whoppie balen zeg! Weer op naar de volgende ronde dan maar.. Fijne vakantie amelien! Geniet ervan Jeetje holidays t zou toch een keer moeten komen die ongi toch? Pff 80 dagen is welecht lang meid teardrop ik duim met je mee! en anders gaan we met z'n allen de volgende ronde weer in
Zoumooizijn, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 10/08 Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 02/09 Blomma, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 03/09 Goo, 24 Jaar, 1e kindje, Nod 03/09 Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, Nod 07/09 Lindas87, 26 jaar, 1e kindje, Nod 18/09 Amelien, 26 Jaar, 1e kindje, Nod 20/09 Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje, Nod 28/09 Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod ? ZWANGER: Dani2010, 23 Jaar, 1e kindje Heb even mijn Nod aangepast hoop dat t klopt. Begin t temperaturen onder de knie te krijgen
Nou dames, ik heb eindelijk een knaller van een ovutest Al bijna 2 weken tuurstreepjes en ineens uit het niets een duidelijke streep! Vanavond dus maar aan de klus
Amelien, ik ben net terug en nu jij natuurlijk een hele fijne vakantie (ook al lees je deze misschien pas na een tijdje) Whoppie, jammer zeg! Lindas, fijn dat het ovutest gebruik beter gaat. En ja ik zit dus al op 90 dagen vandaag! Heb ff gecheckt! Was ff de tel kwijt met mn vakantie haha. Maja wel gewoon gesekst natuurlijk dusja... toch over een week of 2/3 nog maar weer is een testje wagen denk.. dat zou dan mn 3e test worden maja verwacht er nog niet veel van dat ik zwanger kan zijn maja je weet nooit wanneer je lichaam het weer oppakt natuurlijk... zoumooizijn: succes en plezierig hahaha. Grtz
Jeetje, 90 dagen.. Is toch niet normaal? Zo krijg je wel erg weinig kansen op jaarbasis om zwanger te raken.. Vanmorgen nog een test gedaan en nu had ik echt de knaller, controlestreep was duidelijk donderder dan de teststreep
@ zoumooizijn: Ja inderdaad, ik blijf hopen dat t binnenkort een keertje komt of niet maar dan zwanger blijk.. en dat het daarna weer wat normaler gaat verlopen hoop ik anders idd erg weinig kansen! Maja goed.. gelukkig bij jou ook duidelijkheid met de testen! succes. Grtzz
Misschien toch maar eens naar de huisarts gaan holidays. Kan echt niet de bedoeling zijn 90 dagen! Heb je wel een fijne vakantie gehad? Het temperaturen heb ik onder de knie ja die ovutesten niet. Krijg geen positieve met die testen Hoe is t bij teardrop
Zoumooizijn, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 10/08 Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 02/09 Blomma, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 03/09 Goo, 24 Jaar, 1e kindje, Nod 03/09 Lindas87, 26 jaar, 1e kindje, Nod 18/09 Amelien, 26 Jaar, 1e kindje, Nod 20/09 Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje, Nod 28/09 Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, Nod 04/10 Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod ? ZWANGER: Dani2010, 23 Jaar, 1e kindje Ha dames!! Gisteren de 2de van de drie braderieën gehad. Was erg gezellig en wederom leuk verkocht. Nog 1 te gaan en komende week hoop spullen te maken, dus zal nog steeds niet veel te vinden zijn hier. Gisteren is de ongi netjes op nod doorgebroken (helaas). Dus wij gaan door naar de 4de ronde. Nu nod op dierendag. Bij onze jongste testte ik ook op dierendag posi, dus mochten we deze ronde zwanger raken hebben we er 2 dicht op elkaar (maakt mij niet uit hoor ) Kom morgen even reageren op iedereen, nu klaarmaken voor verjaardag van neefje. Fijne dag allemaal!
@holidays: jeetje das wel erg lang. Hopelijk blijk je toch een keer zwanger. @teardrop: balen zeg. Succes in de volgende ronde.. @amelien: fijne vakantie.. @zoumooizijn: fijn dat je een knaller hebt gehad. Ik ga deze maand geen ovutesten gebruiken. We hebben vanaf nu vakantie, dus we hebben de tijd en we zien t wel ff.. Mocht het deze ronde niet lukken dan ga ik temperaturen. Ik moet nog ff mn nod aanpassen, maar ik heb er nog niet naar gekeken. Ga ik zo ff doen..
Zoumooizijn, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 10/08 Blomma, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 03/09 Goo, 24 Jaar, 1e kindje, Nod 03/09 Lindas87, 26 jaar, 1e kindje, Nod 18/09 Amelien, 26 Jaar, 1e kindje, Nod 20/09 Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje, Nod 28/09 Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 03/10 Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, Nod 04/10 Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod ? ZWANGER: Dani2010, 23 Jaar, 1e kindje
Gisteravond had ik gedurende een dik uur flinke menstruatiepijn achtige krampen, dus dat moet mijn ei zijn geweest. Vandaag had ik weer een heel licht streepje op de ovutest, dus dat klopt dan precies Mijn NOD is dan nu 22 sept, dus we wachten af..
Das fijn zoumooizijn! Lekker duidelijk! Ik kan mn NOD maar niet aanpassen in t rijtje... ik blijf lekker onderaan staan hahaha. Fijne werkweek weer allemaal! Succes. (behalve de vakantiegangers dan)
Whoppie Ook door naar de volgende ronde....balen zeg Wel lekker even een ronde zonder ovu testen. Wie weet wat dat met zich meebrengt Zoumooizijn Goed gebruik gemaakt van je knaller?!? Nu de wachtweken weer in....hopelijk gaan ze een beetje snel voorbij. Holidays Jeetje, 90 dagen is echt lang zeg! Hoe is de vakantie verder geweest? Linda Fijn dat je het temperaturen onder de knie hebt. Hopelijk brengt het goed resultaat Ik heb besloten deze ronde ook eens te proberen met ovu testen. Zojuist een paar besteld. Ben benieuwd of ik een cyclus "uit het boekje" heb Wel een raar idee dat we er voor ons idee nu zo "lang" over doen haha. Bij de andere zwangerschappen was ik met 3, 2 en 3 rondes zwanger. En nu dan de 4de ronde in (ik klaag niet hoor!! klap allang in mijn handjes dat het bij ons zo makkelijk ging). Verder op zich weer weinig last van de ongi. Ben ik ook wel blij mee. Maar kijk er al weer naar uit dat we een paar dagen verder zijn hahahaha.
Als het goed is komen vandaag mijn testjes binnen. Begin je nou met testen vanaf cd 10? (hihi een echte nitwit wat dat betreft ) Dan zou ik dus vanaf maandag gaan testen volgens mij. Ben benieuwd. Volgens de app op mijn telefoon heb ik mijn eisprong volgende week vrijdag (op de verjaardag van de oudste )
Zo, het is weer even geleden dat ik hier wat gepost heb. Voel mij eigenlijk ook wel een beetje bezwaard om hier nog wat te posten.. Beetje schuldig dat ik al zwanger ben en jullie nog niet! Toch gaat mijn hart uit naar jullie, dat het snel raak is! Hier nu 8 weken onderweg en we vertellen het langzaam de familie. Allemaal leuke reacties!! As maandag naar verloskundige en volgende week eindelijk 1e echo! Misselijkheid en moe zijn neemt ook gelukkig een beetje af..
@teardrop: ja op 10e dag is prima... als je beetje regelmatige cyclus hebt. Succes! @dani: spannend de eerste echo.. en voel je niet schuldig.. lekker genieten!
@ dani, leuk dat je nog wat komt posten hoor! Ook altijd jammer als je dan opeens niks meer hoort, al snap ik je wel. Ik blijf gwn afwachten tot ik ooit een keer onge word, morgen dag 94 geloof ik.. Op naar de 100! grtz.
Dani Voel je alsjeblieft niet bezwaard meid! We kunnen nu eenmaal niet allemaal tegelijk zwanger zijn hè Fijn dat de misselijkheid wat afneemt. Spannend de eerste echo!! Nog even aftellen. Kom je m wel spammen hier?! Whoppie Regelmatig ben ik wel. Tot nu toe continu cycli van 27 dgn gehad. Alleen geen idee of ik een vroege "normale" of late eisprong heb. Holidays Ik zou bij 100 dagen toch de huisarts gaan bellen. Kan toch niet goed zijn/kloppen?! Het is natuurlijk heel goed dat je er zo makkelijk mee om gaat, maar het lijkt me op de lange termijn toch wel tegen te gaan staan. Of zou je opkijken tegen een evt onderzoek? Hoop in ieder geval binnenkort toch wel te lezen dat je ongi bent geworden. Ff virtuele knuffel van mij! Hier einde van de ongi zo goed als in zicht. Maandag ga ik dan beginnen met de ovu testen. Zal rond 4 uur in de middag worden. Dan heb ik in principe altijd tijd om het te doen. Maar eerst nog ff de schouders eronder voor de derde en laatste braderie. Hopelijk net zo'n succes als de laatste twee. Maar ik krijg zoveel leuke reacties dat het bijna niet kán mislukken.
hey teardrop, tnx. Weet je wat het is... ik hoop gewoon en wil dat mn lichaam op zn eigen manier en met geduld weer op gang kan komen zonder andere troepjes of weet ik t wat... En daarnaast wil ik niet graag weten als er iets mis is met mn lijf dus heb ik nog hoop... De onderzoekjes zelf, tja leuk is anders maar erg neuhh ook niet echt dusja beetje lastig..