Fijn goo, op de volgende ronde in! Bij mij nog steeds geen onge dag 54 geloof ik.. raak zo beetje de tel kwijt haha. Grtzz.
Jeetje das niet fijn meiden! Ik ben blij met mn regelmatige cyclus (behalve vorige ronde dus...). Respect voor jullie!
Lindas87, 25 jaar, 1e kindje, Nod 11/07 Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod 21/07 Koesje, 31 Jaar, 2e kindje, Nod 25/07 Poedie, 32 Jaar, 3e kindje, Nod 29/07 Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje, Nod 30/07 Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 05/08 Zoumooizijn, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 10/08 Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, Nod 12/08 Amelien, 26 Jaar, 1e kindje, Nod 27/08 Goo, 24 Jaar, 1e kindje, Nod 03/09 Dani2010, 22 Jaar, 1e kindje, Nod ? ZWANGER: Senta, 27 Jaar, 2e kindje Pineapple, 23 jaar, 1e kindje @ Poedie: Hoe is het bij jou? Inmiddels alweer een test gedaan? Ik duim voor je! @ Goo: Fijn dat je eerste ongi er is Op naar de vruchtbare dagen @ Holidays en Lindas: Ik heb medelijden met jullie 54 en 65 dagen. Dat zijn gewoon 2 maanden Hier weinig te melden. Ongi loopt weer bijna op zijn eind. Morgen laatste dag denk ik. Kunnen we weer richting vruchtbare periode
Wat een heerlijk weer vandaag he! Vandaag even in de stad geweest, in de winkels zonder airco was het alleen niet uit te houden van de hitte, die er nog in hing van de afgelopen dagen. Wel nog 2 leuke jurkjes in de sale gekocht! Ligt het aan mij, of lopen er ineens heel veel zwangere vrouwen rond?
@ lindas, ja echt vaag dit hoor! jij gewoon al dag 65 ( nu denk 67), maja het zou me niks verbazen als ik daar ook nog wel beland Nu alweer op dag 56... Heel soms heb ik wel eens dat ik denk dat k onge moet worden, dat gevoel, maar dan komt er alsnog niks. Ik voel me ook niet zwanger. Voor de zekerheid doe ik wel een test nog voor dat ik over een kleine 3 weekjes weer op vakantie ga ivm drank enzo.. maarjaa ik verwacht niks maar gwn voor de zekerheid, want ja we klussen natuurlijk wel gwn dusja stel dat het een keer raak is... maja echt totaal geeen idee OF en wanneer ik een evt ovulatie heb?! Gek hé! Altijd tp's (tampons) op zak voor de zekerheid! haha. Hoevaak had jij getest? nog plannen naar de dok te gaan? @ whoppie: ja snap dat je blij bent met je regelmatige cyclus, haha zeker als je leest wat wij doorstaan haahaha. Maar gelukkig maar toch! toch maak ik me nog niet direct veel zorgen, vind het alleen zo irritant omdat je niks weet! Achjaa ik hou jullie op de hoogte hihi. @ amelien, ja 2 maanden hé....lijk er wel 1 over te slaan, als de volgende weer zo lang duurt schiet t nog niet echt op hahaha. Achjaa... Fijn dat jij weer opnieuw kan gaan beginnen succes. En inderdaad wat een heerlijk weer geweest I love it hihi! Grtzz voor nu weer!
