Goo, 24 Jaar, 1e kindje, Nod 03/10 Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 03/10 Blomma, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 05/10 Amelien, 27 Jaar, 1e kindje, Nod 17/10 Zoumooizijn, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 21/10 Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod ? ZWANGER: Dani2010, 23 Jaar, 1e kindje Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje Lindas87, 26 jaar, 1e kindje Teardrop, 28 jaar, 3e kindje Ik heb het lijstje even opgesnord en de zwangere dames even verplaatst naar zwanger... Misschien leuk om jullie uitgerekende datums erbij te zetten?
Goo, 24 Jaar, 1e kindje, Nod 03/10 Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 03/10 Blomma, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 05/10 Amelien, 27 Jaar, 1e kindje, Nod 17/10 Zoumooizijn, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 21/10 Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod ? ZWANGER: Dani2010, 23 Jaar, 1e kindje, uitgeteld 22-04-2014 Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje Lindas87, 26 jaar, 1e kindje Teardrop, 28 jaar, 3e kindje
Goo, 24 Jaar, 1e kindje, Nod 03/10 Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 03/10 Blomma, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 05/10 Amelien, 27 Jaar, 1e kindje, Nod 17/10 Zoumooizijn, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 21/10 Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod ? ZWANGER: Dani2010, 23 Jaar, 1e kindje, uitgeteld 22-04-2014 Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje Lindas87, 26 jaar, 1e kindje, uitgerekend 10-06-2014 Teardrop, 28 jaar, 3e kindje[/QUOTE]
Ik bedacht mij vanacht dat het nu ineens best snel gaat hier!! Nu de laatste paar nog.. En juist voor hun; op het moment dat die van ons groter worden hebben jullie straks nog van die kleine friemeltjes!! Hier alles weer bedaard. Eens in de zoveel tijd kunnen vriend en ik gewoon niks van elkaar velen.. Dan botst dat een x goed en dan kunnen we er weer maanden tegenaan! Qua nicht, woensdag al eea met mijn moeder besproken en daarna smste ze mij. Ze zou gisteren langskomen maar smste om 2100 uur pas en dat vond ik te laat, eer ze dan hier zou zijn. Maar komt goed! Zo nog even werken en dan weekend!! Iemand al leuke plannen? Wij vanavond verjaardag en morgen een moeder-dochter dag en dan gaan we lekker de stad in!
@ whoppie & teardrop, ik zie dat jullie al een kindje hebben. Hebben jullie ervaring met een newborn fotoshoot?
Goo, 24 Jaar, 1e kindje, Nod 03/10 Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 03/10 Blomma, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 05/10 Amelien, 27 Jaar, 1e kindje, Nod 17/10 Zoumooizijn, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 21/10 Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod ? ZWANGER: Dani2010, 23 Jaar, 1e kindje, uitgeteld 22-04-2014 Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje Lindas87, 26 jaar, 1e kindje, uitgerekend 10-06-2014 Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, uitgerekend 13-06-2014 Vandaag cb test gedaan. Resultaat zwanger 2-3. Helemaal gaaf Dani Ik heb geen ervaring met een Newborn shoot helaas. Reageer later meer, nu snel huisje aan kant maken. Drukke dag voor de boeg
Helaas, ik ben ongesteld geworden gisteravond, of iig, wat druppels helderrood... Doet me toch wel wat... Rot geslapen, jankerig net in de auto... Wil me niet zo voelen. Kom op zeg, tis pas ronde drie... Maar toch, had op de een of andere manier wel gedacht al zwanger te zijn ofzo, stomme gedachte, maar goed.
