@ Whoppie: Wat raar zeg. En dit was net de maand dat je geen ovutesten gebruikt hebt toch?! Dat is wel balen zeg! Weet je ook niet wanneer je ongi eigenlijk zou moeten komen...
Vanmiddag echo gehad en alles is goed. Ik snap nu de term van springen in je buik! Wat een drukte haha.. Geen idee waar bloedverlies van kwam/komt, maar baby is goed en dat vind ik het belangrijkste..
Goo, 24 Jaar, 1e kindje, Nod 03/10 Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 03/10 Blomma, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 05/10 Amelien, 27 Jaar, 1e kindje, Nod 17/10 Zoumooizijn, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 21/10 Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod ? ZWANGER: Dani2010, 23 Jaar, 1e kindje, uitgerekend 26-04-2014 Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje, uitgerekend 06-06-2014 Lindas87, 26 jaar, 1e kindje, uitgerekend 10-06-2014 Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, uitgerekend 13-06-2014 Even aangepast.. Uitgerekende datum is wat later..
Whoppie, vervelend hoor. En idd, precies een maand zonder ovu testjes....hopelijk weet je snel meer. Dani, fijn dat alles er goed uit zag. Nu gaan genieten! Verder alles goed met iedereen? Hier nog weinig te melden. Heb de gebruikelijke kwaaltjes nog. Niet overdreven aanwezig, maar ze zijn er. Misschien ga ik vandaag de vk bellen voor een afspraak. Even kijken hoe de dag loopt.
Oh teardrop, dat jij het geduld hebt om te wachten! Wat goed van je! Ik was veel te nieuwsgierig!! Ik bedenk mij trouwens dat het jouw 3e kindje al is.. Maar het blijft toch spannend denk ik!! Weten de kids al dat er een broertje of zusje bij komt? @ alle zwangere dames; hoe doen jullie dat met namen? Weet je die al lang of nog helemaal blanco? Wij weten de jongensnaam al ongeveer 3 jaar (ik hoorde m en was verkocht). Meisjes naam heeft even geduurd maar zijn we nu wel uit. Mijn nummer 1 vindt vriend verschrikkelijk, dus nu een hele leuke compromis!! Enne, willen jullie weten wat het gaat worden? Waarom wel of waarom niet? Wij niet (al heb ik soms kriebels uit nieuwsgierigheid) en simpelweg omdat ik het te moeilijk vind om voor me te houden en ik absoluut niet wil dat iedereen het weet. En dan daarbij, het lijkt me zo magisch als zo'n - iemand die de bevalling doet - zegt "het is een jongen/meid'
@dani: fijn dat het allemaal goed was. @teardrop: idd vk een keer bellen voor een afspraak... Leuk dan weet je wanneer de echo is. Hie eerste bloed gespot. Tis maar en druppel, maar dan zal t wel komen. Echt heel raar. Nu precies een week over tijd en idd in de erste maand zonder ovutesten. Maar zou erg raar zijn als mn ei nu ineens een hele week later was, terwijl ie normaal echt regelmatig is. AL een maand of 6 nu...
Dani, het is inderdaad ons derde kindje. Tussen de kids in heb ik een missed abortion gehad, dus denk dat ik daardoor wel wat nuchterder ben geworden en het rustiger aan doe. Jongensnaam staat al vast sinds onze 1ste zwangerschap. Waren we het meteen over eens. Bij onze meiden heeft mijn vriend de namen aangedragen, dus hopelijk dit keer een naam die ik kies. Helaas valt mijn nr1 naam al af Vriendlief wil m niet.....zucht hihi Maak me er niet druk om. We waren er altijd ruim op tijd uit Geslacht wisten we bij allebei onze meiden, maar bij de eerste hebben we het verteld en bij de tweede niet. Dit keer denk ik dat we weer gaan kijken en het niet vertellen, of we laten het dit keer voor onszelf ook een geheim. Durf het nog niet met zekerheid te zeggen haha. Het blijft in ieder geval voor de buitenwereld wel geheim.
