@koesje en amelien, jongensnamen dat is het enige wat we nu al vast hebben staan we hebben 1 hele leuke meisjesnaam maar weten het niet, alle meiden aan mijn man zijn kant hebben een naam beginnend met een F ik voel me een beetje jan achteran als ik er nu ook weer een naam met een F in ga gooien, maar hij is zo leuk (F. leur) En zou zo goed bij de naam van onze zoon passen. Maar ik denk dat het hem niet gaat worden. Wij zitten trouwens niet op 1 lijn met de namen.
naam Holidays 27 Jaar, 1e kindje, Nod 28/5 ongeveer Tammie87 26 Jaar, 2e kindje, Nod 29/05 Kiekeboe4 21 Jaar, 1e kindje, Nod ? Amelien 26 Jaar, 1e kindje, Nod ? Lindas87 ?? Jaar, ? ? kindje, Nod? Koesje 31 Jaar, 2e kindje, Nod nog onbekend volgt nog Senta 27 Jaar, 2e kindje, Nod 4/6 Zoiets misschien?
Zo er is veel geschreven vandaag! Haha @koesje we hebben niet lang in de molen gezeten gelukkig. Poging 1 was mislukt daarvan hadden we 2 cryos in de vriezer waren beide teruggeplaats en we1 daarvan was gaan innestelen. Maar het zou inderdaad fijn zijn als die pillen je zwanger maken haha. @Teardrop wat leuk een webshop. Volgensmij ben je erg creatief. En ik snap je gevoel van ik eerst haha. @amelien een lijstje namen hebben we idd al. Alleen voor een jongen vinden we het nog lastig een leuke naam te vinden. @ kiekeboe ik heb het verteld met mijn zoon en bij de volgende willen we het weer weten. Ik ben te nieuwsgierig en het is ook wel praktisch. En top dat je bent gestopt! @senta spannend 4 juni dat is al bijna. Jij lijstje met die kleurtjes is ook leuk! Pff ik heb een hele waslijst meisjesnamen maar jongensnamen kunnen we de juiste niet vinden. Ach we hebben ook nog even haha
Er is idd weer behoorlijk wat geschreven! Vanavond een onverwachte wending.. We gaan er deze maand nog voor. Ik vroeg aan mijn vriend waarom we eigenlijk nog een maand zouden wachten en hij reageerde eigenlijk meteen zo van laten we er nu maar voor gaan. Concreet betekend dit dat we binnen nu een 2 weken al de eerste ronde in gaan!! Spannend hoor! @Teardrop dat klinkt als een veelbelovende webshop! Ik hoop en duim voor je dat het als een speer gaat lopen.. Kun je vanuit huis werken J @Tammie, heeft het lang geduurd voordat jullie erachter kwamen dat een zwangerschap in eerste instantie niet zou lukken via de natuurlijke weg? Lijkt me best intensief een traject in het ziekenhuis!
Dat is leuk! Je kan dus gelijk met ons mee. Na een jaar proberen zijn we naar de huisarts gegaan. Het is inderdaad intensief vooral emotioneel. Maar het is het zeker 100% waard
naam Holidays 27 Jaar, 1e kindje, Nod 28/5 ongeveer Tammie87 26 Jaar, 2e kindje, Nod 29/05 Kiekeboe4 21 Jaar, 1e kindje, Nod 04/06 Amelien 26 Jaar, 1e kindje, Nod ? Lindas87 ?? Jaar, ? ? kindje, Nod? Koesje 31 Jaar, 2e kindje, Nod nog onbekend volgt nog Senta 27 Jaar, 2e kindje, Nod 4/6
naam Holidays 27 Jaar, 1e kindje, Nod 28/5 ongeveer Tammie87 26 Jaar, 2e kindje, Nod 29/05 Kiekeboe4 21 Jaar, 1e kindje, Nod 04/06 Amelien 26 Jaar, 1e kindje, Nod ? Lindas87 ?? Jaar, ? ? kindje, Nod? Koesje 31 Jaar, 2e kindje, Nod 22-06 Senta 27 Jaar, 2e kindje, Nod 4/6 @Tammie we gaan met zn allen duimen dat je voor januari zwanger raakt! Ik merk dat ik veel aan het denken ben in de vorm van stel nou dat er al een tweede is. Zoiets simpels als boodschappen doen wordt dan een hele onderneming! @Teardrop hoe heb jij dat ervaren?
