In juni 2013 ervoor gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door senta, 17 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Zoumooizijn, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 10/08
    Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje, Nod 28/09
    Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 02/09
    Blomma, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 03/09
    Goo, 24 Jaar, 1e kindje, Nod 03/09
    Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, Nod 07/09
    Amelien, 26 Jaar, 1e kindje, Nod 20/09
    Lindas87, 26 jaar, 1e kindje, Nod ?
    Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod ?

ZWANGER:
    Dani2010, 23 Jaar, 1e kindje

Bedankt Lindas! :D

2. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Zoumooizijn, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 10/08
    Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 02/09
    Blomma, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 03/09
    Goo, 24 Jaar, 1e kindje, Nod 03/09
    Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, Nod 07/09
    Amelien, 26 Jaar, 1e kindje, Nod 20/09
    Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje, Nod 28/09
    Lindas87, 26 jaar, 1e kindje, Nod ?
    Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod ?

ZWANGER:
    Dani2010, 23 Jaar, 1e kindje

@ Kiekeboe: Balen van je ongi! Vervelend dat je zoveel klachten hebt deze keer. Hopelijk gaat het snel weer beter!

3. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kiekeboe
    Balen van je ongi, en dan nog zoveel last van ook.....hopelijk is tie snel weer voorbij.

Hier vandaag de eerste van 3 braderieën gehad. Gelukkig redelijk lekker weer gehad en ook nog leuk verkocht. Dus mag niet klagen.

Komende week een drukke week, dus mijn NOD zal denk snel aangebroken zijn voor mn gevoel.
    Heb al een paar dagen "last" van een opgeblazen gevoel net boven mijn schaambot, heb meer oneffenheden in mijn gezicht en steekjes en krampjes en gevoel alsof ik mijn banden af en toe voel. Ben wel heel erg benieuwd nu hihi ;)

4. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Teardrop: Spannend meid... Ik duim voor je!

Ik heb inmiddels besloten om toch ovutesten te gebruiken deze ronde. In ieder geval tot we op vakantie gaan. Ik neem ze niet mee. Als ik mijn app moet gelopen heb ik mijn ei op de dag dat we vliegen dus dan zou ik voordat we op vakantie gaan een positieve ovutest moeten hebben. Ik kan het toch niet helemaal hebben dat ik de controle niet heb over wat er gebeurd en door die ovutesten te gebruiken heb ik het gevoel dat ik in ieder geval enigzins de controle kan houden (door in ieder geval op het juiste moment te klussen).

5. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    Is wel slim van je amelien om ze niet mee te nemen op vakantie. Kun je idd ervoor een beetje peilen wanneer je knaller is en kun je op vakantie lekker genieten :)

M'n duimen draaien voor jou teardrop! Nog maar een paar dagen hopen dat ze snel voorbij zijn ;)

Hier even onduidelijkheid of ik nu wel of niet m'n ei heb gehad. Ovutest was behoorlijk donker maar twijfel of ie donker genoeg was. Even m'n temperatuur in de gaten houden.. Heb wel een dip die dagen erin gehad nu kijken of hij stijgt.

6. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @amelien: Zou op vakantie idd ook geen ovutesten gebruiken.
    @teardrop: spannend!

@lindas: vervelend dat t niet duidelijk is.. even afwachten dus..

Vandaag nod. Nog geen bloed gespot. Morgen een testje...

7. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    Spannend whoppie!
    Heb je al symptomen dat t zou kunnen? Ben benieuwd! Ook voor jou duimen. :D

8. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Whoppie: Spannend meid. Ook hier draaien de duimen voor je!

@ Lindas: Vervelend als je geen overduidelijke ovutest hebt gehad. Wanneer heb je die bijna-posi-test gehad? Ben je nog aan het doortesten?

Wilde eerst deze rond helemaal geen ovutesten gebruiken, maar omdat ik vorige maand ineens zo'n korte cyclus had, nu toch maar wel. Dan weet ik ook wanneer ik ongeveer ongi moet worden.

9. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    kiekeboe! Welkom terug! gzellig.
    Meiden, spannen voor jullie.
    Lindas, haha druk aan de ovu's haha."

Wat ik nu weer had.... ook nog nooooit gehad.... ik had tijdens en na de seks even licht roze afscheiding??? Ik weer wat hoop dat ik wel onge zou worden, maar niks natuurlijk! Gekkigheid. Noujaaa nog paar daagjes vakantie en dan zit t r weer op en volg ik hier weer wat beter mee! hihi grtzzz.

10. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    amelien vrijdag heb ik hem gehad uit t niets. donderdag was hij bijna wit. En de ochtend erna was hij alweer iets lichter. Toen even door getest maar zondag was hij alweer bijna helemaal wit. Dus niet meer getest. Maar net m'n temp gemeten en die stijgt niet. Was zelfs gezakt met 0,1 dus zal em wel niet gehad hebben :( op weer naar de lange cyclus deze maand!

11. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Whoppie
    Spannend!!

