voor je!

Hier vandaag mijn eerste ovutest gedaan. Een heel licht streepje. Denk dat ik toch maar gewoon morgen weer test. Al verwacht ik de eerste 5 dagen eigenlijk nog niks. Dan kan ik even kijken hoe het verloop is, op de testen.

3. Pineapple

Pineapple Actief lid

12 jun 2013
    329
    0
    0
    dames dit moet ik even laten zien!!
    Ik moet nog bij lezen want ik ben net terug van vakantie..

Bijgevoegde bestanden:

4. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd pineapple!!! :D
    Genoten van je vakantie?

5. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Gefeliciteerd pineapple!!

Wat een leuk nieuws:D

6. Pineapple

Pineapple Actief lid

12 jun 2013
    329
    0
    0
    Ja heb zeker genoten van mijn vakantie!! Het was heerlijk met een heel bijzonder einde!! wie had dat gedacht thuis komen met een positieve test!

7. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Whaaa pineapple!!! Gefeliciteerd!!!

8. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd pineapple! Dat is zeker een fijn einde van de vakantie ;)

9. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd pineappel! goed gedaan hahaha. Laat je nog wel eens weten hoe t gaat? hihi. @ lindas: nu jij nog volgen hihi. grtzzz morgen reageer ik niet ivm reizen. tot gauw weer meiden. grtzz

10. Pineapple

Pineapple Actief lid

12 jun 2013
    329
    0
    0
    bedankt allemaal!!! Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte!!

11. Goo

Goo Bekend lid

24 jan 2013
    791
    0
    16
    PINEAPPEL van harte met dit geweldige nieuws!! :D

12. poedie

poedie Actief lid

8 jul 2013
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,ik ben nieuw hier en vind het toch stiekum weer leuk om op het forum te zijn.
    hier mijn verhaal:

ben Vanessa 32 jaar en heb een super lieve vriend en 2 geweldige zoontjes.1 van bijna 7(uit een eerdere relatie) en 1 van net 1 en in sept de grote dag want dan gaan we trouwen:)

ik heb altijd gezegt 2 kindjes is genoeg maar nu begon het toch nog bij me te kriebelen haha,vriend wilt er ook nog wel 1 bij maar heeft niet zo"n haast.maar ik wil zelf eigenlijk niet dat er tussen de baby en mijn jongste veel tijd gaat zitten.nu had ik dus begin deze maand weer met de pil moeten beginnen,die moest ik eerst halen bij de apotheek,zei tegen me vriend ik ga hem niet halen hoor als geintje eigenlijk,nou dan haal je hem niet zei die,oke:)
    dus uiteindelijk nu toch rustig aan beginnen voor een derde.
    en soms begin ik dan toch weer te twijfelen,gaat het financieel wel lukken(als ze daalijk ouder zijn)en qua ruimte,doe ik ze niet tekort.mijn oudste zou nu met zijn broetje een paar jaar(2a3)op 1 kamer moeten,wat hij overigens heel erg gezellig vind.

toch raar dat je bij een derde ineens veel twijfels kan krijgen hoor hihih

oja trouwens voor degene die net zwanger zijn gefeliciteerd!!!!
    groetjes vanessa

13. Pineapple

Pineapple Actief lid

12 jun 2013
    329
    0
    0
    Welkom!!!

14. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pineapple, gefeliciteerd, wat een mooi einde van je vakantie! :D
    Poedie, welkom! Spannend, nr 3 :) Hoe waren je eerdere zwangerschappen?

Hier lekker weekend, dagje langer want ben maandag ook vrij, heerlijk!
    Komende week zou ik ongesteld moeten worden, voor het eerst sinds de pil.. Ben benieuwd!

15. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Poedie: Welkom en succes! Ik denk dat iedereen die twijfels bij een 3e kindje wel heeft (of in ieder geval heel veel mensen) maar dat komt vast helemaal goed!

@ Zoumooizijn: Spannend... :D Hebben jullie deze ronde al je best gedaan of wacht je eerst je eerste ongi af?

@ Holidays: Heel veel plezier! En goede reis!

16. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet echt Amelien, heb nog geen flauw idee hoe mijn cyclus is en wanneer er een ei zou moeten zijn, dus hebben het er niet speciaal vaker om gedaan ;)

17. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Zoumooizijn: Maar ook niet veilig gedaan dus.... wie weet ;)

18. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee het waren wel de eerste keren dat we onbeschermde sex hadden hihi, verder altijd aan de pil geweest :)

19. poedie

poedie Actief lid

8 jul 2013
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Amelien:eerste zwangerschap was ik na 7 maanden zwanger,veel last van me bekken en hij is geboren met 35 weken,woog 2645 en was 46 cm:),2e zwangerschap was ik gelijk de eerste ronde zwanger maar dat werd helaas een buitenbaarmoederlijke zwangerschap,daarna was ik na 3 maanden zwanger van me jongste en die is tegen alle verwachtingen na 39 weken geboren woog 4100 gram en was 54 cm.groot verschil met de eerste dus:):)

ben benieuwd hoelang het nu gaat duren,ga in sept trouwen,dus miss wel leuk een extra verassingkje

groetjes

20. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Zoumooizijn: Spannend he ;) Ik duim voor je!

@ Poedie: Fijn dat je jongste wel lekker lang in je buik is blijven zitten. Een een bbz. Lijkt me erg heftig. :( Leuk, in september trouwen. Groot feest?

Deel Deze Pagina