In juni 2013 ervoor gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door senta, 17 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

@ holidays

Ik zou ook de ha bellen.. Ik vind 113 wel heel extreem :$ Maar misschien makkelijk gezegd door ons. ;) Ik ben net zoals teardrop ook niet zo van de homeopathiezweef.

Doe waar jij je lekker bij voelt!

2. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Holidays: Ook ik zou voor de huisarts gaan. Ik geloof ook niet zo in alternatieve therapieën. Maar zoals kiekeboe al zegt. Doe waar jij je goed bij voelt!

@ Teardrop: Klinkt goed meid. Ik duim voor je!

@ Blomma: Ook voor jou draaien de duimen hier! :D

3. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    Blomma spannend! Ik duim ook voor jou :D

Oeh teardrop je begint al steeds meer kwaaltjes te krijgen, zou t dan toch deze keer raak zijn? ;)

holidays pff 113 dagen. Ik denk ook dat ha beter is op t moment dan alternatieve geneeswijzen. Misschien kan je t er met je ha over hebben of t iets voor jou kan zijn en dan alsnog voor die geneeswijzen gaan? Maar de keuze blijft aan jou

Hier ook veel steekjes in m'n onderbuik. Soms het gevoel of er iets klem zit ofzo? Kan t niet helemaal plaatsen.. Wel een beetje gevoelige (.)(.) maar niet echt heel aanwezig Morgen NOD we zullen zien :)

4. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Wauw! Kiekeboe! gefeliciteerd! Heb je al gebeld? Zelf heb ik gewacht en dat doe ik de volgende keer weer tot de 5e/6e week met bellen.

@teardrop: klinkt goed!

Hier helemaal geen idee van wel of niet raak. We zien het wel.

Ik duim heel hard voor iedereen!

5. Kiekeboe4

@whoppie

Dankjewel!

Ja ik heb vandaag gebeld. 1 november heb ik een afspraak. Kan me niet snel genoeg gaan!:D

6. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Lindas: Spannend... morgen je NOD. Ik duim voor je!

@ Kiekeboe: Dat gaat al snel. Morgen over een maand! :D

7. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend lindas, ik zal duimen voor je.

8. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    Yes yes yes! Mijn lange cyclussen worden beloond!

Ik ben zwanger!

Kan t niet geloven :$
    Vanavond nog even een clearblue halen voor de zekerheid en om mijn man te verrassen als hij thuis komt :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,5 KB
      Weergaven:
      9
  9. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw gefeliciteerd! Gaat hard hier :D

10. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd Lindas!!!!
    Mooie duidelijke test hoor! :D

Hopelijk volgen er snel meer :D

11. Kiekeboe4

Jaaaaaa!!!!! Gefeliciteerd lindas!!:D

Weet je ongeveer hoe ver je bent of is het een raadsel omdat je zo'n lange cyclus had?

12. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    Bedankt allemaal :D
    Als t goed is vandaag 4 weken. Dag 44 eisprong en zit vandaag op dag 58 dus 14 dagen dpo
    Zo raar had t echt niet verwacht deze keer!!
    Deze week duimen dat de rest volgt :)

13. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    wauwww lindas, wat fijn! Na je lange cyclussen toch nog vrij snel zwanger! Veel geluk gewenst en hopen dat alles goed verlopen mag :)

14. Dani2010

Dani2010 Actief lid

18 mrt 2013
    316
    0
    0
    NULL
    NULL
    GEFELICITEERD MEID!!!!!! Wauw!! Echt super! Ik zei toch, uiteindelijk gaat het straks heeeel snel en zijn we allemaal in de wolkjes!!

15. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Lindas: JOEHOE!!! Gefeliciteerd meid! En wat een duidelijke testen al! Geweldig!

@ (nog) niet zwangere dames: Laten we allemaal het goede voorbeeld van Dani, Kiekeboe en Lindas volgen en gewoon niet meer ongi worden!

