In juni 2013 ervoor gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door senta, 17 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Nadika: Wat leuk dat jullie nog voor een kindje samen gaan. Duim voor je dat het snel raak is.

@ Holidays: Jammer dat de test negatief was. En balen dat je ongi er nog niet is. Ik duim voor je dat hij snel doorkomt. Dan kun je in ieder geval weer verder.

@ Teardrop: Nog niet iets concreets gevonden. We willen heel graag nog een keertje ver weg. Nu het nog "kan" (met een klein kindje ga ik niet 10 uur of langer in een vliegtuig zitten). Ik wil eigenlijk naar de dominicaanse republiek. Maar is wel duurder natuurlijk dan een vakantie in europa. We dubben nog even verder. Moet nog 6 weken werken voor we vakantie hebben, dus we kunnen nog even nadenken. Wat verdrietig van de miskraam. Kan me voorstellen dat je ervan ondersteboven bent. Zeker als je nu zelf ook probeert zwanger te raken.

Hier weinig te melden. Zit op het wachtbankje, nog ruim een week ;) Geen kwaaltjes behalve wat meer afscheiding dan "normaal". En ik heb wat lichte krampjes in mijn onderbuik, maar dat had ik vorige maand ook. We gaan het zien. Volgende week woensdag is mijn NOD, maar ik denk dat ik dinsdag ga testen. 1 dag voor NOD dus. Ik ben die dag vrij, dus dan kan ik gewoon rustig testen in plaats van vlug vlug even tussendoor.

2. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Tammie87, 26 Jaar, 2e kindje, Nod 26/06
    Babylove26, 29 jaar, 2e kindje, Nod 28/06
    Lindas87, 25 jaar, 1e kindje, Nod 11/07
    Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, Nod 18/07
    Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod 21/07
    Koesje, 31 Jaar, 2e kindje, Nod 25/07
    Poedie, 32 Jaar, 3e kindje, Nod 29/07
    Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje, Nod 30/07
    Amelien, 26 Jaar, 1e kindje, Nod 31/07
    Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 05/08
    Zoumooizijn, 29 Jaar, 1e kindje, Nod ?
    Dani2010, 22 Jaar, 1e kindje, Nod ?
    Goo, 24 Jaar, 1e kindje, Nod ?

ZWANGER:
    Senta, 27 Jaar, 2e kindje
    Pineapple, 23 jaar, 1e kindje

Weer tijd voor een update?

Tammie en babylove: Kletsen jullie nog mee?

3. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend amelien! Succes ik duim voor je! Ik kan m nog even niet aanpassen, kreeg wel licht weer wat bruinverlies vandaag dus ik denk en hoop dat het morgen of overmorgen echt doorzet mn onge! Ik pas het binnenkort even aan en dan ga ik maar van de langste cyclus uit dus duurt nog wel ff! Volgens mij kletsen die 2 bovenste al een tijd niet meer mee. Nou grtzzz

4. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Weten jullie misschien het volgende?:

Ik krijg niet alle meldingen meer binnen op de mail:(

Dit vind ik erg vervelend want aan de hand daarvan kon ik altijd alles meekrijgen/meekletsen.

Als ik nu een notificatie krijg dan is dat van iemand die twee pagina's terug bij wijze al gereageerd heeft:)

Ik heb al een keer de abbo verwijderd en opnieuwd geabboneerd.. maar helaas pindakaas, mooi niet dus:(

Misschien weten jullie een oplossing?

5. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @nadika: welkom! Succes

@kiekeboe: geen idee. Ik heb dat ook wel eens idd... Maar geen idee hoe dat opgelost kan worden

@teardrop: bah das altijd naar. Roept ook weer herinneringen op.

@holidayz: fijn dat je er zo nuchter in staat.

@amelien: als je zwanger bent ga je dan ook vliegen? Vorig jaar met 12 weken gedaan, maar denk dat ik als ik nu zwanger ben dat we dan in sept niet gaan.

Hier ei gevonden en benut. Hopelijk wel raak. Ik vind het nu al weer te lang duren en ben pas in ronde 3...

6. Kiekeboe4

@ Whoppie

Heel goed, die moet je koesteren en goed benutten:D

ik hoop voor je dat het deze ronde gewoon hartstikke raak mag zijn!

7. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Kiekeboe: Geen idee hoe dat werkt met die abbo's. Ik heb een hekel aan die meldingen in mijn mailbox dus ik werk niet met abbo's. Succes morgen met testen. Ik duim voor je.

@ Whoppie: Fijn dat je je ei gevonden en benut hebt. Kan me voorstellen dat het je nu al te lang duurt. Het kan mij ook niet snel genoeg gaan. En vliegen tijdens zwangerschap... waarom niet? Ik zou dan hooguit 8 weken zijn.

8. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    Ik ben er weer :D we zijn iets terug gekomen vanwege t slechte weer daar nu.

Alles weer even terug gelezen.
    kiekeboe heb je ondertussen al getest?
    holidays heeft bij jou de ongi al doorgezet?
    nadika welkom hier :)

Hier ondertussen op dag 56 en nog geen ongi te bekennen. Tot nu toe ook nog niet positief getest. Misschien zaterdag weer een testje wagen of? Heb ook niet t gevoel dat t echt gaat komen ofzo

9. Kiekeboe4

@linda

Nee nog niet. Voelde mij er vandaag niet na:D misschien morgen, ik kijk wel even.

Wat een lange cyclus! (of zwanger?:p) Ik hoop het tweede en zo niet dat die dan ook maar heel rap mag komen! Kun je weer verder. Onwetendheid is ook niets!:(

10. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    Nee idd kiekeboe, voel me nu niks haha. kan niet verder zo naar de volgende ronde ;)

11. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, Nod 18/07
    Zoumooizijn, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 10/08

ZWANGER:

12. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kiekeboe, geen idee, heb een hekel aan teveel mail (heb op mijn werk al genoeg mail te verstouwen :p) dus ik heb dat uit staan..

Whoppie lekker geklust ;) Hoop dat het raak is!

Hier ook klusweek, maar we doen het gewoon om de dag. Heb wel al 2 ovutesten gedaan, maar vind het een gedoe. Vanmiddag op t werk niet meer naar de wc geweest, wel thee gedronken natuurlijk. Kwam ik thuis moest ik heul nodig plassen. Eerst nog naar boven sprinten om die test te pakken :D Morgen ff handiger plannen dus :p

13. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ zoumooizijn: haha klinkt bekend. Ik had helemaal uitgedokterd hoe ik dat ging doen met die ovutesten maar het blijft een gedoe inderdaad!

@ lindas: welcome back... balen zeg dat er nog steeds geen ongi is. :(

14. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ lindas: Nee nog niet doorgezet! Dag 44 inmiddels! Morgen 45! We gaan redelijk gelijk zo he haha. Njaaa.

15. Dani2010

Dani2010 Actief lid

18 mrt 2013
    316
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, weer even een berichtje tijdens de vakantie..
    Alle tijd om te klussen, al vind ik het wel vervelend om het te doen voor een kindje. Voelt beetje raar.. Of ligt dat aan mij? :( :$

Aan de andere kant vind ik het ook wel spannend, omdat niemand weet dat ik gestopt ben.. Ik wil het ook niet zeggen, want dan krijg je helemaal elke maand de vraag. Heb bij vrienden gezien hoe pijnlijk da kan zijn op het moment het niet lukt.

Morgen een verjaardag, dan komen er al weer genoeg lastige vragen; "en wanneer komen de kindjes?". Stiekem wil ik dan zeggen: "ik hoop m volgend jaar te kunnen showen".. Voorheen zeiden we altijd dat we eerst een grotere auto wilden, maar die hebben we nu dus die smoes gaat niet meer op.. :cool:

16. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dani, ik zou gewoon zeggen dat ze komen als ze in de winkel te koop zijn oid.. Collega van me is heel lang bezig geweest voor een 2e, heeft ruim 3 jaar geduurd en hij kreeg vaak de vraag of er nog een 2e kwam. Hij zei dan dat ze niet in de winkel te koop waren en dan wisten de meesten wel genoeg.
    Ik vind het eigenlijk maar asociaal om er naar te vragen, je kan er mensen zo mee kwesten! Ik vraag het dus nooit..

17. Dani2010

Dani2010 Actief lid

18 mrt 2013
    316
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, das een goeie!

18. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zoumooizijn, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 10/08
    Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, Nod 12/08

ZWANGER:

19. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Ik vraag dat idd ook niet meer. Het kan mensen onbewust kwetsen...

@amelien: ik weet t niet hoor van t vliegen. Heb gelezen dat straling mss iets kan doen bij de beeb, maar das volgens mij als je te vaak vliegt. Ik wil ook graag op vakantie, maar mocht ik dan in het buitenland een mk krijgen (en dat hoop ik niet, maar goed is al wel een keer gebeurd, dus hou er rekening mee) dan zit je daar. Ik ben er nog niet uit. Ik wacht iig ff af hoe het is in aug. Of ik zwanger ben en dan daarna pas boeken (dan bijv liever naar portugal/spanje dan naar turkijke/griekenland denk ik. Maar is meer een gevoel bij mij hoor).

20. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ whoppie, spanje en portugal zijn leuk! Portugal ook heel relaxed in de Algarve, weinig opdringerige typetjes zoals in Turkije enzo die je vanalles willen aansmeren hihi. Op de souvernierwinkeltjes staat gewoon een prijs op de spullen. Grtzz

Deel Deze Pagina