hoi allemaal! Nou sta zo leuk bovenaan de nod lijst maar haha tot nu toe nog niks. Maar dat dacht ik al,misschien moet ik hem verplaatsen naar 5 juni? omdat ik dus een keer een stugge sliert slijm gehad heb sorry maar als dat iets met ovulatie te maken had zal 5 juni beter zijn! Wat denken jullie? Of laten staan de 28e gaat uit van de 28 dagen namelijk. Njaaa. Wij zijn nog niet bezig met een kinderkamer! Wij zijn wel af en toe is bezig met namen maar wat is dat een moeilijke klus zeg! Damn! Njaa nog genoeg tijd gelukkig! En of we het willen weten, mn vriend opzich wel, ik op dit moment zeg van niet omdat ik me dan ws ook wel weer ga verspreken enzo dus das ni zo handig want wil niet dat de rest het dan al weet..Maja we gaan het allemaal wel zien hihih. Was ff snel kort tussendoor ik moet namelijk weg! Grtzzz
@holidays, meestal een stugfge sliert slijm betekend dat je ovulatie aan de gang is rond die dagen, althans hier in ieder geval wel, dan zou je na 14 dagen ongeveer ongesteld moeten worden, begrijp ik hieruit dat je nog heel onregelmatig ongesteld bent?
naam holidays27 jaar,1e kindje, nod 28/5 kiekeboe421 jaar,1e kindje, nod 4/6 senta 27 jaar, 2e kindje, nod 4/6 amelien26 jaar, 1e kindje, nod ? lindas87 ?? Jaar, ? Kindje, nod ? Teardrop 28 jaar, 3e kindje, nod? koesje 31 jaar, 2e kindje, nod 22/6 tammie87 26 jaar, 2e kindje, nod eind juni @koesje ik denk daar ook wel eens aan. Ik denk dat het zichzelf wijst. Soms denk ik wel eens, wat nou als ik veel mis van mn eerste doordat we een tweede hebben. Of dat hij zich achtergesteld voelt. Ook dat zal wel op zn pootjes terecht komen denk ik. En bedankt voor t duimen. Ik duim net zo hard mee voor mezelf en voor iedereen hier natuurlijk. @holidays dat klinkt inderdaad als je naderende eisprong. Ik ben vandaag opgesteld geworden. Dus ronde 1 gaat officieel in. Mn nod weet ik niet ik heb nooit geteld eigenlijk. Ga ik gelijk aan beginnen. Ik Heb altijd eerst slijmpje dan ongeveer 2 dagen later pijn links of rechts en stipt14 dagen later ongie. Super handig. Ben mn eigen ovulatietest
Hallo dames, Mag ik me bij jullie aansluiten? Het idee was om in juni te beginnen, maar we zijn 'stiekem' toch deze ronde al gestart en mss ben ik dus al zwanger... @voorstellen: Whoppie, 31 (net pas, dus moet er nog aan wennen, dat het geen 30 meer is ). 1 zoontje van nu 5 maanden (Lennox). Ben 3 jaar samen met vl. Oh ja en NOD is 7-06. Heb nog niet alles gelezen, ga ik vanaaf ff rustig doen en dan reageer ik meer!
welkom whoppie. @ senta: Tja wat is onregelmatig.... het wordt natuurlijk nog maar mn eerste echte onge na de pil (en dus na die ontrekkingsbloeding die daarbij hoorde) en ja tot nu toe lijkt het een weekje langer er over te gaan doen, aangezien ik nog niet onge ben, klopt die 28 dagen voor mij niet. Nouja 35 dagen dan maar zo 5 juni rond die tijd verwacht ik het ivm dat slijm toen. Dus als dat klopt heb ik het weten te berekenen aan het slijm wat ik had! Als dat niet klopt dan lijkt het idd erg onregelmatig te zijn momenteel. Maar ik maak me nog niet zo'n zorgen iig hihi. Ik blijf hier wel mee kletsen dus je horen de updates wel haha. voorlopig nog helemaal niks dus Hiihi.