Hier vandaag een positieve ovutest, dus wij gaan vanavond ons best doen ;)

16. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha iedereen raad mij huisarts aan i.p.v. acupunctuur. Maar ik heb dan toch maar contact met een acupunctuur opgezocht :p , dus ben er dan eindelijk echt mee bezig om iets te gaan proberen na al 115 dagen af te wachten! Ik luister naar m'n gevoel en wil het gewoon eens proberen, dan krijg ik in ieder geval zekerheid over of acupunctuur iets is of niet en dan kan ik het zelf beoordelen :) Ik sta er geheel nuchter in of het werken zal of niet :) Dat is mijn update. Ik denk dat ik een afspraak maak voor volgende week! Ik hoop dat jullie me blijven volgen nu jullie zwanger zijn...en als ik ook zwanger ben bij jullie mag aanschuiven ook al duurt dat misschien een stuk langer als bij jullie :) dan kan ik met al m'n vragen bij jullie terecht :D en heb toch beetje t idee dat ik jullie al een tijdje 'ken' haha. Nou grtzzz ik hou jullie op de hoogte.

Oh en degenen die nog niet zwanger zijn, jullie zullen vast snel volgen ;) hihi. succes.

17. Kiekeboe4

Ja natuurlijk blijven we je volgen holidays!

Ik hoop dat het acupunctuur wat voor je kan betekenen en dat je je er goed bij voelt! :D

18. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Holidays
    Goed dat je je gevoel gevolgd hebt. Ik ga je zeker weten volgen! Ben erg benieuwd hoe het allemaal in zijn werk gaat en natuurlijk hoop ik ook dat het gaat helpen! Zie dit topic maar als een soort dagboekje ;) Heel veel succes!

Amelien
    Goed jullie best gedaan gisteren? :p

De steken in mijn (.)(.) begint minder te worden. Had gisteravond wat lage rugpijn en hoofdpijn, dus vermoed dat die duiveltjes me toch weer gaan vinden vandaag of morgen....

Zwangere dames, strooi maar flink met dat hcg in de rondte.....wie weet helpt het hier ook wel.... ;) :p

19. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    tnx meiden. Na deze w.s. onge teardrop is het vast ook eens jou beurt! ;)

20. Dani2010

Dani2010 Actief lid

18 mrt 2013
    316
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo even spuwen hier.. Heb echt een *** dag vandaag!
    Een deel van de familie reageerde heel koeltjes op onze zwangerschap. Prima, ze moeten vooral doen wat ze zelf willen maar ik baalde er wel van.. Nu wordt mijn moeder van de week gebeld door praktisch een vreemde (kennis van de vriendin van de zus van.. Blablablabla) met de vraag waar wij (vriend en ik) in hemelsnaam mee bezig zijn om aan kinderen te beginnen als ik een paar weken eerder nog bij mijn nicht ingestort ben omdat wij zo'n schulden hebben en ik het allemaal niet meer weet..

Nou.. Je raad het al! Ik zeg echt niet dat wij perfect zijn en we hebben zeker het een en ander te voortduren gehad in de tijd dat we samen zijn maar wij hebben absoluut geen schulden (ja, een hypotheek die we altijd netjes betalen).. Ik heb dat nichtje van de zomer een voorbeeld gegeven over al het gezijk wat we gehad hebben met schoon moeder en de rekeningen die wij daardoor onverwacht moesten betalen..

Nou, prima. Ik wil nicht daar op aanspreken, maar niet via SMS of Whatsapp. Afgelopen week was ze met vakantie en nu hebben wij het gewoon echt mega druk en als ik dan een x een avond thuis ben, dan heb ik mijn rust nodig!! En nu smst ze me al dagen waarom ik niet reageer en gaat dan gewoon continu door met berichtjes sturen en bellen (ehh. Ik ben aan het werk, dan neem ik niet op! Ben alleen soms illegaal op zp) en nu wordt vriend ook hele tijd lastig gevallen. Die is ook aan werk dus neemt ook niet op. Dan gaat ze m'n moeder lopen bellen! En die gaat dus vanavond verhaal halen bij haar (heeft ze gelijk in).. En bah, ik heb zo'n last van m'n buik nu! En ik wil gewoon samen met vriend naar haar toegaan, maar die moet vanavond weer extra werken en bah! Ik weet het echt ff niet meer hoor!

Deel Deze Pagina