Nod maar weer aangepast. Temperatuur blijft niet hoog dus kan geen ovulatie geweest zijn. Dag 42 en nog geen ovulatie gehad :x We tempen en ovutesten nog maar even door weer
Holidays, ik begrijp het wel hoor. Zou zelf ook willen dat mijn lichaam uit zichzelf op gang komt. Ga in ieder geval hard duimen dat het bij jou binnenkort ook gaat gebeuren Linda, jeetje, bij jou gaat het ook niet helemaal van een leien dakje.....Hopelijk snel duidelijkheid! Hier afgelopen weekend de derde en laatste braderie gehad. Het weer zat tegen, maar al met al toch nog redelijk verkocht en goed contact opgedaan met een vrouw die een hele mooie borduurmachine heeft. Daar heb ik nog geen geld voor, dus kan evt bij haar terecht om namen e.d. te laten borduren in textiel. Helemaal super! Vandaag beginnen met ovutesten. Ben benieuwd. Ga dagelijks tussen 3 en 4 uur testen. En kijken dat ik ook ongeveer evenveel drink elke dag.... Verder eigenlijk weinig te melden. Wij gaan aan de klus
@ lindas: Oh balen, dacht dat alles juist duidelijk werd... Ja jij hebt steeds van die lange cyclussen, balen hoor weer al dag 42...vorige x had je toch iets van 69 dagen ofzo? Ach je haalt het nog niet bij mij, jij wordt iig onge. ik niet lijkt. Ik zat te denken aan acupunctuur en chinese kruiden... ik ga er binnenkort eens wat meer van opzoeken enzo. @ teardrop: tnx... en jij succes weer hihih Grtzz
Ik duim voor jullie me meiden dat de cyclus maart gauw op gang / korter mag worden! Het is wel erg vervelend zo. .. Hier op het wachtenbankje. Niks aan dus! Hoop dat ik over 12 dagen en positieve test in handen mag hebben. Er zullen zien en wachten iets wat onrustig af
Hello meiden! Lekker weekend gehad allemaal? Tijd druk geweest met van alles en nog wat en geen tijd gehad om op de site te reageren.. Mijn NOD kan aangepast worden naar 3 oktober. Wat naar Holidays dat je nog niet ongesteld geworden bent... dag 98! pff .. mag nu wel komen!
Zoumooizijn, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 10/08 Blomma, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 03/09 Amelien, 26 Jaar, 1e kindje, Nod 20/09 Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje, Nod 28/09 Goo, 24 Jaar, 1e kindje, Nod 03/10 Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 03/10 Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, Nod 04/10 Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod ? Lindas87, 26 jaar, 1e kindje, ? ZWANGER: Dani2010, 23 Jaar, 1e kindje
Hi meiden! Hoe gaat het hier?? Hier weer begonnen met werken na 2 weken vakantie, dus vandaar dat het wat stiller was rondom mijn persoontje. Op vakantie helaas ongesteld geworden... Had een iets langere cyclus, 30 dagen. Nu ronde 3 in!
Succes met ovutesten teardrop Blomma welkom terug! Fijne vakantie gehad? Waar was je ook alweer geweest? Hier zo net eindelijk een positieve ovutest in mijn handen dag 44 jaja gisterenavond t al gezellig gemaakt. Kijken of vanavond of morgen er ook nog inzit.
Lindas, fijn nu wel echt duidelijkheid dus! Bij mij inmiddels dag 102.. en nog niks. Soms het gevoel dat ik onge moet worden maar komt niks. grtz
Zoumooizijn, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 10/08 Blomma, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 03/09 Amelien, 26 Jaar, 1e kindje, Nod 20/09 Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje, Nod 28/09 Lindas87, 26 jaar, 1e kindje, Nod 02/10 Goo, 24 Jaar, 1e kindje, Nod 03/10 Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 03/10 Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, Nod 04/10 Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod ? ZWANGER: Dani2010, 23 Jaar, 1e kindje[/QUOTE]
Zo nu kon ik wel m'n Nod aanpassen. Hopen dat nu m'n temp hoog blijft. Ik blijf erbij holidays ik denk dat t toch tijd wordt om de dokter eens te bellen. Wie weet is er wel iets anders aan de hand daar binnen.. Over de 100 dagen is echt niet goed meid.