Hai, Whoppie, jammer weer en gek hé die cyclussen majaa. Ik heb nog geen namen, wel is rond gekeken maar vind het zo moeilijk! Dus ga ik dat maar weer is doen als ik me verveel of als ik zwanger ben haha. En of ik het zou willen, nou op dit moment zeg ik nee en mn vrien wilt t wel weten.. dusja even zien. ook mij lijkt het wel spannend het pas te weten net na een heftige bevalling, iets extra denk ofzow kweeni. Maja zeg ik nu wie weet veranderd dat nog haha. Grtzz
Whoppie, balen zeg Dani, fijn dat alles goed was! Lijkt me zo bijzonder om het hartje te horen. Holidays, ik ben benieuwd hoe het afloopt met de acupunctuur! Namen, denken we nog niet over na, heb er wel een paar in mijn hoofd die ik mooi vind, maar nog niet serieus over gehad verder, eerst maar is zwanger worden. We willen wel beide weten wat het wordt, over alle fronten gezien is het veel makkelijker om het te weten Mijn collega had de 1e echo met zijn vrouw en ze hadden besloten om nr 2 geheim te houden. Nog geen 5 minuten was ie weer terug op het werk en hij versprak zich al Hier had ik net een posi ovutest, gisteravond geklust, morgenavond nog maar een keer en dan kunnen we weer wachten
@ Whoppie: Bah... balen zeg! Heel raar ook inderdaad! @ Zoumooizijn: Klus ze @ Namen: Wij hebben al wel een lijstje met namen (eigenlijk al een paar jaar). Vooral meisjesnamen in overvloed. Jongensnamen vind ik een stuk moeilijker. Meisjesnaam staat voor nu vast, maar kan goed nog wisselen als ik eenmaal zwanger ben en er echt over MOET nadenken... Hier heb ik voor deze maand weinig hoop. Veel te weinig geklust en ook totaal geen kwaaltjes. Ik zal zondag of maandag wel ongi worden...
whoppie balen zeg! Hopen dat je ongi snel voorbij is, zodat je snel weer verder kunt. amelien hoeft niks te zeggen hoeveel je geklust hebt. Er is maar 1 zaadje nodig en kwaaltjes? Die had ik ook niet toen. Had t ook niet verwacht toen positief te testen. Maar heb nog steeds maar weinig kwaaltjes dus er is nog hoop voor jou Succes zoumooizijn!
@ Linda: Ik hoop dat je gelijk hebt, maar het zou wel echt een wonder zijn. Ik heb er een hard hoofd in.
Vanmorgen wakker geworden met flinke buikkrampen. Normaal word ik een uurtje na de eerste (echte) krampen ongesteld. Maar tot nu toe nog geen bloed gespot. Zit ook pas op 11 DPO dus is wel vroeg (normaal word ik op 13 DPO ongi). Maar weer afwachten. Maar ik denk dat ongi onderweg is.
@amelien: hopelijk zijn de krampen een kwaaltje en geen ongi. Deze ronde maar ovutesten en tempen. Eens kijken hoe mn cyclus deze maand is. @namen: hier nog een meisjesnaam van Lennox. Ik vind het een supernaam. Heel stoer. Ik weet alleen niet of ik m durf te geven. Verder heel veel namen op mn lijstje... Maar eerst maar eens zwanger worden. @geslacht: bij lennox wisten we het en vond het heel fijn. Bij een tweede wil ik t zeker ook weten en verder wist iedereen het ook. Vond ik ook handig. Kan je je niet verspreken...
Stilletjes hier! Iedereen een goed weekend gehad? Ik heb vanmorgen de vk gebeld. Ik mag 6 november langskomen voor de intake. Dan ben ik bijna 9 weken. Ze heeft niet gesproken over een evt echo ivm de m.a. bij de tweede zwangerschap. Dus verwacht die ook niet te krijgen nu. Zal wel gewoon de 12 weken echo worden. Ook wordt er dan nog niet geluisterd naar het hartje, want dat zou nog te vroeg zijn zei ze. Heb deze zwangerschap met vlagen "last" van misselijkheid. Dat had ik bij de m.a. ook, dus hoop niet dat het een slecht teken is. Nog 2 maandjes, dan hebben we de echo wel gehad vermoed ik.
hey teardrop. Nice update succes. Mij alles goed hoor, druk weekend gehad en nog steeds door aan het tellen en wachten of ik ooit onge word haha. ik moet de 21e weer voor acupunctuur. Zit nu op dag 126 ofzow. Grtz voor nu.
@ Teardrop: Ik kan me zorgen dat je je zorgen maakt als je kwaaltjes nu hetzelfde zijn als bij de MA. Maar ik weet zeker dat deze keer alles goed gaat. Klinkt al dichtbij 6 november. 9 weken dan alweer. Heb je iets om naartoe te leven @ Holidays: Jeetje dag 126 pfff... das gewoon ruim 4 maanden!!! Hier vandaag ongi geworden. Had het wel verwacht, maar stiekem toch nog hoop. Maar goed... we gaan gewoon maar weer door naar ronde 6. Deze keer maar een cyclus van 24 dagen. Echt regelmatig is het niet te noemen. Maar ze zijn in ieder geval kort, daar ben ik al erg blij mee.