Jammer Amelien! Hopelijk is het de volgende ronde raak Ik wacht nog steeds op mn ongi.. nu dag 32. Heb wel beetje last van mn buik en gister dacht ik dat ik ongesteld geworden was. Maar dat was niet het geval...
Amelien, dus toch officieel door naar ronde 3....succes!! Zoumooizijn, zou voor mij ook teveel gedoe zijn die ovu testen. Heb er wel eens aan zitten denken om te proberen, maar idd het zolang niet mogen drinken en rond dezelfde tijd doen....dat houdt me tegen hihi. Whoppie, laten we hopen dat je gevoel je dit keer in de steek laat Al moet ik zeggen dat ik vorige ronde ook zo'n gevoel had dat het niets ging worden. Goo, hopelijk breekt je ongi snel door. Ik merk dat ik het steeds minder naar mijn zin krijg op mijn werk. VL en ik hadden het gisteren over zijn zaak waar hij 2014 mee gaat beginnen en ik flapte er zo uit: "Als jij dan in januari begint, en ik ben in april uitgerekend, dan draai je ongeveer een half jaar tegen de tijd dat ik weer moet beginnen met werken. Als het dan goed gaat met de zaak, dan hoef ik na mijn verlof niet meer te gaan werken!" En ik merk ook dat ik gewoon al heel erg uit kijk naar mijn zwangerschapsverlof tegen die tijd! En dan ben ik nog niet eens zwanger.....
Hier ook hoor! ik kijk al helemaal uit naar mn zwangerschapsverlof en dan moet ik nog zwanger worden. Of het mn werk is of het idee van werken. Ik ben er nog niet uit. Maar ik kan me niet voorstellen dat ik alleen maar thuis zou zijn. Vond het heerlijk hoor, maar denk dat het op een gegeven moment me gek zou maken. Alhoewel ik dat met mn zwnagerschaosverlof niet had en ik het verschrikkelijk vond om te gaan werken.
Ik zou ook niet thuis kunnen zitten. Maar inderdaad het gaan werken na het verlof viel me ook altijd zwaar. Bij mij is het zeker weten mijn werk. Heel simpel gezegd: het bedrijf heeft geld tekort, de baas is te laks om in de papieren te duiken om een financiering rond te krijgen (is hij al 1,5 jaar mee bezig) en hij heeft een verkeerd uitgavenpatroon. Daardoor komen er dagelijks vrijwel alleen herinneringen en aanmaningen binnen en worden we regelmatig geblokkeerd voor het halen van materialen bij bedrijven. Het is ook een beetje mijn eigen schuld. Het idee dat ik dicht bij huis kon werken en zelf mijn dochter naar school kon brengen en kon halen doordat ik mijn eigen uren in kan delen, deed me kiezen voor deze baan. Alleen, het is een bedrijf van vrienden, dus het is wat moeilijker voor mij om de keuze te maken weg te gaan. Hij is ook erg blij met me.
@ goo, hopelijk word het bij jou ook niet zo'n lange cyclus als bij Lindas en mij! Pfff. Zit alweer op dag 52! Drama! Misschien sla ik wel een onge over?? Nja geeen idee verder, maak me niet echt zorgen maar vind het wel irritant! Maja hopelijk ben jij snel onge! Amelien fijn dat je onge is doorgezet, tenminste beetje normaal hihi succes in deze ronde dan maar Grtzz
@ Holidays: ik hoop het niet kan je een ongi overslaan? Ik heb namelijk geen idee.. maak me gelukkig ook geen zorgen maar het zeker te weten irri als je niet weet wanneer het kan komen!
@teardrop: klinkt verre van ideaal, maar zou zelf ook niet zo gauw bij vrienden weg gaan. Voor de rest klinkt het dan wel weer goed (eigen uren enzo)... Ik werk bij een gemeente en zit er soms aan te denke om weg te gaan, maar de eigen uren indeling, het vijf minuten van huis werken, het onbepaalde tijd contract wat ik nu heb, het ouderschapsverlof wat ik hier heb en de secundaire voorwaarden weerhouden me er vooralsnog van. Eerst maar weer ns zwanger worden en dan als de kindjes wat groter zijn of zo eens verder kijken misschien. Het scheelt ws al dat ik van half aug-mrt een dagje thuis kan werken. Dan hoef ik nog maar twee dagen te gaan...
Whoppie en Teardrop, ik heb hetzelfde.. Mijn werk is best leuk en nog uitdagend genoeg, maar op de een of andere manier kijk ik er naar uit om parttime te gaan werken. Maar 3 dagen, lijkt me heerlijk! Ik weet niet waar het vandaan komt, maar altijd als ik ergens werk, kijk ik al weer uit naar iets anders. Snel verveeld ofzo lijkt het wel. Nu is het ook vooral het salaris waar ik van baal.. Heb een HBO opleiding en hij verwacht van mij meer inzet en overwerken dan van andere collega's, heb veel verantwoordelijkheden, maar zit er naar mijn idee voor een schijntje te werken (bruto 2040 37 uur). Manlief verdient net zoveel en is 'maar' vrachtwagenchauffeur (sorry dat ik het zo noem, maar zo voelt het wel eens..)
Ik herken het helemaal dames. Ik kan ook niet wachten tot het zwangerschapsverlof, en daarna parttime mogen werken. Hopelijk duurt het niet te lang meer!
hoihoi tis alweer even geleden dat ik hier was,ik kon namelijk het formniet meer vinden haha maar goed even update ik ben nu 3 dagen overtijd gisterenochtend een test gedaan en helaas negatief dus we wachten het maar af,krijg wel steeds meer last van me borsten en sinds vandaag veel witte vloed,maar goed bij me andere 2 zwangerschappen had ik voor me nod al een positieve test in handen,dus afwachten. heb besloten om tussen vrijdag en zondag nog een test te doen,spannend!!!!
Sorry dat ik je negatieve gevoel bevestig, maar je verdient idd niet echt veel terwijl je HBO hebt. Misschien eens gaan overleggen met baas? Ik weet natuurlijk niet wat voor functie je hebt, maar ik heb 2765 (36uur).. Misschien eens goed je functieomschrijving en CAO er op naslaan? Gisteren na het klussen ineens heel vreemd.. Van een op andere moment misselijk, diarree, duizelig en voelde me echt klote. Snap er niks van..
Zo heb ik schoonfamilie... 4 en de ander 3 kinderen.. Lang leve de uitkeringen. :x Jammer van je test, gelukkig nu wel ongesteld. Ik stel voor dat we gewoon allemaal in dezelfde maand zwanger worden.
@ Dani: Goed plan! Ik stel voor... augustus 2013??? Ik vraag me trouwens af hoe het met kiekeboe is! Al getest of ongi intussen???
Dani, CAO is er niet echt en het is retail.. Dus daardoor zit ik sowieso al lager, retail is gewoon erg mager qua cao. Ik kwam er te werken toen ik thuis zat met een uitkering, dus ik was allang blij dat ik hier meteen kon beginnen met een jaarcontract. Maar achteraf had ik toen wel beter over mijn loon moeten onderhandelen :x
nou meiden! Ben gister ongi geworden. Mn eerste echte ongi op dag 33. Nu is mijn nod voor de volgende ronde bekend: 3 september! Dus het kan op het lijstje gezet worden.