Nee ik had deze ronde een positieve ovutest op dag 11. Wat ik van de week vertelde en die test die ik liet zien waren van de ronde ervoor (omdat het ging over een test die donkerder werd en vervolgens weer lichter). Ik wist al dat mijn nod eerder zou zijn omdat mijn ei zo vroeg was.
Amelien, wat balen! Whoppie, je hebt helemaal gelijk dat het nog lang kan duren. Heb inmiddels besloten gewoon voor het nieuwe werk te gaan (mocht ik aangenomen worden natuurlijk) Maar ze moeten wel met een beter salaris komen, wat het ook de moeite maakt. Ik ga gewoon gebruik maken van mijn 'luxepositie'
@ Zoumooizijn: Fijn dat je nu een beslissing genomen hebt. Ik denk dat het een goede keus is. Ik duim voor je, dat je aangenomen wordt.
Ik ben ondertussen heerlijk aan het genieten van mn vaka! haha. Whoppie, leuk Portugal! Algarve? Is nice! Was ik in juli. Amelien, ahgg jammer zeg, volgende ronde maar weer... Lindas, werkt het fijn met de ovulatietesten vind je? Zoumooizijn, succes met hopelijk de beste keuze wb je werk. hihi. nou zelf niks te vertellen! Geen onge, niks. Wel beetje gevoelige borsten voor 1e keer weer na lange tijd, misschien voorbode van onge?! We zullen zien, ik weet even niet op welke dag ik zit! hahah ergens in de 70 in ieder geval! grtz voor nu!
Mag ik erbij? 29 jaar, 1e kindje, NOD 03/09. Thanks! Hier is de werkweek weer achter de rug! Spannend weer Voel nog niet bepaald veel, ben ook een stuk relaxter dan de vorige keer. Amelien: Balen joh... Holidays: Geniet van je vakantie! Zoumooizijn: Goede keuze, je hebt er goed over nagedacht!
Zoumooizijn, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 10/08 Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 02/09 Blomma, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 03/09 Goo, 24 Jaar, 1e kindje, Nod 03/09 Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, Nod 07/09 Amelien, 26 Jaar, 1e kindje, Nod 20/09 Lindas87, 26 jaar, 1e kindje, Nod ? Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod ? ZWANGER: Dani2010, 23 Jaar, 1e kindje @Zoumooizijn Denk dat je de juiste beslissing hebt genomen. Belangrijk is in ieder geval dat je er goed over na hebt gedacht. @Amelien Jeetje wat balen zeg Hopelijk deze ronde geen kwaaltjes, maar wel een posi test dan De groene dagen zijn hier bijna achter de rug en we hebben ze in ieder geval goed benut. We zullen zien wat deze ronde ons brengt Verder eigenlijk weinig te melden. Afgelopen weekend gezellig een dagje bij familie geweest. Kids hebben zich er prima vermaakt. Raar weekje deze week voor mij. Laatste week van de schoolvakantie. Oppas regelen was lastig deze week voor de oudste, dus heb besloten wat meer vrije uren op te nemen en gewoon nog even wat leuke dingen te gaan doen met elkaar
@ Blomma: Tuurlijk mag je erbij, sorry! Ik zie dat teardrop het al geregeld heeft @ Holidays: Zul je zien word je net ongesteld nu je op vakantie bent! Geniet maar lekker van je vakantie! @ Teardrop: Lekker nog wat vrije dagen met je gezin. Geniet er nog even van. Hier zijn de scholen alweer voor de 3e week aan de gang. Fijn dat de groene dagen goed benut zijn. Moet goed komen Hier weinig te melden. Inmiddels al weer 3e dag van de ongi. Best wel veel bloedverlies deze keer. Veel meer dan anders. Ben ik niet gewend. Gelukkig weinig krampen, wat ik normaal wel meer heb. Ik weet niet wat ik liever heb Deze rond zijn de wachtweken wanneer ik op vakantie ben. Hopelijk dan minder ermee bezig omdat ik druk aan het genieten ben van Cuba!
holidays ik had gisteren even goede moed. Werd steeds donkerder dus dacht zal vandaag wel ongeveer die knaller hebben, maar nu issie weer super licht dus we blijven maar even doortesten. T is maar dat ik ongeveer weet wanneer m'n Nod is. Balen zeg nog geen ongi! Misschien gevoelige borsten wel door een eisprong? ik had dat de vorige keer zag ik later en toen werd ik 2 weken laten ongi Geniet nog lekker van je vakantie!
