Tammie, dat zou ik niet zo snel durven haha. Ik schrik 's nachts al wakker als ik mijn pil vergeten ben in te nemen... Maar als het werkt is het wel super. Ergens vind ik het helemaal niet fijn om al die kunstmatige hormonen in mijn lijf te stoppen... Kiekeboe, dat is inderdaad afwachten. Hopelijk heb je een mooie duidelijke cyclus.
Hallo meiden, Ik wil graag met jullie mee kletsen als dat mag... Aanstaande donderdag slik ik mijn laatste pil. Daarna gaan we voor ons eerste kindje. Erg spannend allemaal. Ik zie overal zwangere vrouwen en kleine baby's ineens hahaha... Grappig wat ik al las van die versprekingen. Hier nog geen last van gehad. Maar ik heb 2 goede vriendinnen al verteld dat ik bijna stop met de pil. Ik weet dat ik mijn mond toch niet dicht kan houden... Mijn moeder daarentegen zat van het weekend allemaal te vissen en die heb ik gezegd dat ze voorlopig nog niks hoeft te verwachten Die is me veel te nieuwsgierig. Nu is ze (misschien) weer even koest. hahaha...
Ik hoop op een mooie cyclus voor jullie. Mijn cyclus is nu inderdaad goed regelmatig. Teardrop ik zou dat normaal ook niet gedurft hebben hoor haha Leuk amelien! Ja pas als je zelf aan kinderen denkt dan pas zie je ze overal
Gezellig dat je mee komt kletsen Amelien! Goed dat je je moeder even op een dwaalspoor zet. En fijn dat je 2 vriendinnen het weten. Dan kun je af en toe even van je af praten. Heb ik ook altijd nodig haha.
Hoi Amelien! Leuk dat je mee komt kletsen, gezellig! Dan stoppen wij allebei tegelijk met de pil donderdag!
Hallo! Ik wil ook mee komen kletsen als dat goed is Ik ben op t moment nog aan het wachten op m'n 2e echte menstruatie en daarna gaan we ervoor. Alleen laat deze al op zich wachten. Vorige cyclus was 31 dagen en nu zit ik al op dag 40 en nog niks. Al zeker 2 weken het gevoel dat het komt, krampen, hoofdpijn enz. Maar begint nu wel lang te duren
Ha meiden, Ik dacht eens kijken of er al reacties zijn en ja hoor Gezellig! Ik vind het alleen wel lastig om alle verschillende namen en verhalen bij elkaar te houden als er veel geschreven wordt.. Hebben jullie dat ook? Zit er dan een max aan een groep qua leden? Vanavond ga ik beginnen met het slikken van foliumzuur.. Hoe stom ook maar alleen dat a vind ik weer spannend! Het wordt dan weer "echt" Is het een idee om een overzichtje te maken met wie is wie, wanneer beginnen, eerste of volgende kindje enz.??
Zie nu pas je reactie over het bijhouden op word enz. Dat is wel een goed idee! Wellicht is een voorstelrondje ook leuk om te doen?
@Koesje Ik stem in met een voorstelrondje. leuk! Dan zal ik het spits afbijten... Ik ben kiekeboe (Mijn echte naam komt niet vaak voor en i.v.m. eventuele bekende meelezers hou ik deze nog even voor mijzelf). Ik ben 21 jaar en bijna 5 jaar samen met mijn vriend, waarvan 4 samenwonend. Huisje boompje beestje. Wij gaan in Juni voor ons eerste kindje. Spannend! Donderdag heb ik mijn laatste pil en dan gaan we ervoor. Ik ben inmiddels al begonnen met Foliumzuur sinds een paar dagen. Oja.. Ik kom zoals je kunt zien uit Gelderland. Heb een leuke baan waar ik 32 uur in de week werk. Ik hoop voor mijzelf en voor jullie op een spoedig goede uitslag
@ Koesje: Ik typ de reacties inderdaad in word en plaats ze daarna (als ik weer bij ben) op zp. Ik kan het namelijk ook niet onthouden. Zeker niet aan het begin, als je elkaar eigenlijk nog niet kent. Wat je zegt over dat foliumzuur herken ik wel. Ik slik het nu een week of 3. Ik had hetzelfde met dat spannend vinden. Klinkt heel stom maar het is toch een stap in de goed richting he Lijstje vind ik een goed idee. Maar hoe?
@ Lindas87: Welkom! Wat vervelend dat je cyclus nu zo lang duurt. Ik hoop dat je ongi snel komt. Of is er een mogelijkheid dat je al zwanger bent?
Ik zal me ook even voorstellen... Ik ben Amelien (niet mijn echte naam, maar ik wil proberen anoniem te blijven). Ik ben 26 jaar. Ik ben inmiddels 7,5 jaar samen met mijn (sinds een jaar) man. Ik kom uit brabant en ik heb een fulltime baan. Ook ik slik aanstaande donderdag mijn laatste pil. Daarna gaan we proberen zwanger te worden van ons eerste kindje.
Ja is ook lastig bijhouden in het begin. Zal me ook even voorstellen. Mijn naam is tammie87 ik ben 26 ik kom uit zuid holland. Ik heb 7 jaar een relatie waarvan 3 jaar getrouwd. We hebben een lief zoontje van 14 maanden die we hebben gekregen via icsi. We hopen op een spontane zwangerschap t komende half jaar Ik heb geen idee hoe je een lijstje kan maken..
Toen ik was gestopt met de pil had ik ook een irritante onregelmatige lange cyclus. Toen dat aanhield ging ik etos zwanger worden pillen slikken. Dat hielp wel bij mij.
@ Koesje: Ik vind dat ook wat lastig, ach het went vast snel haha. Foliumzuur ga ik slikken na mn komende menstruatie! @ Lindas, welkom hier haha. Zou dat wat voor je zijn? etos zwanger worden pillen? Ik hoop echt dat je ongi snel mag komen, je hebt lang genoeg gewacht nu! voorstel rondje: Ik ben dus holidays omdat ik zo van holidays hou hahaah. En wij gaan voor ons eerste kindje. Ik ben 27 en 5 jaar samen waarvan 3 samenwonend Dank je voor t opzetje tammie kheb geprobeerd alvast beetje aan te vullen. naam - leeftijd - kinderen - NOD Holidays - 27 - 0 - 28-05 (ik denk later) Tammie87 - 26 - 1 - 29-05 Kiekeboe4 - 21 - 0 - ? Amelien - 26 - 0 - ? Lindas87 - ? - 0 - ? Koesje - Senta - Willen jullie de rest aan vullen? hahaha zoiets en proberen op volgorde te doen? Dan weten wie er eerst aan de beurt zijn? Krijg het alleen niet allemaal precies netjes recht onder elkaar, had het geprobeerd maar pakt ie niet, misschien via word oid?? Als iemand dat kan, leef je uit hahaha. Teruste! Kan gewoon knippen en plakken e.d. ben benieuwd!
Ik ben dus lindas87 25 jaar uit noord Brabant. 6 jaar samen waarvan 4 jaar samenwonend. Werk 36 uur in de kinderopvang. Heb meer gehoord over die etos pillen. Zitten ook meteen die vitamines in hè die je nodig hebt als je zwanger bent toch? Kan dit ook met die van de kruidvat? Ik heb geen etos in de buurt.. naam - leeftijd - kinderen - NOD Holidays - 27 - 0 - 28-05 (ik denk later) Tammie87 - 26 - 1 - 29-05 Kiekeboe4 - 21 - 0 - ? Amelien - 26 - 0 - ? Lindas87 - 25 - 0 - ? Koesje - Senta -
Ziet er goed uit toch? @Lindas87 er zit inderdaad allerlei vitamines in. Ik weet niet hoe t zit met die van de kruidvat helaas.