Meiden, Nu pas tijd ff bij te lezen. Nog geen ongi gespot maar gister een omowitte test. Nu wacht ik maar even tot maandag, als dan nog geen ongi een testje kopen en dan maar weer eens kijken. Ik heb nog een klein btje hoop. (bij Lennox was t hetzelfde. Vrijdag negatief en maandag positief), maar wil niet teveel hopen. Dus Blomma ik snap je helemaal. Zo was mijn dag gister ook (ook al was er geen bloed, toch een omowitte test). Ff wat traantjes gelaten, maar voor mij is er dus nog een btje hoop. @Teardrop: gefeliciteerd!! Superleuk! @Amelien: Wat schattig van je vriend. De mijne is er net zo mee bezig als ik, die baalt dus ook steeds ontzettend. En dat jaloersige heb ik ook. Ik haat het, maar kan er niks aan doen dat het af en toe de kop op steekt. @holiday: hopelijk werkt het acupuncturen.. @zoumooizijn: vervelend dat zon vriendschap zo dood bloed, maar dat zie je idd vaker met lange afstanden helaas.
Ik duim voor je whoppie. Hoop op het allerbeste! Ik snap jullie frustratie heel goed. Had het zelf ook bij de eerste zwangeren. Terwijl ik pas bezig was. En dat dacht ik toen ook. . Joh kom op zeg, je bent net pas op gang. En jullie zijn zelfs nu al weer verder in de maanden. . En er zijn weer een hoop bij gekomen. Dus het is volkomen normaal en begrijpelijk! Ik duim in ieder geval nogsteeds hard mee voor de overgebleven dames. Dikke knuffel met hcg voor jullie!!!
amelien, ik snap je gevoel, ik had het ook een beetje, niet jaloers maar wel even van, ok hier wordt iedereen al best snel zwanger en ik moet nog beginnen met een cyclus dus sta nog aan t begin. Ik snap dat jij ook even gebaald heb hoor! aar ik duim ook voor jou en het is ook vast snel raak bij jou binnen nu en 3 maanden zoiezo! haha. Ja fijn dat je nu bevestiging hebt dat je vriend ook mee leeft, kan ook bijna niet anders, maar mannen zijn gwn anders haha. Whoppie, ik hoop met je mee voor je! Ook ik ff nog een testje gedaan maar meer omdat ik natuurlijk maandag naar de acupunctuur ga, dat ik niet toch zwanger zou zijn ofzow hahaha maar nee hoor, niet zwanger wat ik wel dacht maar zou zo stom zijn anders. Nu nog niet zenuwachtig maar denk maandag wel! hihi. Grtzz
@ Holidays: Ik snap jou gevoel ook wel. Spannend, maandag al naar de accupunctuur! @ Whoppie: Balen van de negatieve test. Maar we blijven duimen!
Thnx dames. Ik duim ook voor jullie... Jullie horen morgen of dinsdag wat het resultaat is van de test als ik niet ongi wordt.
We duimen voor je! Vanmorgen met wassen wat bloed en later met plassen ook. Flinke paniek, vk gebeld maar omdat meer rozig was, geen schrik nodig.. Vanmiddag was het weg.. Moet zeggen dat ik er toch nog niet helemaal gerust op ben..
@ Dani: Bah wat vervelend. Dat is inderdaad goed schrikken. Goed dat je meteen de vk hebt gebeld. Misschien een adertje gesprongen? Gelukkig is het nu weer weg. Hopelijk komt het niet opnieuw!
Meiden, even een hele dikke knuffel van mij!! Ook ik begrijp jullie gevoel heeeeeel erg goed!! Had zelf ook dat "jaloersige" als er iemand meldde zwanger te zijn. En nu ben ik het zelf ook. Natuurlijk superblij, maar tegelijkertijd steekt het me dat jullie nog bezig zijn en inderdaad holidays dat jij nog aan het begin staat. Hoop echt dat iedereen snel met goed nieuws mag komen! Dani, eng hè dat bloedverlies! Maar idd, het kan heel goed een gesprongen adertje zijn. Begrijp je gevoel wel van er niet gerust onder zijn. Vind het weer heel raar om zwanger te zijn. Heb nog steeds zere borsten, rommelende darmen en krampjes/steekjes. Dus de bekende kwaaltjes zeg maar. Ook af en toe misselijk. Verder probeer ik er niet teveel mee bezig te zijn nog. Ben zo bang dat ik me verspreek....hihi
Net vk geweest, had vanmorgen weer bloedverlies. Hebben nu voor het eerst het hartje gehoord!! Dolgelukkig dat hij 'het nog doet'! Woensdag hebben we de 2e echo!! Net met plassen was bloed weer weg.. Vind het vervelend en vreemd maar ben wel gerust gesteld door het horen van het hartje! Uitgetelde datum is waarschijnlijk pas 2604 ipv 2204. Ik wacht even echo en afspraak vk van volgende week af en dan zal ik het lijstje aanpassen!!
