In juni 2013 ervoor gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door senta, 17 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Amelien, ik zou dan ook op dag 8 beginnen. Succes!

Hier morgen uitslag van de ct scan van mijn sv. Hopelijk valt het nieuws niet al te veel tegen...

Afgelopen vrijdag hebben we mijn ouders de zwangerschap dmv een foto meegedeeld. Ik had babysokjes gekregen via de post en heb toen een foto gemaakt met van ieder van ons een paar sokken en de babysokjes erbij. Daarna met fotobewerking alle geboortejaren erbij gezet en bij de babysokjes 2014. Het kwartje viel binnen 10 seconden haha. Erg leuke reactie gekregen. Ze hadden het nog niet verwacht, maar zijn super blij :)

2. Dani2010

Dani2010 Actief lid

18 mrt 2013
    316
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat het gelukt is!! Dankjewel teardrop!!
    We duimen voor je dat de scan van sv geen slecht nieuws met zich mee brengt!
    Wat een originele en leuke manier om te vertellen zeg! Ben heel benieuwd naar die foto haha!

Hier begint alles op z'n plekje te vallen. Buik begint volgens mij ronder te worden (naast alleen dik haha). Plannen voor babykamer zijn gemaakt maar eerst de voortuin doen! Staat nu een stomme heg (stond er al toen we huis kochten) en dan past de kinderwagen er niet door (heg loopt in een bochtje/kronkel)!
    Heb vannacht voor 2e keer gedroomd dat we een zoontje hebben! Ben zo benieuwd of dat wat betekend!! Jongetje lijkt me zo leuk!!

3. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Dani: Ben benieuwd of je droom werkelijkheid is. 50 % kans he ;) Leuk dat jullie al plannen hebben voor de babykamer, en dat je buikje nu echt vorm gaat krijgen! :D

@ Teardrop: Ik duim voor een goede uitslag van de scan.

Hier vandaag (dag 8) eerste ovutest gedaan. Nog weinig op te zien, dus in ieder geval op tijd begonnen deze ronde ;)

4. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai heb weinig te melden maar als ik wat type ben ik weer bij op de juiste bladzijde zeg maar. haha.

Gister naar acupunctuur geweest. Maar nog geen onge, zit nu op dag 135 ofzoiets. Ik raak soms de tel een beetje kwijt hahaha.

Grtz.

5. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Holidays: Kan me voorstellen dat je de tel kwijtraakt :(. Hoe was het bij de acupunctuur?

6. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja goed hoor, naaldjes in bovenkant voet,onderbeen, buik en polsen. Valt wel mee, nu hopen dat t is wat gaat doen, ben ook al braaf aan de kruiden de laatste tijd. maja ik wacht t n paar maandjes af anders is de next stap de dokter!

Grtzz

7. Goo

Goo Bekend lid

24 jan 2013
    791
    0
    16
    Holidays ik hoop dat de acupuntuur/kruiden gaan helpen en dat je eindelijk ongi word.

Ik heb ook niet echt veel te melden! Zit nu op dag 28 en moet nog 5 dagen wachten voor mn NOD.. Spannend!!! Hou jullie op de hoogte.

8. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goo, al een gevoel of het raak kan zijn? Spannend hoor!

Holidays, snap heel goed dat je de tel een beetje kwijt raakt. Zou erg lekker zijn als de acupunctuur en de kruiden gaan helpen.

Amelien, ruim op tijd voor je ei dus. Niet te missen deze ronde denk ik :)

Dani, ben benieuwd of je voorspellende dromen hebt ;)
    Heb de foto erbij gezet :D

Gisteren uitslag gehad van de scan. Het gaat om een goedaardig gezwel en er zijn geen uitzaaiingen. Goed nieuws dus gelukkig. Vandaag is er overleg met de artsen en dan krijgen we morgen te horen of het gezwel operatief te verwijderen is of dat hij toch aan de chemo moet...

Verder hier alles goed. Nog steeds gevoelige borsten, misselijk en overdreven moe. Hopelijk een teken dat het goed zit.
    Morgen komt de vrouw van Moeder voor Moeders langs. Toch weer spannend om een test te doen haha.