Inderdaad holidays, Zoals lindas al zegt, zou ik contact opnemen met de huisarts. Hun kunnen je goed informeren of dit normaal kan zijn of dat je even langs moet komen voor onderzoek / eventuele doorverwijzing. Ik hoop echt voor je dat je dan wat meer duidelijkheid kunt krijgen en dat het misschien wel goed te verhelpen is met medicatie. Al weet ik natuurlijk niet of je dit zelf überhaupt ziet zitten.
Holidays, ik ga ook mee met de rest, ik zou een huisarts bellen.. Dani, ben je inmiddels al bij de verloskundige geweest? En? Lindas, spannend! Hier weer ongi geworden, eerder dan ik had verwacht, had pas dit weekend verwacht. Wel fijn dat je door die ovutesten meer inzicht in je cyclus krijgt!
Ha meiden! Ja ik heb eerst zitten kijken voor acupunctuur en chinese kruiden. Moet is een keer bellen of ze daar wat mee kunnen.. zo niet of als zij zeggen dat ik eerst naar een huisarts moet of iets dan doe ik dat wel. Maar ja komt allemaal wel een keer geen haast. Heb een ander topic dat meiden die ook een lange cyclus hebben vaak tot een jaar moeten wachten.. er was iemand die was 9 maanden niet onge geweest en toe opeens wel en regelmatig.. tjaa je hoort en leest vanalles dusja... ik heb verder nergens pijn of klachten dus wat dat betreft.. tis alleen zoo lastig.. ene keer heb ik meer geduld dan de andere keer..104 nu haha. zoumooizijn: fijn kan je weer een nieuwe ronde in, succes
Het word groot nieuws als ik een keer onge word haha. voor de zekerheid van de week nog ff testje, dat word de 3e, netjes verspreid over al die dagen maar word niks hoor voel niks anders. dusja. jullie nog wat te vertellen trouwens of alles vrij rustig? Grtzz
Hoe is t eigenlijk met amelien? Al terug van vakantie? Zag dat je je Nod deze week hebt gehad. Ben benieuwd
Blomma, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 03/09 Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje, Nod 28/09 Lindas87, 26 jaar, 1e kindje, Nod 02/10 Goo, 24 Jaar, 1e kindje, Nod 03/10 Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 03/10 Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, Nod 04/10 Amelien, 27 Jaar, 1e kindje, Nod 17/10 Zoumooizijn, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 21/10 Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod ? ZWANGER: Dani2010, 23 Jaar, 1e kindje Hey meiden, Ik ben ook weer terug van weg geweest. Vanmorgen om 7:50 uur weer geland op nederlandse bodem. Super vakantie gehad. Nu alleen giga brak door een nachtvlucht zonder slaap. Probeer wakker te blijven tot minimaal een uur of 10 vanavond en dan morgen op tijd weer uit bed anders kom ik nooit in het ritme. Helaas op vakantie wel ontzettend misselijk geweest (de laatste dagen voor NOD). Blijkbaar hoort dat bij mij bij aankomende ongi. Vorige maand had ik het en ook deze ronde (precies op tijd) gisteren ongi geworden. Helaas! Inmiddels op onze vakantie ook een jaartje ouder geworden. Mijn nieuwe nod is 17/10 @ Holidays: Jeetje 104 dagen daar word je echt niet vrolijk van. Kan me je gevoel wat betreft de ha wel voorstellen. Maar misschien als je nu op gang geholpen worden dat je lichaam het dan wel zelf over gaat nemen? Ik denk dat je moet doen waar je je goed bij voelt. @ Dani: Voel je niet schuldig meid. Ik denk dat ik voor alle meiden praat als ik zeg dat ik het leuk vind om te lezen hoe het met je gaat en hoe je zwangerschap verloopt. Ben blij voor je! Fijn dat je je wat beter gaat voelen! @ Lindas: Fijn dat je je ei gevonden hebt. Ik duim voor je!
@amelien: balen weer ongi. Hopen dat t de volgende ronde lukt bij jou. nog gefeliciteerd trouwens fijn dat je vakantie in ieder geval goed was!