Teardrop, haha ja verspreken heb ik ook gedaan toen ik net gestopt was met de pil haha. Op een verjaardag, hele kamer vol hadden we het over stoppen met roken en ik zei stoppen met de pil ipv roken! stom! hahahah ik dacht ok nu weet iedereen t mn neefje vroeg toen nog oja? ik zo ja! Hij ja, echt? Ik ja over maandje misschien ofzow hahaha sjonge. Achjaa. Dani: Gelukkig is alles ok en heb je het hartje gehoord! Grtz
Haihai, Hoe is het met jullie? Mijn eerste acupunctuurervaring zit erop! Eerst stelt ze idd een aantal vragen en vertel je zelf wat dingetjes.. nou zelfs over de ontlasting hoevaak en hoe t eruit ziet ?? nouja zou ik zelf niet precies kunnen vertellen hahaha maar kzal dr eens op gaan letten Wat me wel opviel, ze bekeek even de tong nou ok, zal wel. maar daarna voelde ze aan mn pols en toen vroeg ze; ben je niet veel moe? En dat is eigenlijk ook wel zo, soms voel ik me idd heel moe soms bij een hele dag werk ok maar soms ook als ik vrij ben, dus dat was wel interessant..! Toen even een korte behandeling van een paar naalden en wat dingetjes in mn oor. Omdat ze volgende week vakantie heeft en ze in het begin elke week een afspraak wil maken (is dan wel ff duur maar hopelijk met een goed resultaat, als je aanvullend verzekerd ben is het beter te doen denk) Ook krijg ik nog wat natuurlijke kruiden thuis gestuurd voor als thee te drinken. Ook moet ik op mn voeding letten wanneer ik me moe voel wat ik dan gegeten heb, ze denkt dat het daar mee te maken heeft dat ik moe ben. Maar verder is het natuurlijk even afwachten of mn cyclus op gang gaat komen dat kan ik nu nog niet zeggen. Ik zal jullie op de hoogte houden naar mn vorderingen hopelijk! Kheb de 21e weer een afspraak! Ben benieuwd dan zal ik wel veel meer naalden krijgen denk, nu ware t r alleen n paar in voet en been. Je voelt wel even het prikje vd naald maar is niet heel erg ofzo vind ik, de een voel je iets meer dan de ander. En dan voel je wel even een soort stroming ofzow dat schijnt dan je energieverplaatsing te zijn of iets en doet geen zeer ofzow verder voel je niks! Naalden eruit halen voel je bijna niet. Dan zijn je op de hoogte van mijn eerste ervaringen hihi. Grtzzz
Holiday: fijn dat je eerste ervaring goed was... Hopelijk gaat het helpen. Hier een omowitte test, dus even niet happy. Ik snap er ook helemaal niks van.
@ Dani: Vervelend dat je steeds dat bloedverlies hebt. Gelukkig heeft de vk je gerust kunnen stellen en kunnen jullie woensdag jullie kleintje lekker bewonderen. @ Holidays: Ik vind het heel vaag klinken haha maar wie weet ?! Ik hoop dat het iets voor je doet. Fijn dat het in ieder geval geen pijn doet. Ben benieuwd hoe het verder gaat verlopen. @ Whoppie: Balen zeg! Hier vandaag ineens heel veel witte afscheiding (sorry), dat even dat ik ongi was, voelde het gewoon lopen. Ik heb dat eigenlijk nooit. Ooit vlak voor ongi. Maar ik zit nu pas op 6 DPO. Beetje vreemd. Verder al een paar dagen steeds kleine steekjes/krampjes in onderbuik. We wachten maar weer af
Whoppie; balen Amelien; je afscheiding kan ik weinig over zeggen, lijkt me gek als je t zo voelt lopen maja. En ja het klinkt apart maar wie weet idd! Ik wacht het weer een tijdje af en als dit niet lijkt te werken ga ik pas naar de huisarts. Mn zus doet ook wel is acupunctuur en die zweert erbij en mn vader ook en daar merk je wel wat veranderingen aan dus ja. Ik sta er vrij nuchter in van we zien wel of het voor mij gaat werken of niet. Ik zal er iig niet omheen draaien. Dus ik hou jullie op de hoogte.
Holidays Klinkt als een goede eerste ervaring. Fijn dat het geen pijn doet. Die energiestroom klinkt wel bekend. Ben heel erg benieuwd. Hoop echt dat het je gaat helpen! Haha, leuk die versprekingen! Tijdje terug (ronde 2 was dat geloof ik) hadden we het met een nichtje over aangifte doen en erkenning e.d. Toen riep ik dus doodleuk door de kamer ja dat krijgen wij ook allemaal weer. Maar er reageerde niemand op, dus volgens mij viel het kwartje niet haha. Whoppie Niet leuk zo'n omo witte test Knuf! Dani Fijn dat jullie het hartje hebben gehoord. Dat neemt toch wel zorg weg. Nog een weekje voor de echo....spannend! Hopelijk blijft het bloedverlies nu weg.
Thnx dames... Nog niet ongi. Dus er blijft nog een klein btje hoop. Helaas klamp ik me daar nu aan vast. Dani: fijn dat je het hartje weer even hebt gehoord. Dat geeft lekker wat rust.