Goo, 24 Jaar, 1e kindje, Nod 03/10 Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 03/10 Blomma, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 05/10 Zoumooizijn, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 21/10 Amelien, 27 Jaar, 1e kindje, Nod 09/11 Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod ? ZWANGER: Dani2010, 23 Jaar, 1e kindje, uitgerekend 26-04-2014 Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje, uitgerekend 06-06-2014 Lindas87, 26 jaar, 1e kindje, uitgerekend 10-06-2014 Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, uitgerekend 13-06-2014
jammer amelien! ronde 6 alweer. Ik zou blij zijn als mijn rondes eens gaan beginnen, maar als je 6 rondes er mee bezig ben en t is nog niet raak zal dat soms ook wel erg jammer zijn maar het komt vast ook snel dat het raak is succes weer deze ronde.
Amelien, balen dat je toch weer ongi bent. Hopelijk deze ronde dan wél raak. Ja ik heb wat om naar toe te leven. Maar denk dat ik pas na de 12 weken echo echt kan gaan genieten (mits de echo goed is natuurlijk). Op de één of andere manier lukt het nu nog niet. (Zelfbescherming?) Heb ook nog niet echt de drang om het tegen iedereen te vertellen... Holidays, in jouw geval hoop ik echt dat je nu snel ongi gaat worden. Duimen dat de acupunctuur gaat helpen. En als de ongi eenmaal door is, ook hopen dat het geen al te lange cycli blijven. Ga maar eens aan het werk hier. Heb helemaal geen zin. Heb al 2,5 week last van kriebelhoest waardoor ik stukken minder slaap. Zou het liefste naar huis gaan en me bed in duiken hihi
Dag allen, Daar ben ik weer.. heb het een tijdje erg druk gehad! maar nu weer volop aan de klets! Mijn NOD is nu 28-10. Maar houd het nog even op 32 dagen.. Zit nu op dag 20 en moet nog wel twee weken voordat ik kan testen. Hoe is het met iedereen hier? Zijn al een aantal zwanger zie ik! Gefeliciteerd! Dani2010, Linda87, Kiekeboe4 & Teardrop! Dani2010 je echo was goed gegaan he? Lijkt me een geweldig moment op je kleine te zien! Holidays nog steeds geen ongesteldheid te bekennen? Wat zal dit frustrerend voor je zijn.. Hoop voor je dat het nu dan wel eens mag komen! Ik duim voor je!
Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 03/10 Blomma, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 05/10 Zoumooizijn, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 21/10 Goo, 24 Jaar, 1e kindje, Nod 28/10 Amelien, 27 Jaar, 1e kindje, Nod 09/11 Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod ? ZWANGER: Dani2010, 23 Jaar, 1e kindje, uitgerekend 26-04-2014 Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje, uitgerekend 06-06-2014 Lindas87, 26 jaar, 1e kindje, uitgerekend 10-06-2014 Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, uitgerekend 13-06-2014
@ Teardrop: Ik kan me voorstellen dat je pas gerustgesteld bent na de eerste echo. Die MA blijft toch in je hoofd hangen. Hoop voor je dat de tijd een beetje snel gaat tot die tijd. Kun je daarna lekker gaan genieten. @ Goo: Lang niet gezien Hier alles goed. Alleen veel last van ongi. Zal blij zijn als het weer achter de rug is. Bah! Verder krijg is steeds vaker het sterke gevoel dat er iets niet goed zit. Ik weet dat we pas in ronde 6 zitten en ik van het positieve uit moet gaan. Maar op de 1 of andere manier komt dat gevoel steeds weer terug. Ik heb al een paar jaar een hele sterke kinderwens, en heb "gewacht" tot mijn man er ook klaar voor was. Nu baal ik wel eens dat we niet eerder begonnen zijn.
hai Goo, hé hé daar ben je weer haha. Amelien, misschien heeft je gevoel gelijk, doen wat je denkt dat goed is (huisarts of wat dan ook). Verder is er natuurlijk veel tegenwoordig wat ze kunnen doen om te helpen, dus ik denk dat je kinderwens wel vervuld gaat worden hoor, hopelijk op de normale manier en anders misschien op een andere manier. Dat je gewacht heb op je vriend is normaal en goed. Jullie kindje komt vast ook. Bij mij zit er misschien ook wel wat niet goed. Ik weet het niet maar ik kan dan ook goed mn kinderwens verplaatsen naar - het gaat wat langer duren en dat is ook goed- en hopelijk ook op de normale manier en anders dan anders, de tijd zal het leren. Succes en misschien valt het allemaal best mee hoor! Je wordt wel normaal onge enzo dus half jaar tot een jaar is normaal hé. knuff.
hihi ja i'm back! Amelien! Ben je al lang ongi of zijn dit de eerste dagen weer? Ik heb er gelukkig niet echt last van. En ben ook maar 3 dagen ongi 4de dag is het bijna weer weg. Had het wel erg anders verwacht. (net als hoe het was voor dat ik met de pil begon) Holidays ja dat is ook zo tijd zal het leren.. maar hoop toch dat het wat sneller bij je ging.. Maar we houden de hoop! En positief blijven natuurlijk.
