In juni 2013 ervoor gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door senta, 17 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani2010

Dani2010 Actief lid

18 mrt 2013
    316
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat jij helderziende krachten hebt! :cool:

2. Dani2010

Dani2010 Actief lid

18 mrt 2013
    316
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de kalender op m'n tel. Heb het laatst met een groep vriendinnen bekeken en het was haast eng, klopte bij iedereen bij wie wij rekenden, tot onze ouders aan toe. Of ik er in geloof? Nee, maar het is wel grappig om te kijken. Daarom hoop ik ook dat het afgelopen ei sprong periode raak was, want dan krijgen wij een jongetje! (Dat is qua naam mijn grootste wens) ;)

3. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    Alsnog gefeliciteerd dani!

Tja ik heb dat dus met een meisje. Daar hebben we al wel een naam voor een originele. een jongetje zijn we nog niet helemaal over eens hihi ;)

4. Dani2010

Dani2010 Actief lid

18 mrt 2013
    316
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje!:D
    Wij hebben ondertussen voor beide een naam, al is bij een meisje nog lichte twijfel. Voor jongen hoorde we, ruim 3 jaar geleden, een naam en wij wisten het toen meteen! ;)

Vroeger wilde ik perse geen meid, maar het laatste jaar zijn er 2 meisjes geboren in mijn omgeving en ik vind het zoo leuk! Haha, dus nu maakt het niet meer uit. :)

5. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    O zijn jullie al zover dat je namen weet? Hebben wij nog niet over nagedacht haha!
    Jongen of meisje maakt me niks uit, je kunt het toch niet kiezen/plannen.. Collega van me is jaren bezig geweest om zwanger te worden, toen bleek het een meisje te zijn, was ie niet blij mee........ Vond het maar vreemd..

6. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    Begrijp me niet verkeerd, ik ben blij met beide hoor. Als t maar gezond is!
    Alleen voor een jongen moet ik nog hard nadenken voor een naam, en die voor t meisje die hoor je niet vaak :)

Dat is idd vreemd als je zolang bezig bent geweest en niet blij bent met t geslacht :$

7. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @zoumooizijn: heel raar dat je dan niet blij bent. Ik wilde heel graag een jongen. Ben naar mijn idee echt een jongensmama. Helemaal niet van t prutsen met haar en glitter en zo... Roze blegh... :)
    Maar een meisje was ook gewenst hoor.. het cliche is zo waar! Als het maar gezond is! :)

Die kalender. Ik dacht dat die meisje zij bij mij. Maar ik zal nog ns kijken voor de zekerheid.

8. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Ja meisje en dat klopt dus niet. Heb echt een zoontje.
    Mocht ik nu zwanger worden dan zou t weer een meisje zijn. Dus ik ben benieuwd. Geloof er niet in.

9. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    Tja t is natuurlijk 50 % kans dat t klopt bij dat hè :D
    Was er gewoon benieuwd naar

10. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook voor een meisje al een naam, voor een jongen vind ik het zo moeilijk. Dus wat mij betreft zou een meisje 'handiger' zijn. Maar verder maakt het me niks uit. Eerst maar eens zwanger worden...

11. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb eigenlijk geen idee meer of die chinese kalender klopte bij mij. Zal straks eens kijken.
    Naam voor een jongen hebben wij al sinds we zwanger waren van de eerste. Voor een meisje heb ik een paar opties, maar nog geen definitieve naam. Maak me er ook geen zorgen over, bij allebei waren we er ruim op tijd uit en nog snel overeenstemming gevonden ook :)

Hier wel een lichte voorkeur voor een jongen, maar een meid erbij zou ook geweldig zijn. Vond mezelf totaal geen meisjes-mama. Had helemaal niets met dat zoetsappige, maar vind het nu prachtig al die rokjes, jurkjes, dat tutten met het haar, nageltjes lakken.....ben helemaal in mijn element hahaha.

12. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Haha... nou ben benieuwd! Mss sla ik ook nog helemaal om..

13. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha.

Vreemd als je jaren bezig bent en dan niet blij kunnen zijn met wat je krijgt sjonge om boos over te worden...
    Maarr ook ik heb een voorkeur, zou graag een meid willen. Van kleins af aan altijd al over 'zij'en 'haar'gesproken. Als ik later mama ben dan mag ZIJ... dat soort dingen.. Gedurende mn leventje dus altijd uitgegaan dat ik dochters zou hebben later... Ik speelde als kind met poppen b.v. 3 meiden poppen en 1 was een jongetje en die was stout hahahaha. Noujaa mn vookeur is dus een meid. Maar ik zie het zo; we krijgen wat er bij ons zal horen, of het nou een meid is of een boy ze zijn even welkom en zullen altijd ons best doen voor ze en er voor ze zijn en ze te helpen in hun leven <3 !!! Namen hebbe we wel is naar gekeken maar nog niks wat echt vast staat ofzo dus dat word nog een hele klus! Grtzz voor nu!

14. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    ahaha laten we het hopen idd! ;) Het is jullie gegund :D zelf heb ik nog niet echt haast, over 2 weekjes weer op vakantie dus :D in september weer terug en dan alweer allemaal plannen en oktober nog 1 weekje vrij (nee dan ga ik niet meer weg) haahah en feestje enz dan in nov weer verjaardagen, dus kindje komt wanneer het komt. Ps.. nog steeds geen onge! grtzz.

15. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Holidays: Ik vind het knap dat jij zo geduldig kan zijn. Wat betreft zwanger worden en helemaal wat betreft je ongi die maar op zich laat wachten. Ik was al lang gillend gek geworden! :( Wat jij omschrijft over het krijgen van een meisje, heb ik wel een beetje hetzelfde. In principe maakt het geslacht met helemaal niks uit. Maar als er in ieder geval 1 meisje bij zit (van de 2 of 3 kinderen die we willen, als het zo mag zijn), zou dat wel heel leuk zijn.

16. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey amelien! hihi leuk :D Wij gaan voor de meiden :p haha nee hoor :p maar mijn gevoel of mn gedachten gaan altijd uit van een meid/dochter(s)... dus als t dan een boy wordt zal dat even wennen zijn maar ook even welkom ey :D Maaar veel boys in families beide kanten dus misschien meer kans daarop? Geen idee! hahaha. De tijd zal het leren.. Ja ik heb ook momenten gehad hoor dat ik dacht het snel te willen een kindje enzo maar omdat ik toch ook vaak weer merk dat ik ook nog zo geniet van het zelf geen kinders hebben enzoo heb ik de haast niet en daardoor kan ik er zo mee om gaan denk! Tuurlijk vind k die onge wel irritant hoor maja had vandaag bruinverlies, dus zou er eindelijk wat komen of weer alleen maar dat? Hmzz we zullen zien ik zal t laten weten als ik eindelijk onge ben... hihi Grtzzzz

17. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Holidays: Duim voor je dat bruinverlies overgaat in ongi...

Langzaam onderweg richting vruchtbare dagen. Gisteren weer begonnen met ovutesten. Tot nu toe nog niet veel op te zien, maar dat klopt ook wel met mijn cyclus. Houd even bij hoe dat deze maand en komende maand gaat (als het goed is, moet ik dat redden met de testen die ik heb). Als mijn cyclus (en eisprong) redelijk regelmatig is (blijft) ga ik daarna geen ovutesten meer bestellen. Vorige maand heb ik mijn ei best goed gevoeld, maar nu heb ik elke dag wel wat buikkrampjes (net als in ronde 1), dus dan is moeilijker te ontdekken wat met de eisprong te maken heeft.

18. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    ok! succes, mij lijkt het allemaal zo'n gedoe met ovulatietesten enzo... maar goed wie weet zeg ik over een half jaar wel ik ga ze gebruiken als ik dan nog niet zwanger ben ofzow hihi. Succes! Maja aan de andere kant geeft t natuurlijk wel duidelijkheid als het goed werkt bij je. Als ik t zou gebruiken weet ik iig of en wanneer ik ongeveer een ovulatie zou kunnen verwachten, maar vind het ook wel leuk om zwanger te raken zonder hulpmanieren zeg maar.. ook al duurt t dan wat langer. Vind het ook wel leuk om beetje spanning te hebben elke eind vd maand nouja 2 maanden of hoelang mn cylus ook duren mag elke keer :p majaa succes weer in ieder geval!!! Wie weet wel raak deze maand want een aantal van jullie hier opt forum gaan denk zwanger raken deze maand, wie weet jij ook wel ;) Van de zwangeren onder ons horen we wel heel weinig he ;) zullen wel een ander forum gevonden hebben hihi. Grtzzz

19. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Vandaag een best donkere ovutest. Vorige maand had ik steeds tuurstreepjes en ineens 1 knaller. Ben benieuwd of morgen mijn knaller al is. Dat zou dan 2 dagen eerder zijn dan vorige maand.

20. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @amelien: succes met zoeken! :)

@holidays: hopelijk snel ongesteld. Weet je iig waar je aan toe bent.

Hier ongi voorbij. Di beginnen met ovutesten en maar weer wachten!

Deel Deze Pagina