@holidays Ik snap wel wat je bedoeld. Vrijwel iedereen heeft een cyclus en zijn halverwege de finish en voor jou gevoel sta je waarschijnlijk nog bij de start. Niet echt leuk. Knuffel voor jou! @amelien Hier heb je wat van mijn hcg! *vang! Hier verder nogsteeds ontzettend slecht in orde. Het lijkt wel een eeuwigheid te duren. Zou iemand voor mij mijn uitgerekende datum er bij kunnen zetten? Lukt niet via de telefoon. 06-06-2014 Oja Nog een leuk weetje.. Ons beebje is verwekt op vrijdag de 13e..... dat zal wat worden
Goo, 24 Jaar, 1e kindje, Nod 03/10 Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 03/10 Blomma, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 05/10 Amelien, 27 Jaar, 1e kindje, Nod 17/10 Zoumooizijn, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 21/10 Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod ? ZWANGER: Dani2010, 23 Jaar, 1e kindje, uitgerekend 22-04-2014 Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje, uitgerekend 06-06-2014 Lindas87, 26 jaar, 1e kindje, uitgerekend 10-06-2014 Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, uitgerekend 13-06-2014
Goo en whoppie al iets bekend? Spannend blomma, ik zie dat jij je nod morgen hebt! Ik ga voor je duimen
Ow mijn fout. Sorry Vervelend voor je dat je zo'n rot moment had. Ik hoop voor je dat je de volgende ronde twee hele mooie strepen gaat zien Dikke knuffel
Blomma, jammer zeg, nieuwe ronde nieuwe kansen, succes weer! Kiekeboe, tnx, ja zoiets idd, ik loop hier al een tijdje mee maar moet nog beginnen met kansen creëren Maar zolang jullie me hier niet vergeten komt het helemaal goed hahaha! Vrijdag de 13e wat geinig! Jullie geluksdag haha kiekeboe, lindas en teardrop. Zitten jullie al bij nieuwe topics van net zwanger? Hier ons ook op de hoogte houden he, Ik wil natuurlijk wel weten wie er als eerst bevalt! hahahaha! Grtzz
@ Blomma: Balen van je ongi! Je mag best even verdrietig zijn hoor. Is niet gek als je iets zo ontzettend graag wilt. @ Holidays: We zullen je niet vergeten hoor! Hier blij dat het weekend is. Drukke dag op het werk gehad, dus ging gelukkig snel voorbij. Verder weinig te melden. Zit vandaag op 3 DPO. Schiet echt niet op! Vertelde gisteren tegen manlief dat er hier nu 4 dames zwanger zijn, en dat ik blij ben voor iedereen maar dat ik ook wel een beetje jaloers ben. Toen zei hij dat hij het ook vervelend vond dat het nog niet gelukt was. Dat is echt de eerste keer dat hij zo iets zegt. Ik dacht dat hij er helemaal niet zo mee bezig was, maar blijkbaar dus wel. Doet me wel goed eigenlijk...
@Amelien; jullie tijd komt zeker nog wel meid! Wat een lieve opmerking van je vriend!! Natuurlijk is hij er mee bezig, neem althans aan dat je samen besloten hebt om te stoppen haha!
Blomma, balen zeg Amelien, lief van je vriend dat ie dat zo zegt! Ik merk hier wel dat manlief er steeds meer mee bezig is, we hebben het er vaker over dan in het begin. Hier moest ik vandaag van een vriendin op Facebook lezen dat ze eerder deze week bevallen was van hun 2e. Ze woont in het buitenland en het contact wordt hard minder. Ik heb in het begin vaak hele mails gestuurd en kreeg er dan amper reactie op. Dan vroeg ik een maand later nog maar is of ze mijn mail had gehad en dan reageerde ze nog is. Na een paar keer ondernam ik ook minder actie en het komt ook niet echt vanzelf van haar kant.. Dan merk je dus wel dat afstand wel lastig is, ik denk dat het gewoon dood bloed. Nu lekker weekend vieren, manlief is ook het hele weekend vrij en we hebben niks op de planning, heerlijk! De komende maanden ieder weekend druk met feestjes en verjaardagen..
Ah amelien is wel echt lief van je mannetje! Nu weet je echt dat hij er ook mee bezig is. En moet zeggen je zult zien net de maand dat je denkt t wordt niks is t raak. We hebben een hoop HCG gestrooid, nu moet t echt gaan lukken meid