In juni 2013 ervoor gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door senta, 17 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @lindas!!! jaa gefeliciteerd! kom maar op met die HCG!
    @teardrop: hopelijk samen een positieve week deze week. ik duim voor ons (en voor de rest uiteraar dook).
    @amelien: eitje benut?
    @dani: ik zou idd even bij haar langs gaan. Eens kijken wat haar verhaal is. Probeer vooral rustig te blijven en niet meteen te gaan beschuldigen. Ik zou, als je vriend vanavond niet kan, alleen gaan en een en ander uitspreken. Sowieso even laten merken dat je het niet fijn vindt dat ze jouw prive op straat gooit. Je moet het even kwijt, dus ik zou zelf gaan.
    En probeer niet teveel te stressen. Das niet goed voor je beebje!!

2. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    whoppie jij natuurlijk ook aan de beurt samen met teardrop en amelien:D haha. Jullie zijn vast de volgende 3 :D haha.

Dani: Vervelend hoor, mensen die zich altijd overal mee moeten bemoeien. Weet je je moet gewoon met haar spreken en zo koel mogelijk overkomen. Vertellen wat je dwars zit, dat het niet helemaal klopt wat ze zegt omdat ze blijkbaar niet goed geluisterd heeft. Daarbij dat je het niet vind kunnen dat ze dit bespreekt met jan en alleman. En dan komt ze ws met al haar argumenten. Weet je, uitleg zou ik dr niet eens geven omdat jullie weten hoe het zit en t haar niks aan gaat op deze manier! En dat ze er toch niks aan kan doen, zo koeltjes mogelijk en weer gauw weggegaan! dan voelt zij zich zo van hmz terwijl je lekker even hebt kunnn uitten en verder zou ik haar lekker even op een afstand houden en zo min mogelijk vertellen. Als ze met een excuus komt kun je weer opnieuw beginnen! Even reacties zoals jou verhaal op mij overkomt :) hahaha succes je kan het! Laat niet met je sollen joh en maak je al helemaal niet druk om zulke typen (ik ken haar kant vh verhaal niet) maar mensen overal hebben altijd wat te zeuren en oordelen, ik zelf ben ook geen heilige en jij ws ook niet maardat blijf je houden. Nu ik ouder ben geworden kan ik ook beter mensen losaten, mensen komen mensen gaan. So be it! Leef met de mensen om je heen waar je gelukkig van word! En geniet ervan hoelang ze er zijn. De rest lekker laten! word je echt niet minder van! Zorg dat je zelf gelukkig wordt! hahah heel verhaal.
    Grtzzz

3. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    * Komt even wat HCG strooien :D *

Weet het zeker, jullie zijn de volgende whoppie, teardrop en amelien!

holidays tuurlijk steunen we je nog! Jij hoort ook gewoon bij dit topic. Je kunt altijd je ei kwijt bij ons :)

Wat naar dani. Zit je echt niet op te wachten nu. Waar bemoeien sommige zich mee zeg! Typisch mensen die niks te doen hebben en dan maar hun neus in andermans zaken steken bah!
    Rustig aan meid en probeer erover te praten met haar wat je dwars zit of in ieder geval even je mening uiten.

4. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Holidays: Goed dat je in ieder geval een besluit hebt genomen om actie te ondernemen. Als jij je goed voelt bij accupunctuur, moet je dat zeker doen. Het is jouw lichaam. Ik hoop dat het iets voor je doet.

@ Dani: Wat een rotsituatie zeg. Ik zou inderdaad verhaal gaan halen, maar wel proberen rustig te blijven. Eens even uitzoeken waar ze al deze onzin vandaan haalt. Ik zou duidelijk maken dat ik hier niet van gediend was, maar verder niet heel diep erop in gaan. Blijkbaar is ze niet te vertrouwen, dus als jij weet wat je wil weten zou ik het lekker zo laten en vooral zo weinig mogelijk aandacht aan haar besteden. Vervelend dat je er zo veel stress van hebt. Probeer het een beetje van je af te zetten. Hoe moeilijk dat ook is. Dit soort mensen is het niet waard om over te stressen. Jij en je beebje zijn veel belangrijker! Knuf meid!

Hier manlief gisterenavond nog even tot een klusje verplicht haha... Die dacht lekker te gaan slapen. Nou, mooi niet!

Ik heb er een hard hoofd in dat het iets gaat worden. Omdat mijn ei zo vroeg was hebben we maar 2x geklust deze ronde. 2 dagen voor ei, en op dag van ei. Nouja... we gaan het zien, ik kan er nu toch niks meer aan veranderen.

Ik ben vandaag wel begonnen met tarwekiemolie. Ik ben benieuwd of dat iets doet.

5. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Amelien, op zich heb je wel op de goede dagen geklust toch? ;)
    Dani, wat vervelend dat je nicht het allemaal zo heeft verdraaid.. Ik zou het zeker op een rustige manier met haar uit proberen te praten, haar iig duidelijk maken dat je dit niet leuk vindt. Vervelend als mensen zo snel oordelen over vanalles wat ze geen snars aangaat.
    Holidays, je moet doen waar je je goed bij voelt :D Ik hoop dat het helpt!

Hier weer begonnen met ovutesten, verwacht hem omstreeks dit weekend of even erna. Dit weekend weinig op de planning, dus genoeg tijd om te klussen :p

6. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Zoumooizijn: Heb je goed geregeld! Zo'n rustig weekend... Op naar een positieve ovutest en 2 weken later een positieve zwangerschapstest! :D

7. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    succes allemaal! Ik duim voor jullie allemaal!

En ja ik hoop ook dat acupunctuur en evt chinese kruiden wat kunnen doen. Zo niet kan een dokter altijd nog!
    Maar de eerste stap is gemaakt. Ik heb een voorstel gemaat voor maandag of dinsdag als er plek is bij haar. Maar goh er gaat een begin gebeuren, heb lang genoeg gewacht denk ik zo. Morgen dag 116, gek he zo lang niet onge worden! ik ben zoo benieuwd mn eerste acupunctuurervaring komt eraan en ik vertel het jullie dan natuurlijk ook meteen hoe mn ervaring was!

grtzz en truste. werkse weer morgen en vrijdag nog en dan weer weekend!

8. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Holidays
    Zo lang niet ongi worden associeer je meestal met zwangerschap....vind echt dat je het heel lang vol gehouden hebt. Bijna 1/3 jaar! En je hebt gelijk, de dokter kun je altijd nog naar toe.
    Heerlijk bijna weekend! Heb er zin in :D

Dani
    Jeetje wat een ***streek om iemands privé zo te bespreken met anderen. Ben je gisteravond nog wezen praten. Ik zou het doen hoor. Gewoon verhaal halen. En idd, zoals ik ergens al las, jij hoeft je echt niet te verantwoorden hoor! Maak je nicht in ieder geval duidelijk dat je het heel erg respectloos vind van haar.

Lindas
    Bedankt voor je hcg!! Het heerft geholpen :p

Zoumooizijn
    Succes met de ovutesten. Hopelijk een duidelijk ei. Dan hoef je het alleen nog maar gezellig te maken ;)
    Op naar die posi test!

Amelien
    Wij hebben eigenlijk ook alleen 2 dagen voor en op de dag van ei geklust enne........Zie bijlage ;)

Whoppie
    Hopelijk jij ook een posi test deze week! Zou super zijn. Mijn duimen draaien hoor!!

Pfff kan het nog niet echt geloven. Kon me vanmorgen niet inhouden.
    Gisteravond totaal geen ongi gevoel meer en die pijn in mijn borsten was terug, dus dacht vanmorgen ach ik doe er gewoon 1.
    Moet wel zeggen dat ik de test van kv minder vind knallen dan een paar jaar terug. Bij onze jongste testte ik 2 dagen voor nod met een duidelijkere streep dan nu. Maar had ook wel aardig wat gedronken gisteravond, dus daar kan het ook van komen.

Ach, wat maakt het uit.....er staan 2 strepen!!!! :D:D:D

Bijgevoegde bestanden:

• tes.jpg
      tes.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,2 KB
      Weergaven:
      11
  9. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Jaaaaaaa teardrop!!!!

GEFELICITEEERD! Wat gaat het ontzettend hard hier! :D

Kom op overige meiden, nu jullie knaltesten!

10. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ teardrop: joepie! :D gefeliciteerd!!! Gaat goed hier!

Ik hoop me over een week of 2 ook bij jullie te kunnen voegen...

11. Blomma

Blomma Bekend lid

18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    Jaaaaaaa Teardrop, wat GOED!!! En LindaS ook, wauw wat gaat iedereen hard hier!! :$ Geweldig meiden, gefeliciteerd hoor!!

@Dani: Wat belachelijk, heb je nog gepraat, is er nog wat uitgekomen? Take care meis!

@holidays: Goed dat je wat in gang hebt gezet, vind nog dat je lang hebt gewacht ;)

Ik kan overmorgen testen, vandaag dag 27 en mijn cycli zitten tussen de 26-30, dus hou het lekker gemiddeld mn NOD. Deze hele week last van lichte zeurpijn onderin en af en toe steek in mn borsten, maar geen bruinverlies.... Spannend!!!!

12. Goo

Goo Bekend lid

24 jan 2013
    791
    0
    16
    TEARDROP gefeliciteeeerd !!!

13. Goo

Goo Bekend lid

24 jan 2013
    791
    0
    16
    Linda87 ook gefeliciteerd :D

14. Koesje

Koesje Niet meer actief

** breekt even in**

Meiden gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Wat super tof dat er al zoveel zwanger zijn:D geniet ervan!! Ben echt heel blij voor jullie!

Voor de dames op de wachtbank.. Succes, hopelijk kunnen jullie snel aansluiten!!

**knijpt er weer tussenuit**

15. Dani2010

Dani2010 Actief lid

18 mrt 2013
    316
    0
    0
    NULL
    NULL
    Teardrop gefeliciteerd!!!!! Super!!!!

Bedankt voor alle lieve berichtjes. Mijn moeder heeft gisteren al eea met nicht besproken. Heb haar nog even via whatsapp gesproken en ze zegt dat ze straks langskomt!! Voelde me echt niet goed gisteren dus heb voor mij zelf gekozen. Niet dat heeft geholpen want als het zo nog ff doorgaat zet ik vriend buiten! Wordt stapel gek van m! Ga denk zo naar bed, dat lijkt me de beste oplossing haha..

16. Lindas87

Lindas87 Actief lid

16 apr 2013
    435
    0
    16
    Noord-Brabant
    Whaaaa! Yes! Gefeliciteerd teardrop!
    Heeft t toch geholpen dat strooien :D kom op anderen!

17. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Teardrop, gefeliciteerd! :D Gaat hard hier, nu kunnen we haast niet achterblijven he ;)

Dani, hoezo je vriend buiten zetten? Gaat het niet zo lekker?

18. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    TeardropppP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd! Hopen dat ook bij jou alles goed verlopen mag en veel geluk gewenst!
    Wie zijn er nu nog allemaal met mij niet!!! zwanger?
    heb t lijstje al ff niet gezien geloof ik?
    Amelien en whoppie jullie zijn next! haha Blomma jij miss oook!

Hier wel beetje blijven checken he meiden! Ik voel me beetje richting 'alleen achterblijven' gaan :) ook al zijn er nog meer niet zwanger, ik heb nog niet eens een cyclus!

Maar idd ik heb t lang volgehouden, maar maandag staat de afspraak met acupunctuur gepland om kwart over 3 's middags! Ik ben benieuwd en hoop dat het mn hormoonhuishouding weer terug in balans kan brengen... zo niet, dan wordt de dokter de volgende stap!

Veeel geluk met jullie zwangerschap! En de anderen die nog over zijn, succes!

Grtz

19. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dani hier kan je je hart luchten alst nodig is!! huggs

20. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Blomma: Bij jou ook spannend... misschien heb jij wel de volgende posi test over een paar dagen.

@ Whoppie: Had jij ook niet bijna je NOD?

@ Dani: Vriend buiten zetten??? Hoop dat je je gauw beter voelt meid.

@ Koesje: Leuk dat je even inbreekt. Schiet al op bij jou he... alweer bijna 10 weken...

Hier niks te melden eigenlijk. Ik kom hier alleen wat HCG van jullie jatten ;)

Deel Deze Pagina