@ Amelien: hopelijk heb je over twee weken een mooie test in handen! @ Holidays: ik hoop dat de ongi nou eindelijk doorzet! Ik duim voor je! @ lijstje : Als het goed is mijn uitgerekende datum 7 juli 2014. Voel me heel erg goed. Ik heb alleen pijnlijke borsten en slaap heerlijk! Voor de rest geen enkele kwaal te bekennen!
@teardrop; nee, sleutels mogen mij gewoon niet. Die raken altijd kwijt, kan me niet anders herinneren als dat ik altijd heel m'n tas op z'n kop moet zetten voor die dingen! Buik begint nu echt te groeien.. Dus even wat extra broeken besteld! Hopelijk snel binnen! Ben de laatste dagen echt zo misselijk! Krijg uit het niets braakneigingen! Vooral met ontbijt en avondeten.. Denk dat dat ook komt omdat ik na die maaltijden altijd druk ben met naar het werk gaan of keuken opruimen! Bah haha.. Vanmorgen gewogen en vanaf dag 1 nu 2.5 kg aangekomen. Gezocht op internet en dat blijkt gemiddeld te zijn, niks extreems. Ben benieuwd wat vk zegt de 11e.. Vorige keer ging ze al volledig uit haar plaat na 1,2 kg! Als dat deze x weer zo is, ga ik een ander zoeken. Opmerkingen als "met jouw gewicht hoef je de hele zwangerschap gewoon niets aan te komen" en als je het hartje niet kan vinden "ja, je hebt ook zoveel extra ruimte daar" vind ik niet kunnen. Ik voel me niet eens meer prettig om haar wel eventuele kwaaltjes te vertellen, laat staan dat ik straks een van de mooiste momenten uit m'n leven met haar moet delen! Ik weet zelf ook echt wel dat ik te zwaar ben, ben niet voor niets al afgevallen voor ik aantelde (12kg). Maar dan kan je dat wel op een normale manier brengen. Of ligt dat nu aan mij?
tnx meiden voor het duimen haha maar nog niks! haha zwangerschaps dementie, is dat echt zo? Of een fabel of excuus hahahaahah Grtzz
Dani, ik vind de opmerkingrn van je vk echt niet kunnen. Als ze weer zoiets zegt idd gewoon een andere zoeken. Ben je mondig? Dan zou ik haar ook gewoon zeggen dat je het abnormaal vind dat ze zoiets zegt. Succes!!
@teardrop; ja, ik heb de afgelopen x niets gezegd omdat ik zo kwaad was en ik denk dat ik daar dan nooit meer binnen had mogen komen!
Blomma, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 05/10 Zoumooizijn, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 21/10 Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 06/11 Amelien, 27 Jaar, 1e kindje, Nod 12/11 Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod ? ZWANGER: Dani2010, 23 Jaar, 1e kindje, uitgerekend 26-04-2014 Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje, uitgerekend 06-06-2014 Lindas87, 26 jaar, 1e kindje, uitgerekend 10-06-2014 Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, uitgerekend 13-06-2014 Goo, 24 Jaar, 1e kindje, uitgerekend 07-07-2014
@ Dani: Ik had dat ook echt niet gepikt van die vk. Ik zou een andere zoeken. Vind het knap dat je het nog een kans geeft. Ik zou er allang klaar mee zijn. Je moet je wel op je gemak voelen bij een vk. Zij is toch degene die je gaat helpen om je kindje ter wereld te brengen.
Hai meiden, Het is stil hier, dan zal er weinig te melden zijn denk ik zo?! Hoe ist? Mij best hoor, geen klachten behalve dan dat ik nog steeds niet onge ben, de acupuncturist zei dat mn lichaam nu krachtig genoeg zou moeten zijn om weer aan een cyclus te beginnen.. dat hoop ik dan maar.. Zit woensdag op dag 150. Grtzz
Hi meiden! Ik ben ook weer boven water Was erg druk met werk oa en zat even niet zo lekker in mn vel de afgelopen weken. Twijfelde ineens aan alles, relatie, werk, wil ik wel écht nu al een kindje, beetje 30-ers dilemma. Maar kwam er al snel achter dat mn hormonen een loopje met me namen, want nu voel ik me weer compleet prima en gaat het stukken beter na even rustig aan gedaan te hebben Hier vandaag helaas weer ongesteld geworden Weer een iets langere cyclus, van 31 dagen, misschien omdat ik niet zo goed in mn vel zat. Dus dat was ronde 4 alweer...! Gaat toch best snel zo zeg... Goo: Gefeliciteerd meid, blij voor je!!!! Holiday: Jeetje joh, wat een lange tijd? Zou je niet gewoon naar de huisarts gaan? Wellicht kun je dan met clomid starten om de boel even op te wekken? Hoe is het met iedereen verder hier?