Holidays
    Raar allemaal hè. En hoe vervelend dat je ongi niet gewoon doorzet...
    Geniet nog even van de laatste dagen vakantie ;)

Lindas
    Balen dat je nog niet echt helemaal duidelijkheid hebt met de ovu testen. Je zou zeggen dat je temp zou stijgen. Hopelijk niet een al te lange cyclus.

Hier de laatste dagen aan het weg tellen. Tijd gaat redelijk snel moet ik zeggen. Ene moment gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn en volgende moment is dat gevoel weer totaal weg.
    Wel nog steeds dezelfde steekjes en opgeblazen gevoel als ik al eerder meldde. Maar ja, zou natuurlijk ook nog van het ontpillen kunnen zijn. Pfff laat het maar snel weekend zijn haha.

12. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @teardrop: duurt altijd lang he die laatste week. Ik vind het verschrikkelijk en vooral als je na nod nog geen duidelijkheid hebt.

Vanmorgen een testje met ochtendurine en een lichter tuurstreepje dan gister. Ik ben dus bang dat er wel iets geweest is, maar dat t mis is gegaan. Nog geen ongi. Als morgen niks is, dan maar weer testjes halen.

13. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    Hm balen whoppie nog geen duidelijkheid. Ik hoop t zo voor je. Kan volgens mij wel dat je niet iedere dag hetzelfde test. Schommelt nog erg in de 1e weken toch?

14. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Whoppie: Spannend meid! Ik blijf voor je duimen!

@ Teardrop: Fijn dat de tijd snel gaat. Ook voor jou word druk geduimd!

@ Holidays: Hmm... nog steeds geen ongi! :( Geniet nog lekker van je laatste daagjes daar!

@ Lindas: Vervelend zeg. Denk je duidelijkheid te krijgen door de ovutesten. Niet dus! :(

Hier weinig te melden. Vandaag een dagje geshopt. Wat laatste spulletjes gehaald voor de vakantie. Morgen even op kraamvisite bij een vriendin die vorige week bevallen is. Ben benieuwd! Verder morgen laatste wassen draaien en het huis een beetje aan kant. Donderdag eventueel nog een kleine boodschap en spullen inpakken, op tijd naar bed. En dan in de nacht van donderdag op vrijdag rond 3:00 uur 's nachts richting schiphol! Zin in! :D

15. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Whoppie: Hoe is het bij jou?

16. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Holidays, geniet nog ff van je laatste dagen vakantie!
    Whoppie, spannend! Hopen dat je snel duidelijkheid hebt..
    Amelien, alvast een hele fijne vakantie!

Hier, al sinds vorige week maandag aan het ovutesten, maar kom niet verder dan hele minimale tuurstreepjes.. Ook niet echt klachten of symptomen die wijzen op een eisprong, al zou ik niet weten hoe het voelt :p

17. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Whoppie, het kan natuurlijk nog alle kanten op. Wel goed om er rekening mee te houden natuurlijk. Al duimen we natuurlijk wel dat het de goede kant nog op gaat ;)
    Amelien, heerlijk hoor! Toch heeft het altijd wel wat die "vakantie-stress" haha.
    Zoumooizijn, jeetje, balen zeg die tuurstreepjes! Hopelijk snel een duidelijke streep.

Hier nog even aftellen en hopelijk geen ongi komend weekend....duim duim duim

18. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik duim voor je teardrop! Ik nog steeds totaal niks van een onge denk dat ik ergens in de 80 dagen zit! precies weet ik ff niet. Ik zat is te tellen.. was eind april met pil gestopt, 1x een natuurlijke menstruatie gehad na 42 dagen na de onttrekkingsbloeding. Daarna niks meer! Zo kan t wel ff gaan duren allemaal ja! haha. maja No Stress. Alleen irritatie, dat mn lijf nog niet werkt. Komt wel. positive thinking! grtzzz

19. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Zoumooizijn: ik hoop dat je testen snel een duidelijke piek aangeven.

@ Teardrop: Spannend bij jou. Ik duim voor je!

@ Holidays: Pfff... in de 80 dagen al. Schiet echt niet op zo he. Vind het knap dat je zo positief blijft.

Hier nog geen positieve ovutest. Ik hoop (en denk) vandaag. Heb vandaag al wel wat eipijn (zo voelt het tenminste).

Inmiddels al druk spullen aan het inpakken. Vannacht om 3:00 uur vertekken we naar schiphol. Zie op tegen de lange vlucht maar heb wel heel veel zin in de vakantie!

Nou meiden... kom op he. Ik wil positieve testen en roze nodlijstjes zien als ik terugkom op 21 september (op cuba helaas geen wifi dus kan niet af en toe spieken!). Hopelijk heb ik dan zelf ook een positieve test!

20. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Dames, ff kort.
    Helaas na een omowitte test gister ongesteld geworden.
    Ik lees zondag bij enzal dan op iedereen reageren. Aankomende dagen ff druk en nu btje teleurgesteld.
    Zet m op dames...!!

Deel Deze Pagina