In juni 2013 ervoor gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door senta, 17 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    Ik denk t ;)

2. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Ja tis veel te mooi geweest om achter de laptop te zitten...

Vanmorgen lekker wezen hardlopen. 35 min achter elkaar. *trots*
    Vanmiddag de stad in geweest voor de laatste dag vierdaagsefeesten. Kleine weer mee geweest en de grootste lol gehad.. Bij papa op de nek!

3. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    Wij vertrekken zo naar een weekje kamperen dus ik zal even waarschijnlijk niet kunnen reageren. Tot volgende week!
    Fijn weekend allemaal! Geniet van t nog mooie weer nog. :D

4. Pineapple

Pineapple Actief lid

12 jun 2013
    329
    0
    0
    Geniet van je vakantie linda!!!

5. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Veel plezier Lindas! Je gaat een warme week tegemoet! :D

@ Whoppie: Knap! Ik doe het je niet na!

@ Pineapple: Hoe is het met je? Voel je je goed?

6. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    fijne vakantie lindas! nog geen onge trouwens? Heb je nog opnieuw getest of?
    @whoppie: inderdaad knap, ik kan dat echt niet, hardlopen pfff!
    Ik ben nog op vakantie ga morgen helaas alweer terug rijden de hele dag en maandag ook nog en dan weer thuis. Maaaar het goede nieuws is dan wel dat er een hitte-golf komt, hoorde ik?????? Dat zou fijn zijn! Want ik hoef alleen vrijdag te werken, wat een geluk :D :D!

Morgen is mijn nod trouwens! Een week geleden dacht ik alleen maar dat ik onge zou gaan worden, dat gevoel. Maar werd t niet en nu voel ik niks dusja even afwachten... Morgen zou ik alweer op dag 42 zitten dus wel lange cyclussen tot nu toe.. Misschien gaat t nog wel langer duren ook! Nouja over paar daagjes ben ik weer thuis want tijdens reizen zit ik niet op internet haha. Dus ik lees jullie later! fijne dag allemaal! grtzzzz.

7. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Holidays: Bah... weer zo'n lange cyclus dus :( Goede terugreis!

8. Pineapple

Pineapple Actief lid

12 jun 2013
    329
    0
    0
    @ Holidays, veel succes morgen op je NOD, hopelijk heb je goed nieuws ;). En natuurlijk een goede terug reis gewenst!! Hier in NL is het inderdaad lekker warm en het word nog een stuk warmer vanaf morgen!

@ Whoppie, knap hoor dat je bezig bent met hardlopen, ik moet er niet aan denken!! Heb daar totaal geen conditie voor maar gewoon wandelen kan ik wel eindeloos vol houden en vind ik ook heerlijk!

@ Amelien, Leuk dat je er naar vraagt!!

Met mij gaat het heel goed! Wel toch echt wel een stuk sneller moe, MOET echt smiddags even slapen al is het maar een half uurtje! Verder eigenlijk geen klachten op wat bandenpijn en groeiende (pff was al groot zat) en zere boobs na dan! Tot nu toe is het nog echt genieten!

9. Dani2010

Dani2010 Actief lid

18 mrt 2013
    316
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een rust hier.. Iedereen ligt zeker lekker in de zon?!
    Hier wel vrij van werk, maar gaan niet op vakantie. Enkel een paar dagjes weg.. Fijn relaxen en niet te veel focussen op werk, ontslag en babies.

Vriendin van me vertelde donderdag dat ze zwanger is. Vind het echt super voor d'r, maar de kriebels werden wel ineens een stuk erger haha.. :)

10. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Zo al even niet meer voorbij geweest!

@dani

Inderdaad.. Ik heb nu vakantie voor 3 weken dus ik lag vandaag lekker in de zon en een beetje zwemmen. Heerlijk!

@ Holidays

Nou ik duim voor je hoor!!

@ Linda
    Geniet van je vakantie! Heerlijk weer heb je!

Ik zit ondertussen op 't wachtenbankje. Ik ga woensdag testen. wel een beetje vroeg (ongeveer 5 dagen voor nod) Dus we zullen zien! :D

11. Dani2010

Dani2010 Actief lid

18 mrt 2013
    316
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes met testen kiekeboe!!

12. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Pineapple: Fijn te horen (lezen) dat het goed gaat. Goed dat je aan de vermoeidheid toegeeft!

@ Dani: Ook al een zwangere vriendin. Hier ook een paar weken terug te horen gekregen dat een vriendin zwanger is. Een andere vriendin van mij is nu 36 weken zwanger. Heel leuk, maar inderdaad, maakt de kriebels alleen maar meer! Ik wil ook! :D

@ Kiekeboe: Zo... dat is al op tijd. 5 dagen voor nod. Ik duim voor je. Speciale rede dat je zo vroeg al wil testen?

Hier genoten van een lekker rustig weekend. Even helemaal niks. Ben toe aan vakantie, maar moet nog 6 weken wachten. Manlief zit boven aan de computer toe zoeken naar een leuke vakantiebestemming. Zal dadelijk ook eens gaan kijken wat ik wil. Iemand tips?

13. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @lindas: fijne vakantie!

@holidays: goede terugreis en succes morgen...

@kiekeboe: Wow das idd erg vroeg. Maar ik duim voor je!

Hier nog geen ei gespot, wel al aan de klus, en vl denkt dat mn ei er aan komt, dus... (is geen slijmkijker, maar slijmvoeler haha)

14. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Niet echt een speciale reden! en geen man overboord hoor, ik test met/na NOD ook. Maar heb momenteel wat veel kwaaltjes

Ik kan gewoon even niet wachten:D En heb er ook al een aantal voorbij zien komen die voor NOD ook positief hebben getest. vandaag zit ik 7 dagen na mijn eisprong en dan kan er ingenesteld zijn. dus als ik woensdag test (ligt er natuurlijk aan of ik goed HCG aanmaak of langzamer) heb je kans dat je al iets kunt zien.

Maar zoals ik zei, voor mij is het niet zo dat ik in zak en as zit mocht er niks te zien zijn hoor. Sommige die kunnen ervan in een dip raken en dat heb ik nou nog totaal niet.;)

15. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @Kiekeboe: spannend... wat voor kwaaltjes heb je?

16. nadika3

nadika3 Nieuw lid

22 jul 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Mijn naam is Nadika, 32 jaar en vier jaar geleden gescheiden van de vader van mijn drie kid; twee meiden van 15&8 en een jongen van 13!!

Sinds een klein jaar heb ik een ontzettend leuke vriend, hij is 45 en nog geen vader.

Wij willen heel graag samen een kindje en zijn vorige maand begonnen met proberen...Toen is t helaas niet gelukt, dit wijdt ik ook aan veel spanning op mn werk, ik heb nl in april een gewapende overval meegemaakt...

Van mujn kids was ik binnen een week zwanger, nu moet ik dus meer geduld hebben.

Ik kan niet wachten tot ik mijn vriend papa kan maken en ik hoop ook dat ik nog wel t geduld kan hebben...zelf denk ik dat ik volgend jaar zomer hoogzwanger zal zijn dus nog ff wachten dan...

Ik hoop hier veel leuke verhalen te lezen!!

17. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    welkom nadika! Heftig hoor een overval :( maar succes gewenst!

Bedankt voor degenen die voor me duimden:p haha.
    Ben nog steeds niet onge, morgen dag 44. Heb getest maar was niet zwanger! En dat geeft ook niks hoor, alle tijd! Eigenlijk wel fijn ook want heb best veel gedronken op vakantie dusja ;)

Ik hoop t voor je kiekeboe! Succes met testen.

Grtz voor nu!

18. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Nadika! Wat vinden je kids ervan dat ze misschien nog weer een broertje of zusje krijgen? Of weten ze dit nog niet?

Jammer holidays!

19. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend Kiekeboe, de duimen draaien voor je hoor!!
    Nadika, welkom! Succes met zwanger worden. Erg leuk om met je huidige vriend er ook nog voor te gaan :) Oei gewapende overval lijkt me erg heftig...
    Whoppie, haha een slijmvoeler, geweldig! Succes met klussen.
    Holidays, balen van de negatieve test. Maar kan nog alle kanten op. Gelukkig ben je er zelf lekker nuchter onder ;)
    Amelien, al wat gevonden voor vakantie? Waar zijn jullie eventueel naar op zoek?

Hier rustig maar heftig weekend achter de rug. Ben ook even heel blij dat ik niet zwanger ben op dit moment. Kreeg van een familielid te horen dat ze een miskraam heeft gehad dit weekend. De nodige tranen hebben gevloeid. Gelukkig waren ze nog niet lang bezig en weten ze iig dat ze zwanger kunnen worden, maar blijft niet leuk. Heb het zelf natuurlijk ook meegemaakt en dan wéét je wat de ander voelt enzo...pffff ben er nog ondersteboven van als ik er aan denk.

Gisteren dagje niets gedaan. Lekker met de meiden bij een vriendin geweest. Die hebben lekker kunnen springen en zwemmen en spelen. Lekker begin van de vakantie.
    Nu helaas dagje werken. Het is al 30 graden op kantoor....ben benieuwd wat de middag dan nog gaat brengen :( Als het té warm wordt ga ik iig op tijd naar huis.

20. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ teardrop: Hey, ik ben er inderdaad vrij nuchter in hoor, jij ook dacht ik toch?
    Maar idd altijd balen een miskraam, bij mn broer en zn vriendin wilt het ook al bijna 2 jaar niet lukken, 2x misgegaan dusja. Dat je dan zegt ben blij dat ik nog even niet zwanger ben snap ik wel, ik vind dat soms ook als ik ff stress heb soms gewoon wel is twijfels dan denk ik ach het komt vast toch al wel vroeg genoeg, dus ik geniet nog even lekker en komt het dan komt het en is het meer dan welkom natuurlijk. hihi. Maar heb ook wel is momenten dat ik denk jaa kom maar op :p hahaha Kben benieuwd wanneer ik onge word trouwens! grtzzz

Deel Deze Pagina