Spannend Goo. Hier een vriendenweekend gehad. Kleine een nacht bij opa en een nacht bij oma en opa. Nu doodmoe op de bank. Lekker op tijd naar bed. Ik zit op t wachtbankje en duurt nog heel lang. Ei donderdag of vrijdag gehad. Dus nu maar wachten. Zondag weer een meet met de dames van de 15-31 december 2012 beebjes. Leuk!!
@ Goo: Spannend... ik duim voor geen ongi en een positieve test! @ Whoppie: Leuk zo'n meeting! Vervelend altijd die wachtbank he Hier ook weinig te melden. Wacht nog steeds op mijn ei. Nog geen positieve test gehad. Ik hoop morgen een positieve test te hebben. Anders word dit mijn langste cyclus.
Goo wauw! Gefeliciteerd, wat een knaller! Hier ook wachten op ei, maar duurt nog minimaal 2 weken.. Verder zit ik in de ziektewet, overspannen/oververmoeid.. Komt vooral door het werk, loop al te lang op mijn tenen daar en op een gegeven moment gaat dat fout. Dus eerst mezelf weer in balans krijgen en dan zien we wel weer verder. Ik hoop dat deze rust meehelpt met het zwanger worden.
Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 03/10 Blomma, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 05/10 Amelien, 27 Jaar, 1e kindje, Nod 17/10 Zoumooizijn, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 21/10 Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod ? ZWANGER: Dani2010, 23 Jaar, 1e kindje, uitgerekend 22-04-2014 Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje Uitgerekend 06-06-2014 Lindas87, 26 jaar, 1e kindje, uitgerekend 10-06-2014 Teardrop, 28 jaar, 3e kindje uitgerekend Goo, 24 Jaar, 1e kindje uitgerekend
Wat vervelend dat je in de ziektewet zit door je werk! Hier loop ik de laatste tijd ook gigantisch op mijn tenen, heel vervelend is dat! Hopelijk gaat het snel weer beter met je!
Goo, gefeliciteerd!! Duidelijke test hoor! Zoumooizijn, oei, das niet best meid. Rustig aan doen en inderdaad zorgen dat je nu eerst zelf weer in balans komt. Niet leuk als je op werk op je tenen moet lopen... Amelien, hopelijk snel een posi ovutest! Hier helaas te horen gekregen dat de tumor bij mijn sv niet goedaardig, maar toch kwaadaardig is. Gelukkig zit de tumor tussen de gal en de alvleesklier en niet ín de alvleesklier, want nu komt hij in ieder geval in aanmerking voor operatie. Hij staat op de spoedlijst en wordt binnen 3 weken geopereerd. Daarna is het afwachten of er niet toch nog ergens uitzaaiingen zitten.... Zwangerschap gaat goed denk ik haha. Begin steeds meer naar de echo toe te leven en ik heb nog niet eens een datum!! Misselijkheid is veel aanwezig (niet dat ik boven de pot hang, maar dat weeïge gevoel). Vandaag ook weer beetje erger dan afgelopen dagen. Hopelijk een goed teken. Inmiddels weten alle zussen en ouders het. Iedereen reageerde erg leuk en ze kunnen nu al niet wachten tot de kleine er is. Moeders voor moeders ben ik vorige week ook mee begonnen. Vond alleen de test aan de lichte kant. Bij de andere 2 keren dat ik mee deed had ik echt super duidelijke strepen. Dat maakt me af en toe beetje onzeker...
Gooo, Mooi kan je ook aansluiten bij de zwangeren, duidelijke test! Whoppie, amelien, zoumooizijn en blomma... nu wij nog (dag 141 voor mij en nog geen onge en zo ver ik weet ook niet zwanger) Zo weer naar acupunctuur, 3e x.. merk weinig.. dus kijk dit max 3 maanden aan en dan kap ik ermee haha dan ga ik langs HA. Grtz
@goo: gefeliciteerd! @zoumooizijn: vervelend zeg... Ik hoop dat je door de rust wat opknapt. @teardrop: kan me voorstellen dat t wat onzeker amakt. Zou ik ook hebben. Vervelend van je sv. Hopelijk komt ie goed door de operatie en knapt ie dan op. @amelien: meetings zijn idd erg leuk... kan je de andere beebs ook weer zien en vergelijken...
Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 06/11 Blomma, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 05/10 Amelien, 27 Jaar, 1e kindje, Nod 17/10 Zoumooizijn, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 21/10 Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod ? ZWANGER: Dani2010, 23 Jaar, 1e kindje, uitgerekend 22-04-2014 Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje Uitgerekend 06-06-2014 Lindas87, 26 jaar, 1e kindje, uitgerekend 10-06-2014 Teardrop, 28 jaar, 3e kindje uitgerekend Goo, 24 Jaar, 1e kindje uitgerekend
Goo; gefeliciteerd meid!! Wat een knaller!! Super gaaf! Teardrop; wat vervelend van sv! Helemaal omdat ze eerst roepen dat het goedaardig is! Heel veel sterkte de komende tijd, hier kan je altijd je hart luchten! Denk wel nog aan jezelf en jullie kindje(s)! Wel leuk om te lezen dat iedereen leuk reageerde! Zoumooizijn, vervelend dat het niet zo lekker loopt. Al helpt de rust misschien je lijf wel op gang en zit er snel een baby bij!' Hier lekker weekendje achter de rug! Zaterdag naar Peter Pan - the never ending story geweest in Ahoy samen met mama. Even fijn samen een dagje er tussen uit en niet aan alle nare dingen denken! Gisteren huis opgeruimd en vannacht is mijn vriend weer oom geworden van een (op de foto) heel schattig jongetje! Dus we kunnen alvast wat voor-knuffelen en weer even wennen aan zo'n kleintje aangezien alle neefjes en nichtjes nu toch al minimaal 1jaar zijn.. Nu weer aan het werk.. Weinig motivatie! Net even online paar zwangersleggings besteld.. Begint beetje te knellen allemaal..
@ goo: jeeej wat een knaller... gefeliciteerd meid! @ teardrop: toch nog slecht nieuws. Bah wat vervelend... hopelijk is het goed te behandelen en zijn er geen uitzaaiingen. @ zoumooizijn: hoop dat je snel lekkerder in je vel zit, en dat rust je goed doet. @ lijstje: volgens mij is dit een oude versie. Nod's kloppen niet en uitgerekende datum van teardrop is weg. Hier geen nieuws. Wacht nog steeds op positieve ovutest...
Blomma, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 05/10 Zoumooizijn, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 21/10 Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 06/11 Amelien, 27 Jaar, 1e kindje, Nod 12/11 Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod ? ZWANGER: Dani2010, 23 Jaar, 1e kindje, uitgerekend 26-04-2014 Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje, uitgerekend 06-06-2014 Lindas87, 26 jaar, 1e kindje, uitgerekend 10-06-2014 Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, uitgerekend 13-06-2014 Goo, 24 Jaar, 1e kindje, uitgerekend ...
Volgens mij was dit het recentste lijstje... Hier vandaag een vette positieve ovutest. Vanavond dus weer aan de klus... NOD maar vast 3 dagen opgeschoven, zal nog wel een dag of 2 bij komen...
Hey teardrop, balen zeg dat het toch niet zulk goed nieuws blijkt sterkte ermee. Nou amelien, jij next in het rijtje ( ik vandaag bij acu geweest en voel af en toe wat steekjes onderin mn buik, zou er wat gaan komen, of weeeeer niet.. nouja afwachten maar verder) grtz.
@ Holidays: Ik hoop het ook! Ik hoop dat die steekjes bij jou betekenen dat je ongi eraan komt. Zou tijd worden he
Ik vergeet voortaan alles! Ook sleutels! Dus nu zit ik in de voortuin te wachten tot vriend thuiskomt 😁
Holidays, hopen dat het steekjes zijn voor je ongi!! Dani, oh die zwangerschapsdementie......begint hier ook al....nú al! Amelien, hopelijk hebben jullie je ei goed benut. Wel fijn dat je zo'n knaller had op je ovutest