Haha Amelien, ik was vrijdagavond op verjaardag, 3 zwangere vrouwen! Pff ik had vrijdag een aanvaring met mijn leidinggevende! Hij verwacht dat we structureel overwerken, hoort bij mijn functie... Nou amehoela, laat ze er dan eerst maar eens naar gaan betalen
@ zoumooizijn: dat neem ik aan dat ze je er naar gaan betalen als je structureel moet overwerken! Gaat tegenwoordig nergens meer over wat bedrijven allemaal willen en doen. Ze doen alleen maar wat hun uitkomt. @ holidays: ik ken t! Loop al 2 weken met tampons op zak op vakantie en nu al zeker de hele week t gevoel gehad dat t komt, maar nog niks. Moet zeggen heb sinds gisterenavond wel een beetje troebele afscheiding. Heel klein beetje bruinig ipv wit of doorzichtig (sorry voor de detail, maar weet niet hoe ik het anders moet uitleggen ) Ik heb 2 keer een test gedaan ook ivm vakantie en alcohol. Vriend wil dat ik morgen de dokter bel als er nog niks is. We zijn nu net terug uit Oostenrijk dus dan gaan we daar maar weer mee aan de slag
Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod 21/07 Koesje, 31 Jaar, 2e kindje, Nod 25/07 Poedie, 32 Jaar, 3e kindje, Nod 29/07 Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje, Nod 30/07 Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 05/08 Zoumooizijn, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 10/08 Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, Nod 12/08 Amelien, 26 Jaar, 1e kindje, Nod 27/08 Goo, 24 Jaar, 1e kindje, Nod 03/09 Dani2010, 22 Jaar, 1e kindje, Nod ? Lindas87, 26 jaar, 1e kind, Nod ? ZWANGER: Senta, 27 Jaar, 2e kindje Pineapple, 23 jaar, 1e kindje Even m'n leeftijd en m'n Nod aangepast. Ben dinsdag 26 geworden
Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod 21/07 Koesje, 31 Jaar, 2e kindje, Nod 25/07 Poedie, 32 Jaar, 3e kindje, Nod 29/07 Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje, Nod 30/07 Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 05/08 Zoumooizijn, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 10/08 Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, Nod 12/08 Amelien, 26 Jaar, 1e kindje, Nod 27/08 Goo, 24 Jaar, 1e kindje, Nod 03/09 Dani2010, 22 Jaar, 1e kindje, Nod ? Lindas87, 26 jaar, 1e kindje, Nod ? ZWANGER: Senta, 27 Jaar, 2e kindje Pineapple, 23 jaar, 1e kindje Lijstje weer even in kleur, dan issie makkelijker terug te vinden @ Lindas: Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ik duim voor je dat die donkere afscheiding het begin is van je ongi. En anders morgen inderdaad even de HA bellen! Niks is zo irritant als niet weten waar je aan toe bent. @ Zoumooizijn: Bij mijn man zijn werk hoort overwerk inderdaad ook bij zijn functie. Staat ook zo in zijn contract. Uren worden niet extra uitbetaald. Maar er zijn op zijn werk in extreme gevallen (door verhuizing veel collega's vertrokken zodat het voor de mensen die overbleven niet meer bij de benen was) wel uitzonderingen op die regel gemaakt. Maar zoals nu in de vakantieperiode werkt manlief elke dag tot 20:30 uur ongeveer door (even vlug tussendoor eten, en weer door). Dit word dus niet extra uitbetaald. Zou even in je contract kijken of daar iets in vermeld staat. Hier vandaag niks gedaan. Beetje in de zon gelegen en geluierd. Heerlijk hahaha... Net een frietje gehaald. Morgen ga ik weer een poging doen om het lijnen op te pakken. Kijken of ik er voor de vakantie (over 4 weken) nog wat kilootjes af kan krijgen.
Koesje, 31 Jaar, 2e kindje, Nod 25/07 Poedie, 32 Jaar, 3e kindje, Nod 29/07 Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje, Nod 30/07 Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 05/08 Zoumooizijn, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 10/08 Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, Nod 12/08 Amelien, 26 Jaar, 1e kindje, Nod 27/08 Goo, 24 Jaar, 1e kindje, Nod 03/09 Dani2010, 22 Jaar, 1e kindje, Nod ? Lindas87, 26 jaar, 1e kindje, Nod ? Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod ? ZWANGER: Senta, 27 Jaar, 2e kindje Pineapple, 23 jaar, 1e kindje
Bedankt allemaal! Lindas87: nog gefeliciteerd met je verjaardag! Wel lekker zo jarig zijn in de zomer. Altijd goed weer! Poedie: hoe is het met jou? Al ongi geworden of heb je een positieve test in handen?