@lindas, nou hoop ik dan, want dat zou dan betekenen dat ik iig een eisprong heb en dan zou ik over 2 weken onge moeten zijn.. nu namelijk nog niks. Ook geen gevoelige borsten meer. Amelien, ga jij naar cuba? Leukkkkkkk hihi. Ik ga de zon opzoeken nu! grtzzz
Amelien, heerlijk naar Cuba, wanneer ga je ook alweer? Holidays, ga jij maar lekker in de zon zitten, maak ons maar lekker hier Lindas, misschien was dat wel jouw 'knaller' kan zijn dat ie niet bij iedereen zo knalt toch? Dani, hoe gaat het nu? Voel je je nog steeds goed? Lang wachten zeg nog tot de 1e echo! Nou qua werk hier ben ik na het 2e gesprek wat ik deze week had toch wel aardig afgeknapt. Functie is echt een stap terug en de systemen en werkwijze zijn wel 5 stappen terug.. 2,5 jaar geleden heb ik er al gewerkt (toen tijdelijk ivm verlof van iemand daar) en er is heel weinig veranderd en die verwachting schepten ze wel bij het 1e gesprek. Maar vandaag belden ze ook dat de keuze niet op mij gevallen was, dus dat kwam mooi uit Verder hier met ovutesten begonnen, maar nog weinig op te zien
@ Zoumooizijn: Jammer dat je het niet geworden bent, maar aan de andere kant inderdaad maar goed als je het zelf ook niet helemaal ziet zitten. Ik vertrek vrijdag over 1 week naar cuba. Nu eerst nog 2 dagen werken. Dan lekker een paar dagen vrij voor vertrek.
Moe en misselijk haha.. Maar ik heb het er voor over. Na het eten lijkt het echt al of mijn buik ronder wordt. Qua baby kan het volgens mij nog niet, maar ik denk dat mijn darmen moeten wennen aan alle hormonen... Heb al jaren onverklaarbare darmklachten. Nu niet meer pijn of last, buik lijkt alleen boller/strakker. Ik bedacht mij gisteren, ben sinds juni 11 kg afgevallen.. Mensen die niet weten da ik zwanger ben, zullen wel zeggen "die kilo's vreet ze er zo weer aan" . Ik probeer nu echt op gewoon op gewicht te blijven door gezond te eten en tussendoortjes te vermijden.. Balen dat de baan achteraf zo tegenviel!! Beter dat je dan niet aangenomen bent, al lijkt het me wel lastig om binnen huidige werk te blijven als je eigenlijk weg had willen gaan.. Of valt dat wel mee?
zoumooizijn dan is t misschien maar beter zo toch? Ga je nog wel verder solliciteren ergens? Succes met ovulatietesten! Mijn ovulatietesten zijn niet meer donkerder geworden alleen vage streepjes. Toen ik naar de wc ging straks zag ik ineens weer een beetje bruinig slijm bij t afvagen Net zoals voordat je ongi wordt. Zal toch niet zijn? Heb ik ineens een hele korte cyclus van maar 24 dagen. Gek lichaam aan de ene kant hopen dat t niet doorzet en dat t iets anders is, aan de andere kant wel een kortere cyclus dan anders haha
Hoi meiden! Even een tijdje afwezig geweest. Onlangs dat ik enkel nog maar regelmatige cyclussen heb gehad van 28 dagen ben ik nu al 3 dagen overtijd. Ik heb op nod getest en die was negatief. Dus we wachten nog even af. Of ik heb ineens een lange cyclus of ik ben zwanger. Ik hoop het laatste natuurlijk! Ik heb nog geen tijd gehad om alles bij te lezen dus ik zal vanaf hier er weer in springen. Mijn nod had op 27-08 moeten zijn. Kan die weer bijgeschreven worden op het lijstje. Liefs!
Zoumooizijn, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 10/08 Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje, Nod 27/08 Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 02/09 Blomma, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 03/09 Goo, 24 Jaar, 1e kindje, Nod 03/09 Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, Nod 07/09 Amelien, 26 Jaar, 1e kindje, Nod 20/09 Lindas87, 26 jaar, 1e kindje, Nod ? Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod ? ZWANGER: Dani2010, 23 Jaar, 1e kindje @ Kiekeboe: Welkom terug! We hadden je al gemist! Spannend bij jou! Ik duim voor een positieve test!
Nou dames, Vannacht echt enorme last en pijn gehad. En ik wist uiteraard al wat er ging komen Man man man..... Deze kan ik zeker wel bijschrijven als één van de pijnlijkste menstruatie! Nu zit ik met een zwaar hoofd op het werk en ben het nu al zat.. Bijzonder, aangezien ik pas 40 min. bezig ben. Maar het liefst ga ik naar huis. Ik ben net een wandelend lijk! Nou goed, we kunnen in ieder geval weer door. Want dit vond ik al helemaal niks. En geen posi test en geen menstruatie. nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen!