Amelien, zou kunnen, ik zou in ieder geval klussen Succes! Holidays, zou lekker zijn als het bruinverlies doorgaat in een goede ongi. Hoe is het nu? Whoppie, klusze alvast! Hier nog 1 á 2 daagjes tot de volgende ongi. Heb iig geen tekenen van een zwangerschap, dus verwacht mijn ongi gewoon. Komende maand gaan we er wel weer iets meer voor dan afgelopen maand. Fingers crossed maar weer
Gisteren verteld mijn favo nichtje dat ze zwanger is.. Ben super blij voor der, echt waar! Maar het voelde echt als een klap in m'n gezicht! Ik kon wel janken, nu nog. Ik snap er niks van.. Natuurlijk willen we graag snel ook zwanger worden, maar hebben we geen overdreven haast.. Hebben het heerlijk samen, een kleine zou gewoon een extra aanvulling zijn.. Maar, mijn hoofd blijft hopen dat de misselijkheid, vervelend voelen en moe-zijn tekenen zijn dat ik komende week niet ongesteld word.. Bah, ik haat mezelf onderhand.. Ik zou veel blijer moeten zijn met al die gelukkige zwangere mensen om mij heen..
@ Dani: Vervelend dat je je zo voelt. Ik herken het wel moet ik zeggen. Duim voor je dat je ongi volgende week uitblijft en dat je een mooie positieve test hebt! @ Teardrop: Spannend... bijna NOD. Wie weet word je wel verrast. Klussen doen we sowieso al om de dag, dus dat moet goed zitten.
Dankje! Ik hoop het ook.. Zo niet, dan geniet ik maar mee van de voorpret van de zwangeren om mij heen. Onze tijd komt nog wel dan!
@ Dani: Goede instelling, maar helaas makkelijker gezegd dat gedaan. Ik duim voor je! Hier net een positieve ovutest (denk ik). We hebben vanmorgen geklust. Twijfel of we nu vanavond nog een keer zullen klussen of gewoon morgenavond weer...
whoppie, succes maar weer hihi. teardrop ik begin wel jaloers te worden op jullie die normaal weten of hun onge komt en zo niet dan zwanger bent. haha maarjaa. Bij mij is bruinverlies vandaag weer weg en geen onge... Dag 63 geloof ik.. Dani ik duim voor je! grtzz
Vervelend Holidays. Schiet niet op zo! @teardrop: spannend. Ff afwachten nog. @dani: ik snap je helemaal. Ik heb dat ook nu hoor. Hopelijk snel misselijk en zo
Dani, ik snap je wel hoor. De duimen draaien voor je! Amelien, ik zou het op morgenavond weer klussen houden. Te kort op elkaar doet de zwemmertjes ook geen goed Holidays, ja ik kan me heel goed voorstellen dat je ook graag weet waar je aan toe bent. Ik kan me niet voorstellen hoe het is om een lange cyclus te hebben, maar ik heb iig wel heel veel respect voor je dat je er zo rustig onder blijft. Wanneer nemen jullie evt contact op met de h.a. als de ongi uitblijft? Hier is de ongi inmiddels doorgebroken. De eerste tekenen van het doorbreken waren tijdens het slikken van de pil veel duidelijker. Had dan echt krampen vooraf en wist ik het precies. Nu voelde ik ineens wat lopen.... Vind het meteen weer spannend omdat we er deze ronde wat meer voor gaan weer haha. (Voel me af en toe ook een beetje een verliefde tiener zo )
@ Teardrop: Mooie korte cyclus weer. Irritant is dat, als je je ongi niet aan voelt komen. Heb ik ook steeds. Word er steeds door verrast. Ben op het werk al een keer bijna doorgelekt doordat ik het niet aan voelde komen. Heel erg irritant. Tijd voor 9 maanden niet ongi Hier heel de avond buikpijn gehad. Heel laag in mijn buik (bijna achter schaambot). Doet echt pijn!!! Denk dat het van mijn ei is. Hoewel dat wel snel is na positieve ovutest. Maar ik zou niet weten wat het anders moet zijn. Laat dat ei maar snel springen. Zijn we ook weer van die pijn af. Vorige maand voelde ik het ook goed, maar nu... AU!!! Lijkt wel of het elke maand erger word. Vind er geen bal aan! Net een warme douche... hoopte dat dat zou helpen maar helaas. Ga nu maar lekker naar mijn bed. Hopelijk is het morgen weg (en mijn ei dus gesprongen)...
