In juni 2013 ervoor gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door senta, 17 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ teardrop: hahaha voorspellende gave, kweeni ik dacht het zomaar even, ben benieuwd wie er nog meer volgen!
    Ik heb de voor-de-zekerheid-test nog even gedaan, haha, niks hoor wat ik al dacht! Dus gewoon verder afwachten en lekker onbzorgd genieten op vakantie! Maare zo worden mn hoeveelheid kansen om zwanger te raken ook wel kleiner natuurlijk. En geen idee OF ik wel ovuleer enz haha noujaa gelukkig nog geen haast, eerst lekker vakantie gaan vieren, nouja eerst even alles op orde brengen inpakken e.d. en dan hele dag vliegennnnn, dus als jullie even niks of minder van me horen dan weten je dat ik op vakantie ben en niks echt te melden heb, als ik onge word laat ik het zeker even weten..en ik probeer jullie natuuurlijk te blijven volgen hihi! groetjesss.

2. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Holidays: hoe lang ga je op vakantie? heel veel plezier in ieder geval! wij gaan over 2.5 week ook! :D

3. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    2 weekjes, dus valt mee hahahaha naar Jamaica. en jullie? have funnnn iig :D

4. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Waarschijnlijk naar cuba, we gaan eind van de middag boeken. Heel veel plezier!!!

5. Dani2010

Dani2010 Actief lid

18 mrt 2013
    316
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!!!!!!!!! 😀

6. Dani2010

Dani2010 Actief lid

18 mrt 2013
    316
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ holidays en Amelien; mag ik mee ??? 😬😀

7. Blomma

Blomma Bekend lid

18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    Thanks ladies!

@Dani: Gefeliciteerd, wat fijn dat het zo snel gelukt is! En een leuke manier om te vertellen :)
    @holidays: Wat ontzettend balen van je lange cyclussen zeg :( Heerlijk even op vakantie, even je zinnen verzetten :)
    @Amelien: Dank je, dat hopen wij ook :)

Nou, vanmorgen had ik wederom dat doorzichtige slijm (net als de vorige andere keren), dus mijn eitje is gesprongen. Op dag 15, verbazend hoe goed mn lijf werkt, ik sta er soms echt wel even van te kijken hihi! Dat wordt aan de slag vanavond ;)

8. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ohhh Jamaica en Cuba.....**zwijmel** klinkt heerlijk dames!! Geniet ervan en ook een beetje voor mij ;) Geen idee wanneer wij weer op vakantie gaan. VL begint volgend jaar met een eigen zaak, dus ga er maar vanuit dat we volgend jaar sowieso niet gaan. En als de zaken goed lopen hopelijk over 2 jaar wel weer :D

9. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    Fijne vakantie holidays! Ben jaloers! Wil ik ook wel Jamaica :D

10. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooo heerlijke vakanties in het vooruitzicht!

Hier is het vakantiegeld ff op, trouwen en verhuizen is niet goed voor je spaarrekening :p

Straks nog 2 weken vrij samen en dan lekker bij huis nog wat dingen doen en dagjes weg. Ik hoop dat we volgend voorjaar ofzo lekker samen nog echt weg kunnen, lekker naar de zon!

11. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blomma, welkom trouwens! En wat fijn dat je lichaam zo stipt is :D

12. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Blomma: Soms echt verbazend hoe je lichaam het zo goed weer op kan pakken he. Ik sta daar ook wel ooit van te kijken hahaha… veel plezier vanavond!

@ Dani: Ik mag 25 kg in mijn koffer meenemen, dus als je in mijn koffer past en minder dan 25 kg weegt mag je mee! :D;)

@ Vakantie: We hebben geboekt :D Wij gaan meestal niet zo ver weg hoor. Vorig jaar op huwelijksreis in Mexico geweest. Dat was zo super. We hadden zoiets van: nu het nog kan (geen kindjes) gaan we nog lekker een keertje ver weg. Volgend jaar (hopelijk met kleine) blijven we wat dichter bij huis.

Vandaag weer die brandende pijn achter mijn schaambot (die ik eergisteren ook al had). Met vlagen echt pijnlijk. Ik hoop zo dat het met een zwangerschap te maken heeft!

13. Dani2010

Dani2010 Actief lid

18 mrt 2013
    316
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas Amelien, dat lukt niet! :D dan geniet maar extra van je vakantie, voor ons allemaal!!
    Wat betreft de pijn.. Ik hoop het ook voor je! Als ik nu terug denk, heb ik rond mijn zwanger worden ook vreemde pijn tijdens en na het klussen gehad. Dus.. Ik hoop het voor je!

Ik zat net te denken.. Wat is mijn leven in 1 jaar tijd drastisch veranderd zeg! 1september 2012 kregen we sleutel van ons huis (beide van thuis uit gaat samenwonen), oktober echt gaan samenwonen, juni verloofd en nu zwanger!! Wow hihi.. :cool:
    Nu hopen dat snel 23 september is! Ik wil ons kindje zien, dat laatste stukje bevestiging dat we echt een kindje krijgen! Dat ik mij met een reden zo belabberd voel haha..

14. Dani2010

Dani2010 Actief lid

18 mrt 2013
    316
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje!!
    Fijn hè, als alles zo werkt als het hoort?! Ik vind altijd zo vervelend voor al die meiden dat hun cyclus zo lang duurt! Dat zou verboden moeten worden haha..

15. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    Dat is idd een snel drastisch jaartje dani! Maar wel eentje met leuke gebeurtenissen toch? :)

Wie gebruikt er ook alweer nog meer ovutesten hier? Hoopte een beetje meer zekerheid te krijgen over een m'n cyclus maar begin een beetje onzeker te worden :( hij heeft dan weer een heel licht streepje dan weer bijna wit, het loopt niet op. Is dat normaal?

16. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @linda: dat kan ja... ligt aan de tijd dat je test... Je moet gewoon wachten op de knaller...

@blomm: welkom.. en succes op het wachtbankje.

@vakanties: heerlijk! Wij gaan deze week ook boeken, en dan over 4 weekjes lekker naar de zon... Niet zover hoor, met kleintje max 4 uur vliegen.

Hier dus op het wachtbankje. Weinig te vertellen. Hoop zo dat het nu raak is...

17. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Dani: Allemaal leuke dingen maar wel veel verandert inderdaad! :D

@ Lindas: Ik gebruik ook ovutesten. Ik heb dat ook hoor. 1e ronde dag ik ze gebruikte had ik op dag 13 een streepje wat wat donkerder was dan de dagen ervoor (ik dacht ei is onderweg), dag 14 was hij bijna wit en dag 15 ineens een knaltest.

18. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Lindas: Mijn rijtje (de eerste ronde met ovutesten)

Bijgevoegde bestanden:

19. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    amelien O gelukkig! Wel raar zeg. Eerst dagen bijna niks en dan ineens een knaller! Zijn ook van z&k toch? Dacht dat ik misschien te laat testte. Steeds rond kwart voor 7 na t werk.

Mijn duimen draaien voor jullie whoppie en amelien. Hopelijk snel een positieve zwangerschapstest :D

20. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Lindas: Rond die tijd test ik ook. Gewoon door blijven testen ;) Deze zijn inderdaad ook van zwanger&kids.

Deel Deze Pagina