Zo hebben we het aan mijn ouders verteld:

Bijgevoegde bestanden:

• 111.jpg
      111.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,5 KB
      Weergaven:
      2
  9. Dani2010

Dani2010 Actief lid

18 mrt 2013
    316
    0
    0
    NULL
    NULL
    Teardrop; leuke foto! Echt een origineel idee!!
    Wat fijn dat de scan goed is! Dan kunnen jullie je nu gaan richten op de zwangerschap! Gelukkig maar!

Holidays; Ik vind het zo goed van je dat je zo vrolijk blijft! Ik duim echt voor je dat de acupunctuur gaat werken.. Vele anderen zouden gillend gek zijn geworden in jouw situatie.

Hier alles goed. Laatste dagen na ontbijt echt enorme braak neigingen, ongeacht of ik brood, yoghurt of een glas melk eet of drink. Gelukkig begint het moe zijn ook echt af te nemen! Alleen nog soms wat kortademig..
    Kan niet wachten op de 20wkn echo om zekerheid te krijgen dat baby gezond is! (Ivm erfelijkheid binnen het gezin) We gaan er in ieder geval wel van uit. Ruim optijd begonnen met foliumxuur en nu dagelijks gravitamon vitaminen...

10. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Hoi Dames!

Om ook jullie op de hoogte te houden, want ja ik lees nog gewoon mee:D

Vandaag op het werk erg geschrokken. Tijdens het plassen zag ik dat er stolsels in de toilet lagen en toen ik afveegde (sorry:p) had ik wat bloedverlies.

Nou kan dat normaal zijn als je bijvoorbeeld gemeenschap hebt gehad e.d. maargoed, nee ik zat op mijn werk. :$

Ik heb dus de verloskundige gebeld voor advies. Zij wilde dat ik even langskwam. Eerder dan verwacht natuurlijk want ik hoefde eigenlijk vrijdag pas te komen. Nou we hebben onze eerste echo gehad en het hartje klopte mooi! Dus gelukkig is alles goed met de kleine spruit.

Hoe gaat het met jullie?

11. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Kiekeboe: Wat schrikken zeg! Gelukkig gaat alles goed met de kleine. Fijn dat je het hartje hebt zien kloppen! :D

@ Teardrop: Fijn dat de uitslag goed was bij de scan. Een hele opluchting. En wat leuk, die foto met die sokken hahaha... Hoe verzin je het.

@ Dani: Nog even spannend tot de 20 weken echo dus. Wat zit er in de familie? Vervelend dat je zo misselijk bent. Wel fijn dat de vermoeidheid wat begint af te nemen.

Hier weinig te melden. Vandaag buikpijn zoals ik bij eisprong altijd heb. Maar zit pas op dag 10 en heb nog geen positieve ovutest gehad, dus zal wel iets anders zijn. Vanavond voor de zekerheid maar wel even een klusje doen ;)

12. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    goo, spannend bijna nod. ben je de volgende die zich bij de zwangeren kan toevoegen? haha.
    teardrop, leuke foto, en gelukkig goed nieuws gehad.
    Dani, ja komt denk omdat ik me nog steeds ook goed vermaak zonder kinderen, het dus niet een -moetzosnelmogelijkalsdatkandingis- hahaha ik zie ook nog de voordelen van niet zwanger zijn vandaar maar toch wil ik dat mn cyclus weer op gang komt gewoon een fijner idee. En ik heb ook wel is mn momenten hoor dat ik het wel is zat ben maar over t algemeen gaat t wel prima.. Maar mn vriend is er wel echt aan toe hij vind het vervelend dat mn cyclus zo lang op zich laat wachten maja niks aan te doen, hij is natuurlijk 10 jaar ouder. Ik bijna 28 hij bijna 38. dusja. Gelukkig dat alles goed gaat! Houden zo ;)
    Kiekeboe, leuk van je te horen. Even schrikken maar gelukkig is alles goed, je moet er toch niet aan denken dat het opeens anders loopt hé.

Grtz weer voor nu!

13. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @kiekeboe: fijn dat alles goed was. Kan me voorstellen dat je schrikt.

@amelien: mm misschien gewoon buikpijn? haha. kan ook natuurlijk. Maar klussen kan geen kwaad.

@teardrop: leuk idee.. en fijn dat de scan goed was.

@holiday: kan me van je vriend voorstellen dat hij dan iets meer hoopt dat je yclus goed op gang komt.

Hier gister positieve ovutest gehad, dus geklust en vanavond en morgen ook maar. Hebben we m iig niet gemist. Ben nu ook aan het tempen, maar weet niet zo goe van hoe of wat. Ik hou het ff bij en kijk dan achteraf wel hoe het zit..

14. Dani2010

Dani2010 Actief lid

18 mrt 2013
    316
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kiekeboe; dat is schrikken zeg! Gelukkig kon je zo snel bij de vk terecht en heb je een mooie echo! Showen!!!!

@holidays; ja, dan snap ik dat je vriend er nog enigszins meer "haast" mee heeft als jij! Maar ik weet zeker dat het helemaal goed komt bij jullie!! Slikte je wel normaal altijd gewoon de pil, of had je prikpil oid? Hoorde vorige week van een vriendinnetje die een jaar na het stoppen met de pp ook nog niet ongesteld is..

@whoppie; ik vind dat altijd zo leuk klinken, klussen op het juiste moment. Ik zie dat echt altijd voor me! 😁

15. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    dani, ja normaal de pil, 9 jaar lang, altijd (op een keer of 2/3/4 na) netjes om de paar weken zo'n onge week ingelast enzo! Dusja kweet t ook niet. :)

16. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Holidays: Had je voor je met de pil startte altijd een regelmatige cyclus? Of weet je dat niet meer?

17. Dani2010

Dani2010 Actief lid

18 mrt 2013
    316
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vader is geboren met een open ruggetje. We hebben dit door clinisch genetica laten uitzoeken, hoe groot de kans is voor ons kindje. Bij is echt iets van 0,01 % meer als bij een 'normaal' gezin. Echter ben ik pas gerust gesteld na de echo! We moeten die echo wel op speciale afdeling laten maken van diagnostisch centrum. Weet niet of dat altijd met de 20wk echo is of niet..

18. Goo

Goo Bekend lid

24 jan 2013
    791
    0
    16
    @ Teardrop: Ik heb een aantal klachten .. of naja klachten die ook bij een menstruatie kunnen horen.
    Ik heb al dagen lichte menstruatie pijn/druk in mn gehele onder buik. Mijn handen en voeten zijn ijsblokken.. heel irritant!
    Maar voor de rest voel ik me oké.. heb alleen een zenuwachtig gevoel! Maar op zich geen testdrang.. wacht het rustig af.

* p.s. wat een leuke foto hoe jullie het hebben 'laten zien' dat jullie een kindje verwachten in 2014! Erg origineel!

@ Dani : Wat heerlijk dat je buik lekker gaat groeien..

Dromen.. ja he heerlijk zijn die dromen!
    Ik had dat een hele tijd geleden ook een droom. Met een wat ouder jongetje die mij als zijn mama riep. Ik was in shock in mn droom omdat ik tegen het jongetje reageerde dat ik zijn moeder niet was en dat we zijn echte mama wel zouden vinden samen.
    Ik hoop dat het voor jou uitkomt! Lijkt me dan zo bijzonder dan!

@ Holidays: Zeker weten spannend... heb al dagen een zenuwachtig gevoel... Hopelijk kan ik me bij de groep aansluiten !! Moet nog even geduld hebben.

@ Amelien! Vandaag flink aan de klus ;) succes!

19. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Wat een rust hier... Hoe is het met iedereen?

20. Goo

Goo Bekend lid

24 jan 2013
    791
    0
    16
    Ja enorm rustig... Met mij gaat het goed nog steeds die lichtelijke buikpijn maar dat komt omdat morgen m'n NOD is denk ik.Ik heb wel telkens koude rillingen over m'n lijf.
    Even wachten tot morgen! En dan een testje doen als nog niet ongi ben.

Deel Deze Pagina