DeBa, sluit maar aan hoor! Lindas, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Zoumooizijn, ik zou idd ook even mijn contract nalezen wat er staat over overwerken. Je weet maar nooit... Oh meiden ik leef zo mee met jullie met die lange cyclussen Die onwetendheid lijkt me heel erg vervelend. Hier weinig te melden. Middenin de wachtdagen... Baas is deze week op vakantie. Op zich wel lekker, maar hij heeft de telefoon naar mij doorgeschakeld. Hoop dat de dagen voorbij vliegen want met al die achterstallige betalingen zie ik het helemaal niet zitten. Hij heeft ook nog eens geen betaalpas achtergelaten op de zaak dus dat schiet ook niet op Thuis momenteel weer veel aan het lezen. De meiden spelen veel buiten dus ik kan buiten lekker met de ipad in een stapel boeken wegduiken. Gisteren begonnen met "de Hongerspelen". Was op aanraden van mijn zusje, die vond het wel wat voor mij. Nou ik heb het geweten, vannacht om half 1 de ipad pas weg gelegd. Het is zoooo spannend hihi. Ben altijd bang dat het verhaal zonder mij nu verdergaat en ik een heel stuk mis hahaha. Of het deze ronde raak zal zijn.....ik verwacht het niet, maar heb er geen gevoel bij (niet positief en niet negatief). Dus tis echt afwachten. Zit nu rond de innesteling en was gistermiddag en vanmorgen misselijk met wat steekjes, maar goed, we weten allemaal inmiddels wel dat dat nog alle kanten op kan hahaha. We zien het wel over een weekje. Fijne dag allemaal!
Hallo dames, @deba: welkom! @lindas: nog gefeliciteerd Hier ongesteld geworden. Mn gevoel zat dus goed. Gister wel baalmoment gehad met zn tweeen. Bij Lennox duurde t allemaal niet zo lang. Dus is weer ff balen. Dus lekker chip en friet gegeten. Heel slecht, maar vanaf vandaag weer opletten.
Koesje, 31 Jaar, 2e kindje, Nod 25/07 Poedie, 32 Jaar, 3e kindje, Nod 29/07 Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje, Nod 30/07 Zoumooizijn, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 10/08 Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, Nod 12/08 Amelien, 26 Jaar, 1e kindje, Nod 27/08 Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 02/09 Goo, 24 Jaar, 1e kindje, Nod 03/09 Dani2010, 22 Jaar, 1e kindje, Nod ? Lindas87, 26 jaar, 1e kindje, Nod ? Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod ? ZWANGER: Senta, 27 Jaar, 2e kindje Pineapple, 23 jaar, 1e kindje
Yes ongi! t is nog niet zo veel maar wel al helder rood en met oud bloed. Dus neem aan dat ik t al ongi mag tellen toch? Een cyclus van 67 dagen deze keer Pfff. Nu maar snel ovulatietesten kopen en kijken of t deze ronde beter gaat. Welkom deba teardrop de hongersspelen, is dat ook van die film? Heb er goede verhalen over gehoord! Nog niet gezien of gelezen.
Linda, jaaaa!!!! Wat kun je blij zijn met een ongi hè haha. Gelukkig. Hopelijk komende ronde niet zo'n lange cyclus. Ja het boek is van de film The Hunger Games. Volgens mijn zusje eerst lezen en dan kijken. Ze vind het boek erg goed verfilmd. Whoppie, die baalmomenten heb je af en toe ff nodig. Dan moet je idd gewoon extra genieten van dat chipje en de volgende dag weer vol goede moed verder. Fingers crossed voor deze ronde!