Hee meiden, Heb klein weekje niet gereageerd omdat ik het even niet trok. Afgelopen woensdag dacht ik na de goede echo eindelijk te kunne genieten.. Totdat mijn ouders savonds vertelden te gaan scheiden.. Dat kwam echt als een klap. Oké, hun relatie is verre van perfect, maar juist nu met een eerste kleinkind op komst had ik dit niet aan zien komen.. Vooral voor ons kindje vind ik het erg! Schoonouders zijn ook gescheiden en mijn opa en oma ook. Dus alle opa's en oma's straks wonen apart! Wat doet dat met zijn beeld over volwassenen? Ik zelf heb er ondertussen al enige vrede mee.. Als ze beide er gelukkiger van worden, dan is het misschien wel een goede stap. Qua baby alles goed. Ondanks mijn toch al te dikke buik, heb ik wel het idee dat de vorm begint de veranderen naar baby buik! Zometeen standaard bezoek aan verloskundige! Gelukkig geen bloedverlies meer gehad! Hebben alleen paar standaard vragen qua erkennen enzo. Ik reageer later even op al jullie berichten meiden! ❤️ In ieder geval; succes allemaal met de babies en het maken!
@Goo; leuk dat je weer terug bent! @Amelien; wat een vervelend gevoel!! Waarom ga je niet even voor de zekerheid langs de huisarts? Het kan nooit geen kwaad! Laat ik weet zeker dat het helemaal goed komt met jullie! @Holidays; en merk je al enig verschil met de acupunctuur? Wanneer moet je weer??
de 21e ga ik voor de 2e keer en net met kruiden begonnen... nog geen onge hoor morgen dag 130. vervelend van je ouders zeg nooit leuk. sterkte. Fijn dat de zwangerschap goed verloopt. Grtzzz
Amelien, balen! Als je het gevoel hebt dat er iets mis ik zou ik niet te lang wachten met naar de huisarts gaan. Ik vraag me alleen af of ze zo snel al iets doen.. Maar dan is het iig bekend bij je dokter.. Dani, wat erg dat je ouders gaan scheiden! Kan me voorstellen dat je dat even een plekje moet geven.. Hoe lang zijn ze bij elkaar?
Thnx voor jullie opbeurende woorden meiden... Doet me goed. Van de ene kant wil ik heel graag weten of mijn gevoel juist is. Aan de andere kant ook niet. Ik wacht gewoon af tot we een jaar bezig zijn. Ik geloof niet dat ze eerder al wat gaan doen. En terecht, want waarschijnlijk is er helemaal niks aan de hand. Dan kunnen ze iedereen wel gaan onderzoeken. Met mijn cyclussen lijkt in ieder geval niks mis. Ik heb korte cyclussen en elke keer nog een eisprong gevonden. Ik moet ook niet zeuren, want zo lang zijn we helemaal nog niet bezig. Maar voor mijn gevoel mag het nu eindelijk (na 3 jaar wachten) en lukt het niet. Misschien zie ik het nu ook wel zo omdat ik ongi ben. Volgende week kan ik de boel misschien weer wat beter relativeren... @ Dani: Bah wat een naar nieuws. Ik kan me je gevoel wel voorstellen. Maar als ze gelukkiger zijn zonder elkaar is het waarschijnlijk wel beter. Sterkte meid!
Goo, welkom terug! Amelien, als je gevoel zegt dat er iets niet helemaal goed zit, zou ik even contact opnemen met de h.a. Misschien doen ze er idd nog niets mee, maar het kan geen kwaad om het in ieder geval even te melden Dani, balen van je ouders. En jammer voor de kleine, maar idd als ze er gelukkiger van worden is het in ieder geval geen verkeerde keuze Sterkte! Hier gisteren de zwangerschap aan de schoonouders verteld. Hadden rotnieuws gekregen ivm schoonvader (een gezwel die de alvleesklier afknelt, nu ct scan, operatie enz...), dus ze konden wel een opstekertje gebruiken. Ze vinden het erg leuk en hopelijk is het voor mijn schoonvader een oppepper om door te zetten.... Denk dat we het mijn ouders dan ook binnenkort gaan vertellen. En ik ga me ook opgeven voor mvm. Wilde het niet doen omdat mijn schoonmoeder bij mij oppast, maar nu ze het weten maakt het natuurlijk niet meer uit als ze de bussen zien
Hoi dames, Ook paar dagen niet geweest. Vandaag begonnen met ovutestjes. Is pas dag acht. Maar ik weet niet hoe mn cyclus is, dus gewoon maar vroeg beginnen. @dani: vervelend zeg. Maar ik spreek uit ervaring. Als ze zo gelukkiger zijn, dan is het echt beter. Ook voor jouw kindje straks. En jij gaat je kindje toch gewoon laten zien hoe gelukkig je in een relatie kan zijn! @goo: welcome back! @amelien: balen zeg... ik snap je helemaal. Ik heb soms ook het gevoel dat er iets mis is. Maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet. En voor je een jaar bezig bent doen huisartsen meestal niets. Kan je wel een tip geven. Zorg dat je alvast gaat tempen. Meestal zeggen ha dat je nog even moet tempen (als t na een jaar nog niet gelukt is). Dus dan ben je weer een paar maanden verder. Vanaf deze ronde ga ik ook tempen. Mocht het na een jaar dan niet gelukt zijn, heb ik iig iets om te laten zien. Ik ga er niet van uit dat het niet gaat lukken, maar gewoon voor de zekerheid. Het kan iig geen kwaad!
@ Whoppie: Thnx voor de tip. Ik had dat zelf ook al bedacht, en heb bij mijn laatste bestelling ovutesten al een thermometer mee besteld. Ik wil gaan tempen vanaf ronde 6 (volgende ronde dus). Verder weet ik niet zo goed welke cyclusdag ik nu zal beginnen met ovutesten. Ik begin normaal op dag 10. Maar afgelopen cyclus was mijn test op die dag al bijna positief. Dag 11 helemaal positief. Misschien al op dag 8 beginnen? Wat zouden jullie doen?
Teardrop, hoe heb jij die banner in je handtekening gekregen? Ben er gisteren super lang mee bezig geweest, maar lukt me echt niet!!