naam Tammie87 26 Jaar, 2e kindje, Nod 29/05 Kiekeboe4 21 Jaar, 1e kindje, Nod ? Amelien 26 Jaar, 1e kindje, Nod ? Lindas87 25 Jaar, 1e kindje, Nod? Koesje 31 Jaar, 2e kindje, Nod nog onbekend volgt nog Senta 27 Jaar, 2e kindje, Nod 4/6 Holidays 27 Jaar, 1e kindje, Nod 5/06 Whoppie 31 jaar, 2e kindje, Nod 7/6 Zo heb t maar even aagepast
@Tammie zo dat is zeker handig! Ik voel het helaas niet zo goed als jij behalve dat ik dan idd ook het beruchte slijm heb! @Whoppie welkom! Wat leuk zeg dat jullie zo snel vd tweede gaan! Hebben jullie nog vakantieplannen deze zomer? Na de eerste ronde moet ik precies tijdens onze vakantie ongesteld worden.. of niet haha. Wij blijven dit jaar in NL en gaan in het najaar nog naar een zonnig land! Is het overzicht hieronder eigenlijk in volgorde van de Nod of gewoon willekeurig? naam Tammie87 26 Jaar, 2e kindje, Nod 29/05 Kiekeboe4 21 Jaar, 1e kindje, Nod ? Amelien 26 Jaar, 1e kindje, Nod ? Lindas87 25 Jaar, 1e kindje, Nod? Koesje 31 Jaar, 2e kindje, Nod 22/6 Senta 27 Jaar, 2e kindje, Nod 4/6 Holidays 27 Jaar, 1e kindje, Nod 5/06 Whoppie 31 jaar, 2e kindje, Nod 7/6
Ja welkom whoppie! Wij gaan een weekje ardennen. Verder niets. We hebben in september verbouwing van de zolder. We moeten ruimte maken voor een nieuwe baby. @holidays ben benieuwd hoe lang t gaat duren ik hoop niet zo lang. @koesje volgens mij zit er niet echt een volgorde in nog. Mijn nieuwe nod is ook nog niet duidelijk. Moeten er bij jullie nog verbouwingen, verhuizingen of iets gebeuren voor er een baby (bij)komt?
naam Tammie87 26 Jaar, 2e kindje, Nod 29/05->5-6? Senta 27 Jaar, 2e kindje, Nod 4/6 Holidays 27 Jaar, 1e kindje, Nod 5/06 Whoppie 31 jaar, 2e kindje, Nod 7/6 Koesje 31 Jaar, 2e kindje, Nod 22/6 Kiekeboe4 21 Jaar, 1e kindje, Nod ? Amelien 26 Jaar, 1e kindje, Nod ? Lindas87 25 Jaar, 1e kindje, Nod? Zo ik denk dat dit wel aardig moet kloppen Ik wil ook wat aanpassingen in huis. De toekomstige kamer voor mn zoontje moet opgeknapt worden, ik wil de trap opnieuw laten stofferen en wat andere kleine dingen. Maar niks ingrijpends gelukkig! @Tammie lekker een weekje ardennen. Wij zijn er 2 jaar geleden geweest. Naar welke plaats ga je?
@ Whoppie: Welkom! @ Eisprong: Voor ik met de pil begon (ruim 10 jaar geleden) voelde ik mijn eisprong ook altijd heel goed (geen fijn gevoel). Ik hoop dat ik dat na pilstop ook weer zal hebben. Is wel handig! @ Vakantieplannen: Hier nog niks gepland, maar ik wil wel even weg in ieder geval. Wij boeken een last minute. Ik wil eigenlijk nog een keertje ver weg (nu het nog kan) maar stel dat ik dan net zwanger ben, weet ik niet of ik het wel zie zitten. Dus we zien het tegen die tijd wel. Voorlopig eerst nog een hele tijd werken. @ Tammie: Hier ook binnenkort de zolder verbouwen. Is nu 1 open ruimte en we willen daar 2 aparte kamers van maken (slaapkamer en washok). In principe hebben we ruimte genoeg, dus het zou voor een baby niet perse hoeven maar het is wel fijn. Whaaaa . Nog 2 pillen te gaan!