Blomma, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 04/12 Zoumooizijn, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 21/10 Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 06/11 Amelien, 27 Jaar, 1e kindje, Nod 12/11 Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod ? ZWANGER: Dani2010, 23 Jaar, 1e kindje, uitgerekend 26-04-2014 Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje, uitgerekend 06-06-2014 Lindas87, 26 jaar, 1e kindje, uitgerekend 10-06-2014 Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, uitgerekend 13-06-2014 Goo, 24 Jaar, 1e kindje, uitgerekend 07-07-2014
hey blomma, heb ik ook wel is hoor van die twijfel-momenten of dagen! Irritant is dat! haha. NJaa zal wel. Nee ik wil juist niet weer troep in mn lijf om iets op te wekken... maarja als het nog niet gaat beginnen tussen nu en 3 maanden dan ga ik zeker eens naar de HA! Succes deze ronde! Grtz.
Holidays, balen dat de ongi er nog niet is. Hopelijk hoef je niet alsnog naar de h.a. We blijven hoop houden! Blomma, die twijfelmomenten ken ik ook hoor! Zeker nu ik zwanger ben vraag ik me vaak af of we er wel goed aan doen. Maar vaak zijn het inderdaad gewoon de hormonen die vervelend zijn Hier vanmiddag intake bij de vk. Om kwart over 4. Hoop stiekem dat ze toch even gaat proberen het hartje te vinden, ook al zeiden ze met de afspraak maken dat het nog niet gedaan werd rond deze termijn. Kan me herinneren dat ze het bij de miskraam of de zwangerschap van de jongste wél gedaan hebben. Ben benieuwd.
Het was weer erg gezellig bij de vk! 3 kwartier vol zitten praten en lachen Ze kon mijn baarmoeder al goed voelen. Dus dat is een goed teken. Ze heeft geprobeerd het hartje te vinden, maar dat was niet gelukt. Het vruchtje kan nog heel ver achter het schaambot zitten en zover bereik heeft de doptone niet. Ik ging er ook gewoon van uit dat we niets te horen kregen. Kreeg meteen verwijzing voor de echo mee en voor bloedprikken. Net gebeld en vrijdag 22 november om 4 uur hebben we de termijnecho. Het wordt nu toch wel steeds echter en spannender. De uitgerekende datum houden ze voor nu op 12 juni (1 dag eerder dan ik had), maar aan de hand van de echo wordt de datum bepaald die we aan gaan houden.
@teardrop; spannend, 22 november de echo!! Hoe voel je je verder? Hier alles goed. Dinsdag info avond gehad over veilig slapen, was wel interessant. Vrijdag babykamer bestellen, hij is nu met 15% korting! Verder begint de uitzet steeds uit te bereiden, moet alleen nog zoo veel haha!! Buik groeit goed, verder zo goed als alle kwaaltjes weg!! Dus nu genieten..
Hey meiden... Wat een rust hier. Hier aan het wachten op ongi. Verwacht hem vandaag of morgen. Vanmorgen na een uur werken ziek naar huis gegaan. Heel mijn lijf doet zeer. Normaal het ik nooit ZOVEEL last van naderende ongi. Zal wel combi van zijn. Morgen voor de zekerheid een testje als ik dan nog niet ongi ben. Heb afgelopen zaterdag ook al getest (veel te vroeg). Dacht ik iets heel lichts op te zien. Maar was buiten afleestijd en moest hem scht schuin in het licht houden. Dus gewoon nefatief.
Zoumooizijn, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 21/10 Whoppie, 31 jaar, 2e kindje, Nod 06/11 Blomma, 29 Jaar, 1e kindje, Nod 04/12 Amelien, 27 Jaar, 1e kindje, Nod 08/12 Holidays, 27 Jaar, 1e kindje, Nod ? ZWANGER: Dani2010, 23 Jaar, 1e kindje, uitgerekend 26-04-2014 Kiekeboe4, 21 Jaar, 1e kindje, uitgerekend 06-06-2014 Lindas87, 26 jaar, 1e kindje, uitgerekend 10-06-2014 Teardrop, 28 jaar, 3e kindje, uitgerekend 13-06-2014 Goo, 24 Jaar, 1e kindje, uitgerekend 07-07-2014