@ teardrop; haha fijn! Kan je de volgende ronde in! Met pilgebruik had ik dat ook dat ik precies voelde als ik onge moest worden, vorige x toen ik onge werd ook niet geloof ik. Ben gelukkig wel al 1x 'normaal' onge geworden dus ik weet wel dat mn lichaam ergens werkt en steeds soms bruinverlies lijkt alsof mn lijf wel druk bezig is maar de onge blijft uit.. Ik weet niet wanneer ik evt. naar een dokter ga.. het is meestal zo bij mij dat ik dan opeens denk ja denk dak maar is moet gaan.. wanneer dat punt komt geen idee.. Eerst lekker op vakantie volgende week voor 2 weken. ik doe voor zekerheid even een testje voor ik op vakantie ga, al denk ik niet dat ik zwanger ben maja dan kan ik zorgeloos zuupen hahaahha. Dan heb ik t nog erg druk in sept en okt en november ws ook nog en dan alweer richting kerst enzo... denk dak dan begin next jaar wel naar een dokter ga ma ga er niet vanuit dat ik zo lang op een onge moet wachten. Kheb wel gelezen dat het wel is vaker voorkomt na stoppen met de pil dat er lange cyclussen zijn het eerste jaar kan dat schijnt.. nja ff afwachten nog maar dan... of ik een ovulatie heb en wanneer dat zou ik dus totaal niet weten nu.. achjaa ik geef mn lijf nog even tijd hoor haha gelukkig heb ik de haast niet te erg want dan zou het hell zijn ik accepteer het maar voorlopig dat het zo onduidelijk is. Komt vast goed, al ishet wel irritant! Ben wel vaker draaierig laatste tijd... weeni wat dat inhoud... @ amelien: vervelend dat je er last van heb... al minder veel last nu? njaa groetjesss
Nou, de buikpijn was vanmorgen weg, dus ik denk dat ik vannacht mijn ei gehad heb. Vanavond voor de zekerheid nog maar een keer klussen. Hoewel dat waarschijnlijk wel te laat is, maar goed... voor het idee.
Haha Amelien, te laat of niet, klussen kan en mag altijd Ja heel vervelend als je je ongi niet aan voelt komen. Heb gelukkig altijd wel wat op zak ervoor. Holidays, jeetje wat sta jij er lekker rustig in meid. Heel goed hoor! Natuurlijk is het voor jou ook wel irritant, maar groot gelijk dat je je lijf gewoon ff de tijd gunt. Wie weet wordt je wel beloond met een mooie korte cyclus volgend jaar. En anders zijn er tegen die tijd nog steeds doktoren die kunnen helpen
Ha meiden, Ik heb al lang niet meer geschreven en dat komt eigenlijk omdat ik niet de tijd en rust vind om het allemaal bij te houden. Ik lees nog wel zo nu en dan mee maar wil me afmelden voor deze groep. Vind het wel zo netjes om dat even te laten weten! Heel veel succes met zwanger worden meiden!! Mocht ik van gedachten veranderen en ik ben nog welkom sluit ik weer gezellig aan! Liefs Koesje
@ koesje: wat jammer! Welkom ben je altijd hoor Tnx voor je melding. Succes met alles verder! Grtzzz. @ teardrop: Ja de tijd zal het leren, al heb ik af en toe wel het gevoel dat ik onge moet worden maar nog steeds niks..maja heb dit een tijdje terug ook gevoelt en werd ik t ook niet. haha dus nog steeds rustig hier. @ amelien: haha maar voor je eisprong heb je toch ook geklust? hihi wie weet Grtzz
@ holidays: We hebben de afgelopen week netjes om de dag geklust, dus dat moet goed zijn! @ Koesje: Jammer meid. Je bent altijd welkom als je weer zin en tijd hebt om mee te kletsen. Fijn dat je het even laat weten. SUcces met alles verder!
amelien wie weet is de buikpijn deze keer voor een goede reden geweest weer op t wachtbankje voor jou hihi holidays balen man nog geen ongi. Maar aan de andere kant kun je straks wel gewoon vakantie vieren zonder dat je alles moet laten staan
dani gaat t weer wat beter met je? Wanneer is eigenlijk je nod? Kan t lijstje zo snel niet vinden.. Ik leef met je mee! Hopelijk snel een positieve test en kun je samen zwanger zijn met je nichtje
Poedie, 32 Jaar, 3e kindje, Nod 29/07 Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje, Nod 30/07 Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 05/08 Zoumooizijn, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 10/08 Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, Nod 12/08 Amelien, 26 Jaar, 1e kindje, Nod 27/08 Goo, 24 Jaar, 1e kindje, Nod 03/09 Dani2010, 23 Jaar, 1e kindje, Nod ? Lindas87, 26 jaar, 1e kindje, Nod ? Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod ? ZWANGER: Senta, 27 Jaar, 2e kindje Pineapple, 23 jaar, 1e kindje
Volgens mij hebben we al ffies niks gehoord van poedie, kiekeboe4 en zoumooizijn, klopt dit? Hoe is het met jullie?? Amelien, teardop, ik en lindas zijn geloof ik al vanaf t begin hier? hihi gezellig dat jullie hier nog volgen! De zwangeren, hoe is het met jullie?? Amelien tnx voor t lijstje er weer bij te halen.. ik kan m alleen niet echt aanpassen want ik zou niet weten hoe of wat haha grtzzz
Snap ik holidays! Ik ben ook wel heel erg benieuwd hoe het met de zwangere dames is, en met de minder actieve kletsers gaat!