In juni 2013 ervoor gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door senta, 17 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt, jullie mogen best mee hoor, maar ook mijn koffer mag maar 25 kilo mee, veeeel te weinig he! hahaha.
    Ik ben heel benieuwd naar Jamaica. Degenen die nog gaan of thuis blijven maar vrij zijn, toch ook fijne vakantie gewenst!

Ik vind trouwens ook dat die lange cyclussen verboden moesten worden en dat alles bij iedereen maar normaal verlopen mag haha.
    Straks is iedereen hier zwanger en blijf ik alleen achter :( haha.

Amelien: Nou klinkt toch best alsof het raak zou kunnen zijn, dus extra genieten op vakantie maar niet van alle drankjes hahaha maar wel van de laatste keer saampjes weg kunnen! ;)

grtzz

2. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Amelien, wat een mooie duidelijke knaller! Nu duimen!

Ik heb deze week gesprek op mijn werk, toch maar eens aangeven over dat overwerken en de verwachtingen waar ik het hier laatst over had. Mijn contract moet verlengd worden, ben benieuwd of het vast gaat worden. Heb vrijdag ook solicitatie bij ander bedrijf waar ik al eens heb gewerkt. Ga gewoon heen en zie wel wat het wordt en wat zij te bieden hebben :p

3. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Zoumooizijn: Spannend. Ik ben benieuwd! :D

4. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hier inmiddels kwaaltjes in overvloed... ik hoop zo dat mijn lichaam me niet voor de gek houd!

- Veel plassen
    - Lage buikkrampen
    - Met vlagen misselijk
    - Veel minder puistjes dan normaal
    - Licht gevoelige borsten
    - Moe

5. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Amelien, spannend! Je zou al kunnen testen toch?

6. Dani2010

Dani2010 Actief lid

18 mrt 2013
    316
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het moet gewoon zo zijn! Ik duim met je mee!!

7. Blomma

Blomma Bekend lid

18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    Spannend Amelien, ik hoop het voor je!

Hier ook volop klachten, ik ben ook zo intens moe... Lijkt wel chronisch in die wachtweken ofzo... Ik heb ontzettende last van mn darmen, wat een gerommel, niet normaal. Moet ook soms twee keer op een dag naar de wc, ifyouknowwhatimean :), opgezette buik...

Gisteren was ik ook op verschillende momenten intens misselijk, tijdens het avondeten bv. Zo irritant.

Soms pijnlijke borsten...

Mja, dat had ik de vorige keer ook en toen werd ik ook gewoon ongesteld, dus ja ;) Ik ga nergens meer vanuit!

8. Dani2010

Dani2010 Actief lid

18 mrt 2013
    316
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff.. Waarom duurt die eerste echo nog zo lang? 😕

9. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Blomma: Die kwaaltjes van jou klinken goed, maar als je ze de vorige ronde ook had... lastig is dat he?!

@ Zoumooizijn: Mijn nod is aanstaande dinsdag. Dus wil eigenlijk wachten met testen tot dan. Ik heb mijn ei wel 2 dagen eerder gehad. Dus dan zou ik op zondag uitkomen. Ik wacht sowieso tot zondag met testen, en als ik het vol kan houden (en als het dan nog nodig is) tot dinsdag.

@ Dani: Thnx voor het duimen. Wachten duurt lang he meid. Hoe voel je je nu?

10. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou een boel updates qua werk.. Gesprek gehad op mijn huidige werk en hier komen we niet echt uit. Hij vind dat overwerken erbij hoort en heeft 0 toezeggingen gedaan over salaris en contract. Ik weet dus nog steeds niks (contract loopt af en moet verlengd)
    Tevens sollicitatie gehad bij bedrijf waar ik eerder heb gewerkt. Volgende week mag ik voor een 2e gesprek, dsu lijkt goed. De sfeer daar past veel beter bij me, kleinere afdeling en relaxter. Salaris weet ik ook dat dat hoger gaat uitkomen. Echter twijfel ik of ik die functie wel leuke genoeg vind. Maar mijn huidige werk vind ik ook niet super. Ik bedoel, dat ik er naar uit kijk om zwanger te worden en minder te gaan werken is niet er goed he.. ;)

Maar is het 'eerlijk' om elders te gaan werken, toe te zeggen dat je fulltime wilt werken en vervolgens misschien wel snel zwanger te zijn? Ik voel me hier eigenlijk een beetje l*llig over..

Wat zouden jullie doen?

11. Dani2010

Dani2010 Actief lid

18 mrt 2013
    316
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Amelien; moe, moe en misselijkheid. Het voelt alsof ik jaren niet geslapen heb en een 12 gangen menu op heb wat in de weg zit. Nadeel is (of voordeel?) het komt er niet uit.. Echt een rot gevoel! Maar.. Elke morgen word ik wakker en dan denk ik 'ohjaaa :)', en dan is m'n dag weer goed!
    Ik twijfel echt wanneer we het wie moeten gaan vertellen.. Ik wil ook zo graag ons kindje zien op de echo, al lijkt ie op een garnaal. Gewoon bewijs dat het echt echt is!

@zoumooizijn; wat een lastige situatie, ik vind het niet eerlijk dat je huidige baas zo onredelijk is!
    Waarom ben je eerder weggegaan bij dat bedrijf waar je nu gesprekken hebt? Waarom zou je de functie miet leuk genoeg vinden? Wat zijn de voors- en tegens?
    En ach, elke werknemer weet dat jonge vrouwen graag kinderen willen... (Dat die kans er is!)

12. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    zoumooizijn lastig.. Ik denk sowieso dat als je je niet prettig voelt bij je huidige baan en je voelt je bij dat andere wel op je plek dat je ervoor moet gaan. Je komt er niet uit met je baas en zoals je t brschrijft zal dat ook niet komen in de toekomst.
    Je gaat daar meer verdienen dan wat je nu doet, ook een voordeel!
    Tja en wat dani ook zegt, iedere werkgever weet dat de meeste vrouwen uiteindelijk een kinderwens hebben.

13. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Amelien, spannend hoor. De duimen draaien op volle toeren voor je!
    Zoumooizijn, misschien wel alvast een balletje laten vallen op je eventuele nieuwe werk. Iets in de richting van afvragen hoe ze er tegenover staan als je in de toekomst kinderen zou willen en misschien minder zou willen werken.....maar dan natuurlijk niet laten merken dat je er nu al mee bezig bent. Maar idd, bij de meeste jongere vrouwen verwachten ze vaak wel dat er uiteindelijk kinderen komen... Lastig hè ;)
    Dani, dat wachten tot die eerste echo duurt lang hè.

Hier volop aan het klussen. tot nu om de dag sinds de ongi. Vriendlief heeft niets te klagen hier hihi. Hopelijk is het genoeg. Elke vezel in mijn lijf schreeuwt het momenteel uit om zwanger te zijn hahaha.

14. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Zoumooizijn: Lastige situatie, maar het lijkt erop dat je er met je huidige werkgever niet uit gaat komen. Wanneer loopt je contract af? Je hebt nu nog geen zekerheid dat het verlengt word. En word het verlengt, zie je het nog wel zitten om daar te blijven werken?! Ik denk dat (zoals dani ook al zei) je de voor en nadelen tegen elkaar moet afwegen. Wat betreft je kinderwens, zou ik niks zeggen bij het nieuwe bedrijf. Wie weet word je daar nu wel op afgewezen, terwijl als jij je werk gewoon naar behoren doet, ze heel blij zijn met je, en ze je gewoon parttime willen laten werken. Het is niet zo dat je een vast contract op het spel zet, want een vast contract heb je nu ook niet. Misschien zou ik het dan een ander verhaal vinden.

@ Dani: Van de ene kant vervelend dat je zo moe en misselijk bent, maar ik denk dat het aan de andere kant ook wel fijn is om de bevestiging te krijgen dat je een kindje draagt. Als je die kwaaltjes niet zou hebben, zou je misschien wat onzekerder zijn. Ik hoop in ieder geval dat het gauw wat dragelijker word. En dat de tijd opschiet tot je echo!

@ Teardrop: Thnx voor het duimen. Ik duim ook voor jou! Ik herken je gevoel helemaal. Ik ben er zo klaar voor om mama te worden. Ik wil gewoon niet meer wachten!

15. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    Hou je t nog een beetje vol niet te testen amelien? ;)
    Morgen toch? Of was t dinsdag?

Hier nog niet veel nieuws. Gisteren op CD19 een wat duidelijkere ovutest, maar nog niet donker genoeg. We testen nog maar even door. Zou wel fijn zijn als ie een dezer dagen kwam dan is mijn cyclus deze keer niet zo lang :)

16. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Lindas: mooi dat de testen al wat donkerder worden. Hoop voor je dat hij vandaag of morgen echt positief is! Dan heb je in ieder geval niet zo'n lange cyclus.

Vanmorgen een test gedaan. Werd zo misselijk wakker, dacht gooi er gewoon een test tegenaan, heb er toch genoeg.

Maar zo zie je hoe je lichaam je een week lang voor de gek kan houden. Test was omowit, en inmiddels ook ongesteld geworden. Deze keer dus maar een cyclus van 25 dagen. Moet niet korter worden.

Heb voor mijn volgende NOD het gemiddelde van de afgelopen cyclussen aangehouden. Dat wil zeggen 27 dagen. Daarmee komt mijn volgende NOD op 20-09 (hoop niet dat ik precies die dag ongesteld word want dat zitten we de hele dag in het vliegtuig terug naar Nederland. Maar goed, we gaan het zien.

Dit is wel de eerste keer dat ik er echt heel erg van baal. Juist omdat ik er nu best een goed gevoel over had. :(

17. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @amelien: jeetje wat balen! Kan me helemaal voorstellen. Had ik de voorlaatste keer ook...

@zoumooizijn: zwanger worden kan nog wel heel lang duren (hoopt t uiteraard niet), maar zou ik geen baan voor laten schieten.

@Teardrop: Ik snap t helemaal. Ik wil ook! Duurt me veel te lang!

Nog steeds op t wachtbankje. Nog meer dan een week. :(
    Wel een vakantie geboekt gister. 16-09 naar Portugal! :)
    Zin an..

18. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Whoppie: Lekker vooruitzicht! Je vertrekt op mijn verjaardag! :D

19. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Zoumooizijn, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 10/08
    Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 02/09
    Goo, 24 Jaar, 1e kindje, Nod 03/09
    Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, Nod 07/09
    Amelien, 26 Jaar, 1e kindje, Nod 20/09
    Lindas87, 26 jaar, 1e kindje, Nod ?
    Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod ?

ZWANGER:
    Dani2010, 23 Jaar, 1e kindje

Heb het lijstje weer even aangepast. Heb de dames die niet meer actief zijn hier, eraf gehaald. Hoop dat jullie het er mee eens zijn.

20. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    amelien balen zeg! Je had er idd een goed gevoel over. Maar wel raar van die knaller van een ovulatietest. Die was toch dag 15? Dan zou je toch minstens dag 29 ongi moeten worden ongeveer? Zelf die testen kunnen je voor de gek houden dus :$

Deel Deze Pagina